Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš tik norėčiau vertinti Maskvos požeminių perėjų padusus dviračiams. Man labai patinka pandusai iš 1905 metų revoliucijos aikštės, pandusai apie 6 metrų pločio tiesūs, jais labai smagu pralėkti dviračiu, vienintelis trūkumas, kad nėra jokio žymėjimo nei pėstiesiems nei dviratininkams, todėl piko valandom būna sumaišties. Kiek prasčiau vertinu Tverės prospekto (centrinė miesto gatvė, 8 eilių) požeminių perėjų pandusus, nes jie siauri apie 2 metrų pločio ir turi vieną apsisukimą. Ten laiptai išeina viena gatvės kryptim, o pandusas kita, bet gana dažnai pėstieji irgi renkasi pandusą, o ne laiptus. Sadovoje kalco yra žiedinė gatvė aplink centrą, jos ilgis apie 16 km, šaligatviai iš granito plokščių sudėtų gana lygiai, plotis apie 10 metrų, važiuoti patogu, bet ir čia nėra atskirimo tarp pėsčiųjų ir dviratininkų zonos. Tarp kitko dabar jau svarsto visą šitą žiedu apjuostą centrą padaryti nepravažiuojamu automobiliams, tik gal elektrinius įleis na ir žinoma dviračius bei paspirtukus.
    Atvirai šnekant tokiam mažam mieste kaip Vilnius kai važiuoju dviračiu ir matau dideles eiles sėdinčių po vieną automobiliuose, susinervinusių, nes kažkas užlindo, ar neparodė posūkio ir gadinančių orą (degina dyzelį) prie kiekvieno šviesoforo, tai nevalingai imu juoktis. Kartais man atrodo, kad jie yra vedini kažkokio komplekso. Man smagu, kad esu grynam ore ir dar sportuoju nemokamai. Todėl man būtų smagu iš Gedimino pr. per baltąjį tiltą ir po Konstitucijos prospektu pravažiuoti be trukdžių iki Žalgirio gatvės. Ar manote, kad aš užsimaniau per didelės prabangos? Gal ir esu išpuikęs, bet bėgelių nepripažįstu. Man atrodo, kad ir mažvaikių vežimėlius jais vežti gan pavojinga, ar tik tai ne praeities reliktas, kurio jau niekas nenaudoja?

    Comment


      Konstitucijos pr. ties Europa požeminė perėja yra per siaura, kad joje galėtų laisvai tilpti ir dviratininkai. Nepamirškit, kad joje yra ir komercijos. Kitas dalykas, kad nuo Baltojo tilto į perėją bus patekimas be laiptų, tai liks tik ties Europa išsikelt.

      Comment


        Gal ir gerai dar viena požeminė perėja Konstitucijos pr., bet... Man po visų tų statybų, šaligatvių, vamzdynų perklojimų ir kt. infrastruktūros atnaujinimo baisiausia matyti šalia besimėtančias nuorūkas. Kokia jų gausybė... Ir kiek tų kancarų palaidota po naujai suklotomis plytelėmis. Akivaizdu, jog tokį juodadarbišką klojėjo/statybininko ir pan. darbą renkasi dirbti tikrai ne aukščiausių moralinių standartų, etikos ir apie aplinką/estetiką galvojantys žmonės. Taip, senos tarybinės plytelės keičiamos naujomis, tačiau tų rabatiagų mentalitetas vis dar tarybinis. Nu parūkiau, nu numečiau ant žolės, nu ir kas čia tokio? Nuklibinkščiuoti iki artimiausios šiukšlių dėžės už 150 m yra neįtikėtinai sunku.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Konstitucijos pr. ties Europa požeminė perėja yra per siaura, kad joje galėtų laisvai tilpti ir dviratininkai. Nepamirškit, kad joje yra ir komercijos. Kitas dalykas, kad nuo Baltojo tilto į perėją bus patekimas be laiptų, tai liks tik ties Europa išsikelt.
          Jeigu komercija trukdo tilpti dviratininkams ir pėstiesiems gal reikėtu iškelti komerciją? Dauguma perėjų tapo daug normalesnės kaip buvo iškelti kioskeliai ir jos pasirodo buvo pakankamai plačios.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Jeigu komercija trukdo tilpti dviratininkams ir pėstiesiems gal reikėtu iškelti komerciją? Dauguma perėjų tapo daug normalesnės kaip buvo iškelti kioskeliai ir jos pasirodo buvo pakankamai plačios.
            Nemanau kad ta komercija reikalinga toje perėjoje. Dabar dviratininkams ta požeminė perėja baisiai nepatogi, kaip ir pėstiesiems. Būtų idealu, jeigu būtu normalus užvažiavimas požemine perėja tiesiai į Europos aikštę, bet galima būtų lygiagrečiai dviračius pravesti per perėją ties Radissonu arba ties Best Western.

            Comment


              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

              Nemanau kad ta komercija reikalinga toje perėjoje. Dabar dviratininkams ta požeminė perėja baisiai nepatogi, kaip ir pėstiesiems. Būtų idealu, jeigu būtu normalus užvažiavimas požemine perėja tiesiai į Europos aikštę, bet galima būtų lygiagrečiai dviračius pravesti per perėją ties Radissonu arba ties Best Western.
              Problema ta, kad pervedus dviračius per perėją ir norint nusileisti link Baltojo tilto vis tiek reiktų laiptais leistis. Nebent daryti didelį lanką pro Swedbank ir sakurų parką.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                Problema ta, kad pervedus dviračius per perėją ir norint nusileisti link Baltojo tilto vis tiek reiktų laiptais leistis. Nebent daryti didelį lanką pro Swedbank ir sakurų parką.
                Ten lyg ir planuojamas tiltas, ne?

