Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ten tikrai reiktų geresnio apšvietimo. Tų bjaurių teplionių nuvalymas ir normalus apšvietimas kažkiek pagerintų reikalus. Beje, liftai ten veikia, tas maloniai nustebino. Būtų gerai perdaryti ir įėjimus į požemį į tokius, kokie padaryti naujoje požeminėje Karoliniškėse šalia Lidlo – kuo daugiau dienos šviesos, tuo jaukiau. Aišku, tai toli gražu nepanaikins visų problemų su šita perėja.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Gaila kad nutepliojo Lietuvos vėliavą kuri ten visai normaliai ant sienos atrodė pernai.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Panoramos perėja. Realybėje tamsiau, telefonas padarė šviesiau, nei iš tikrųjų.
        Ta didelė parkingo reklama už baisaus įėjimo į urvą tiesiog rėkia: NUPIRK MAŠINĄ, LOPE. Kitą kartą važiuosi į nemokamą parkingą, o ne lįsi į šitą apmyžtą požemį.
        Ir kas tai padarė? Mūsų apsm*žusi, degradavusi visuomenės dalis. Kokie esame, to ir nusipelnėme, t.y. gyventi bomžyne ir kiaulidėje.

        Comment


          Tai ne, padarė apsišvietusi visuomenės dalis, Captain Obvious.

          Comment


            Panašu, kad Naujininkų įstrižoji perėja suskaičiavo savo dienas, nes bent jau vienas iš įstrižų kamu tarnaus kaip numindžiotas purvynas. Foto iš FB Naujininkų bendruomenė:
            Click image for larger version

Name:	345274179_799669641491950_5407488665798638479_n.jpg
Views:	1179
Size:	965,6 kB
ID:	2049281

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Panašu, kad Naujininkų įstrižoji perėja suskaičiavo savo dienas, nes bent jau vienas iš įstrižų kamu tarnaus kaip numindžiotas purvynas. Foto iš FB Naujininkų bendruomenė:
              Click image for larger version

Name:	345274179_799669641491950_5407488665798638479_n.jpg
Views:	1179
Size:	965,6 kB
ID:	2049281
              Tas buvo aišku dar rudenį. Bet kai Kaunas apsiskelbė apie pirmąją įstrižą perėją, tada prisiminė, kad gi ir mes turėjom. Tada pradėjo "eksperimentą" kaip žmonėms patiks per purvą ir bordiūrus vaikščiot. Matomai "nepasiteisino"

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Tas buvo aišku dar rudenį. Bet kai Kaunas apsiskelbė apie pirmąją įstrižą perėją, tada prisiminė, kad gi ir mes turėjom. Tada pradėjo "eksperimentą" kaip žmonėms patiks per purvą ir bordiūrus vaikščiot. Matomai "nepasiteisino"
                Bet oficialiai bus ar nebus tos perėjos, žmonės vis tiek įstrižai eis. Nebent planuoja pakeisti šviesoforo ciklus.

                Comment


                  Šioje sankryžoje „eksperimentas“ dar laikomas nežlugusiu (bent ESK nieko apie tai nepranešė), o Pamėnkalnio/Palangos panaikino gan greitai.

                  Comment



                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Apie viską spręsti dar labai anksti.

                    Naujausios citatos iš interviu:

                    "<...>Tai jeigu mes kalbame apie gatvių infrastruktūrą Vilniuje, tai labai atvirai su koalicijos partneriais mes susitarėme, kad kuruodami šitą sritį, mes, pirmiausia, skirsime dėmesį prastos būklės gatvių remontui – nekeičiant nei važiuojamosios juostos pločio, nedarant naujų techninių projektų, kurie sąlygotų inžinerinių tinklų pakeitimą, kas ir išbrangina, ir laiko prasme ilgiau užtrunka – tai tiesiog kelio dangos sutvarkymas, nes mes skaičiuojam daugiau kaip 200 kilometrų avarinės būklės gatvių Vilniuje."

