Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Koks mentalitetas sėdint mašinoje, toks ir dviračių takuose :/

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Turite omenyje kad dviratininkas turi įsitikinti, kad pėstysis nekerta tako perėjoje ir nereikia prilėtinti. Nes pėstysis turi prioritetą kirsti dviračių kelią taip pat kaip ir automobilių kelią.
      Apie perėjas nekalbėjau, nes nežinau NEI VIENO Lietuvoje esančio dviračių tako, kuriame PPOT 16 rekomenduotų įrengti nereguliuojamą perėją – visur dviračių srautai mažesni, nei 700, tad juos kirsti nekyla jokių problemų ir be pažymėtų perėjų.

      Comment


        Parašė KEdas Rodyti pranešimą

        Apie perėjas nekalbėjau, nes nežinau NEI VIENO Lietuvoje esančio dviračių tako, kuriame PPOT 16 rekomenduotų įrengti nereguliuojamą perėją – visur dviračių srautai mažesni, nei 700, tad juos kirsti nekyla jokių problemų ir be pažymėtų perėjų.
        Jos įrenginėti ir nereikia, jos susidaro natūraliai ten kur kertasi pėsčiųjų ir dviratininkų takai. Pvz einant baltuoju tiltu per upės gatvę yra einama perėja kuri kerta ir dviračių taką. Ten yra pėsčiųjų pirmenybė.

        Comment


          Parašė Robyla Rodyti pranešimą

          Mano akyse ne kartą yra kliudę pėsčiąjį ir nuolatos vyksta arba dviračio staigus stabdymas, arba pėsčiojo sustingimas iš išgąsčio užlipus ant judraus dvirtakio. Yra buvę ir keli teisminiai ginčai, kai partrenkiamas pėstysis dviračių take. Dar nėra susiformavę pesčiojo įpročiai apsidairyti kertant dviračių taką ir nėra tam jokios prevencijos. Pakankamai pavojinga vieta yra Žvėryne, kur dviratininkai "skrenda", o kėgliukai nelabai įgudę dairytis.


          Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-05-16 121200.jpg
Views:	1416
Size:	255,0 kB
ID:	2051391




          Tavo akys ar bet koks kitas anecdotal evidence darant tokius teiginius nėra legit šaltinis. Statistiką į trasą, prašyčiau.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Jos įrenginėti ir nereikia, jos susidaro natūraliai ten kur kertasi pėsčiųjų ir dviratininkų takai. Pvz einant baltuoju tiltu per upės gatvę yra einama perėja kuri kerta ir dviračių taką. Ten yra pėsčiųjų pirmenybė.
            Pradėti matyt reiktų nuo to, kad konkrečiai toje vietoje išvis nėra dviračių tako ir pėstieji visais atvejais visada ir prieš viską ten turi pirmenybę. Bent jau pagal KET raidę.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Pradėti matyt reiktų nuo to, kad konkrečiai toje vietoje išvis nėra dviračių tako ir pėstieji visais atvejais visada ir prieš viską ten turi pirmenybę. Bent jau pagal KET raidę.
              Nežinau kaip čia įžvelgi, kad dviračių tako nėra. Visa aplinka indikuoja, kad tas raudonas asfaltas yra laikytinas važiuojamąja kelio dalimi ir perėjos per jį nėra.

              Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka iš 2023-05-21 00-30-16.png
Views:	1075
Size:	1,56 MB
ID:	2052424

              Comment


                Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                Nežinau kaip čia įžvelgi, kad dviračių tako nėra. Visa aplinka indikuoja, kad tas raudonas asfaltas yra laikytinas važiuojamąja kelio dalimi ir perėjos per jį nėra.
                Ten yra pėsčiųjų ir dviračių takas, o ne dviračių takas
                Paskutinis taisė John; 2023.05.21, 01:14.

                Comment


                  Ar tikrai? Nes KEdo įkeltoje foto matosi ženklas ant stulpo, kuris nurodo kaip ir atskirus pėsčiųjų ir dviračių takus. Analogiškas ženklas matosi ir toliau Upės g.:

                  https://www.google.com/maps/@54.6939...7i13312!8i6656

                  Comment


                    Matai, ten pagal KET ar ženkle atskirta linija ar ne, abiejų ženklų pavadinimas identiškas ir teoriškai galioja tos bendros taisyklės, palankesnės pėsčiajam. Protingumo priterijus, kuriuo irgi turi vadovautis teisėsauga įvykus įvykiui, turėtų traktuoti raudoną asfaltą, kaip atskirą dviračių taką, bet KET šiuo atveju yra nesutvarkytas.

