Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Ilgai laukti žalios nereikėtų, ji įsijungtų po kelių sekundžių nuspaudus mygtuką. Jeigu įranga sugenda, ją reikia operatyviai pataisyti.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Net kelių sekundžių? Ne vienos ir ne dviejų? O per kiek sekundžių sutaisys, kol nelaimės laikys nuspaudę pauzę?
- 1 patinka
Comment
-
Daugiau info - Vilniuje – mirtimi paženklintas eismo įvykis: Batoro gatvėje žuvo partrenktas vyras
LRT.lt primena, kad tai jau ne pirmas eismo įvykis, kurių metu žūva pėstieji šioje gatvėje. Praėjusią savaitę taip pat S. Batoro gatvėje buvo partrenktas vyras, kuris taip pat žuvo nelaimės metu.
Iškart po šios nelaimės kilo diskusijų, esą minėta gatvė nesaugi pėstiesiems, o atsakomybė dėl to gula ant savivaldybės pečių. Visgi policija LRT.lt teigė, kad ši gatvė nėra išskirtinė, o tragiški įvykiai neretai būna nulemti neatsakingo pačių pėsčiųjų elgesio.
Gatvė avaringumu neišsiskiria
S. Batoro gatvėje avarijų įvyksta kasmet. Tačiau Vilniaus kelių policijos 2-osios kuopos vadas Donatas Mankauskas portalui teigė, kad ši miesto arterija ypatingu avaringumu nepasižymi. Pasak pareigūno, remiantis fiksuota statistika, 2022 m. čia nežuvo nei vienas pėsčiasis, 2023-iaisiais užgeso vieno pėsčiojo gyvybė.
„Šiemet, neskaičiuojant šio ryto atvejo, S. Batoro gatvėje buvo fiksuoti du įskaitiniai eismo įvykiai, susiję su pėsčiaisiais. Vienas asmuo pėsčiųjų perėjoje buvo sužeistas, kai transporto priemonė, sukdama į dešinę, nepraleido žmogaus. O kitas atvejis buvo mirtinas, kai pėsčiasis neleistinoje vietoje išbėgo į kelią ir jį parbloškė automobilis“, – komentavo D. Mankauskas ir pridūrė, kad visos nelaimės įvyko ne toje pačioje vietoje.
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Nesupratau klausimo. Per kiek sekundžių sutaisys bet kurį kitą šviesoforą, jei jis suges? Ar išvis atsisakome šviesoforų kaip eismo reguliavimo priemonės, nes jie gali sugesti?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Bet kurį kitą kokį? Stovintį intensyvioje sankryžoje, kur ir taip visi sustos ir atidžiai dairysis, ar kažkur viduryje miškų, kur net greičio nenumes nuo 100?
Comment
-
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Net kelių sekundžių? Ne vienos ir ne dviejų? O per kiek sekundžių sutaisys, kol nelaimės laikys nuspaudę pauzę?
Sugedus (nors nuo 2015 m. nei kart neužtaikiau ant sugedusio) yra krūva perėjų ženklų:
Paskutinis taisė dondc; 2024.11.19, 09:35.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Policijos komentaras straipsnyje taiPaskutinis taisė Lettered; 2024.11.19, 11:20.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Policijos komentaras straipsnyje tai
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Molėtų pl. 58[/URL] nuolat naudodavausi šviesoforu. Nuspaudus mygtuką žalia pradeda mirksėti tą pačią sekundę. Iki Riešės sankryžos neapsimoka važiuot, ten laukti tenka labai ilgai, nors šviesoforai labai arti vienas kito.
Sugedus (nors nuo 2015 m. nei kart neužtaikiau ant sugedusio) yra krūva perėjų ženklų:
įsivaizduoju kokį skandalą pakeltų dėl penkių radarų vienoje gatvėje, netgi ir šiame forume. Radarų dir... savivalda aplinksniuotų
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Taigi reziumuojant reiktų minimum mygtukinių šviesoforų ir greičio kamerų kokiose penkiose (?) vietose. Galima pagrįsti jei pikinis eismo intensyvumas siekia 3500/h. Jei leistinas greitis 70, tai geltona mirksės minimum 5s, tuomet 5s pereiti 2 juostas iki skiriamosios tuomet, vėl mygtukas ir 5s mirksintis geltonas. Su sąlyga, kad kątik neperėjo kitas žmogus, tuomet prisideda minimalus 15s žalias automobiliams. O tuomet jau gaunasi pusė minutės pagundos perbėgti nelaukus. O tada privažiuoja automobilis mirksint geltonam, o pėsčiųjų nesimato - ai spaudžiam ir prašokam. Kitą kartą jau drąsiau šokam ir per raudoną. Trečią kartą jau net nekreipiam dėmesio, koks ten signalas dega. Nu gerai, šitą galim eliminuoti radarais. Bet jau
įsivaizduoju kokį skandalą pakeltų dėl penkių radarų vienoje gatvėje, netgi ir šiame forume. Radarų dir... savivalda aplinksniuotų
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Taigi reziumuojant reiktų minimum mygtukinių šviesoforų ir greičio kamerų kokiose penkiose (?) vietose. Galima pagrįsti jei pikinis eismo intensyvumas siekia 3500/h. Jei leistinas greitis 70, tai geltona mirksės minimum 5s, tuomet 5s pereiti 2 juostas iki skiriamosios tuomet, vėl mygtukas ir 5s mirksintis geltonas. Su sąlyga, kad kątik neperėjo kitas žmogus, tuomet prisideda minimalus 15s žalias automobiliams. O tuomet jau gaunasi pusė minutės pagundos perbėgti nelaukus. O tada privažiuoja automobilis mirksint geltonam, o pėsčiųjų nesimato - ai spaudžiam ir prašokam. Kitą kartą jau drąsiau šokam ir per raudoną. Trečią kartą jau net nekreipiam dėmesio, koks ten signalas dega. Nu gerai, šitą galim eliminuoti radarais. Bet jau
įsivaizduoju kokį skandalą pakeltų dėl penkių radarų vienoje gatvėje, netgi ir šiame forume. Radarų dir... savivalda aplinksniuotų♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Molėtų pl. vargu ar eismo intensyvumas mažesnis. Greitis ilgoje atkarpoje 60. Radarą tik naujai pastatė, ir toliau, ties Skersine g. Anksčiau nebuvo. Šviesoforas įjungia pėstiesiems žalią iškart abejose saugumo salelės pusėse.
Comment
-
Seinių ir Geležinkelio g. sankryžos perasValdavimas ir pėsčiųjų perėjos perkėlimas.
Seniau buvo ilga, išilgai Geležinkelio g. Kai pradėjo darbus, gal vasaros metu, tai padarė salelę ir paskui ją išardė. Berods vėliau buvo kažkokie vamzdynų darbai. Ir po to šiek tiek pakeitus salelės formą padaryta štai taip.
Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.12.02, 09:15.
Comment
-
Bent būtų sumažinę dešinio posūkio spindulį, taip kaip nutiko čia: https://www.google.com/maps/@54.6667...oASAFQAw%3D%3D
- 3 patinka
Comment
Comment