Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Nes Vilniuje planuoja tik išsibandyt. Kažin ar yra prasmės perstatinėt šviesoforus tik tam, kad ištestuot. Geltona linija tam puikiai tinka.
    A, tai bandymo metu pėstieji gali vaikščioti kaip karvės po ganyklas nežiūrėdami į šviesoforus? Ir kirsdami dviračių pervažas? Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės:

    97. Pėsčiųjų šviesoforai turi būti įrengti visose šviesoforais reguliuojamose pėsčiųjų perėjose už konfliktinės zonos (pėsčiųjų perėjos) pagal pėsčiojo judėjimo kryptį.
    Paskutinis taisė dsanto; 2022.10.22, 19:23.

    Comment


      Kad ten vienu metu visomis kryptimis pėstiesiems šviečia žalias kiek pamenu, tai problemos kaip ir nėra.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Kad ten vienu metu visomis kryptimis pėstiesiems šviečia žalias kiek pamenu, tai problemos kaip ir nėra.
        Nu žodžiu, jeigu vilniečiams tinka teisės aktų neatitinkančios perėjos (geltonas automobilių juostų ženklinimas, nėra visų reikiamų šviesoforų, norint patekti į dalį perėjų reikia kirsti dviračių pervažas), tai ok. Bet man tai atrodo apgailėtinai, nes kažkaip Kaunas ėmė ir padarė kaip priklauso. Tai galėjo bent įvertinti Kauno patirtį, o ne tuščiai girtis, kad aplenkė Kauną.

        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221022-190054_Gallery.jpg
Views:	1329
Size:	51,0 kB
ID:	2000932
        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221022-190047_Gallery.jpg
Views:	1309
Size:	49,5 kB
ID:	2000933

        Comment


          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
          Nežinau ar tinkama čia tema (perkelkite, jeigu ne)

          Dėl Kalinausko nežinau, bet Naujininkuose visi seniai vaikšto kaip Tokijuje - skresai ir tik laiko klausimas buvo, kada tai bus įteisinta. O šiaip džiaugiuosi, kad tiek Kaunas, tiek Vilnius humanizuoja tokius dalykus. Nežinau, ar Klaipėdoje yra kažkas panašaus, bet aišku jie niekur neskuba.
          Klaipėdoj nėra nieko panašaus.

          Comment


            Nesuprantu ką čia reikia "eksperimentuoti" su geltonom linijom? Kažkokios statistikos pablogės?

            Kaunas kažkaip čia tikrai geriau atrodo.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Nu žodžiu, jeigu vilniečiams tinka teisės aktų neatitinkančios perėjos (geltonas automobilių juostų ženklinimas, nėra visų reikiamų šviesoforų, norint patekti į dalį perėjų reikia kirsti dviračių pervažas), tai ok. Bet man tai atrodo apgailėtinai, nes kažkaip Kaunas ėmė ir padarė kaip priklauso. Tai galėjo bent įvertinti Kauno patirtį, o ne tuščiai girtis, kad aplenkė Kauną.
              Aišku reikėtų padaryti, kaip priklauso, tikriausiai ir padarys, kaip sakė, tos geltonos linijos laikinos.

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                Nesuprantu ką čia reikia "eksperimentuoti" su geltonom linijom? Kažkokios statistikos pablogės?

                Kaunas kažkaip čia tikrai geriau atrodo.
                Dondc punktai kaip ir paaiškina kodėl vilniečiai atsargesni ir esą ženklinimas laikinas:
                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Eidamas įstrižai, per vieną laiko tarpą einant važiuojamąją dalimi praleidi ilgiau laiko, t. y. daugiau laiko būni pažeidžiamas be galimybės greitai pasišalinti, jei:
                • pėstysis sugalvos surizikuoti eiti per raudoną, bet atsidurs pavojuje artėjant mašinoms;
                • mašina netyčiai įlėks per raudoną, o pėstysis ne skersai ją kerta, bet ilgesne pavojinga trajektorija įstrižai, t. y. net pradėjus bėgti nuo mašinos būtų ilgiau pavojaus zonoje, nes juda ne trumpiausiu įmanomu keliu (ne skersai nuo sankirtos su mašina).
                Tačiau tai nepateisina ženklinimo linijos panaudos.

                Comment


                  Išbandžiau perėją Pylimo/Kalinausko g. Ten pėstiesiems nedega žalia šviesa vienu metu į visas kryptis. Kitaip tariant, einant perėja įstrižai ant tavęs gali užlėkti automobilis važiuojantis tiesiai

                  Comment


                    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                    Išbandžiau perėją Pylimo/Kalinausko g. Ten pėstiesiems nedega žalia šviesa vienu metu į visas kryptis. Kitaip tariant, einant perėja įstrižai ant tavęs gali užlėkti automobilis važiuojantis tiesiai
                    Ten yra dvi fazės, pirmoji, kai dega žalia pėstiesiems visomis kryptimis ir, antroji, kai dega žalia einant tiesiai Pylimo g. ir kartu automobiliams važiuojant tiesiai Pylimo g. /į kairę, į Kalinausko g./į dešinę, į Palangos g. Tai turėtų pašalinti tą antrą fazę, nes turi tada jau stebėti/žinoti, kada kur gali eiti

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                      Ten yra dvi fazės, pirmoji, kai dega žalia pėstiesiems visomis kryptimis ir, antroji, kai dega žalia einant tiesiai Pylimo g. ir kartu automobiliams važiuojant tiesiai Pylimo g. /į kairę, į Kalinausko g./į dešinę, į Palangos g. Tai turėtų pašalinti tą antrą fazę, nes turi tada jau stebėti/žinoti, kada kur gali eiti
                      Arba įrengti šviesoforus įstrižam perėjimui. Kurių šiaip ar taip reiktų.