                    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...atviu-93301049
                    Na va, vienas pirmųjų rezultatų turbūt. Ištisiniu būdu asfaltuota L. Asanavičiūtės g. ties perėja nuo dviračių-pėsčiųjų tako iš Lazdynų.

                    Click image for larger version  Name:	IMG_4451.jpg Views:	1 Size:	1,71 MB ID:	2049841

                    1. Kodėl ties perėja buvo įrėmintas sovietmečiu padarytas 13 metrų gatvės plotis dviejų juostų gatvėje su parkingu abiejose pusėse? Kodėl nebuvo perėjos pradžia iškelta po ~2 metrus į priekį, kad būtų galima matyti atvažiuojančius automobilius neišėjus į važiuojamąją dalį?

                    2. Kodėl neįrengiama saugumo salėlė per vidurį tokio pločio važiuojamojoje dalyje?

                    3. Kodėl neįrengiama dviračių pervaža, kai vienoje pusėje dviračių takas, kitoje už laiptų pasibaigia takas, jungiantis Karolinškes su Lazdynais?

                    Ar į "dangos sutvarkymą" ir "higieną" patenka ir tokie dalykai, kad šioje vietoje vienoje pusėje takas pasibaigia į laiptus/statų smėlėtą šlaitą ir minti normaliai šioje vietoje neįmanoma? Todėl bus sutvarkyta danga ir padarytas adekvatus užvažiavimas iki tako kitoje gatvės pusėje?
                    Paskutinis taisė Bluefox; 2023.05.09, 23:31.

                    Comment


                      Norėjau lygiai tą patį pavyzdį aprašyt. Senas klaidas įasfaltavo, pervažos turbūt neįrengs. Yra numatyta saugumo priemonių tvarkymas Asanavičiūtės ties pėsčiųjų viaduku į Lazdynus - įdomu ar sujungs magistralinį taką pervaža ar irgi bus tik higiena paliekant kalniukus ir tik pėsčiųjų perėją dideliame plotyje.

                      Analogiški sprendiniai turbūt laukia šiemet ir epinėje Panerių g.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                        Šioje sankryžoje „eksperimentas“ dar laikomas nežlugusiu (bent ESK nieko apie tai nepranešė), o Pamėnkalnio/Palangos panaikino gan greitai.
                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-787-2053378
                        „Atsižvelgiant į duomenis ir specialistų vertinimą, bandomasis įstrižų perėjų projektas Naujininkuose pasiteisino, todėl bus tęsiamas ir toliau. Senamiestyje įstrižomis perėjomis K. Kalinausko–Palangos–Pylimo gatvių sankryžoje naudojosi itin mažai žmonių, todėl ten bandomasis projektas nutrauktas jau prieš kurį laiką”, – teigė Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Ryšių su žiniasklaida specialistas.

                        Kaip pridūrė savivaldybės atstovas, kol kas šis projektas nebus įgyvendinamas jokiose kitose miesto vietose.

                        Comment


                          Deja, praeitais metais įrengta infrastruktūra yra visiškai nepritaikyta įstrižinėms perėjoms.
                          Rudenį, žiemą ir pavasarį žmonės vaikščiojo ir laukė žalio signalo dviračių takuose, vejos plotuose, eidavo per nenužemintus bordiūrus ir lietaus surinkimo šulinius. O šiuo metu vyksta sankryžos perasfaltavimo darbai.

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                            Deja, praeitais metais įrengta infrastruktūra yra visiškai nepritaikyta įstrižinėms perėjoms.
                            Rudenį, žiemą ir pavasarį žmonės vaikščiojo ir laukė žalio signalo dviračių takuose, vejos plotuose, eidavo per nenužemintus bordiūrus ir lietaus surinkimo šulinius. O šiuo metu vyksta sankryžos perasfaltavimo darbai.
                            Ten problema ir su 3g stotele, kurioje netelpa žmonės

                            Comment


                              O man įdomu, ar yra koks nors, dviračių ir pėsčiųjų tako susikirtimo vietoje, pėščiųjų perėjos žymėjimą reglamentuojantis dokumentas (standartas)?
                              Dviratis yra transporto priemonė ir, kaip rodo praktika, pakankamai pavojinga pėščiųjų atžvilgiu. Mieste atsiranda vis daugiau vietų, kur pestysis privalo kirsti dviračių taką, bet jokių žymėjimų neegzistuoja, kad tiek viena, tiek kita eismo dalyvių grupė atkreiptų dėmesį, sulėtintų greitį ar atsisuktų apsidairyti, įsitikinant, kad netaps kėgliu. Kaip čia su tais eismo prioritetais?

