Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kur galima paskaityti apie finansavimą pvz Kaunas- Klaipėda dviračių takui, kuris yra apie 250 km ilgio? Tai įspūdingiausias visų laikų dviračių takų projektas turbūt bus LT istorijoje, o jokio piaro apie tai nėra.
    Bendrai visoje Lietuvoje kalbama, ne tik apie jūsų minima vieta.
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-finansavimas

    „Preliminariais skaičiavimais, iki 2030 metų šalia valstybinės ir vietinės reikšmės kelių turėtų būti nutiesta apie 1300 km dviračių takų. 1300 km – tai beveik kaip tiesus atstumas nuo Vilniaus iki Amsterdamo. Kur atsiras nauji takai ir kaip įgyvendinami projektai, Nacionaliniame dviračių takų plėtros plane galės matyti visų miestų ir rajonų gyventojai“, – savivaldybių konferencijoje „Laisvė judėti“ pristatydama Nacionalinį dviračių takų plėtros planą sakė susisiekimo viceministrė A. Vaiciukevičiūtė.

    Comment


      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
      O įdomu kada prieimas prie žemelapio bus? o gal jau ir dabar galima nuoroda gauti pasižvalgyti?
      Kai ministerija paskelbė, kad tą planą kuria, žadėjo kažkada pavasarį jį paskelbt.

      Comment


        Parašė alga Rodyti pranešimą

        Kai ministerija paskelbė, kad tą planą kuria, žadėjo kažkada pavasarį jį paskelbt.
        Kaip kitas forumietas viršuje rašė, kažkas jau skelbiama pastaboms visokioms dviračių asociacijose. Tai greičiausiai po kažkokių korekcijų atsiras ir viešas žemėlapis su planais.

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą

          Kaip kitas forumietas viršuje rašė, kažkas jau skelbiama pastaboms visokioms dviračių asociacijose. Tai greičiausiai po kažkokių korekcijų atsiras ir viešas žemėlapis su planais.
          Tas pats, ne kitas.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            Tas pats, ne kitas.
            Fun

            Comment


              Prieš pusmetį ES pastatė dviračių taką Nemenčinėje. Šaunuoliai, kad veja atskyrė takus (Vilnius dar to nesupranta, tik prašymai pavieniams projektuotojams kartais padeda, kartais ne), gaila nėra punktyrų.
              Nemenčinės mieste įrengtos sporto aikštyno, pėsčiųjų-dviračių takų ir viešosios erdvės
              https://madeinvilnius.lt/naujienos/r...sosios-erdves/
              Kalno g. 16 B, Nemenčinės m., Vilniaus r., įrengtos atskiros trasos su tikslu atskirti dviratininkų ir pėsčiųjų judėjimo srautus, gyventojų saugumui užtikrinti.
              Nuo 12:40 min.:

              EDIT: nesigauna video paleisti nuo nustatyto laiko.
              Paskutinis taisė dondc; 2022.06.18, 19:44.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Lerntvario miestas. Rekonstruota geležinkelio pervaža į dviejų lygių. Pertvarkytas greta esantis parkas. Ružava – trinkelės, oranžinė – asfaltas, gelsva – žvyrkelis, ruda – medis, juoda – esamos statybos.

                Žemėlapis: https://www.google.com/maps/d/edit?m...564426283&z=16
                Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	22 Size:	1,39 MB ID:	1977358

                Įvažiuojant į sankryžą iš šiaurės į rytus:

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_164503.jpg Views:	22 Size:	774,5 kB ID:	1977359

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_164818.jpg Views:	22 Size:	1010,3 kB ID:	1977360

                Įvažiuojant į sankryžą iš vakarų į šiaurę.Projekte buvo dviračių ir pėsčiųjų ženklas, bet įrengė tik draudžiamąjį dviračiams. Gyvenoamosios ir gyvenamosios pabaiga ženklai nusukti skersai:

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_165331.jpg Views:	22 Size:	1,03 MB ID:	1977365

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_165528.jpg Views:	22 Size:	956,2 kB ID:	1977364

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_165545.jpg Views:	22 Size:	1,07 MB ID:	1977366

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_165152.jpg Views:	22 Size:	984,3 kB ID:	1977363

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_165027.jpg Views:	22 Size:	535,5 kB ID:	1977361

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_164933.jpg Views:	22 Size:	940,7 kB ID:	1977362

                Įvažiuojant į sankryžą iš pietų į rytus:

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_165804.jpg Views:	22 Size:	942,3 kB ID:	1977367

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_170220.jpg Views:	22 Size:	903,1 kB ID:	1977368

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_170110.jpg Views:	22 Size:	1,01 MB ID:	1977369

