Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Nesuprantu. Perėjų ženklai skirtingų dydžių?
    Ženklai berods turi 4 dydžių grupes. Paprasti ženklai gali būti mažesni 0,1,2 ar 3dydžio grupės, tuo tarpu su geltonais skydais numatyti tik 2 ir 3 dydžiai, nes skaitoma, kad nėra prasmės ryškinti mažus ženklus, skirtus ramaus eismo gatvėms. Tai taip ir gaudavosi, kad genijai dėdavo 0 ar 1 dydžio paprastus ženklus šalia prie 2 dydžio - geltonuose skyduose.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.08.30, 15:03.

    Comment


      Buvo ženklai "stovėti draudžiama" didelio formato ir mažo(kaip senamiestyje). Dabar suvienodino iki mažo.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Ženklai berods turi 4 dydžių grupes. Paprasti ženklai gali būti mažesni 0,1,2 ar 3dydžio grupės, tuo tarpu su geltonais skydais numatyti tik 2 ir 3 dydžiai, nes skaitoma, kad nėra prasmės ryškinti mažus ženklus, skirtus ramaus eismo gatvėms. Tai taip ir gaudavosi, kad genijai dėdavo 0 ar 1 dydžio paprastus ženklus šalia prie 2 dydžio - geltonuose skyduose.
        Kažkaip Kaune tiek paprastus, tiek geltonuose skyduose deda vienodus, tai nesupratau

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

          Kažkaip Kaune tiek paprastus, tiek geltonuose skyduose deda vienodus, tai nesupratau
          Tikrai neteko man matyti pamažintų ženklų geltonuose skyduose, tai gal Kaune tiesiog stato visus didelius?

          Comment


            Turime gerą precedentą. Siūlau dabar visiems kas netingi registruot tokias sankryžas kur tie geltoni skydai nereikalingi. Gal kažkas gausis.

            Comment


              Parašė Resutas Rodyti pranešimą
              Turime gerą precedentą. Siūlau dabar visiems kas netingi registruot tokias sankryžas kur tie geltoni skydai nereikalingi. Gal kažkas gausis.
              Kai perėja tokia ryški ir yra saugumo salelė, tuomet taip. Bet jei tai 6 juostų kelias be saugumo salelių ir niekuo neišsiskiriančia perėja, tai tikrai ne.

              Tik nesuprantu, kodėl kitoje sankryžos pusėje, nėra saugumo salelės.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Kadangi tema apie pesciuju perejas, tai stai keleta nestandartiniu:

                Laisves pr. ties TV bokstu. Perejos nera, bortu nuleist nereikia. Bet statant atmuseja gi paliko praejima, reiskia pereja yra.

                Click image for larger version  Name:	20190831_195328.jpg Views:	1 Size:	223,5 kB ID:	1745895
                © https://www.facebook.com/vilnius.wtf/

                Kita vieta, Kavoliuko g. Kazkada cia buvo reguliuojama pereja, ja panaikino. Remontuojant saligatvi priesingoje puseje padare vel nauja nuleidima prie gatves. Reiskia pereja yra, tik nepazymeta:

                Click image for larger version  Name:	20190902_154047.jpg Views:	1 Size:	233,2 kB ID:	1745896

                Comment


                  Galėtų daug kur taip daryti, kur nereguliuojama pėsčiųjų perėja. Šaligatviai paruošti vežimėliams, viduryje yra sustojimo salelė, bet jokio zebro ar vertikalių ženklų. Taip būtų saugiau pėstiesiems, nes pats pėstysis turėtų įsivertinti ar nėra automobilių ir nesitikėti, kad automobiliai sustos ir praleis.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Bet man galva neišneša, kokie bomžai tą Vilnių projektavo... Random pievų plotai, eismo juostos belekokio dydžio, perėjos - "perbėk, jeigu pasiseks".

                    Comment


                      Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                      Bet man galva neišneša, kokie bomžai tą Vilnių projektavo... Random pievų plotai, eismo juostos belekokio dydžio, perėjos - "perbėk, jeigu pasiseks".
                      Sovietinė gigantomanija, mąstymas, kad plačiau - tai geriau. O jei tankui prireiks pravažiuoti
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                        Sovietinė gigantomanija, mąstymas, kad plačiau - tai geriau. O jei tankui prireiks pravažiuoti
                        Darai plačią gatvę - reikia daugiau asfalto. Reikia asfalto - reikia daugiau darbuotojų. Visi turėjo darbo.

                        Comment


                          O, bet tai visi skūndžiasi, kad nėra dabar kur parkuot mašiną kiemuose, o prie ruso niekas nesitikėjo, kad tiek mašinų bus, kiek dabar yra. O, bet tai kam tada reikėjo tokius plačius kelius daryt??

