Čia yra visiškas siaubas...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Čia labai panašu į standartinio projekto kreivą pritaikymą konkrečiai vietovei. Sprendžiant iš nuotraukos šioje pusėje nereikėjo pandusų raityti.
Comment
-
Vienintelis privalumas, tai lygių atskyrimas, kad nebūtų vaikštoma per autostradą. Kažkokių kosmosų ir nesitiki tokioje vietoje, tik atkreiptas dėmesys, kad prie Vilniaus, kur daugiausiai darnaus judumo entuziastų gyvena. Gal tik mažiau žvyro norėtųsi
Plius, trūksta pėsčiųjų praėjimo nuo požeminės perėjos link sodų bendrijų, bent jau projekte nemačiau. Reiktų įrengti.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
vien jau tai, kad nusileidimai yra bent dvigubai siauresni už patį tunelį, jau savaime kelia klausimą wtf...
Comment
-
Vargu ar neįgalusis rieda laikydamasis turėklais abejose pusėse. Juk sutikus kitą vežimą, turėtų užtekti pločio prasilenkti. Riedėdamas juk viena ranka laikytumeis už turėklo, kita prilaikytum vežimo ratą kitoje jo pusėje. Įdomu tai, kad tunelis tikrai labai platus ir aukštų lubų, tuo tarpu pačiame Vilniaus branduolyje, kur gausu pėsčiųjų, tunelius stato siaurus ir žemus. Prie Gariūnų saurutis, Molėtų pl. link Nemenčinėlės irgi toks pat siauras vamzdis, Grigiškėse dėl posūkio susiaurėja, Karoliniškių „Lidl” irgi siauresnis nei greta stovintys sovietiniai. Įdomu, kaip bus Pilaitės pr.
Dėl betono sienų, tai nestatant jų, kur nereikia, turėklus galėjo įleist į žemę, būtų, kaip tvorelės principu, bet nesijaustų tokios klaustrofobijos. Tikrai buvo nejauku leistis žemyn.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąŽemyn nuriedėti easy, bet turi būtinai laikytis turėklų abiem rankomis vežimėliu kildamas aukštyn
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKaip jums tokia idėja Antakalnio ir Sapiegos gatvių sankryžai?
Perdaryti sankryžą nutiesiant naują Sapiegos gatvės atšaką bei pakėlus gruntą pajungti Jauniaus gatvę. Tai leistų:
- Vietoje 2 šviesoforų palikti 1
- 2 asfaltuotos gatvės zonos, kurias pėstiesiems reikia pereiti, pasinaikintų, atsirastų 2 naujos. Bet naujos asfaltuotos zonos būtų kaip standartinės sankryžos dalis, todėl pėstiesiems nepatogumų nesudarytų, nes eismas sankryžoje būtų reguliuojamas šviesoforu. Pėstiesiems nebereikėtų gatvės kirsti net dvejose vietose ties vieta, kur dabar Sapiegos gatvė jungiasi su Antakalnio g..
- Jauniaus gatve būtų galima organizuoti privažiavimą į prie upės esančius sklypus, keisti, jei to reikia, transporto eismą palei upę. Galbūt net būtų galima panaikinti transporto eismą dalyje gatvės palei upę, nes susisiekti galima būtų Jauniaus gatve ir / ar kitomis greta esančiomis gatvėmis.
Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Patvarkytas takas link požeminės perėjos po S. Batoro g. Taip pat betoninis užvažiavimas. Dėl visiškos tamsos viduje ne tik nebūtų įmanoma fotografuoti, bet vos pavyksta pravažiuoti tiesiai bijant neužkliūti už galimų kliūčių ar duobių. Pvz. tamsoje, bet dar ne visiškai aklinoje vakar apvažiavau vienkartinį maisto padėklą požeminėje perėjoje prie „Litexpo”. Atrodo, dar buvo nemažai makaronų. S. Batoro g., panašu, perėjos viduje yra ertmė į konstukciją, tarsi rūsio sandėliuko anga be durų. Galimai gyvena ten žmonės.
Iš priešingos pusės laiptų / užvažiavimų nėra (tikra Olandija). Čia, su dviračiu galima užvažiuot, močiutės pavara. Gana nesunkiai.
Panašu, dar tvarko.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Ten kaip ir Laisvės pr. būtų galima įrengti stiklinį stogą tarp eismo juostų. Taupant, gal net to užtektų, dalinai. Visgi keista, kai kažkur toli už Vilniaus link Nemenčinėlės, kur tik keli vienkiemiai, trumpesnis tunelis pilnai apšviestas net vidury dienos, o čia, kur pats miestas ir normalaus dydžio mikrorajonas, nėra apšviesta.
Tiesa, S. Batoro g. yra antžeminė perėja visai greta. Nereguliuojama, su zebrais, bet baisu ten stabdyt mašinas.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Tarp turėklo ir atraminės sienutės jau išbetonuotas užvažiavimas. Buvo paliktas grėblys spygliais į viršų. Užvažiavau ant jo ir nebaigiau kilt. Tiek tą, tiek kitą rastą grėblį paslėpiau. Galės paieškot 5 min.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Konstitucijos pr. požėminės perėjos rekostrukcija. Bus pakeisti laiptai pietinėje pusėje ir pratęsta požeminė perėja iki Radisson Blu Lietuva.
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAtkreipkit dėmesį, kad joje bus ir tualetai. Nežinau tik ar jie naujai įrengiami (ar ten nėra tualetų dabar?).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąO kaip su dviračiais ir paspirtukais? Ar bus nuvažiavimai, ar bus apskritai uždraustas jų judėjimas?
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...jos-prospektu/ .
Comment
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąO kaip su dviračiais ir paspirtukais? Ar bus nuvažiavimai, ar bus apskritai uždraustas jų judėjimas?
Comment
Comment