Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Aplinkosauginės ir eismo saugumo priemonės Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aplinkosauginės ir eismo saugumo priemonės Lietuvos keliuose



    Man tai šitie įtaisymai labai savotiškai atrodo. Kažin ar bent vienas briedis susiprotės, kad jam reikia kažkur lipti, o paskui nuo kažkur šokti jei jis nori iš kelio papult atgal į gimtąjį mišką.
    Paskutinis taisė Romas; 2011.04.18, 21:27. Priežastis: Kopija iš temos "A2. Vilnius - Panevėžys"
    Got sun in my face, sleeping rough on the road

    #2
    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    Atvaizdas


    Man tai šitie įtaisymai labai savotiškai atrodo. Kažin ar bent vienas briedis susiprotės, kad jam reikia kažkur lipti, o paskui nuo kažkur šokti jei jis nori iš kelio papult atgal į gimtąjį mišką.
    Kadangi briedziai bega kiaurai negalvodami, tai nebent atsitiktinai gali pataikyti, ba netoli vartu pastatyti
    Vat kokios stirnos - truputi kitas reikalas. Anos taip stresuoja, kad begioja isilgai tvoros ir vis bando pro ja pralysti, tai galu gale yra didele tikimybe "uzsirauti" ten, kur reikia.
    O siaip tai sutinku, nekaip atrodo tos rampos. Labiau primena senu laiku kolchozu meslo saugyklas, nei modernu statini.

    Comment


      #3
      Aplinkosauginės ir eismo saugumo priemonės Lietuvos keliuose

      Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
      Man tai šitie įtaisymai labai savotiškai atrodo. Kažin ar bent vienas briedis susiprotės, kad jam reikia kažkur lipti, o paskui nuo kažkur šokti jei jis nori iš kelio papult atgal į gimtąjį mišką.
      Įsivaizduokim, kad gyvūnas papuola į tą tarpą prie kelio. Tai vis dėl to kaip jam iš ten ištrūkt? Taip ir lakstys koridoriuje visą dieną, kol nenumuš automobilis. Tai manau šitos rampos labai gera idėja. Eidamas palei tvorą gyvūnas vistiek užlips ant to kauburio.

      Bet kol kas kita didžiausia bėda mūsų dvikojų galvijų smegeninės - ištisai matosi palikti praviri vartai. Tvora su pravirais vartais turbūt blogiau nei apskritai be tvoros. Kaip tiems buduliams įkalti į galvą paskui save uždarinėt vartus?
      Gal kokias lenteles pakabint:
      Už paliktus neuždarytus vartus bauda 3000 Lt.
      Jei radote pravirus - nuo bausmės tai neatleidžia.


      Va tada jei vienas budulis paliks, tai gal bent kitas išsigandęs uždarys.

      Comment


        #4
        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
        Įsivaizduokim, kad gyvūnas papuola į tą tarpą prie kelio. Tai vis dėl to kaip jam iš ten ištrūkt? Taip ir lakstys koridoriuje visą dieną, kol nenumuš automobilis. Tai manau šitos rampos labai gera idėja. Eidamas palei tvorą gyvūnas vistiek užlips ant to kauburio.

        Bet kol kas kita didžiausia bėda mūsų dvikojų galvijų smegeninės - ištisai matosi palikti praviri vartai. Tvora su pravirais vartais turbūt blogiau nei apskritai be tvoros. Kaip tiems buduliams įkalti į galvą paskui save uždarinėt vartus?
        Gal kokias lenteles pakabint:
        Už paliktus neuždarytus vartus bauda 3000 Lt.
        Jei radote pravirus - nuo bausmės tai neatleidžia.


