Nesustodamas dviračiu su vėjeliu pravažiuoti laiptais? Nebus ten tokio nuolydžio kad būtų sprendimas be laiptų patogus dviračiams.
Atrodo tiek jau forume kalbėta apie požemines perėjas ir vėl grįžtam prie to pačio.
O kodėl reikia daryti su laiptais, jei galima padaryti iš kart gerai, kaip vakaruose? Čia būtų dviratininkams patogiausias kelias patekti nuo Upės g. į Lvovo. g.
O kodėl reikia daryti su laiptais, jei galima padaryti iš kart gerai, kaip vakaruose? Čia būtų dviratininkams patogiausias kelias patekti nuo Upės g. į Lvovo. g.
O galėtum gal greitai papaišyt kaip toks dalykas atrodytų Konstitucijos pr.?
O galėtum gal greitai papaišyt kaip toks dalykas atrodytų Konstitucijos pr.?
Kokio pločio ir aukščio ten ta perėja yra?
Manau būtų patogiausias būdas dviračiu nuo pakrantės patekti į šnipiškes, nereiktų be reikalo laukti prie šviesoforo Konstitucijos pr., plius nuolydis būtų gerokai mažesnis ir lengviau įveikiamas vyresniems dviratininkams nei dabar yra pvz. stačioje Nasvyčio gatvėje šalia SEB.
Paskutinis taisė Romas; 2021.12.07, 22:18.
Priežastis: Kopija iš temos "Šnipiškių infrastryktūros projektai"
Nesustodamas dviračiu su vėjeliu pravažiuoti laiptais? Nebus ten tokio nuolydžio kad būtų sprendimas be laiptų patogus dviračiams.
Atrodo tiek jau forume kalbėta apie požemines perėjas ir vėl grįžtam prie to pačio.
Tai būtent tai, kas kalbėta apie požemines perėjas ir turiu galvoje šitai siūlydamas. Požeminė perėja gerai tada, kai į ją nusileidžiama be laiptų, o iš perėjos vidaus matomas laukas (šioje perėjoje vienoje pusėje taip jau yra). Tuo tarpu kitoje pusėje atstumas nuo Lvovo g. iki Konsituticijos pr yra apie 110 m. Nesu specialistas, bet manau, kad tokio atstumo tikrai pakaktų nuožulniai rampai. Gal kas kitas galėtų pakomentuoti.
O kodėl reikia daryti su laiptais, jei galima padaryti iš kart gerai, kaip vakaruose? Čia būtų dviratininkams patogiausias kelias patekti nuo Upės g. į Lvovo. g.
Manau būtų patogiausias būdas dviračiu nuo pakrantės patekti į šnipiškes, nereiktų be reikalo laukti prie šviesoforo Konstitucijos pr., plius nuolydis būtų gerokai mažesnis ir lengviau įveikiamas vyresniems dviratininkams nei dabar yra pvz. stačioje Nasvyčio gatvėje šalia SEB.
Važinėju dviračiu nemažai ir galiu pritarti, kad stoviniavimas prie kiekvieno šviesoforo yra absurdas. Suprantu dar, kad šviesorų prismaigstymas kur-reikia-kur-nereikia, atseit, lėtina automobilių srautą, skatina persėsti ant dviračių. Bet tada ir vėl, dviračių greitis letėja.
Jeigu rimtai chebra užsiimtų dviračių infrastruktūra, reikėtų kelių kertančių miestą dviračių magistralių su minimaliu šviesoforų skaičiumi.
Ta perėja yra šiek tiek kairiau, nei Lettered nupaišė. Ji užsibaigia visai greta NDG. Ten dar yra ventiliacijos anga toje vietoje. Bet šiaip visai verta svarstymo įdėja.
Ten šiaip iš NDG pusės labai aiškiai matosi kurioje vietoje buvo požeminė perėja. O yra kokių nors nuotraukų kaip ji atrodė? Įdomu koks buvo plotis (ir kažkin ar brangiai kainuotų normaliai praplatint, nes tikrai reikėtų, jeigu norim normalios jungties, o ne tipinės sovietinės požeminės perėjos). Šiap manau jeigu kas nors ir bandytų įgyvendinti šios perėjos atgaivinimą, tai ne VMS, o vystytojas. Nes visų pirma jis būtų vystytojo sklype, antra, tokios jungties atsiradimas būtų tarp vystytojo interesų, nes padarius patogią jungtį be didelių aukščio skirtumų ir laptų (kas yra visiškai įmanoma ir buvo daroma dar 1960's), dar ir su vieša erdve (šiuo atveju nebūčiau prieš aikštę su afmiteatru) per projektą eitų didelis srautas žmonių, nes tai būtų patogesnė, trumpesnė ir visiems pritaikyta alternatyva K18B tuneliui. O nuo Upės gatvės pusės aukščio skirtumų problemą galima būtų sutvarkyti padarius gražų serpantiną ir pertvarkius tą vietą į skverą/parkelį, užpildžius tarpą tarp sakurų ir sujungus viską į vieną viešą erdvę.
I. Šimulionio gatvėje vėl po neilgos pertraukos numušė pėsčiųjų perėjos ženklą ties įvažiavimu į Maximą. Puikus pavyzdys, kaip iš esmės geras gatvės humanizavimo sprendimas paliekamas nedadarytas iki galo.
O kaip reikėtų padaryti gerai? Turbūt nusiuntėte pasiūlymus?
Taip. Padaryti gerai reikštų kaip nors atskirti dviračių juostą nuo automobiliams skirtos važiuojamosios dalies ir neklaidinti vairuotojų į gatvės kraštą statant saleles, kurios įprastai yra statomos perėjose tarp skirtingos krypties automobilių juostų.
Nuotraukoje matome klasikinį nesusipratimą. Pagrindinio kelio ženklas priimtas senamiesčio tipo 0 dydžio, nors senamiesčiuose jis apskritai turėtų būti perteklinis. Tuo tarpu perėjų ženklai jau didesni, nes taisyklės nenumato jų mažesnių, nes ten, kur statomi 0 dydžio ženklai, turi būti saugu pereiti ir be perėjų. Šiek tiek juokinga matyti tokius derinius.
Comment