                Įvažiuojant į sankryžą iš rytų į vakarus:

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_170020.jpg Views:	22 Size:	848,2 kB ID:	1977370

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_165904.jpg Views:	22 Size:	980,9 kB ID:	1977371

                Įvažiuojant į sankryžą iš rytų pro šiaurę į vakarus:

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_170640.jpg Views:	22 Size:	716,0 kB ID:	1977372

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_170821.jpg Views:	22 Size:	984,1 kB ID:	1977375

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_170419.jpg Views:	22 Size:	820,3 kB ID:	1977373

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_164704.jpg Views:	22 Size:	960,0 kB ID:	1977374

                Važiuojant link sankryžos iš vakarų į rytus.Viename tunelio gale yra bėgiai dviračiams per laiptus, o kitame gale status nuvažiavimas:

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220629_171414.jpg Views:	22 Size:	633,1 kB ID:	1977376

                Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_171505_2.jpg
Views:	649
Size:	1,15 MB
ID:	1977402
                Paskutinis taisė dondc; 2022.06.30, 21:29. Priežastis: Užtušavau vaikų veidus.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Takai aplnk ežerą:

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_173157.jpg
Views:	657
Size:	1,54 MB
ID:	1977382

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_173459.jpg
Views:	654
Size:	1,59 MB
ID:	1977384

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_173601.jpg
Views:	649
Size:	1,55 MB
ID:	1977383

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_171723.jpg
Views:	638
Size:	984,9 kB
ID:	1977386

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_171820.jpg
Views:	652
Size:	1,71 MB
ID:	1977388

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_171836.jpg
Views:	647
Size:	1,23 MB
ID:	1977387 Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_171939.jpg
Views:	648
Size:	1,39 MB
ID:	1977389

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_172009.jpg
Views:	656
Size:	1,38 MB
ID:	1977401

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_172115.jpg
Views:	639
Size:	681,8 kB
ID:	1977385

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_172214.jpg
Views:	638
Size:	1,08 MB
ID:	1977392

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_172347.jpg
Views:	648
Size:	935,7 kB
ID:	1977391

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_172439.jpg
Views:	646
Size:	813,7 kB
ID:	1977390

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_172528.jpg
Views:	649
Size:	1,20 MB
ID:	1977393

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_172808.jpg
Views:	638
Size:	1,13 MB
ID:	1977394

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_172831.jpg
Views:	639
Size:	965,0 kB
ID:	1977396

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_172850.jpg
Views:	644
Size:	874,2 kB
ID:	1977400

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_172922.jpg
Views:	658
Size:	1,22 MB
ID:	1977397

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_172627.jpg
Views:	650
Size:	1,31 MB
ID:	1977395

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_173012.jpg
Views:	650
Size:	1,19 MB
ID:	1977399

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220629_173128.jpg
Views:	637
Size:	1,08 MB
ID:	1977398
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Reiktų standarto kaip takas kerta statmenas auto gatves. Dabar bet kas būna, nuo idealios situacijos, pvz Klaipėdos Śilutės pl., kur viename lygyje susilieja ir sklandžiai važiuoji per gatvių susikirtimus, iki tragiškos situacijos pvz. Prienuose, kai nuo 130 kelio suki į miestą ir nusileidus tuo kalnu, kiekvienas susikirtimas su gatvele (o jų daug) yra vos ne kaip ant bortelio užšokimas, ant kiek stačiai padaryta kažkokių idiotų.

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                      Click image for larger version Name:	IMG_20220629_171414.jpg Views:	22 Size:	633,1 kB ID:	1977376
                      Atrodo kaip Naujosios Vilnios 50 metų senumo požeminė perėja, nors Lentvaryje dar tik puse metų kaip funkcionuoja...

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                        Atrodo kaip Naujosios Vilnios 50 metų senumo požeminė perėja, nors Lentvaryje dar tik puse metų kaip funkcionuoja...
                        Čia sena pėsčiųjų perėja po geležinkeliu, nauja ši:

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Reiktų standarto kaip takas kerta statmenas auto gatves. Dabar bet kas būna, nuo idealios situacijos, pvz Klaipėdos Śilutės pl., kur viename lygyje susilieja ir sklandžiai važiuoji per gatvių susikirtimus, iki tragiškos situacijos pvz. Prienuose, kai nuo 130 kelio suki į miestą ir nusileidus tuo kalnu, kiekvienas susikirtimas su gatvele (o jų daug) yra vos ne kaip ant bortelio užšokimas, ant kiek stačiai padaryta kažkokių idiotų.
                          Dar ko pasigendu tai standartizuoto ženklinimo atskiram dviračių takui. Jei dvipusis takas bent 2 m pločio, tada punktyras per vidurį. Jei vienpusis takas ar labai siauras (2 m>) dvipusis, tada punktyro nėra.

