Parašė Xmaster
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviračių takai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
Ir aš iš pradžių taip maniau. Bet iš abiejų pusių kelio yra po atskirą keliuką ir kolkas sunku suprasti, kur tas dviračių takas eina, nors man ir pačiam asmeniškai aktualu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
Pagal techninio projekto brėžinį tai yra kaip įprastas kelias. Tarkime prie Nemenčinės sankryžos artėjant nuo Utenos projektuojamas ženklas, kad traktorių ir dviračių eismui negalima važiuoti 4 juostų keliu ir jie yra kreipiami į šalutinius kelius. Tai čia nebus toks grynai dviračiams dedikuotas kelias, o juo dviračiai dalinsis su vietiniu eismu ir pvz. traktoriais, kuriems uždrausta važiuoti pagrindine kelio dalimi.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Comment
-
LAKD 2019.12.04
Kelių direkcija imasi inventorizuoti pėsčiųjų ir dviračių takų tinklą prie valstybinės reikšmės kelių
Pasak Kelių direkcijos vadovo, šiuo metu prie valstybinės reikšmės kelių esančią pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūrą valdo Kelių direkcija, savivaldybės ir atskirais atvejais privatūs fiziniai ar juridiniai asmenys. Tokia situacija susiklostė reorganizavus anksčiau šią infrastruktūrą valdžiusias valstybės įmones „... regiono keliai“.
Siekiant efektyviai valdyti valstybinės reikšmės kelių tinklą ir racionaliai naudoti Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšas, būtina turėti išsamią informaciją apie pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūrą, esančią šalia valstybinės reikšmės kelių, jos techninę būklę, dangos tipą, pločius, ilgius, teisinę (turtinę) priklausomybę. „Turint išsamią informaciją apie takus, bus sudaroma galimybė visos šalies mastu efektyviau planuoti takų tiesimo, remonto ir rekonstravimo darbus, nustatyti aiškius darbų prioriteto kriterijus“, – sako V. Andrejevas.
http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/keli...reiksmes-keliu
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RiedisŠiaurinis vilniaus aplinkkelis dviračiu (Žaliųjų ežerų takas - Gulbinų g. - Didžioji Riešė - Mažoji Riešė - Ukmergės pl.)
Į vakarus yra atskiras asfaltuotas takas, į rytus geros dangos pakankamai plati gatvė vedanti pro gyvenvietę iki žvyrkelio/provėžų miške♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Neaišku dėl duomenų patikimumo. LAKD dar tik pradeda/žada inventorizuoti dviračių takus. Savivaldybės gali būt net nepradėjus jų inventorizuot.
Kodėl Kauno apskrityje galimai daugiau dviračių takų nei Vilniaus apskrityje (Sostinės regione, kuriam priklauso Ukmergė). Didesnis gyventojų tankumas visame regione ir palankesnis dviračiams reljefas. Kauno apskrityje vyrauja lygumos, o Vilniaus apskritis yra kalvota, netgi aukščiausia Lietuvos kalva yra Vilniaus apskrityje.Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.04, 21:31.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąNegi 2017-2018 Kaunas nutiesė 120km dviračių takų??? Ten gal per 100 suklydo, tada patikėčiau, kad panašiai su Vilnium.
Comment
-
Dviračių takas: A14 (Vilnius-Utena)
Vaizdas iš vakarinės pusės Vilniaus kryptimi. Po pusmečio darbai vyksta vis dar toje pačioje vietoje. Tako plotis geras. Visgi gaila, jog ne požeminė pervaža (be laiptų), nes toliau tęsiasi dviračių takas kitoje kelio pusėje (persikėlus per viaduką) ir nuo Vilniaus ribos lieka senai pastatyta atkarpa – labai siaura, kad sunku prasilenkti dviems, o vis dėl sunešamo smėlio ir pavojinga paslysti plentinėmis padangomis. Valo tik kartą metuose, o tas asfalto bortelis sulaiko nešamą smėlį nuo kelio.
Vaizdai sukantis atgal (nuo Vilniaus krypties):
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Plungė, Laisvės g. Tiesiamas dvirtakis (kelio rekonstrukcija su apšvietimu ir t.t.) pagal naujus standartus. Maloniai nustebino, kad gatvė palikta pakankamai siaura.
Numatoma per artimiausius 2 metus rekonstruoti pagrindines 2 gatvių ašis nuo priemiesčio dvirtakio iki centro, įrengiant dvirtakius.
- 5 patinka
Comment
-
"Blogiausiu" atveju galės vaikai saugiai važinėtis.
Tamsiu paros metu ramiau. Kai lija, šlapia patogiau.
Čia kai kurie "kaimiečiai" iš prekybcentrio aikštelės nemoka išsukti be ratų praslydimo.