                    Tai laimės dalykas, kaip pasisuks teisiniai reikalai. Dviratininkų subines saugo tik dviračių simbolis be pėsčiųjų (nepriklausomai ar yra ištisinė ženkle).
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Ar tikrai? Nes KEdo įkeltoje foto matosi ženklas ant stulpo, kuris nurodo kaip ir atskirus pėsčiųjų ir dviračių takus. Analogiškas ženklas matosi ir toliau Upės g.:

                      https://www.google.com/maps/@54.6939...7i13312!8i6656
                      Oj oj, reikia ir tau pasikartoti KET

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Ten yra pėsčiųjų ir dviračių takas, o ne dviračių takas
                        O kaip pėsčiasis turi nustatyti koks tai takas? Paėjėti iki tako pradžią rodančio ženklo ar pakanka pažiūrėti po kojomis?

                        Comment


                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                          O kaip pėsčiasis turi nustatyti koks tai takas? Paėjėti iki tako pradžią rodančio ženklo ar pakanka pažiūrėti po kojomis?
                          Aš šiaip pilnai sutinku, kad su ženklinimu ten nesąmonė ir kad apskritai toks dalykas kaip "pėsčiųjų ir dviračių takas" ten neturėtų būti naudojamas, bet tik konstatuoju, kad pagal KET pėstieji ten visur ir visais atvejais turi pirmenybę.

                          Comment


                            Beje, nežinau, ar matėt, bet FB grupėse marozai jau pradeda bambėti dėl Pedagoginio žiedo salelių pėstiesiems. Kalba apie "kamščius" ir kaip dabar nebebus įmanoma pravažiuoti. Žiūrėsim, kaip Benkunskas reaguos.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Beje, nežinau, ar matėt, bet FB grupėse marozai jau pradeda bambėti dėl Pedagoginio žiedo salelių pėstiesiems. Kalba apie "kamščius" ir kaip dabar nebebus įmanoma pravažiuoti. Žiūrėsim, kaip Benkunskas reaguos.
                              ten pedegoninio ziede ir išvažiavime link panoramos (kur nusukimas i degalinę) neblogai paskraidydavo, padriftindavo bachurai, tai suprantama kad pyksta.

                              Comment


                                Pyksta ir Transervio vairuotojai, kad tipo nebepravaziuoja:

                                Noriu pasidalinti informacija, šį kartą tai pagalbos šauksmas apie nesibaigianĉias problemas Vilniaus miesto keliuose. Viešojo transporto vairuotojams kiekvienas išvažiavimas į miestą yra nesibaigianti kančia. Bet turime įvertinti tai, kad vairuotojai veža žmones: vaikus, moksleivius, senolius, dirbančius bei neįgaliuosius. Žmogaus gyvybė yra neįkainojama, viešojo transporto vairuotojai yra atsakingi žmonės ir savo darbą vykdo pareigingai. Bet.... Nesibaigiantis gatvių siaurinimas trukdo vairuotojams. Kyla pagrįstas klausimas: kada pagaliau Savivaldybė nustos siaurinti kelius ar jie dirba ne viešo intereso užtikrinimui? Jau darosi ne junkinga, bet pavojinga. Išvažiavime iš geležinio vilko žiedo link Panoramos neįmanoma padaryti posūkio, braižomas viešasis transportas į kelio atitvarus. Chebryte, laikas prasiblaivyti, gana daryti viešajam transportui nepatogumus. Mes, 4G vairuotojai, esame priversti gadinti autobusus, nuplėšome durų apsaugos gumas, apibraižome šoninius autobusų sparnus, nes autobusas 18,5 metrų - netelpa siaurame kelyje. Gatvės ,,darkytojai " penktadienį po ale darbų paliko susiaurintą gatvę, sugadinome transporto priemones, autobusus. Jeigu mūsų įmonė UAB ,, Transrevis " sugalvos išskaičiuoti iš mūsų - vairuotojų žalą, mes kelių darkytojus būsime priversti paduoti į teismą.
                                Kaip supratau pasukus į minėta gatvę manau bus daroma salelė. Tai bus didžiausia kvailystė. Tada mes, 4G vairuotojai, būsime priversti su autobusais blokuoti visą gatvę. Padės ir VVT vairuotojai.
                                Vilniaus miesto savivaldybės klerkai, atsipeikėkite, nustokite kenkti miestui ir jo žmonėms!
                                https://www.facebook.com/groups/1281...3274261260681/

