Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Blaze Rodyti pranešimą


    Kažin ar dar galima išgelbėti Outelto perėją nuo liftų, kurie niekada neveiks?

    https://citify.eu/pozemine-pereja-ties-v-pociuno-g/
    Įdomu kaip dviračių pervažos klausimą spręs požeminėje perėjoje.

    Comment


      Naujovėmis, žinoma.

      Naujovė Kaune – ant laiptų įrengti dviračiams skirti bėgeliai
      Vakarų Europos šalyse dviratininkų puikiai įvertinta naujovė šį rudenį pasiekė ir Kauną. Ant dvejų miesto laiptų įrengti specialūs bėgeliai, leidžiantys dviratininkams patogiai užsistumti savo transporto priemones į kalną ar nusivesti nuo jo.

      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-456297?copied
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Naujovėmis, žinoma.

        Naujovė Kaune – ant laiptų įrengti dviračiams skirti bėgeliai
        O Vilniuje yra kurnors tie begeliai?

        Comment


          Viskas, kas nauja, yra gerai pamiršta sena. Posakis kaip tik apie tuos bėgelius

          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Naujovėmis, žinoma.

          Naujovė Kaune – ant laiptų įrengti dviračiams skirti bėgeliai

          Comment


            Parašė Resutas Rodyti pranešimą

            O Vilniuje yra kurnors tie begeliai?
            Tikrai buvo ant T. Narbuto kalno, link Karolinišių: https://www.google.com/maps/@54.6999...7i13312!8i6656

            Naujose požeminėse taip:
            • Pilaitės pr. (PC „Pupa”)
            Click image for larger version

Name:	pilaites-prospekte-nauja-saugi-pozemine-pesciuju-pereja-72471080.jpg
Views:	655
Size:	334,0 kB
ID:	1828632

            • Laisvės pr. (krautuvė „Lidl”)
            Click image for larger version

Name:	VMS_5692.jpg
Views:	628
Size:	318,2 kB
ID:	1828633
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Gal Vakarų Europa šitam veikėjui yra Kaliningrado sritis?

              Comment


                Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                O Vilniuje yra kurnors tie begeliai?
                Nevisai Vilnius, bet Lentvaryje tunelyje kokiais 2003iais įrengė

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Nevisai Vilnius, bet Lentvaryje tunelyje kokiais 2003iais įrengė
                  O kaip manote, jų šiaip reikėtų kur nors? ar betoniniai begėliai atstoja metalinius?
                  Paskutinis taisė Resutas; 2020.09.30, 07:19.

                  Comment


                    Puikiai tiktų įvairūs lygūs paviršiai, bet jei atkreipsite dėmesį į pavyzdžius, tai dėl ranktūrio didesnį dviratį vestis iin nepatogu. Visų pirma reikia vesti pasvirą dviratį, kad nekabintų rankenos. Visų antra pačiam eiti lygiu paviršium, kuris šlapias gan slidus. Tai principe net tuose pavyzdžiuose bėgeliai gal praverstų.

                    Bet žinoma pasinešti per tiek laiptų galima, tik manau ne visiems tas lengvai įveikiama ar dera su patogumu. Ten kur ranktūriai neblokuoja ar jų nėra (kaip po GelVilku ties savanoriais), kai kam realus variantas net numinti ir užminti takeliais. Metalinis skirtas grynai vestis. Paspirtukai visai kita tema, nes dažnu atveju dugnas braukia paviršių ties nuolydžiu.

                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Taigi buvo kai kur tiesiog metaliniai šveleriai sudėti, dažniausiai po du, kad vaikiški vežimėliai tilptų. Per matalo rinkimo maniją dingo.

                      Comment


                        Mano nuomone betoniniai patogiau - mažiau slysta, ypač jei po lietaus šlapia.

                        Comment


                          Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                          O kaip manote, jų šiaip reikėtų kur nors? ar betoniniai begėliai atstoja metalinius?
                          Nematau didelio skirtumo tarp betoninių ir metalinių. Kaip sako betoniniai mažiau slysta. Kita vertus metaliniai būna U formos tai užsižiopsojus nenustumi ant laipto.

                          Visada geriau normalus mažo nuolydžio laiptų apėjimas. Bet kur dėl kažkokių priežasčių nesigauna - vienokie ar kitokie bėgeliai ryškiai pagerina gyvenimą.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą

                            Click image for larger version Name:	IMG_20201117_152308.jpg Views:	0 Size:	2,29 MB ID:	1840276

                            Prieš eismą nelabai dar buvo legalu važiuot ...ir nusukau pas Nausėdą link šiltos pirtelės, padžiūt.
                            Bet vat tokios VT stotelės tai yra nusikaltimas prieš visuomenę. Jau įsivaizduoju kokią senyvą moteriškę išbėgančią iš už to autobuso...

                            Comment


                              Nelabai suprantu. Iš kur į kur turi bėgti žmogus ir kam trukdys? Iš to stovinčio autobuso kitoje gatvės pusėje išlipus eis per perėją pro galą autobuso ir bus blogai? Įtariu, kad bus perėja ties posūkiu, nes matosi nužemintas šaligatvis.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Nelabai suprantu. Iš kur į kur turi bėgti žmogus ir kam trukdys? Iš to stovinčio autobuso kitoje gatvės pusėje išlipus eis per perėją pro galą autobuso ir bus blogai? Įtariu, kad bus perėja ties posūkiu, nes matosi nužemintas šaligatvis.
                                Greitojo eismo gatvėse neturi būti stotelių ir juo labiau nereguliuojamų perėjų ir juo juo labiau per 3 eismo juostas.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Batoro gatvė lyg ir nėra greitojo eismo?
                                  Say what? Visais laikais ten buvo prikaišiota 60 - 80 ženklų.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Bet vat tokios VT stotelės tai yra nusikaltimas prieš visuomenę. Jau įsivaizduoju kokią senyvą moteriškę išbėgančią iš už to autobuso...
                                    Šiaip galėjo tą perėją įrengti nuo tos saugumo salelės. Tada tereiktų kirsti 2 juostas.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Įdomiauia, jog iki tol ten buvo tik 2 juostos („A” kišenė nesiskaito juk, kaip juosta): https://www.google.com/maps/@54.6911...7i13312!8i6656

                                      Ta sukimo / greitėjimo juosta irgi kažkaip patenka po spec. juostos apibrėžimu, bet vistiek jau kitas reikalas nei „A” kišenė. Tad įdomu ar nėra pažeidžiami įstatymai platinti perėją. Limitas, juk tik 2 juostos nereguliuojamai?
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Aš manau, kad ten bus nežymėta perėja, kaip kad buvo iki rekonstrukcijos. Turbūt tokiu atveju nėra tokio reikalavimo.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Nuo kada panaikintas žymėjimas? Šiaip įdomu.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X