arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviračių takai Lietuvoje
Collapse
X
-
Įtikinot. Nukreipiau dėmesį į pa'bold'intą sakinį.
Diskusija prasidėjo apie tai, kad bandoma išstumti dviračius iš gatvių, nepaisant, kad į nepatogius ir blogai suprojektuotus (pažeidžiant STR, DJMP) takus. Lieku prie šios nuomonės. Ją pakeistų, jeigu priimtų išlygą sportiniams dviračiams, kaip tai yra veikiausiai Vokietijojoje, etc.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Taip, bet iki tam tikros ribos. Kaune dėl laiptų tikrai dviratininkai rinksis nuo tako nusukti anksčiau ir grįžti vėliau, kai bus patogūs nuvažiavimai, pvz. sankryžose arba įvažiavimuose į sklypus, kur bus nusklembti bortai. Visgi, gausis, kad tame ruože pažeis KET ir gali gaut baudą arba būti apkalbinti eismo įvykio metu, etc.
Vilniaus tos kalvos atveju, dėl medžių perprojektavo į siauriausio pločio bendrą taką, kai ten yra ir mokykla, didelė parduotuvė bei tankiai apgyvendintas nuosavų namų rajonas. Šią vasarą draugas sugebėjo dviratį susilaužyti net atskirų takų pėsčiųjų ir dviračių take, nes vaikas iš niekur nieko metėsi į raudono, punktyrais žymėto dvirtakio dalį. Normalų dviračių eismą link tos kalvos to projekto ribose galima pamiršti. Kaune ten matos ne itin urbanizuota, tai situacija geresnė, gal ir legalus tako tipas.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
https://madeinvilnius.lt/naujienos/transportas/lietuvos-dviraciu-taku-pletrai-bus-pasitelkta-nyderlandu-patirtis/?fbclid=IwAR3Zvk1fnI_Qs14wtaM-TGOUaa8F2s5jS7QcArPwHjPH1-cxWGsDJCQ4_WY
„Naujasis Lietuvos dviračių takų plėtros planas skatins kurti vientiso dviračių tinklo sistemas, integruoti jas su geležinkelio, vandens ir kelių transportu į bendrą sistemą, sieks užtikrinti dviratininkų ir pėsčiųjų saugumą. Jaučiame didžiulę Europos Komisijos paramą inicijuojamiems procesams. Tikimės, kad tarptautiniai ekspertai padės Lietuvoje plėtoti pasiteisinusią patirtį ir išvengti klaidų“, – atkreipė dėmesį A. Vaiciukevičiūtė.
Comment
-
Dviračių takų kiekis palei valstybinės reikšmės kelius pagal savivaldybes dabartis ir projektuojama 10m. ateitis. Bijau, kad įvedus kokybės kriterijų skaičiai smarkiai kristų. Bet smagu, kad važinėja po savivaldybes su projektuotojais ir derina bent jau paprasčiausius projektavimo ypatumus (nuolydžiai ir pan.) Įdomus aspektas, kad kitamet turėtų pristatyti tikslų GIS žemėlapį su šiomis atkarpomis (man čia...atsiprašant... kaip šlapias sapnas)
- 2 patinka
Comment
-
Pristatytas Nacionalinis dviračių takų plėtros planas: infrastruktūrai gerinti – tris kartus didesnis finansavimas
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-finansavimas
Preliminariais skaičiavimais, iki 2030 metų šalia valstybinės ir vietinės reikšmės kelių turėtų būti nutiesta apie 1300 km dviračių takų. 1300 km – tai beveik kaip tiesus atstumas nuo Vilniaus iki Amsterdamo. Kur atsiras nauji takai ir kaip įgyvendinami projektai, Nacionaliniame dviračių takų plėtros plane galės matyti visų miestų ir rajonų gyventojai. <...>
Nuo 2022 m. naujiems dviračių ir pėsčiųjų takams tiesti ir rekonstruoti planuojama skirti tris kartus didesnį finansavimą. Iki 2030 m. iš viso ši suma sudarys daugiau nei 300 mln. Eur, bus finansuojama Kelių priežiūros ir plėtros programos, Europos Sąjungos bei kitų papildomų priemonių lėšomis. Kasmet planuojama iš Kelių priežiūros ir plėtros programos ne mažiau kaip 5 proc. skirti darnaus judumo priemonėms įgyvendinti ir ne mažiau kaip 5 proc. saugaus eismo priemonėms įgyvendinti.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Alytaus takas į abi puses būtų apie 11-12 km ilgio
BNS 2022.01.09
Alytuje planuojama abi Nemuno pakrantės puses tarp dviejų sujungti dviračių ir pėsčiųjų taku.
