Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Spalio 11 reiškia, kad galioja kovą patvirtintas Bendrasis planas.
Gatvių kategorijų dalis nustato, kad atkarpa Žirmūnų tiltas-Minsko žiedas yra B kategorija didesnės svarbos. Vieno lygio nereguliuojama pėsčiųjų perėja yra negalima.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf
Galų gale yra "nulis žūčių keliuose strategija".
Pėsčiųjų ir transporto sankirtos turi būti reguliuojamos arba skirtinguose lygiuose. Kitaip nebus pažangos.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąEsama - viena. Naujai statyt - kita.
Esamą ateityje, eur kai gaus, pakeis. Bet blogio didinti nereikia.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąGatvių kategorijų dalis nustato, kad atkarpa Žirmūnų tiltas-Minsko žiedas yra B kategorija didesnės svarbos. Vieno lygio nereguliuojama pėsčiųjų perėja yra negalima.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Grigiškėse neaišku ar išvis yra apšvietimas, gal ir yra, bet diena nešviečia, o centre tikrai per tamsu. Tamsą didina kampu pasisukianti trajektorija. Galima išvengti laiptų:
Prie Gariūnų. Dega dienos metu iš abiejų pusių. Būtų padarę natūralų apšviedimą centre, tai gal būtų galima apsieiti be jokio apšvietimo, bent dieną. Be laiptų. Pirma nuotrauka dar nebaigus įrengimo:
Ties Aprangos galerija, nuo Perkūnkiemio link Bendorių. Be apšvietimo. Taip pat nėra laiptų:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKodėl negalima? Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklės pėsčiųjų perėjas įrengti B kategorijos gatvėse nedraudžia.21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
21.1. pėsčiųjų perėja yra už gyvenvietės, kurios pradžia pažymėta nurodomuoju kelio ženklu „Gyvenvietės pradžia“, o pabaiga – „Gyvenvietės pabaiga“ (toliau – gyvenvietė), ribų;
21.2. gatvės ruože, kuriame įrengta pėsčiųjų perėja, leistinas važiavimo greitis yra didesnis kaip 50 km/h; dirbtinai mažinti leistiną važiavimo greitį kelio ženklais prieš pėsčiųjų perėją tik tam, kad būtų išvengta šio punkto sąlygos, draudžiama;
21.3. pėsčiųjų perėja yra A kategorijos gatvėje arba B kategorijos gatvėje, kurioje organizuojamas nepertraukiamas eismas (sankryžos skirtingų lygių);
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNaikinti pagrindas yra. O koks palikti?
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKaip galima panaikinti tai, ko nėra? Kalba ėjo apie naujai įrengiamą perėją.
23. Atnaujinamos esamos arba įrengiamos naujos pėsčiųjų perėjos įrengimo vieta kartu su eismo intensyvumo kriterijais (žr. Taisyklių III skyrių) turi atitikti šiuos eismo saugos kriterijus:
23.1. vieta yra gyvenvietėje;
23.2. vietos matomumas yra pakankamas pagal Taisyklių IX skyriaus pirmojo skirsnio nuostatas;
23.3. leistinas arba faktinis važiavimo greitis yra nuo 30 iki 50 km/h įskaitytinai (rekomenduojama remtis nustatytu faktiniu važiavimo greičiu pagal 85-ojo procentilio reikšmę – tai greičio riba, kurios neviršija 85 proc. transporto priemonių);
23.4. vieta yra B (išskyrus gatves, kuriose yra organizuojamas nepertraukiamas eismas (skirtingų lygių sankryžos), C arba D kategorijos gatvėje;
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNegali būti įrengta naujai. (Kitiems - kalba eina apie "Minsko" žiedą Žirmūnuose, atkarpą arčiausiai upės.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąParyškintas tekstas tik patvirtina, kad perėja gali būti įrengiama Gatvė B kategorijos, joje nepertraukiamas eismas neorganizuojamas (sankryžos žiedinės, t.y. vieno lygio).
Visgi yra po tiltu pėsčiųjų takas, ten ir turėtų būti pėstieji nukreipiami. Mes siekiame 0 žūčių ir tokioje sudėtingoje vietoje svajojame apie perėją.
https://maps.lt/map/?lang=lt#obj=583...5d,stops,zebra
Labai rizikinga vieta. Reikia nuo patiltės pakilus staigiai iššokti į pagrindinį iš šalutinio ir tuo pačiu dar sužiūrėti paspirtukus, dviračius, pėsčiuosius.
https://maps.lt/map/?lang=lt#obj=583...5d,stops,zebra
Turėtų būti panaikintos visos perėjos, kurios yra plačiau nei 1+1 (t.y. 2+2, 2+1 ir pan.).
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Na gerai, sutinku, taisyklės kaip ir nepažeistos. Dvigubi skliaustai suklaidino...