                      Comment


                        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                        Išbandžiau perėją Pylimo/Kalinausko g. Ten pėstiesiems nedega žalia šviesa vienu metu į visas kryptis. Kitaip tariant, einant perėja įstrižai ant tavęs gali užlėkti automobilis važiuojantis tiesiai
                        Košmaras... Čia tikrai gali kažką nutrenkti... Kas ten organizuoja eismą???? Kaune įstrižą perėją įrengė būtent ten, kur yra tik viena fazė pėstiesiems. Nes, pvz., Kęstučio - Maironio g. sankryžoje yra fazė, kai visiems pėstiesiems dega žalias, bet kitoj fazėj dega žalias kertantiems Maironio g., tai ten įvertino tą dalyką ir net nesvarstė įrengti įstrižinių perėjų.

                        Comment


                          Siūlau kiek įmanoma daugiau žmonių parašyti savivaldybei apie problemą (kad ir Facebooku ar emailu). Aš ir pats parašysiu raštą. Tokios eismui pavojingos nekompetencijos dar neteko sutikti.

                          Dar norėjau paklausti, ar kitoje sankryžoje yra viena fazė pėstiesiems?
                          Paskutinis taisė dsanto; 2022.10.24, 11:44.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Siūlau kiek įmanoma daugiau žmonių parašyti savivaldybei apie problemą (kad ir Facebooku ar emailu). Aš ir pats parašysiu raštą. Tokios eismui pavojingos nekompetencijos dar neteko sutikti.

                            Dar norėjau paklausti, ar kitoje sankryžoje yra viena fazė pėstiesiems?
                            Ten dar vyksta remontas, tai kas kartą kitoks valdymas, bet praeitą savaitę irgi buvo fazių, kai tik viena kryptimi degė žalia pėstiesiems

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Nes Vilniuje planuoja tik išsibandyt. Kažin ar yra prasmės perstatinėt šviesoforus tik tam, kad ištestuot. Geltona linija tam puikiai tinka.
                              Pabandysim blogai, nesuveiks, tada galėsim sakyti va, matot, neveikia.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Siūlau kiek įmanoma daugiau žmonių parašyti savivaldybei apie problemą (kad ir Facebooku ar emailu). Aš ir pats parašysiu raštą. Tokios eismui pavojingos nekompetencijos dar neteko sutikti.
                                Kai rašysi, paprašyk kad klausimą nagrinėtų ir Eismo Saugumo Komisija. Esu jos narys ir manau, kad tokie „eksperimentai“ be komisijos žinios ir pritarimo yra laikytini nusikaltimu. Nenoriu viešinti komisijos el. pašto, kad spameriai nepasiimtų, bet jis nesudėtingas – trys raidės prieš @vilnius.lt

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                  Košmaras... Čia tikrai gali kažką nutrenkti... Kas ten organizuoja eismą???? Kaune įstrižą perėją įrengė būtent ten, kur yra tik viena fazė pėstiesiems. Nes, pvz., Kęstučio - Maironio g. sankryžoje yra fazė, kai visiems pėstiesiems dega žalias, bet kitoj fazėj dega žalias kertantiems Maironio g., tai ten įvertino tą dalyką ir net nesvarstė įrengti įstrižinių perėjų.
                                  O kaip yra Kęstučio – Gedimino g. sankryžoje?
                                  ПТН ПНХ
                                  «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                                  Comment


                                    Parašė manometras Rodyti pranešimą

                                    O kaip yra Kęstučio – Gedimino g. sankryžoje?
                                    Taip pat, kaip Kęstučio - Maironio.

                                    Comment


                                      Dariaus ir Girėno g. - Kapsų g. - Šaltkalvių g. sankryža
                                      Eksperimentinės įstrižinės perėjos beveik nusitrynė per savaitę, vakar kai buvo šlapia danga, jų išvis nesimatė
                                      Abiejų perėjų: vienas galas perejos baigiasi į dviračių taką, kur visi ir laukia žalio signalo, kitas - į nenužemintus bordiūrus
                                      Click image for larger version

Name:	DSC_1124.JPG
Views:	664
Size:	865,4 kB
ID:	2002307

                                      Comment


                                        Įdedu 2 video iš Kalinausko/Pylimo/Palangos sankryžos.
                                        Man tai čia atrodo kaip pasityčiojimas iš idėjos, nes pėstieji verčiami laukti virš minutės. Vidury dienos, ne jokio piko metu. Kiek žiūrėjau – nei vienas pėstysis nekirto gatvės įstrižai.
                                        N.B. Nepamirškite, kad YT leidžia video žiūrėti pagreitintai.

                                        Comment


                                          Nors video apie įstrižas perėjas, bet taip pat matosi kaip 1/3 prastovos laiko pėstiesiems yra tiesiog šiaip sau kairiojoje perėjoje per Pylimo g. (+30s). Kelias kairėje tik VT (matosi ženklai), kuris nei Palangos, nei Kalinausko g. nevažiuoja, tai pėstieji teoriškai pilnai apsaugoti. Pastebiu, kad Vilniuje nemažai tokių neišnaudojamų galimybių, bet kaip suprantu tai gali būti susiję su keistais elektros pajungimais nuo šviesoforų. Kitaip tariant, reikėtų modernizuoti ir peržiūrėti detaliai daugelį sankryžų.

                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X