Vienintelė iš tiesų probleminė vieta yra nuo Rumšiškių iki Kauno. Ypač tiltas per Kruną ir privažiavimas nuo/iki jo.
Kadangi pilnu ilgiu tai būtų poilsinis maršrutas, sakyčiau reiktų laikytis toliau nuo autostrados. Ir daugiau orientuotis į vietinių miestelių-kaimelių sujungimą. Minti šalia autostrados nėra jokio malonumo, per miestelius daugiau infrastruktūros (parduotuvės ir t.t.), galima pravažiuoti vaizdingesnėmis vietomis. Be to būtų sukuriama papildoma vertė pagerinant susisiekimą vietiniams gyventojams.
Nuo Žiežmarių lyg ir yra planai asfaltuoti #1823 iki Eelektrėnų. Kol kas patvirtinta dalis ilgio, liks nedidelė atkarpa. Toliau Vievį galima pasiekti arba per Abromiškes, arba tiesiai per #4728.
Nuo Vievio vienas variantas yra per Dūkštas ir Pilaitę. Žiūrint į kurią Vilniaus dalį reikia - tai gali būti arčiau nei per Grigiškes. Tavo siūlomu maršrutu būtų galima sutvarkyti privažiavimą iki Lazdėnų nuo #107. Kol neišasfaltuotas #4731, jau dabar galima važiuoti asfaltu per Valų sodus.
Kadangi pilnu ilgiu tai būtų poilsinis maršrutas, sakyčiau reiktų laikytis toliau nuo autostrados. Ir daugiau orientuotis į vietinių miestelių-kaimelių sujungimą. Minti šalia autostrados nėra jokio malonumo, per miestelius daugiau infrastruktūros (parduotuvės ir t.t.), galima pravažiuoti vaizdingesnėmis vietomis. Be to būtų sukuriama papildoma vertė pagerinant susisiekimą vietiniams gyventojams.
Nuo Žiežmarių lyg ir yra planai asfaltuoti #1823 iki Eelektrėnų. Kol kas patvirtinta dalis ilgio, liks nedidelė atkarpa. Toliau Vievį galima pasiekti arba per Abromiškes, arba tiesiai per #4728.
Nuo Vievio vienas variantas yra per Dūkštas ir Pilaitę. Žiūrint į kurią Vilniaus dalį reikia - tai gali būti arčiau nei per Grigiškes. Tavo siūlomu maršrutu būtų galima sutvarkyti privažiavimą iki Lazdėnų nuo #107. Kol neišasfaltuotas #4731, jau dabar galima važiuoti asfaltu per Valų sodus.
Comment