        Va tada jei vienas budulis paliks, tai gal bent kitas išsigandęs uždarys.
        Kaip rodo ilgamete praktika, lengviau tiesiog pritaikyti supancia aplinka prie dvikoju patogumo, nei meginti juos paveikti kazkokiais gasdinimais. Taciau kai isiterpia dar ir taupumo faktorius - rezultatas gaunasi apgailetinas, kaip ir siuo atveju. Tik po keliu metu tvoru tverimo susiprotejo tarpuvartese irengineti horizontalias grotas nuo kanopiniu gyvunu.
        Galejo iprojektuoti "gudrius" vartus, atsidarancius i misko puse nuo stumtelejimo, panasiai kaip suniui pro duris pralysti. Galejo ir tas pacias rampas truputi gudriau sumontuot...
        Ale pakol visus is eiles nedomins nei geras vardas, nei kokybe, nei kvalifikacijos lygis, o tik greiti pinigeliai ir siltos kedes valstybiniame sektoriuje, tol ir turesime ka turime siai dienai...

        Comment


          #5
          Aplinkosauginės ir eismo saugumo priemonės Lietuvos keliuose

          Šiandien manes vežė į Jonavą, tai visą kelia nuo Karmėlavos iki Jonavos mano vežėjai aptarinėjo keistus šalikelio elementus, kuriu ten aibė, gal virš 20. Versijų jie turėjo daugybė "kam čia?" ir "kas čia?" bet prie bendros nuomonės nepriejo. Sakau, sustokit, nufotkinsiu ir patalpinsiu forume kur nemažai protingu žmoniu, tikiosi bus jums atsakymas. Sustojo, nufotkinau, rodau:







          Paskutinis taisė Romas; 2011.04.18, 21:26. Priežastis: A6. Kaunas - Jonava
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            #6
            Aplinkosauginės ir eismo saugumo priemonės Lietuvos keliuose

            Pagal mane čia gali buti rampos gyvūnams peršokti į kitą tvoros pusę.Nes nežinau kitos paaiškinamos priežasties kam šie kalneliai reikalingi.

            Comment


              #7
              Parašė woofer Rodyti pranešimą
              Pagal mane čia gali buti rampos gyvūnams peršokti į kitą tvoros pusę.Nes nežinau kitos paaiškinamos priežasties kam šie kalneliai reikalingi.
              Tamsta visiškai teisus. Tokios rampos statomos kitapus kelio, nei pastatyti vartai ar kitas statinys per kurį gyvūnas gali patekti ant kelio. Jos skirtos, kad gyvūnas, netyčia "pralindės" pro tvorą, turėtu galimybė patekti į kitą pusę, o ne blaškytusi po kelią ir keltu pavojų.

              Comment


                #8
                Kazkokia nesamone. Gyvunams padaromi tuneliai, o ne rampos. Jei gyvunas sugebetu mastyti kaip zmogus tai naudotusi pesciuju pereja
                Paskutinis taisė AVATAR; 2011.04.13, 22:17.

                Comment


                  #9
                  Parašė AVATAR Rodyti pranešimą
                  Kazkokia nesamone. Gyvunams padaromi tuneliai, o ne rampos. Jei gyvunas sugebetu mastyti kaip zmogus tai naudotusi pesciuju pereja
                  Viskas čia sąmonė. Tuneliai, ar viadukai statomi gyvūnams, kaip perėjimo vieta. Čia kitas dalykas, jis neskirtas tam, kad gyvūnai pereitu į kitą kelio pusę. Šios rampos įrengiamos, kaip atsarginis variantas, jei gyvūnas vienokiu ar kitokiu būdų patenką į aptvertą kelio ruožą (ten kur neturėtu patekti), tam, kad jis galėtu iš jo ištrūkti. Kitu atveju gyvūnas blaškysis po kelią negalėdamas pabėgti ir gali sukelti mirtiną pavojų sau, bei važiuojantiems.

                  Aišku, jei kelyje būtų daug pralaidų ar tiltų gyvūnams, tai tokių rampų poreikis išnyktų. Tačiau juos įrengti brangu, sudėtinga ir ne visur įmanoma. Tiltai gyvūnams geriausiai tinka, kai kelias eina iškasoje ir tiltą (viaduką) galima pastatyti miško lygyje. O pralaidos - kai kelias yra ant pylimo, kurio aukščio užtenka pralaidai įrengti.