Visgi yra po tiltu pėsčiųjų takas, ten ir turėtų būti pėstieji nukreipiami. Mes siekiame 0 žūčių ir tokioje sudėtingoje vietoje svajojame apie perėją.
https://maps.lt/map/?lang=lt#obj=583...5d,stops,zebra
Labai rizikinga vieta. Reikia nuo patiltės pakilus staigiai iššokti į pagrindinį iš šalutinio ir tuo pačiu dar sužiūrėti paspirtukus, dviračius, pėsčiuosius.
https://maps.lt/map/?lang=lt#obj=583...5d,stops,zebra
Turėtų būti panaikintos visos perėjos, kurios yra plačiau nei 1+1 (t.y. 2+2, 2+1 ir pan.).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Vieta visiškai nesudėtinga, įvažiavimai į žiedus ir išvažiavimai yra saugiausia vieta kur galima padaryti nereguliuojamą perėją, nes pats žiedas veikia kaip greičio mažinimo priemonė. Čia tik Klaipėdoje sugeba miesto gatvių žiedus paversti į kažkokius nesusipratimus. Gal iš ten būsit kilęs?
O gal kartais "vyr. miesto inžinierius" su teisės bakalauru?
Stokholmas. Kviečiu rast vieno lygio perėjas per visas keturias žiedo gatves. https://goo.gl/maps/YFkNgGobgHbJRKxr9
Žiedas šalia geležinkelio soties, didelio prekybos centro, tramvajaus, srautų ir pan.
Mūsų "zero casualties" yra nepasiekiama, nes mums smagu, kai vairuotojas nuo Irkluotojų bazės pralindęs po Žirmūnų tiltu, prieš Minsko žiedą, ne tik turi susigaudyti ar kas pagrindiniu nuo Olandų žiedo, bet ir pagauti akimis paspirtukus tarp VRM kultūros rūmų ir Šarūno. Nu ir kam ta rizika? Tegu būna MAX nežymėta perėja. O geriau tvorelė ir nukreipimas po Žirmūnų tiltu.
Comment
-
Esu dirbęs gretimame „L3“ biure 10 mėn. Nors perėja nesinaudojau, bet nei per pietų pertraukas kasdien praeinant žiemos tamsiomis dienomis, nei pravažiuojant tamsoje po darbo sklindančios šviesos tikrai nesu matęs. Kas esat matę paskutinį kartą šviesą iš ten? Ar nebus taip, kad kol nepapasakojau, kaip dėl tamsos su dviračiu vos neįvažiavau į padėklą pilną makaronų, kol nepapasakojau apie činogonus stumdančius narkotikus ir, kol nebuvo pasipiktinta FB bei forume dėl to, kad „Business Garden“ PP svarstymo metu atsisakė įrengti stoglangį perėjoje bei šalimais prikūrė krūva dviračių infrastruktūros broko – susigėdus savivaldybė dabar tiesiog įjungė elektrą, kurią tiesiog taupė (nuo kokių 1991 m.)?
Šviestuvai net antivandaliniai, kaip ir priklauso kietesniam rajonui:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
-
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąMan labiausiai gaila toje vietoje uždarytos požeminės perėjos. Būtų galima nuo Lvovo g. padaryti į ją nusileidimą ir būtų puikus susisiekimo būtas pėsteisiems ir dviratininkams pasiekti Upės g. ir visą kitą Neries krantą. Turbūt ir kainuotų visai nedaug - reikia tik atkasti vienoje pusėje įėjimą.
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O galėtum gal greitai papaišyt kaip toks dalykas atrodytų Konstitucijos pr.?
Kokio pločio ir aukščio ten ta perėja yra?
-
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąMan labiausiai gaila toje vietoje uždarytos požeminės perėjos. Būtų galima nuo Lvovo g. padaryti į ją nusileidimą ir būtų puikus susisiekimo būtas pėsteisiems ir dviratininkams pasiekti Upės g. ir visą kitą Neries krantą. Turbūt ir kainuotų visai nedaug - reikia tik atkasti vienoje pusėje įėjimą.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
O kuo blogai antžeminė perėja ten? Bet kuriuo atveju kemšasi Konstitucijos pr. į abi puses tiek ties Edukologijos žiedu, tiek ties Kalvarijų sankryža, sankryža, tad perėja čia eismui įtakos neturi.Lietuva visiems.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
O kuo blogai antžeminė perėja ten? Bet kuriuo atveju kemšasi Konstitucijos pr. į abi puses tiek ties Edukologijos žiedu, tiek ties Kalvarijų sankryža, sankryža, tad perėja čia eismui įtakos neturi.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
O kam turėti vien antžeminę, kai jau yra pastatyta požeminė, tik nenaudojama? Aš už tai, kad būtų abi. Jei tai tamsus metas, žmogus jaučiasi nesaugiai - eina pro antžeminę. O jei jaučiasi saugiai ir nori greitai iš Lvovo g. patekti į Upės g., gali nesustodamas dviračiu su vėjeliu pravažiuoti pro požeminę. Win-win.
Atrodo tiek jau forume kalbėta apie požemines perėjas ir vėl grįžtam prie to pačio.
- 2 patinka
Comment
Comment