Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Foto iš Lietuvos pėsčiųjų asociacijos FB puslapio. Keliami bortai, daromas vandens nuvedimas.

    Comment


      10 balų miesto infrastruktūros planuotojams ir projektuotojams. Tik atlikus rangos darbus ir pamačius gyvai, pamato, kad gavosi š ir puola perdaryti. Darys naują iškilią perėją ir garantuotai padarys tokį patį "šabloninį" š, kuri vėl iškart perdarinės.
      Kodėl iškart neįmanoma padaryti normaliai? Nu nes neįmanoma ir taškas.

      Comment


        Ispjaus siaura groveli prie pat saligatviu, galvodami kad vanduo gales prabegti nesudarant balu. Aisku kaip ir visda, tie groveliai uzsiblokuos, nes gatves nera padoriai valomos, vanduo neprateks, ir juros dydzio balos susiformuos prie pat pereju. Cia tokie 200 IQ Lietuvos engineering sprendimai.

        Comment


          Parašė Riedis
          Iškarpyta ištrauka iš stadiono projekto aiškinamojo rašto (12-04d.), susijusi su aplinkinių gatvių infrastruktūra.



          Niekam nekliuvo pirmas punktas? Rimtai? 8601 pėsčiųjų per valandą kažkaip prailgina jų pačių laukimo laiką prie šviesoforo? Ta prasme jei laukia 1 žmogus, tai ciklas sukasi greičiau, o jei 2 žmonės, tai ciklas pailgėja? Na tada tikrai reikia greičiau juos kišti po žeme...

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Niekam nekliuvo pirmas punktas? Rimtai? 8601 pėsčiųjų per valandą kažkaip prailgina jų pačių laukimo laiką prie šviesoforo? Ta prasme jei laukia 1 žmogus, tai ciklas sukasi greičiau, o jei 2 žmonės, tai ciklas pailgėja? Na tada tikrai reikia greičiau juos kišti po žeme...
            Manau, kad tas punktas yra dalinai logiškas. Įsivaizduok, kad visi 8000 eis per sankryžą į kurią nors pusę. Tarkim pusė eis šiaurės-rytų kryptimi, pusė - šiaurės-vakarų. Tai jeigu šviesoforai reguliuosis taip, kad pėstiesiems duot ėjimui pailgintą laiką, tai viena pusė turės laukt ilgiau, kol praeis kita. Variantas iš to turbūt būtų leisti vienu metu eiti visomis kryptimis, tada skaičiuotųsi bendras laikas. Bet klausimas kaip tai atsilieps eismui. Nepamirškim, kad ir viešasis ten daug važiuoja.

            Įdomiausia būtų pamatyti tuos moduliavimus.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Manau, kad tas punktas yra dalinai logiškas. Įsivaizduok, kad visi 8000 eis per sankryžą į kurią nors pusę. Tarkim pusė eis šiaurės-rytų kryptimi, pusė - šiaurės-vakarų. Tai jeigu šviesoforai reguliuosis taip, kad pėstiesiems duot ėjimui pailgintą laiką, tai viena pusė turės laukt ilgiau, kol praeis kita. Variantas iš to turbūt būtų leisti vienu metu eiti visomis kryptimis, tada skaičiuotųsi bendras laikas. Bet klausimas kaip tai atsilieps eismui. Nepamirškim, kad ir viešasis ten daug važiuoja.

              Įdomiausia būtų pamatyti tuos moduliavimus.
              Ta prasme, pas mus net prie Katedros aikštės šviesoforai niekaip nepriklauso nuo pėsčiųjų kiekio, tai tikiesi, kad tą darys pagal nereguliarų renginių grafiką? Kažkaip abejoju.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Foto iš Lietuvos pėsčiųjų asociacijos FB puslapio. Keliami bortai, daromas vandens nuvedimas.
                Stulbinantys tempai.
                Nuo lapkričio 27d. , kai prasidėjo Lukšio g. perėjos perremontavimas, nebaigti darbai nė vienoje pusėje.
                Palijus matosi įduba į Kalvarijų g. pusę. Čia turbūt palikta būsimam 3-am perėjos remonto etapui.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Ta prasme, pas mus net prie Katedros aikštės šviesoforai niekaip nepriklauso nuo pėsčiųjų kiekio, tai tikiesi, kad tą darys pagal nereguliarų renginių grafiką? Kažkaip abejoju.
                  Tai dariau prielaidą. Jeigu nedarys, tai bus dar blogiau pėstiesiems, nes šviesoforai degs trumpai (pagal standartinės dienos laiką ir kiekius), todėl ne visi spės pereit (prie perėjų bus eilutės).