                Comment


                  Taip, ten pratęs tiltą nuo upės tiesiai į Libeskindo pastatą. Gal kas žino, kiek kainuot galėtų atkasti požeminę perėją prie NDG? Kiek suprantu, ji čia ir kitame prospekto gale itin daug vietos, tai nebūtų problemų padaryti tų „1905 m. stiliaus 6 m. pločio pravažiavimų”. Pilaitės pr., tai atkasė.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    O ar to tikrai reikia?

                    Comment


                      Nėra būtina, bet norint populiarint dviračius, būtų labai gerai nelaukt prie šviesoforų. Kai tiek daug juostų, tai piko metu aišku kokiu prioritetu sureguliuoti šviesoforai. Prie „Europos” juk nebus pilno tunelio, kaip ir nėra niekur kitur aplink, nors požeminių perėjų netrūksta. Olandijoje tunelinių pravažiavimų gausu.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Taip, ta perėja būtų gana vertinga, ypač nutiesus Kernavės g. ir atsiradus judėjimui iš Šnipiškių šita arterija. Juo labiau, kad vienoje pusėje yra puikus belaiptis išvažiavimas link Upės gatvės. Bet, manau, čia nebent Konstitucijos 15A sklypo vystytojas galėtų tai įgyvendinti. Jei VMS paspaustų.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Taip, ten pratęs tiltą nuo upės tiesiai į Libeskindo pastatą. Gal kas žino, kiek kainuot galėtų atkasti požeminę perėją prie NDG? Kiek suprantu, ji čia ir kitame prospekto gale itin daug vietos, tai nebūtų problemų padaryti tų „1905 m. stiliaus 6 m. pločio pravažiavimų”. Pilaitės pr., tai atkasė.
                          O ar čia tik man buvo nežinoma, kad ten jau yra ertmė, nes buvo pėsčiųjų perėja, tik ji dabar užmūryta? Gal kas turi daugiau info?

                          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-07-01 210226.png
Views:	2071
Size:	532,0 kB
ID:	1897036

                          Comment


                            Yra forume.

                            Comment


                              Va, kad įėjimas buvo ir pro čia, tai man irgi nebuvo žinoma. Bet atrodo labai logiška, kad jis būtų čia.

                              Comment


                                Šis įėjimas dar bent padorus. Bėda kitoje pusėje - ten tik laiptai. Po prospekto platinimo jie turbūt jau po asfaltu atsidūrė.

                                Comment


                                  Šis įėjimas, praktiškai tobulas (nebent vietoj šoninės sienos galėtų būti pastato langai). Kitoje pusėje neįtikėtinai daug vietos, tiek tolyn į šiaurę, tiek į abu šonus lygiagrečiai prospektui. Ten net nereiktų jokių pandusų. Lengvus nuvažiavimus iš tolo būtų galima daryt, o vykstantiems lygiagrečiai prospektu nuo vieno galo iki kito, tai tektų daryti dubliuojantį dvirtakį, kad išlikgų taip pat lygu, kaip yra dabar. Vienintėlis minusas, kad važiuojant Šnipiškių link, prieš akis matytųsi aklina siena, nes nuvažiavimai iškarto užsisuktų į abejas puses. Už sienos būtų esamas šaligatvis su pradubliuotu dvirtakiu (minantiems lygiagrečiai viso prospekto). Didelis pliusas, kad atviroji tunelio pusė išeina į pietus, tai gauna dar papildomai saulės. Vakarop, jau NDG, turbūt, užstoja.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Dar pastebėjimas, kad ten kaip tik numatyta iki 2016 m. įrengti magistralinį dvirtakį. Kažkaip magistralė ir laukimas prie šviesoforų, kaip prašalaičiui – vienam sakiny nedera, nes prioritetas aišku kam yra ir bus tokioje gatvėje. Nebeplanuoja statyti tunelio su tiltu mašinoms, tai va toj pat vietoj gali tunelį dviračiams daryt. Aišku, tektų papildomai išsigrynint Šveicarijos frankų, na bet su viadukais bei tiltais taip ir daro – vietoj numatytų automobilinių visur kiša dviratinius dabar. Čia įmanoma padaryti ir be tos aklinos tunelio sienutės pratęsiant tunelį link gatvelės palei „Tower”, bet jau būtų per daug norėt.


                                    Click image for larger version

Name:	plan.jpg
Views:	1728
Size:	189,0 kB
ID:	1897282
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                      Kada ir kur? Ar čia ta citata remiatės apie projektinių pasiūlymų kūrėjo siūlymą? Jei taip tai ten ne VMS darė tuos pasiūlymus ir savivaldybė tos dalies (perėjos naikinimo) įgyvendinti nesiruošia ir niekur neskelbė jog tai bus daroma
                                      Na na, o kas gi projektinių pasiūlymų kūrėjas?

                                      Comment


                                        Jau susiaurinta:
                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210707_141845.jpg
Views:	1209
Size:	1,77 MB
ID:	1901059 Click image for larger version

Name:	IMG_20210707_141901.jpg
Views:	1206
Size:	1,95 MB
ID:	1901058 Click image for larger version

Name:	IMG_20210707_141922.jpg
Views:	1293
Size:	2,20 MB
ID:	1901060 Click image for larger version

Name:	IMG_20210707_141942.jpg
Views:	1340
Size:	2,28 MB
ID:	1901061
                                        Attached Files

                                        Comment


                                          Susiaurinimas geras. Tik salelėje nukreipiančioji lentelė, jeigu būtų paversta dryžuotu stulpeliu – būtų išvis super.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X