                              Comment


                                Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                Dviratis yra transporto priemonė ir, kaip rodo praktika, pakankamai pavojinga pėščiųjų atžvilgiu.
                                Apie kokią tiksliai praktiką kalbi? Gal galima šaltinį?

                                Comment


                                  Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                  O man įdomu, ar yra koks nors, dviračių ir pėsčiųjų tako susikirtimo vietoje, pėščiųjų perėjos žymėjimą reglamentuojantis dokumentas (standartas)?
                                  Dviratis yra transporto priemonė ir, kaip rodo praktika, pakankamai pavojinga pėščiųjų atžvilgiu. Mieste atsiranda vis daugiau vietų, kur pestysis privalo kirsti dviračių taką, bet jokių žymėjimų neegzistuoja, kad tiek viena, tiek kita eismo dalyvių grupė atkreiptų dėmesį, sulėtintų greitį ar atsisuktų apsidairyti, įsitikinant, kad netaps kėgliu. Kaip čia su tais eismo prioritetais?
                                  Tą patį šiandien pagalvojau. Šiaip galėtų būti kažkoks papildomas ženklinimas tokiose vietose kaip Algirdo gatvės sankryžos, kur yra tikra dviratininkų ir paspirtukininkų autostrada. Pėstiesiems ten nėra jauku.

                                  Comment


                                    Jei ženklinimui nepakanka raudono eksvalto, tai net nežinau kuo reikia dvirtakius žymėti, kad pėstieji pamatytų, jog įžengia į važiuojamąją dalį ir turi patys įsitikinti, kad tai daryti bus saugu.
                                    44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Apie kokią tiksliai praktiką kalbi? Gal galima šaltinį?
                                      Mano akyse ne kartą yra kliudę pėsčiąjį ir nuolatos vyksta arba dviračio staigus stabdymas, arba pėsčiojo sustingimas iš išgąsčio užlipus ant judraus dvirtakio. Yra buvę ir keli teisminiai ginčai, kai partrenkiamas pėstysis dviračių take. Dar nėra susiformavę pesčiojo įpročiai apsidairyti kertant dviračių taką ir nėra tam jokios prevencijos. Pakankamai pavojinga vieta yra Žvėryne, kur dviratininkai "skrenda", o kėgliukai nelabai įgudę dairytis.


                                      Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-05-16 121200.jpg
Views:	1418
Size:	255,0 kB
ID:	2051391





                                      Comment


                                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                        Jei ženklinimui nepakanka raudono eksvalto, tai net nežinau kuo reikia dvirtakius žymėti, kad pėstieji pamatytų, jog įžengia į važiuojamąją dalį ir turi patys įsitikinti, kad tai daryti bus saugu.
                                        Turite omenyje kad dviratininkas turi įsitikinti, kad pėstysis nekerta tako perėjoje ir nereikia prilėtinti. Nes pėstysis turi prioritetą kirsti dviračių kelią taip pat kaip ir automobilių kelią.

                                        Comment


                                          Daug kartų esu važiavęs ta vieta, riedučiais ir dviračiu, ir kažkaip niekad nekilo didelio noro pro ją lėkti. Man atrodo, nemažai dviratininkų privalo suprasti, kad pasaulis sukasi ne aplink juos ir jų norą palaikyti 25-30 km/h vidutinį greitį "trasoje", ir pradėti labiau orientuotis aplinkoje. Nes visas šitas reikalas nėra absoliutinis klausimas: "ar aš ant dviračių tako, ar ne? Jei "taip", vadinasi, jog galiu lėkti ignoruodamas aplinką".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X