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Stulbinantys tempai.
                    Nuo lapkričio 27d. , kai prasidėjo Lukšio g. perėjos perremontavimas, nebaigti darbai nė vienoje pusėje.
                    Palijus matosi įduba į Kalvarijų g. pusę. Čia turbūt palikta būsimam 3-am perėjos remonto etapui.
                    Prieš kokį mėnesį skaičiau, kad asfaltuotojų trūksta iki 3 kartų, tad jei tai tiesa, nenuostabu, kad darbai daug kur stovi. Man susidarė įspūdis, kad ir šaligatviams tiesti darbuotojų trūksta.

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą

                      Prieš kokį mėnesį skaičiau, kad asfaltuotojų trūksta iki 3 kartų, tad jei tai tiesa, nenuostabu, kad darbai daug kur stovi. Man susidarė įspūdis, kad ir šaligatviams tiesti darbuotojų trūksta.
                      kaip netruks, kai pvz Kavoliuko g. pries kelis men. paklotas saligatvis jau vietomis kreivas. Nemanau kad tai klojeju kreivos rankos, jiems nera ka sugadint, speju arba technologine arba pagrindas netinkamai sutankintas, o niekas nepatikrino.

                      Comment


                        Suremontuota požeminė perėja prie Sodros.

                        Taip ir norisi ten įlist! Ne? Ok, šiandien mano klausimas ne toks filosofinis, kaip pats šios perėjos egzistavimas, bet kaip jums atrodo, tas pandusas iš kairės.... jis kam? Čiuožti žiemą? Anksčiau galima buvo nors dviratį nutempti einant laiptais, dabar jis atskirtas turėklais. KAM? KODĖL?



                        https://www.facebook.com/vilnius.wtf...type=3&theater
                        Flickr

                        Comment


                          Ketvirtadienį įvykdytas darnaus judumo programos mega projekto II etapas.
                          2019.11.27 -12.19
                          Po trijų savaičių krapštymosi pagaliau baigtas Lukšio gatvės iškiliosios perėjos (ties "Domus galerija") kraščiukų sulyginimas.
                          Trečias etapas bus atliekams, kai reikės išlyginti įdubą, kurioje daužomi priekiniai bamperiai.

                          O jei rimtai, tai neaišku kaip buvo sugebėta pusdienio darbą atlikinėti tris savaites. Darbo parodija vykdavo po 1-3 valandas per dieną. Vienas- du kažką daro, o kiti žiūri.
                          Paskutinę dieną jie sugebėjo atvažiuoti tvarkyti perėjos jau apie 16 valandą, kai sutemo ir prasidėjo vakariniai kamščiai.
                          ​​​​​

                          Comment


                            Atsimenate tą nevykusį pasisakymą apie tai, kad pėstieji nemoka eiti per pėrejas, nes eina vorele, o vairuotojai turi juos laukti?
                            https://www.facebook.com/vilnius.wtf/posts/788008944955366

                            Sulaukėme naujo policijos generalinio komisaro R.Požėlos atsakymą. Bene svarbiausias šalies policininkas sako, kad ne viskas, kas daroma Vakaruose tinka mūsų valstybei (vo kaip, tai Lietuva matyt turi "свой особенный путь"?) - siūlo įrenginėti požemines perėjas ir pėsčiųjų viadukus. ... kaip Rusijoje?
                            Norėčiau ponui Požėlai priminti, kad Vakarai irgi kažkada bandė tą daryti (kišti pėsčiuosius kažkur kitur, kad tik jie nemaišytų automobilių pralaidumui), bet tokios nevykusios idėjos atsisakė jau prieš kelis dešimtmečius ir nuėjo visai kita kryptimi. Dabar ten yra saugiausias eismas, o Rusijos keliuose nužudoma daugiausiai europoje žmonių / tūkst. gyventojų. Jų keliai yra patys nesaugiausi jei ne pasaulyje, tai Europoje tikrai. Lietuvos generalinis policijos komisaras siūlo imti pavyzdį ne iš tų šalių, kurios laikomasi pvz. "vision zero" principų, o iš... tų, kur galimybė mirti kelyje aukštesnė dešimtimis kartų?

