Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[IT] Italijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [IT] Italijos keliai

    Geriausia autostrada kuria teko gyvenime važiuoti - A22 Italijoje (nuo Bressanone iki Modenos).
    Ideali danga, net neįtikėtina! Ir kas svarbiausia - nuolatinis kelių procentų nuolydis (leidimasis nuo Dolomitinių Alpių) apie 300 km



    Paskutinis taisė oranger; 2010.05.17, 16:50.

    #2
    Autobusais

    Daugiausia keliavau autobusais, šiek tiek vietiniais traukiniais, taip pat teko pasinaudoti keltu. Tarpmiestiniai autobusai (ir traukiniai bei keltai) šiame regione pigesni nei Lietuvoje (bilietas kainuodavo 2-5 eur). Tik, kad autobuso bilietą konkrečiam reisui reikėdavo įsigyti kasoje arba artimiausiame kioske būtinai prieš lipant į autobusą - vairuotojai jų neparduoda.

    Autobusas iš Bergamo į Como


    Bergamo gatvėse


    Važiuojant per miestelius


    Keliai kartais siauroki


    Ir su daug dviratininkų


    Pro kito autobuso langą važiuojant iš Como į Bellagio




    Kelių vietinių traukinių nuotraukos Italijos geležinkelių temoje.

    Pabaigai - picos automatas Bergamo oro uoste
    Paskutinis taisė Romas; 2013.12.01, 19:05. Priežastis: Kopija iš temos "Lombardija"
    kaip?

    Comment


      #3
      Pats po kelių savaičių vykstu prie Como ežero, tad peržvelgiau temą su dvigubu malonumu. Kodėl rinkaisi autobusus vietoj traukinių? Kuris miestelis tavo nuomone verčiauias aplankyti?

      Comment


        #4
        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
        Pats po kelių savaičių vykstu prie Como ežero, tad peržvelgiau temą su dvigubu malonumu. Kodėl rinkaisi autobusus vietoj traukinių? Kuris miestelis tavo nuomone verčiauias aplankyti?
        Autobusas važiavo tiesiogiai ir tuo metu kai man reikėjo, traukinys su persėdimu buvo ir reikėjo luktelt. Nei kiek nesigailiu - važiavimas jų autobusu buvo didelė atrakcija. Kaip vairuotojas skaito laikraštį vairuodamas kamštyje ar aiškinasi 10 minučių su vietiniais kas turi pasitraukti, kad prasilenkti. Be to daug daugiau matosi, kai tas autobusas į kiekvieno miestelio pakeliui centrą užsukinėja.
        O į Bellagio geležinkelio bėgių apskritai nėra, gi autobusai važiuoja pačia pakrante.

        Miestelio neišskirčiau - mano nuomone ten apskritai visur gamta su miesteliais fone graži. Kad ir tas pats Como - kaip ir garsus turistų traukos taškas, bet realiai nepasirodė labai įdomiau už kitus pravažiuojamus mažus miestelius.
        Iš didelių miestų Bergamo senamiestis ir centras yra tikrai geriau už Milaną.
        kaip?

        Comment


          #5
          Parašė enigma
          Rekomenduotumet šį maršrutą "žaliam", mažai patirties turinčiam turistui?
          Na nieko ten baisaus nėra tuose kraštuose, o vietos tikrai labai gražios. Turint omenyje, kad dabar į ten (į Bergamo) jau galima nuskrist ir patogiai tiesiogiai, manau tikrai verta.

          Transporto tvarkaraščius vietoje rasti sunkiau, bet iš anksto susirašius visus galimus variantus iš itališko planuotojo (maršruto paieškos puslapis čia), pasižiūrėjus per google maps kur randasi visos stotys ir tai atsispausdinus, jokių problemų nekilo. Gal tik kiek per daug teko itališkai šnekėtis (turint omenyje, kad tos kalbos visai nemoku).
          kaip?

          Comment


            #6
            Italija padidino leistiną greitį

            Italijos valdžia nusprendė padidinti maksimalų greitį šalies keliuose. Dabar vairuotojai čia galės lėkti net 150 km/val greičiu.

            Anksčiau leistinas greitis siekė 130 km/val. Miestuose ir gyvenvietėse tuo tarpu automobiliai ir toliau galės važiuoti 50 km/val.

            Naujos taisyklės, kaip pranešama, įsigaliojo liepos 30-ąją. Be to, italai padidino baudas už greičio viršijimą.

            Šaltinis

            Comment


              #7
              [IT] Italijos keliai

              Kadangi temos nėra, o Italija gali greitu laiku patapti antrąja Kroatija, manau pats laikas būtų pasidalinti žiniomis.

