Foto iš Lietuvos pėsčiųjų asociacijos FB puslapio. Keliami bortai, daromas vandens nuvedimas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
10 balų miesto infrastruktūros planuotojams ir projektuotojams. Tik atlikus rangos darbus ir pamačius gyvai, pamato, kad gavosi š ir puola perdaryti. Darys naują iškilią perėją ir garantuotai padarys tokį patį "šabloninį" š, kuri vėl iškart perdarinės.
Kodėl iškart neįmanoma padaryti normaliai? Nu nes neįmanoma ir taškas.
- 3 patinka
Comment
-
Ispjaus siaura groveli prie pat saligatviu, galvodami kad vanduo gales prabegti nesudarant balu. Aisku kaip ir visda, tie groveliai uzsiblokuos, nes gatves nera padoriai valomos, vanduo neprateks, ir juros dydzio balos susiformuos prie pat pereju. Cia tokie 200 IQ Lietuvos engineering sprendimai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RiedisIškarpyta ištrauka iš stadiono projekto aiškinamojo rašto (12-04d.), susijusi su aplinkinių gatvių infrastruktūra.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Niekam nekliuvo pirmas punktas? Rimtai? 8601 pėsčiųjų per valandą kažkaip prailgina jų pačių laukimo laiką prie šviesoforo? Ta prasme jei laukia 1 žmogus, tai ciklas sukasi greičiau, o jei 2 žmonės, tai ciklas pailgėja? Na tada tikrai reikia greičiau juos kišti po žeme...
Įdomiausia būtų pamatyti tuos moduliavimus.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Manau, kad tas punktas yra dalinai logiškas. Įsivaizduok, kad visi 8000 eis per sankryžą į kurią nors pusę. Tarkim pusė eis šiaurės-rytų kryptimi, pusė - šiaurės-vakarų. Tai jeigu šviesoforai reguliuosis taip, kad pėstiesiems duot ėjimui pailgintą laiką, tai viena pusė turės laukt ilgiau, kol praeis kita. Variantas iš to turbūt būtų leisti vienu metu eiti visomis kryptimis, tada skaičiuotųsi bendras laikas. Bet klausimas kaip tai atsilieps eismui. Nepamirškim, kad ir viešasis ten daug važiuoja.
Įdomiausia būtų pamatyti tuos moduliavimus.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąFoto iš Lietuvos pėsčiųjų asociacijos FB puslapio. Keliami bortai, daromas vandens nuvedimas.
Nuo lapkričio 27d. , kai prasidėjo Lukšio g. perėjos perremontavimas, nebaigti darbai nė vienoje pusėje.
Palijus matosi įduba į Kalvarijų g. pusę. Čia turbūt palikta būsimam 3-am perėjos remonto etapui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ta prasme, pas mus net prie Katedros aikštės šviesoforai niekaip nepriklauso nuo pėsčiųjų kiekio, tai tikiesi, kad tą darys pagal nereguliarų renginių grafiką? Kažkaip abejoju.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąStulbinantys tempai.
Nuo lapkričio 27d. , kai prasidėjo Lukšio g. perėjos perremontavimas, nebaigti darbai nė vienoje pusėje.
Palijus matosi įduba į Kalvarijų g. pusę. Čia turbūt palikta būsimam 3-am perėjos remonto etapui.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Prieš kokį mėnesį skaičiau, kad asfaltuotojų trūksta iki 3 kartų, tad jei tai tiesa, nenuostabu, kad darbai daug kur stovi. Man susidarė įspūdis, kad ir šaligatviams tiesti darbuotojų trūksta.
Comment
-
Suremontuota požeminė perėja prie Sodros.
Taip ir norisi ten įlist! Ne? Ok, šiandien mano klausimas ne toks filosofinis, kaip pats šios perėjos egzistavimas, bet kaip jums atrodo, tas pandusas iš kairės.... jis kam? Čiuožti žiemą? Anksčiau galima buvo nors dviratį nutempti einant laiptais, dabar jis atskirtas turėklais. KAM? KODĖL?
https://www.facebook.com/vilnius.wtf...type=3&theater
- 3 patinka
Comment
-
Ketvirtadienį įvykdytas darnaus judumo programos mega projekto II etapas.