                          Dabar koks Vilnius jau tvarkingai braižyt po truputį išmoksta, likusi Lietuva kaip kam smagiau braižo. Įsivaizduokit jei kelius viena savivaldybė vienaip braižytų juostas, o kita savivaldybė savaip sugalvotų, arba nuspręsti, kad gal nereikia iš vis juostų. Auto keliuose standartizavimas kad ir kokios būtų vietinės variacijos vis tik jaučiasi, o su dviračiais nelabai dar.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Dar ko pasigendu tai standartizuoto ženklinimo atskiram dviračių takui. Jei dvipusis takas bent 2 m pločio, tada punktyras per vidurį. Jei vienpusis takas ar labai siauras (2 m>) dvipusis, tada punktyro nėra.

                            Dabar koks Vilnius jau tvarkingai braižyt po truputį išmoksta, likusi Lietuva kaip kam smagiau braižo. Įsivaizduokit jei kelius viena savivaldybė vienaip braižytų juostas, o kita savivaldybė savaip sugalvotų, arba nuspręsti, kad gal nereikia iš vis juostų. Auto keliuose standartizavimas kad ir kokios būtų vietinės variacijos vis tik jaučiasi, o su dviračiais nelabai dar.
                            Vilnius yra išleidęs savo ženklinimo taisykles, o visoje Lietuvoje nėra standartizavimo, nes nėra jokiuose reglamentuose, tai aprašyta/pavaizduota. Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklėse yra aprašyta tik apie atskirimą nuo kitų eismo dalyvių ir apie pervažų ženklinimą.

                            Comment


                              Gal yra naujienų dėl ministerijos žemėlapio dviračių takams visai Lietuvai?

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Lerntvario miestas. Rekonstruota geležinkelio pervaža į dviejų lygių. Pertvarkytas greta esantis parkas. Ružava – trinkelės, oranžinė – asfaltas, gelsva – žvyrkelis, ruda – medis, juoda – esamos statybos.





                                Įvažiuojant į sankryžą iš vakarų į šiaurę.Projekte buvo dviračių ir pėsčiųjų ženklas, bet įrengė tik draudžiamąjį dviračiams. Gyvenoamosios ir gyvenamosios pabaiga ženklai nusukti skersai:

                                Click image for larger version Name:	IMG_20220629_165331.jpg Views:	22 Size:	1,03 MB ID:	1977365


                                Čia dviratininkams draudžiama važiuoti gatve į apačią. O gyvenamoji zonos ženklas turi būti dar dešiniau už automobilio, nes jei jis būtų atsuktas šioje vietoje, gautųsi kad nuvažiavime į pervažą gali vaikščioti ir žmonės ir važiuoti dviračiai ir auto tik 20km/h.

                                Comment


                                  KADA bus dviračių takai Vilnius-Trakai (Eurovelo ), Vilnius-Kernavė () ir Vilnius-Medininkai ()? Kaip ir TURĖTŲ tokie būti, nemanote? Nejaugi esame tokie skurdūs ir negalime nutiest?

                                  Comment


                                    Kai įvairios institucijos gebės dirbti kartu ir dalintis pinigus
                                    O tai dabar kiekvienas su savo prioritetais, savo planais, savo pinigais, savo sklypais ir t. t.

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                      Vilnius yra išleidęs savo ženklinimo taisykles, o visoje Lietuvoje nėra standartizavimo, nes nėra jokiuose reglamentuose, tai aprašyta/pavaizduota. Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklėse yra aprašyta tik apie atskirimą nuo kitų eismo dalyvių ir apie pervažų ženklinimą.
                                      Iš 2022 m. horizontaliojo ženklinimo redakcijos.
                                      Siaura brūkšninė linija 1.5 ...
                                      3) Priešingų krypčių dviračių srautų atskyrimas dviračių takuose.

                                      Naudojama 1 m ilgio linija su 3 m pločio tarpu.

                                      61. Dviračių takuose, pėsčiųjų ir dviračių takuose ir dviračių juostose gali būti ženklinami dviračio simboliai 1.23 ir (arba) individualiai suprojektuotos rodyklės 1.16, nurodančios važiavimo kryptis. Dvipusio eismo dviračių takuose priešingų krypčių srautai atskiriami siaura brūkšnine linija 1.5, o vingiuose ar kitose pavojingose vietose – siaura ištisine linija 1.1.

                                      Pasipildė dar vienu punktu dviračiams. Ko trūksta tai taikymo taisyklių. Labiau norėtųsi turi būti ir atitinkami takų pločiai. Nėra būtina ženklinti siauresnių dvipusių takų, bet platesnius kaip 2 m (tinka ir 2,5 m) manau būtinai reikia paženklinti projektų įgyvendinimo metu. Atsiranda daug dviračių takų kur ai nereikia.