              Kelių tipai:
              Italijoje yra 6 kelių tipai:
              • autostrados Geriausia ką JIE turi. Anot Wikipediojos, italai turi >6000 km autostradų, dauguma jų - mokamos. Kelių numeriai: A1-A33, A53, A91. Kelionės kainos įvertinimui - 8-10€ / 100 km.
              • Valstybinės reikšmės kelias, žymimas "SS"
              • Regioninis kelias, žymimas "SR"
              • Provincijos kelias, žymimas "SP"
              • municipaliteto kelias, žymimas "SC"
              • vietinis kelias, "Strada vicinale". dažniausiai neturi numerio ir yra šiek tike gerensnis nei privažiavimas

              Kai kurie keliai turi suffix'ą "bis", pvz "SS52bis". Jei kas žino kodėl - išduokit

              Kertam A12 kažkur ties Sestri Levante


              SS, Strada Statale;
              Valstybinis kelias. Nemokamas, greitas. Kokybė - kaip pasitaikys.

              SS52bis, kylant į Passo di Croce Carnico


              Tas pats SS52bis, iš žemesnio serpantino

              SR, Strada regionale
              Atitinka mūsišką krašto kelio tipą. Nemokami, dažniausiai jungia miestus istorinėmis trasomis.

              SP, Strada provinciale; SC, Strada comunale
              Mūsų vietinio kelio tipas. Jungia visus kaimus ir vienkiemius. Šie keliai yra lėčiausi, bet įdomiausi turistiniu požiūriu.

              SP tipo kelias, kažkur ties Rubikonu
              SP370, tarp La Spezia ir Riomaggiore

              Strada vicinale
              Labiausiai panašus į mūsiškius žvyrkelius. Tiesa, pamatyti negrįstą arba neasfaltuotą šio tipo kelią nelabai pavyko.

              O kol kas ieškau foto su žinomoms vietom
              Paskutinis taisė ejs; 2011.04.25, 21:30.

              Comment


                #8
                Ka turi mintyje del Kroatijos?

                Comment


                  #9
                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Ka turi mintyje del Kroatijos?
                  50% lietuviško interneto - apie atostogų ypatumus Kroatijoje;
                  beje, ir 50% paieškos užklausų prieš atostogų metą

                  Comment


                    #10
                    Hmm o tai kodel Italija tik dabar antra Kroatija gali tapti? Juk cia ne kokia maziau zinoma valstybe, kuria tik dabar "atranda" zmones. Netgi atvirksciai.

                    Comment


                      #11
                      Čia tas pats kai pasakyti jog Prancūzija greitai taps antrąja Turkija

                      Comment


                        #12
                        Į pietus nuo Sienos esantis regionas garsėja savo vynais (Chianti, Montalcino) bei kraštovaizdžiu. Orčijos slėnis (Val d'Orcia), įtrauktas į Unesco sąrašą, buvo ypač dažnai vaizduojamas renesanso laikų peizažuose bei yra labai mėgstamas fotografų.
                        (...)

                        Paskutinis kelionės tikslas - San Džiminjanas (San Gimignano), garsėjantis savo bokštais. Viduramžiais jų būta net 72, iki šių laikų išliko 14.
                        (...)
                        Apylinkės tiesiog nuostabios.

                        187.


                        188.
                        Paskutinis taisė Romas; 2013.12.01, 19:35. Priežastis: Kopija iš temos "Toskana"

                        Comment


                          #13
                          Pasivaikščiojimas Como ežero pakrante iš Pionos vienuolyno iki Dorio geležinkelio stotelės












                          Olgiasca, kaimas Komo ežero pusiasalyje






                          Dorio miestelis
                          Paskutinis taisė Romas; 2013.12.01, 19:35. Priežastis: Kopija iš temos "Lombardija"

                          Comment


                            #14
                            Šiek tiek daugiau gamtos vaizdų iš Alpi Apuani, kalnyno šiaurinėje Toskanoje.
                            301. XI amžiaus tiltas Ponte della Maddalena, dar žinomas kaip Ponte di Diavolo (Velnio tiltas), Borgo a Mozzano miestelyje.


                            302. Vagli ežeras, suformuotas 1953 metais pastačius užtvanką. Ežero dugne atsidūrė kaimelis Fabbriche di Careggine, kurio griuvėsius galima pamatyti, kai užtvanka būna nusausinama. Užlieto kaimelio gyventojai buvo apgyvendinti naujamie miestelyje Vagli Sotto, pastatytame ant kalvos, kuri pavirto sala.

                            (...)

                            306.


                            307. Vaizdai nuo Monte Corchia viršūnės. Šiose vietose kasamas baltasis Carrara marmuras.


                            308. Monte Corchia (1677 m.). Šiuo keliuku galima atvažiuoti iki 1100 m. aukščio.

                            (...)


                            315. Arčiau matomos pajūrio šviesos - Viareggio bei Camaiore miestai, tolumoje šviečia Piza bei Livorno.
                            Paskutinis taisė Romas; 2013.12.01, 19:40. Priežastis: Kopija iš temos "Toskana"

                            Comment


                              #15
                              Keletas nuotraukos su keliais nukopijuotos iš Toskanos ir Lombardijos temų

                              Kelias prie Menaggio, esančio Como ežero pakrantėje




                              Comment

                              Working...
                              X