Bile tik daugiau miesteliuose tokių rekonstrukcijų. Tokiais tempais Iki 2030 sunku bus įsivaizduoti kaip gyvenome be takų sistemos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPlungė, Laisvės g. Tiesiamas dvirtakis (kelio rekonstrukcija su apšvietimu ir t.t.) pagal naujus standartus. Maloniai nustebino, kad gatvė palikta pakankamai siaura.
Numatoma per artimiausius 2 metus rekonstruoti pagrindines 2 gatvių ašis nuo priemiesčio dvirtakio iki centro, įrengiant dvirtakius.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Įdomumo dėlei įdėsiu dviračių taką Lietuvoje su dideliu aukščio skirtumu, nes gal ne visi matę. Jis yra Alytuje, prie Tūkstantmečio tilto.
Skirtumas tarp aukščiausios (ant terasos) ir žemiausios (šalia Nemuno) tako dalies – 50 metrų.
Leidžiantis nuo viršaus, dviračių takas eina palei gatvę, aukščių skirtumas apie 20 m, nuolydis 6 %.
Tada takas su vienu pabangavimu nuo pylimo leidžiasi žemyn ir čia reikia pravažiuoti dar 5 „serpantinus“ („V“ formos takas). Pabaigoje yra dar vienas V. Pėstieji gali lipti tiesiai laiptais.
Tiesa, saugumo prasme galėjo būti viskas labiau apgalvota. Atvažiuojant nuo viršaus, kai kairėje prasideda pirmoji „V raidė“, čia reikia staigiai sukti į kairę. Laiku nepasukus galima nudardėti laiptais. Nėra jokių įspėjamųjų ženklų. Kaip šitoj nuotraukoj:
Šiaip jau visi posūkiai gana staigūs bei takas gana siauras, todėl jų neišeis įveikt, jeigu važiuosi greičiau, negu eitų pėstysis. Tad ties kitomis „V raidėmis“ nudardėt mažai šansų.
Vaizdai iš drono: https://www.youtube.com/watch?v=41Qf...raidantiKamera
Apibendrinant, takas neblogas. Gal ir Vilniuje kur nors tokia schema tiktų (tik reikėtų paplatinti).Paskutinis taisė taccido; 2020.12.24, 17:17.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Ačiū už pasidalinimą, buvo įdomu. Tai ką, visgi yra Lietuvėlėj pinigų?
Šiaip čia, turbūt, pėsčiųjų ir dviračių tako ženklas stovi trasos pradžioje? Tai reiškia, viso labo, šaligatvį (nors ir asfaltuotą), kuriuo privalai važiuoti prievarta, o ne gatvėje trukdyti mašinoms.
Tas pandusas, nepriklausomai ar ten viršuj dviračių takas, gali būti traktuotinas tik kaip neįgaliųjų pandusas ir tik šaligatvio dalis. Dviračių pandusai visai kitų charakteristikų: normalųs posūkių spinduliai, plotis nesiaurėjantis (na, kaip tuose užsienio pavyzdžiuose), o Lietuvoje dar privaloma ir neslystanti speciali danga (guminė, etc.). Taip pat, tikėtina, projektuojant dviračių tikrą pandusą, vietoj 10-ies kilpų, būtų bent per pus mažiau su papildomomis „plokščiomis salelėmis” (jei pakilimai ilgi).
Dėl taip savižudiškai suprojektuotų nusukimų ties slaiptais, teko susidurti ir Vilniuje, projektuojant Baltojo tilto rekonstrukciją. Siunčiau pastabą tam potencialiam žudikui (iš Vilniaus plano, haha), turbūt sudrėko (pažastys) bedėkojant:
Feb 20, 2018
Labas rytas,
1. Pastebėjimas dėl posūkio tikrai vertingas,. Reikės formuoti fizinę kliūtį ir labiau informuoti dėl posūkio. Labai ačiū, už šį komentarą, tikrai geras pastebėjimas. Dėl laiptų perkėlimo reikės pažiūrėti bendroje kompozicijoje, bet manau irgi galima sprendimas. Tačiau visi šie nedideli laiptai prie tilto yra tik šalutiniai ir bus naudojimi gana retai, pagrindinis srautas vistiek trauks tiltu.
2. Dėl šių laiptų atsakau taip pat, tai rečiau naudojami laiptai, bet vis tiek gal labiau reikalingi šioje pusėje nes kitoje pusėje galima nusileisti tilto nuolydžiu.
3. Visi dviračių takai projektuomia žemiau (per nusklembtą bortą). Bet dėl posūkių ir laiptų butinai reikės ženklinimo ir informacijos.
Labai dėkui už pastebėjimus.
P. S. Na stebėsim, kaip ten bus nusklembti bortai ant tilto. Virš T. Narbuto g. sukniso viską kapitaliai ir nieko neliko panašaus į tai, kas buvo suderinta su visuomene, net per 2 viešus svarstymus. Tuo tarpu Šimašius juostą kirpo ir šypsojosi žurnalistams atidarymo metu, o už metro nuo jo, paspsirtukininkai skundėsi labai slidžia dažyto betono danga.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
Comment