Parašė Kristisz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kodėl reikia daryti su laiptais, jei galima padaryti iš kart gerai, kaip vakaruose? Čia būtų dviratininkams patogiausias kelias patekti nuo Upės g. į Lvovo. g.
Kokio pločio ir aukščio ten ta perėja yra?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O galėtum gal greitai papaišyt kaip toks dalykas atrodytų Konstitucijos pr.?
Kokio pločio ir aukščio ten ta perėja yra?
Paskutinis taisė Romas; 2021.12.07, 22:18. Priežastis: Kopija iš temos "Šnipiškių infrastryktūros projektai"
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Nesustodamas dviračiu su vėjeliu pravažiuoti laiptais? Nebus ten tokio nuolydžio kad būtų sprendimas be laiptų patogus dviračiams.
Atrodo tiek jau forume kalbėta apie požemines perėjas ir vėl grįžtam prie to pačio.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kodėl reikia daryti su laiptais, jei galima padaryti iš kart gerai, kaip vakaruose? Čia būtų dviratininkams patogiausias kelias patekti nuo Upės g. į Lvovo. g.
Paskutinis taisė abruo; 2021.12.07, 17:13.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
-
Važinėju dviračiu nemažai ir galiu pritarti, kad stoviniavimas prie kiekvieno šviesoforo yra absurdas. Suprantu dar, kad šviesorų prismaigstymas kur-reikia-kur-nereikia, atseit, lėtina automobilių srautą, skatina persėsti ant dviračių. Bet tada ir vėl, dviračių greitis letėja.
Jeigu rimtai chebra užsiimtų dviračių infrastruktūra, reikėtų kelių kertančių miestą dviračių magistralių su minimaliu šviesoforų skaičiumi.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąJeigu rimtai chebra užsiimtų dviračių infrastruktūra, reikėtų kelių kertančių miestą dviračių magistralių su minimaliu šviesoforų skaičiumi.
Comment
-
Ten šiaip iš NDG pusės labai aiškiai matosi kurioje vietoje buvo požeminė perėja. O yra kokių nors nuotraukų kaip ji atrodė? Įdomu koks buvo plotis (ir kažkin ar brangiai kainuotų normaliai praplatint, nes tikrai reikėtų, jeigu norim normalios jungties, o ne tipinės sovietinės požeminės perėjos). Šiap manau jeigu kas nors ir bandytų įgyvendinti šios perėjos atgaivinimą, tai ne VMS, o vystytojas. Nes visų pirma jis būtų vystytojo sklype, antra, tokios jungties atsiradimas būtų tarp vystytojo interesų, nes padarius patogią jungtį be didelių aukščio skirtumų ir laptų (kas yra visiškai įmanoma ir buvo daroma dar 1960's), dar ir su vieša erdve (šiuo atveju nebūčiau prieš aikštę su afmiteatru) per projektą eitų didelis srautas žmonių, nes tai būtų patogesnė, trumpesnė ir visiems pritaikyta alternatyva K18B tuneliui. O nuo Upės gatvės pusės aukščio skirtumų problemą galima būtų sutvarkyti padarius gražų serpantiną ir pertvarkius tą vietą į skverą/parkelį, užpildžius tarpą tarp sakurų ir sujungus viską į vieną viešą erdvę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąO yra kokių nors nuotraukų kaip ji atrodė?Parašė SPX Rodyti pranešimąKadras iš filmo "Gamtos Šėlsmas: Žemės drebėjimas":
Perėjos pradžia ties Nacionaline dailės galerija.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO kaip reikėtų padaryti gerai? Turbūt nusiuntėte pasiūlymus?Lietuva visiems.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąP.S. pagrindinio kelio ženklas atrodo lenkiškas (mažiukas), ar čia tik nuotrauka taip?
- 1 patinka
Comment
-
Nuotraukoje matome klasikinį nesusipratimą. Pagrindinio kelio ženklas priimtas senamiesčio tipo 0 dydžio, nors senamiesčiuose jis apskritai turėtų būti perteklinis. Tuo tarpu perėjų ženklai jau didesni, nes taisyklės nenumato jų mažesnių, nes ten, kur statomi 0 dydžio ženklai, turi būti saugu pereiti ir be perėjų. Šiek tiek juokinga matyti tokius derinius.
- 3 patinka
Comment
Comment