                          Comment


                            Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                            O, bet tai visi skūndžiasi, kad nėra dabar kur parkuot mašiną kiemuose, o prie ruso niekas nesitikėjo, kad tiek mašinų bus, kiek dabar yra. O, bet tai kam tada reikėjo tokius plačius kelius daryt??
                            Tankams, be abejo

                            Comment


                              Lyg ir buvo planuota (pataisykit, jei klystu), kad automobiliai bus laikomi garažuose, iki kurių ryte tarybinis žmogus pasivaikščiodamas per kokį 15 min. nukulniuotų. Tik kad ne visi garažai buvo pastatyti, arba buvo atvežti ir sugrūsti jų pigūs geležiniai pakaitalai. Neatmesčiau, kad platūs keliai buvo tiesiami ir dėl ideologinių paskatų,
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                                Siūlau pigų infrastruktūros projektą, kuris ryškiai pagerintų pėsčiųjų ir dviratininkų eismą toje Žveryno dalyje - atkurti pėsčiųjų perėjas Narbuto g. sankryžoje ties "Panorama".
                                Projekto kaina - pėsčiųjų šviesoforas, kibiras dažų, ir Grindos vyrų kelios valandos su "bolgarke" tvorų nupjaustymui.
                                Ir aukso medalis šuniui ant uodegos.

                                „LIETUVOS METŲ GAMINIO 2010“ AUKSO MEDALIS už Požemines perėjas prie „PANORAMOS“!

                                UAB „Vilniaus rentinys“ konkurse „Lietuvos metų gaminys 2010“ už Požeminių pėsčiųjų perėjų komplekso po Narbuto ir Saltoniškių gatvėmis Vilniuje įrengimą pelnė aukso medalį. Siūlydami šį gaminį apdovanoti aukso medaliu, ekspertai pažymėjo, kad apdovanojimas teikiamas už svarbą eismo saugumui ir ekologijai, įvertinus atliktų darbų sudėtingumą, panaudotas technologijas, inovacijas, svarbą požeminės statybos vystymui ir transporto spūsčių problemų sprendimui. Ekspertai taip pat pabrėžė šio racionalaus sprendimo replikavimo galimybes kitose intensyvaus eismo vietose.

                                Šiuo metu pėstieji įprato naudotis požemine perėja ir tai viena iš nedaugelio vietų Vilniuje prie stambaus prekybos – pramogų komplekso, kur dėl jų srautų nestabdomas transporto eismas. Tuo pačiu sumažinta aplinkos tarša ir maksimaliai užtikrintas pėsčiųjų saugumas kertant gatves. Kompleksas teigiamai įvertintas užsakovų ir naudotojų.
                                http://www.rentinys.lt/lt/metu_gamin...o_medalis_2010
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Ir aukso medalis šuniui ant uodegos.



                                  http://www.rentinys.lt/lt/metu_gamin...o_medalis_2010
                                  Ramiai dėl aukso medalio, požeminės perėjos infrastruktūrą bus galima panaudoti Vilniaus metro pirmosios linijos statyboje

                                  http://vilniausmetro.lt/files/Image/...tro_liniju.jpg

                                  Comment


                                    Vilnius šturmuoja naujas žemumas. Panoramos požeminėj perėjoj ties įėjimais įrengtos grotos.

                                    Ar tai reiškia, kad perėja bus rakinama naktimis (ant grotų yra spynos)? Kaip tada pereit gatvę? Ar gal visgi kartu su naujais dviračių takais nupjaus tvoras ir atstatys atgal normalias antžemines perėjas kaip civilizuotam pasaulyje? So many questions you give us VMS.

                                    Click image for larger version

Name:	IMG_4516.jpg
Views:	113
Size:	320,2 kB
ID:	1749559

                                    Comment


                                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                                      Vilnius šturmuoja naujas žemumas. Panoramos požeminėj perėjoj ties įėjimais įrengtos grotos.

                                      Ar tai reiškia, kad perėja bus rakinama naktimis (ant grotų yra spynos)? Kaip tada pereit gatvę? Ar gal visgi kartu su naujais dviračių takais nupjaus tvoras ir atstatys atgal normalias antžemines perėjas kaip civilizuotam pasaulyje? So many questions you give us VMS.

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_4516.jpg
Views:	113
Size:	320,2 kB
ID:	1749559
                                      Jei būtų antras variantas, bent jau užmūrytų. Kitaip kaipmat atsiras gyventojų ir šiaip visokių įdomių užsukančių žmonių, tai bus baisu pro ten praeiti.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė felar Rodyti pranešimą
                                        Vilnius šturmuoja naujas žemumas. Panoramos požeminėj perėjoj ties įėjimais įrengtos grotos.

                                        Ar tai reiškia, kad perėja bus rakinama naktimis (ant grotų yra spynos)? Kaip tada pereit gatvę? Ar gal visgi kartu su naujais dviračių takais nupjaus tvoras ir atstatys atgal normalias antžemines perėjas kaip civilizuotam pasaulyje? So many questions you give us VMS.

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_4516.jpg
Views:	113
Size:	320,2 kB
ID:	1749559
                                        Tai reiškia, kad Vilniaus požeminės perėjos labai tinka filmuoti kriminaliniams serialams. Veiksmui pasibaigus grotas turėtų išmontuoti.

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Kai neturėsime kur pinigų dėti ir bus visi šaligatviai atnaujinti, tada iškart 5x brangesnius tiltus statysime. O kol kas tenka gan smarkiai skaičiuoti. Ar nebent sugebėsi pateikti min 3 atvejus kai pinigus ištaškė Space Lituanica skrydžiams.
                                          O požeminė perėja Laisvės pr. skaitytųsi prie tokių projektų ar ne? O prieš metus apstatytas ir jau suniokotas šaligatvis Linkmenų g.? Ar čia tie "nesiskaito" atvejai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X