                  Comment


                    #10
                    Kaip suprantu gyvūnas, norėdamas ištrūkti iš kelio ruožo turėtų nušokti už tvoros nuo to kalniuko? Bet tai tas vamzdis kaip ir nereikalingas?

                    Comment


                      #11
                      Parašė Dainiulis Rodyti pranešimą
                      Kaip suprantu gyvūnas, norėdamas ištrūkti iš kelio ruožo turėtų nušokti už tvoros nuo to kalniuko? Bet tai tas vamzdis kaip ir nereikalingas?
                      Taip, gyvūnas gali peršokti tvorą iš kelio pusės. O vamzdis tai vandeniui pratekėti, juk pylimas supiltas griovyje.

                      Comment


                        #12
                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Viskas čia sąmonė. Tuneliai, ar viadukai statomi gyvūnams, kaip perėjimo vieta. Čia kitas dalykas, jis neskirtas tam, kad gyvūnai pereitu į kitą kelio pusę. Šios rampos įrengiamos, kaip atsarginis variantas, jei gyvūnas vienokiu ar kitokiu būdų patenką į aptvertą kelio ruožą (ten kur neturėtu patekti), tam, kad jis galėtu iš jo ištrūkti. Kitu atveju gyvūnas blaškysis po kelią negalėdamas pabėgti ir gali sukelti mirtiną pavojų sau, bei važiuojantiems.

                        Aišku, jei kelyje būtų daug pralaidų ar tiltų gyvūnams, tai tokių rampų poreikis išnyktų. Tačiau juos įrengti brangu, sudėtinga ir ne visur įmanoma. Tiltai gyvūnams geriausiai tinka, kai kelias eina iškasoje ir tiltą (viaduką) galima pastatyti miško lygyje. O pralaidos - kai kelias yra ant pylimo, kurio aukščio užtenka pralaidai įrengti.
                        Tai jo, brangu... 50 m3 betono, kazkiek armaturos ir asfalto 15 m3. Kaina - miljonas

                        Comment


                          #13
                          Parašė AVATAR Rodyti pranešimą
                          Tai jo, brangu... 50 m3 betono, kazkiek armaturos ir asfalto 15 m3. Kaina - miljonas
                          + dar 5 mln. biurokratijai - topo nuotrauka, poveikio aplinkai vertinimas, detalusis planas, projektavimai, leidimai, derinimai...

                          Comment


                            #14
                            Parašė AVATAR Rodyti pranešimą
                            Tai jo, brangu... 50 m3 betono, kazkiek armaturos ir asfalto 15 m3. Kaina - miljonas
                            Siūlote pastatyti asfaltuotą viaduką gyvūnams iš 50 kubinių metrų betono ?

                            Comment


                              #15
                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Siūlote pastatyti asfaltuotą viaduką gyvūnams iš 50 kubinių metrų betono ?
                              Tebunie 100 m3 tai situacijos nekeicia. Nezinau koks kelio plotis, bet jei apie 25 metrus , tai mazdaug tiek ir reiketu. 2 sienos ir perdanga: 3x (3m. x 0.3m. x 25m) = 67,5 m3 Nenoriu gilintis i tikslius skaiciavimus, nes mano kritinio poziurio i sita reikala esme visai kitur. Viska galima padaryti paprastai, pigiai ir greitai, bet taip nedaroma. Biurokratija.