„Jungsime dviračių takus, turėsime galbūt gražiausią dviračių taką Lietuvoje – sujungsime abi Nemuno pakrantes“, – BNS sakė miesto meras Nerijus Cesiulis. „Nuo Dainų slėnio iki Tūkstantmečio tilto abiem pusėmis bus galima apvažiuoti“, – pridūrė jis.
Jo teigimu, jau paruoštas dviračių tako projektas nuo Antano Juozapavičiaus tilto iki Tūkstantmečio tilto, viešuosius pirkimus ketinama pradėti kovo pabaigoje.
Kitoms atkarpoms projektus ketinama ruošti artimiausiu metu, neparuoštas yra serpantino projektas prie Baltosios rožės tilto iš piliakalnio pusės. (...)
Anot mero , abi Nemuno pakrantes dviračių taku norima sujungti per dvejus metus, viskas turėtų atsieiti apie 2,5 mln. eurų.
„Takas jungtų ir visus tiltus, ir istorines vietas. Žmogus, apvažiavęs tokį ratuką, grįžęs namo tikrai jaustų, kad jis važiavo“, – kalbėjo N.Cesiulis.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-taku-21999162
Comment
-
Iškart už Vilniaus šiaurinės ribos, kilpa nuo Molėtų pl. pro Kaliną vėl į Vilnių.
Tako pabaigoje, antrą kartą befotografuojant ir bestoviniuojant mane išgąsdino ir nuvijo šuo iš gretimo neaptverto sklypo. Rudenį pranešiau 112, bet dabar įtariu, jog galima šuniui būti nepririštam savo sklype? Kol nesuvalgė žmogaus – tol legalu?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Tęsiant vilniečių kelionę iki artimo „Regitros” padalinio esančio už miesto. Pirmoji pranešimo dalis temoje [VLN] Dviračių takai Vilniuje.
Pašonėje nauji biurai ir sandėliai:
Kelio sutrumpinimas šalia dviračių žemėlapio stendo bei požeminio dviratininkams tinkamo tunelio:
Atšaka į gyvenvietes:
Takas bet kuriuo atveju nutrūksta tiek nusukant, tiek važiuojant palei automagistralę. Nusukus, kur ramiau:
Vaizdas atgal nuo „Regitros” link Vilniaus:
Stiklinis „Regitros” pastatas, šalia kurio nėra dviračių stovų, kurių reikalauja įstatymas. „Regitra” yra valstybės įmonė, beje. Yra tik nelegalūs žemi stovai prie šalia esančios degalinės kitame sklype toliau:
Įmečiau pasiūlymą į oficialią „Regitros” padalinio pasiūlymų dėžę, kad įsirengtų stovus.
Dviračių takai, kur oranžinė linija. Geltona – automobilinis kelias:
https://www.google.com/maps/d/edit?m...255731234&z=13Paskutinis taisė dondc; 2022.03.04, 14:21.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPristatytas Nacionalinis dviračių takų plėtros planas: infrastruktūrai gerinti – tris kartus didesnis finansavimas
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-finansavimas
Neformaliai šnekant, tas planas yra toks suneštinis balius, kur ministerija savivaldybių paprašė suvesti turimus takus ir pasiūlyt naujus savo teritorijoje, ir viską sudėjo į ArcGIS. Skirtingose savivaldybėse tiek pasiūlymų kokybė, tiek kiekiai labai skiriasi. Jei norite prisidėti prie šio plano tobulinimo, gal dar nevėlu tapti LDB nariu.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąO tai tik LDB nariai gali siūlyti?
O spalvos ką reiškia beje?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąČia kiek dešimtmečių į priekį prireiks, kol Kaunas - Klaipėda vien dviračių takais galima nuvažiuoti bus kaip parodyta šiuose planuose?
Ta prasme ar čia realūs konkretūs planai, ar tik pasiūlymai kur norėtųsi turėti takus?
O įdomu kada prieimas prie žemelapio bus? o gal jau ir dabar galima nuoroda gauti pasižvalgyti?
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Na finansavimas kaip ir skirtas, pagrindinems trasoms gal ir turėtų užtekti.
O įdomu kada prieimas prie žemelapio bus? o gal jau ir dabar galima nuoroda gauti pasižvalgyti?
Comment
Comment