Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Ginthus; 2019.08.30, 15:03.
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ženklai berods turi 4 dydžių grupes. Paprasti ženklai gali būti mažesni 0,1,2 ar 3dydžio grupės, tuo tarpu su geltonais skydais numatyti tik 2 ir 3 dydžiai, nes skaitoma, kad nėra prasmės ryškinti mažus ženklus, skirtus ramaus eismo gatvėms. Tai taip ir gaudavosi, kad genijai dėdavo 0 ar 1 dydžio paprastus ženklus šalia prie 2 dydžio - geltonuose skyduose.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kažkaip Kaune tiek paprastus, tiek geltonuose skyduose deda vienodus, tai nesupratau
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąTurime gerą precedentą. Siūlau dabar visiems kas netingi registruot tokias sankryžas kur tie geltoni skydai nereikalingi. Gal kažkas gausis.
Tik nesuprantu, kodėl kitoje sankryžos pusėje, nėra saugumo salelės.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Kadangi tema apie pesciuju perejas, tai stai keleta nestandartiniu:
Laisves pr. ties TV bokstu. Perejos nera, bortu nuleist nereikia. Bet statant atmuseja gi paliko praejima, reiskia pereja yra.
© https://www.facebook.com/vilnius.wtf/
Kita vieta, Kavoliuko g. Kazkada cia buvo reguliuojama pereja, ja panaikino. Remontuojant saligatvi priesingoje puseje padare vel nauja nuleidima prie gatves. Reiskia pereja yra, tik nepazymeta:
- 3 patinka
Comment
-
Galėtų daug kur taip daryti, kur nereguliuojama pėsčiųjų perėja. Šaligatviai paruošti vežimėliams, viduryje yra sustojimo salelė, bet jokio zebro ar vertikalių ženklų. Taip būtų saugiau pėstiesiems, nes pats pėstysis turėtų įsivertinti ar nėra automobilių ir nesitikėti, kad automobiliai sustos ir praleis.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąBet man galva neišneša, kokie bomžai tą Vilnių projektavo... Random pievų plotai, eismo juostos belekokio dydžio, perėjos - "perbėk, jeigu pasiseks".Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Sovietinė gigantomanija, mąstymas, kad plačiau - tai geriau. O jei tankui prireiks pravažiuoti
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąO, bet tai visi skūndžiasi, kad nėra dabar kur parkuot mašiną kiemuose, o prie ruso niekas nesitikėjo, kad tiek mašinų bus, kiek dabar yra. O, bet tai kam tada reikėjo tokius plačius kelius daryt??
Comment
-
Lyg ir buvo planuota (pataisykit, jei klystu), kad automobiliai bus laikomi garažuose, iki kurių ryte tarybinis žmogus pasivaikščiodamas per kokį 15 min. nukulniuotų. Tik kad ne visi garažai buvo pastatyti, arba buvo atvežti ir sugrūsti jų pigūs geležiniai pakaitalai. Neatmesčiau, kad platūs keliai buvo tiesiami ir dėl ideologinių paskatų,Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
Siūlau pigų infrastruktūros projektą, kuris ryškiai pagerintų pėsčiųjų ir dviratininkų eismą toje Žveryno dalyje - atkurti pėsčiųjų perėjas Narbuto g. sankryžoje ties "Panorama".
Projekto kaina - pėsčiųjų šviesoforas, kibiras dažų, ir Grindos vyrų kelios valandos su "bolgarke" tvorų nupjaustymui.
„LIETUVOS METŲ GAMINIO 2010“ AUKSO MEDALIS už Požemines perėjas prie „PANORAMOS“!
UAB „Vilniaus rentinys“ konkurse „Lietuvos metų gaminys 2010“ už Požeminių pėsčiųjų perėjų komplekso po Narbuto ir Saltoniškių gatvėmis Vilniuje įrengimą pelnė aukso medalį. Siūlydami šį gaminį apdovanoti aukso medaliu, ekspertai pažymėjo, kad apdovanojimas teikiamas už svarbą eismo saugumui ir ekologijai, įvertinus atliktų darbų sudėtingumą, panaudotas technologijas, inovacijas, svarbą požeminės statybos vystymui ir transporto spūsčių problemų sprendimui. Ekspertai taip pat pabrėžė šio racionalaus sprendimo replikavimo galimybes kitose intensyvaus eismo vietose.
Šiuo metu pėstieji įprato naudotis požemine perėja ir tai viena iš nedaugelio vietų Vilniuje prie stambaus prekybos – pramogų komplekso, kur dėl jų srautų nestabdomas transporto eismas. Tuo pačiu sumažinta aplinkos tarša ir maksimaliai užtikrintas pėsčiųjų saugumas kertant gatves. Kompleksas teigiamai įvertintas užsakovų ir naudotojų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
http://vilniausmetro.lt/files/Image/...tro_liniju.jpg
- 1 patinka
Comment
-
Vilnius šturmuoja naujas žemumas. Panoramos požeminėj perėjoj ties įėjimais įrengtos grotos.
Ar tai reiškia, kad perėja bus rakinama naktimis (ant grotų yra spynos)? Kaip tada pereit gatvę? Ar gal visgi kartu su naujais dviračių takais nupjaus tvoras ir atstatys atgal normalias antžemines perėjas kaip civilizuotam pasaulyje? So many questions you give us VMS.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąVilnius šturmuoja naujas žemumas. Panoramos požeminėj perėjoj ties įėjimais įrengtos grotos.
Ar tai reiškia, kad perėja bus rakinama naktimis (ant grotų yra spynos)? Kaip tada pereit gatvę? Ar gal visgi kartu su naujais dviračių takais nupjaus tvoras ir atstatys atgal normalias antžemines perėjas kaip civilizuotam pasaulyje? So many questions you give us VMS.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąVilnius šturmuoja naujas žemumas. Panoramos požeminėj perėjoj ties įėjimais įrengtos grotos.
Ar tai reiškia, kad perėja bus rakinama naktimis (ant grotų yra spynos)? Kaip tada pereit gatvę? Ar gal visgi kartu su naujais dviračių takais nupjaus tvoras ir atstatys atgal normalias antžemines perėjas kaip civilizuotam pasaulyje? So many questions you give us VMS.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKai neturėsime kur pinigų dėti ir bus visi šaligatviai atnaujinti, tada iškart 5x brangesnius tiltus statysime. O kol kas tenka gan smarkiai skaičiuoti. Ar nebent sugebėsi pateikti min 3 atvejus kai pinigus ištaškė Space Lituanica skrydžiams.
Comment
Comment