                            Aš stipriai abejočiau šio žmogaus kompetencija užimti tokį aukštą valstybės postą.

                            15min portalas klausia R. Poželos, ką jis mano apie tą atvėjį, kai policininkai žmogų, ėjusį per raudoną šviesą tramdė elektrošoku dėl nepaklusimo sustoti bei pralaikė 6 valandas nuovadoje? Ką atsako komisaras?
                            "...viena iš mūsų bėdų, kad turime labai aiškią nuomonę ir bandome ją įrodinėti ne laiku ir ne vietoje. [...] skųskis, kreipkis nustatyta tvarka..."

                            Ar ne laikas palikti tarnybą komisare dar jos net tinkamai nepradėjus? P.S. ir važiuoti į vieną tokią kitą šalį kurios patirtimi matau aktyviai vadovaujatės?

                            https://www.15min.lt/…/policijos-generalinis-komisaras-r-po…
                            https://www.facebook.com/vilnius.wtf/posts/792412231181704?__xts__
                            Flickr

                            Comment


                              Auč. Policijos laukia nelabai kokia ateitis su tokiu tarybiniu mentu vadovo kėdėje.

                              Comment


                                Nemačiau, ar buvo minėta. Skydų Vilniuje bus mažiau. Šiek tiek.


                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Nemačiau, ar buvo minėta. Skydų Vilniuje bus mažiau. Šiek tiek.

                                  Dabar kai kuriuos nustebinsiu, bet realiai niekas nepasikeitė. VGTU tik apibendrino galiojančius normatyvus į vieną krūvą, kad ir asilui būtų aišku. Čia eismo kažkurio ten skyriaus specialistai atkakliai vadovavosi nebeaktualiais pasenusiais dokumentais ir dar naglai melavo, net pakišus įrodymus po nosimi. Na bent jau galima bus kontroliuoti, kad naujai projektuojamose perėjose jų nebekabintų. O visa kita bus ir toliau apkabinėjama iki perspektyvinio* šviesaus rytojaus.
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.03, 21:42.

                                  Comment


                                    Toks jausmas, kad šiuose akligatviuose bus 3 mokyklos.

                                    Click image for larger version

Name:	Itin nesaugi.jpg
Views:	98
Size:	289,4 kB
ID:	1773520

                                    Jei ne perėjose, tai kitur nepamiršim tos spalvos įvairiais formatais.

                                    Click image for larger version

Name:	Prie mokyklų.jpg
Views:	80
Size:	153,5 kB
ID:	1773519

                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Pritariu Aleksio. Kai naudojama fazė "žalias signalas visiems pėstiesiems", pailgėja žalio signalo laukimo laikas. O užsidegus žaliam, reikia bėgti lyg akis išdegus, kad spėtum pereiti dvi puses.
                                      Niekas nebėga "akis išdegę", nes visi žino, kaip veikia sankryža, ir tiesiog eina įstrižai jos. Net seni žmonės sugeba pereiti įstrižai per vieną fazę.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Niekas nebėga "akis išdegę", nes visi žino, kaip veikia sankryža, ir tiesiog eina įstrižai jos. Net seni žmonės sugeba pereiti įstrižai per vieną fazę.
                                        Tai čia pagal KET eina? Šiaip tai reikia eiti perėjomis, o ne viduriu gatvės. Tame ir esmė, kad neišeina normaliai pereiti per perėjas.

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                          Tai čia pagal KET eina? Šiaip tai reikia eiti perėjomis, o ne viduriu gatvės. Tame ir esmė, kad neišeina normaliai pereiti per perėjas.
                                          Galbūt KET reikėtų pritaikyti tam? Pagooglinus "diagonal pedestrian crossing" ismetė daug pavyzdžių:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X