                              Comment


                                #16
                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Siūlote pastatyti asfaltuotą viaduką gyvūnams iš 50 kubinių metrų betono ?
                                Tebunie 100 m3 tai situacijos nekeicia. Nezinau koks kelio plotis, bet jei apie 25 metrus , tai mazdaug tiek ir reiketu. 2 sienos ir perdanga: 3x (3m. x 0.3m. x 25m) = 67,5 m3 Nenoriu gilintis i tikslius skaiciavimus, nes mano kritinio poziurio i sita reikala esme visai kitur. Viska galima padaryti paprastai, pigiai ir greitai, bet taip nedaroma. Biurokratija.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė AVATAR Rodyti pranešimą
                                  Tebunie 100 m3 tai situacijos nekeicia. Nezinau koks kelio plotis, bet jei apie 25 metrus , tai mazdaug tiek ir reiketu. 2 sienos ir perdanga: 3x (3m. x 0.3m. x 25m) = 67,5 m3 Nenoriu gilintis i tikslius skaiciavimus, nes mano kritinio poziurio i sita reikala esme visai kitur. Viska galima padaryti paprastai, pigiai ir greitai, bet taip nedaroma. Biurokratija.
                                  Esmė ne tame. Jei žiūrint į tą vietą, kuri nuotraukose, tai ten kelio pylimas pernelyg žemas, kad būtų galima padaryti pralaidą, nebent ji būtų skirta zuikiams ir lapėms. Statant objektą didesniems gyvūnams tektų kasti daubą, kuri patvintų, čia vienas dalykas, o kitas dalykas, kad gyvūnai per tokią landą, kai reikia lysti kažkur gilyn į vamzdi, neis.

                                  Ir šiaip, nukrypom labai nuo esmės. Jei ir bus gyvūnų pralaida, tai vis tiek pro vartus esančius tvoroje gali išbėgti gyvūnas į kelią. Tada ir pasitarnautų tos rampos.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Esmė ne tame. Jei žiūrint į tą vietą, kuri nuotraukose, tai ten kelio pylimas pernelyg žemas, kad būtų galima padaryti pralaidą, nebent ji būtų skirta zuikiams ir lapėms. Statant objektą didesniems gyvūnams tektų kasti daubą, kuri patvintų, čia vienas dalykas, o kitas dalykas, kad gyvūnai per tokią landą, kai reikia lysti kažkur gilyn į vamzdi, neis.

                                    Ir šiaip, nukrypom labai nuo esmės. Jei ir bus gyvūnų pralaida, tai vis tiek pro vartus esančius tvoroje gali išbėgti gyvūnas į kelią. Tada ir pasitarnautų tos rampos.
                                    As butent sernus, lapes, barsukus ir visa kita fauna turejau galvoje, nes briedziam, elniam ir stirnom bet kuriuo atveju nera jokiu alternatyvu saugiai pereiti kelia. Tiek to, darbai jau padaryti, tad nera prasmes sia tema toliau ritulioti.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė AVATAR Rodyti pranešimą
                                      As butent sernus, lapes, barsukus ir visa kita fauna turejau galvoje, nes briedziam, elniam ir stirnom bet kuriuo atveju nera jokiu alternatyvu saugiai pereiti kelia. Tiek to, darbai jau padaryti, tad nera prasmes sia tema toliau ritulioti.
                                      Tai tada apie skirtingus dalykus ir diskutavome. Tos rampos statomos pagrinde dėl didžiųjų gyvūnų. Ir gal nederėtu sakyti jog tai nesąmonė, kai alternatyvą pateikiama tik vamzdis barsukams pralįsti. Dėl pastarojo, tai dar reiktu gyvūnijos specialistų nuomonės, ar tikrai gyvūnai naudotųsi maža ir triukšminga pralaida, nes bent jau kiek esu girdėjęs, tai jie ir didelėmis nelabai noriai naudojasi.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                        Šiandien manes vežė į Jonavą, tai visą kelia nuo Karmėlavos iki Jonavos mano vežėjai aptarinėjo keistus šalikelio elementus, kuriu ten aibė, gal virš 20. Versijų jie turėjo daugybė "kam čia?" ir "kas čia?" bet prie bendros nuomonės nepriejo. Sakau, sustokit, nufotkinsiu ir patalpinsiu forume kur nemažai protingu žmoniu, tikiosi bus jums atsakymas. Sustojo, nufotkinau, rodau:

                                        Atvaizdas


                                        Atvaizdas


                                        Atvaizdas


                                        Atvaizdas
                                        negaliu garantuoti, bet darau prielaidą, kad aptveriamuose keliuose šis paaukštinimas skirtas vargšams žvėreliams, kurie kažkokiu būdu atsiras ant kelio, pabėgti į miškus ir laukus...
                                        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                        Comment

                                        Working...
                                        X