2019.11.27 -12.19
Po trijų savaičių krapštymosi pagaliau baigtas Lukšio gatvės iškiliosios perėjos (ties "Domus galerija") kraščiukų sulyginimas.
Trečias etapas bus atliekams, kai reikės išlyginti įdubą, kurioje daužomi priekiniai bamperiai.
O jei rimtai, tai neaišku kaip buvo sugebėta pusdienio darbą atlikinėti tris savaites. Darbo parodija vykdavo po 1-3 valandas per dieną. Vienas- du kažką daro, o kiti žiūri.
Paskutinę dieną jie sugebėjo atvažiuoti tvarkyti perėjos jau apie 16 valandą, kai sutemo ir prasidėjo vakariniai kamščiai.
Comment
-
Atsimenate tą nevykusį pasisakymą apie tai, kad pėstieji nemoka eiti per pėrejas, nes eina vorele, o vairuotojai turi juos laukti?
https://www.facebook.com/vilnius.wtf/posts/788008944955366
Sulaukėme naujo policijos generalinio komisaro R.Požėlos atsakymą. Bene svarbiausias šalies policininkas sako, kad ne viskas, kas daroma Vakaruose tinka mūsų valstybei (vo kaip, tai Lietuva matyt turi "свой особенный путь"?) - siūlo įrenginėti požemines perėjas ir pėsčiųjų viadukus. ... kaip Rusijoje?
Norėčiau ponui Požėlai priminti, kad Vakarai irgi kažkada bandė tą daryti (kišti pėsčiuosius kažkur kitur, kad tik jie nemaišytų automobilių pralaidumui), bet tokios nevykusios idėjos atsisakė jau prieš kelis dešimtmečius ir nuėjo visai kita kryptimi. Dabar ten yra saugiausias eismas, o Rusijos keliuose nužudoma daugiausiai europoje žmonių / tūkst. gyventojų. Jų keliai yra patys nesaugiausi jei ne pasaulyje, tai Europoje tikrai. Lietuvos generalinis policijos komisaras siūlo imti pavyzdį ne iš tų šalių, kurios laikomasi pvz. "vision zero" principų, o iš... tų, kur galimybė mirti kelyje aukštesnė dešimtimis kartų?
Aš stipriai abejočiau šio žmogaus kompetencija užimti tokį aukštą valstybės postą.
15min portalas klausia R. Poželos, ką jis mano apie tą atvėjį, kai policininkai žmogų, ėjusį per raudoną šviesą tramdė elektrošoku dėl nepaklusimo sustoti bei pralaikė 6 valandas nuovadoje? Ką atsako komisaras?
"...viena iš mūsų bėdų, kad turime labai aiškią nuomonę ir bandome ją įrodinėti ne laiku ir ne vietoje. [...] skųskis, kreipkis nustatyta tvarka..."
Ar ne laikas palikti tarnybą komisare dar jos net tinkamai nepradėjus? P.S. ir važiuoti į vieną tokią kitą šalį kurios patirtimi matau aktyviai vadovaujatės?
https://www.15min.lt/…/policijos-generalinis-komisaras-r-po…
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNemačiau, ar buvo minėta. Skydų Vilniuje bus mažiau. Šiek tiek.
Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.03, 21:42.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPritariu Aleksio. Kai naudojama fazė "žalias signalas visiems pėstiesiems", pailgėja žalio signalo laukimo laikas. O užsidegus žaliam, reikia bėgti lyg akis išdegus, kad spėtum pereiti dvi puses.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Niekas nebėga "akis išdegę", nes visi žino, kaip veikia sankryža, ir tiesiog eina įstrižai jos. Net seni žmonės sugeba pereiti įstrižai per vieną fazę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Tai čia pagal KET eina? Šiaip tai reikia eiti perėjomis, o ne viduriu gatvės. Tame ir esmė, kad neišeina normaliai pereiti per perėjas.
- 1 patinka
Comment
Comment