                                Benkunskas apie ta vieta sake kad saleles ten reikalingos, jos bus. Bet jauciu jei bus daug šurmulio, isikis ir cia ir lazdeles mostu viska atsuks atgal. Ir turiu as toki itarima, kad kelininkai specialiai uztempia darbus, kad butent taip ir butu. Tikriausiai aisku ne tie darbuotojai, kurie pjausto bortus, bet tie kurie skirsto pinigus. Nes neturiu jokio kito paaiškinimo kam darbai kuriuos galima padaryti per kelias dienas yra daromi menesiais. Jie nuskuto asfalta aisku daugiau nei bus tos saleles plotis, paskui pridejo dar sonuose stulpeliu. Vaziuojamoji dalis sumažėjo dar bent trecdaliu, naturalu kad ten niekas normaliai nebepravaziuoja remonto metu. Ir tas bardakas stovi jau menesi. Tai kazkam tai matyt naudinga.

                                Comment


                                  Kai pati Grinda like'ina tokius komentarus, tai irgi daug ką pasako.

                                  Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	535
Size:	27,3 kB
ID:	2055658

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Ir turiu as toki itarima, kad kelininkai specialiai uztempia darbus, kad butent taip ir butu. Tikriausiai aisku ne tie darbuotojai, kurie pjausto bortus, bet tie kurie skirsto pinigus. Nes neturiu jokio kito paaiškinimo kam darbai kuriuos galima padaryti per kelias dienas yra daromi menesiais. Jie nuskuto asfalta aisku daugiau nei bus tos saleles plotis, paskui pridejo dar sonuose stulpeliu. Vaziuojamoji dalis sumažėjo dar bent trecdaliu, naturalu kad ten niekas normaliai nebepravaziuoja remonto metu. Ir tas bardakas stovi jau menesi. Tai kazkam tai matyt naudinga.
                                    Aišku kelininkams giliai dzin tie politiniai ar urbanistiniai klausimai. Jie planuoja darbus optimizuodami kaštus ir tiek. Gi nevežiosi technikos pirmyn atgal į objektą, kad padaryti po trumpą darbų atkarpėlę, taip vien vežiojimas kainuos brangiau už darbus. O būna nufrezavus atsidengia kokie nenumatyti nukrypimai, tai dar ir projektų korekcijas tenka užkurti. O laikas slenka dar lėčiau, kai lauki finišo
                                    P.S. beje bortus jau stato ir aišku stato daug toliau nei duobės kraštas, tai viskas telpa. Bet darbų metu vieną juostą uždarė, tai visvien skalambyja, kad kamščiai atsiaurinkit atgal
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.06.05, 14:37.

                                    Comment


                                      Jei vieno purvyno nepakanka, VMS ateis jums į pagalbą. Ozo g. šviesoforinėje perėjoje/dviračių pervažoje VMS įrengė net DU purvynus! Maloniai kviečiame klampoti po purvą ir dulkes, nes why the fuck not!





                                      Per tvarkaumiesta.lt atrašė, kad bus sutvarkyta "užpilant gruntu". VMS paskutiniu metu varo geriau, nei Kafka su savo atsakymais į problemų registravimą. Nu ta prasme ant kiek nupušusiems reikia būti, kad purvyno problemą spręsti jį užpilant... purvu. I mean come the fuck on!

                                      Comment


                                        VMS šitai supranta kaip žaliąją bangą, nors iš tikro nesušluotas smėlis tik didina kietųjų dalelių kiekį ore.

                                        Comment


                                          Bet tai kaip jie gali būti tokie gluši? Čia gi absoliutus dugnas. Grynai 1:1 Rusijos Muchosranskų reikalai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X