                                      Reikia standartizacijos. Jei pasirinkom ženklint, tai ženklinam. Pvz. Švedija tiesiog niekur neženklina vidurinės linijos, o Danija (ir Olandija) visose dvipusiuose žymi vidurinę liniją.

                                      Taip kaip yra punktas automobilių keliams:

                                      53. Kelių ruožuose, kai važiuojamoji dalis yra 5,5 m pločio arba daugiau, eismo juostos atskiriamos siaura brūkšnine linija 1.5.

                                      54. Keliuose su siauresne kaip 5,5 m pločio važiuojamąja dalimi eismo juostos paprastai neatskiriamos.

                                      55. Brūkšninės linijos bendruoju atveju ženklinamos simetriškai ant eismo juostų ribos.
                                      Su automobilių keliais galimos visokios individualios situacijos, kur ašinių linijų nereikia (pvz. parkavimas, gali būti ir daugiau situacijų kai ašinis ženklinimas netikslingas), o su dviračių takais tokių individualistinių situacijų daug mažiau.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.01, 14:10.

                                      Comment


                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                        Čia dviratininkams draudžiama važiuoti gatve į apačią. O gyvenamoji zonos ženklas turi būti dar dešiniau už automobilio, nes jei jis būtų atsuktas šioje vietoje, gautųsi kad nuvažiavime į pervažą gali vaikščioti ir žmonės ir važiuoti dviračiai ir auto tik 20km/h.
                                        Pasitikrinau PP, tai paties nuostabai, ženklai pasukti teisingai.

                                        Click image for larger version

Name:	l.png
Views:	335
Size:	173,1 kB
ID:	1977591

                                        Pradžioje galvojau, jog įvažiuojant į sankryžą turėjo galioti gyvenamosios zonos pabaiga, o išvažiuojant iš jos – gyvenamoji zona pačioje gatvėje link pastatų. Net paralelinėje gatvėje pastatė 20 km/h ribojamo greičio ženklą, nors ten važiuoja viešasis transportas:
                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Įvažiuojant į sankryžą iš šiaurės į rytus:

                                        Click image for larger version Name:	IMG_20220629_164503.jpg Views:	22 Size:	774,5 kB ID:	1977359
                                        Visgi ženklai – pagal taisykles – turi būti statomi iš važiuojamosios dalies dešinės, tai tas gyvenamosios zonos ženklas turėjo būti prieš įvažiavimą (nuo fotografuotojo pozicijos). Šiaip nelogiška, kad taip stačiai pasukti ženklai, juk važiuojant gatve negali jų normaliai matyt (turėtų atsukt ir statyti su papild. lentele – rodykle į dešinę arba dešinėje ir atitraukiant).
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                                          KADA bus dviračių takai Vilnius-Trakai (Eurovelo ), Vilnius-Kernavė () ir Vilnius-Medininkai ()? Kaip ir TURĖTŲ tokie būti, nemanote? Nejaugi esame tokie skurdūs ir negalime nutiest?
                                          Vilnius–Trakai, tai nuo Aukštųjų Panerių lapkritį statys taką iki Trakų Vokės. Nuo ten ramiai galima pramint gatve Liepų al., transporto arba nesutinki arba pora mašinų tik.

                                          „Dviračių ir pėsčiųjų tako Fermentų, V. A. Graičiūno, Galvės, Stasylų ir Vinkšnų g. iki Liepų alėjos statybs projektas“ // https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0

                                          Žemėlapyje geltona stora linija → žalia → Liepų al. iki Lentvario pervažos → netrumpa, bet ne baisi atkarpa iki Rubežiaus, kur prasideda senas (siauras, bet asfaltuotas) dviračių ir pėsčiųjų takas:

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	368
Size:	643,6 kB
ID:	1977596

                                          Į Medininkus nuo Naujininkų iki Wake parko yra asfaltuotas dviračių ir pėsčiųjų takas (ties Liepkalnio sankryža atskirtas raudonas), toliau tikrai galima gana saugiai ir pakankamai komfortiškai nuvažiuot iki pilies avarine juosta:

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	358
Size:	862,9 kB
ID:	1977598

                                          Click image for larger version

Name:	M.png
Views:	344
Size:	5,13 MB
ID:	1977597

                                          Taip netobula, bet kitur tokios prabangos nėra. Pravažiuojančios furos net nesijaučia per tokį atstumą. Ties Vilniumi kitur, kur tokia avarinė juosta yra, ten jau ir magistralės ženklas statomas draudžiantis dviračių eismą.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X