Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Neseniai ten dažnai vaikščiodavau - kad laukia beveik visi. Retas neištveria iki žalios.
Fazės antraeilis dalykas.
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Tai čia yra turtinė neapykanta ar kas ? Transportas yra efektyvesnė keliavimo priemonė, nei kojos, todėl ne vietoje aistros, neturinčios nieko bendra su pragmatika ir iškreipiančios požiūrį. Gal laikas į viduramžius ?
O į viduramžius ir akmens amžių prašyčiau mūsų nenukreipinėti, nes vakaruose, į kuriuos taip bandome lygiuotis, jus patį į ten nukreips.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Tai yra atsakymas į užduotą klausimą, remiantis mūsų lietuviška realybe. Miestas turi būti patogus pėsčiam žmogui, kad ir einančiam iš namų iki garažo, kur pasistatė savo mašiną.
O į viduramžius ir akmens amžių prašyčiau mūsų nenukreipinėti, nes vakaruose, į kuriuos taip bandome lygiuotis, jus patį į ten nukreips.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Tai stovėti prie šviesoforo ir kvėpuoti išmetamosiomis dujomis yra patogumo pavyzdys, o pereiti požeminę perėją - nepatogumo?
----
Pastebėjau, kad nauja perėja po Laisvės pr. turės stoglangį skiriamojoje kelio juostoje, toks trikampis (atrodo baisiai kičiškai šiaip). Bet gal nors kiek jaukumo priduos tai perėjai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Tai stovėti prie šviesoforo ir kvėpuoti išmetamosiomis dujomis yra patogumo pavyzdys, o pereiti požeminę perėją - nepatogumo?
Ir, kiek supratau, perėjų turi būti kuo daugiau, nes niekšai automobiluose (ir troleibusuose) jau užkniso.
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
A, tai galima ir kitaip paklausti: o stovėti gryname ore ir nelaipioti laiptais yra blogiau nei lipti laiptais po žeme į myžalais dvokiantį praėjimą? Kaip paklausi tokį atsakymą ir gausi.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
A, tai galima ir kitaip paklausti: o stovėti gryname ore ir nelaipioti laiptais yra blogiau nei lipti laiptais po žeme į myžalais dvokiantį praėjimą? Kaip paklausi tokį atsakymą ir gausi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Žiūrėkim į faktus, prie gatvės stovėdamas ir laukdamas žalio daugiau prisikvėpuosi dujų nei būdamas požeminėje perėjoje, laiko vidutiniškai sugaiši stovėdamas taip pat daugiau.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Žiūrėkim į faktus, prie gatvės stovėdamas ir laukdamas žalio daugiau prisikvėpuosi dujų nei būdamas požeminėje perėjoje, laiko vidutiniškai sugaiši stovėdamas taip pat daugiau.
As sakyciau kad lygiai tiek pat kiek einant pozemine pereja, kadangi kietosios daleles yra sunkios ir kaupiasi zemumuose, duobese ir pan.
Comment
-
Kažkaip dalis forumiečių labai linkę į kraštutinumus. Suprantama, kad požeminė perėja ne tobula, bet esamoje situacijoje ji jau padaryta ir koks tikslas kvestionuoti jos reikalingumą? Manau, dabar reikia dėti pastangas, kad ši perėja būtų švari ir visada veiktų liftas. O kalbos apie Laisvės prospekto siaurinimą, šviesoforų, ženklų pristatymą kol kas neturi jokio realaus pagrindo. Manau sutiksite, kad iki tokių sprendimų reikia padaryti labai daug kitokių, pradedant nuo bendros miesto susisiekimo koncepcijos sutarimo ir pasitvirtinimo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nebūtinai. Viskas priklausys nuo to, kaip bus sureguliuotas šviesoforas.Paskutinis taisė Lettered; 2018.03.29, 15:04.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Gal galima matavimu saltini ir kaip padarete tokia isvada?
As sakyciau kad lygiai tiek pat kiek einant pozemine pereja, kadangi kietosios daleles yra sunkios ir kaupiasi zemumuose, duobese ir pan.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Tai stovėti prie šviesoforo ir kvėpuoti išmetamosiomis dujomis yra patogumo pavyzdys, o pereiti požeminę perėją - nepatogumo?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Labai paprastai, Konstitucijos pr. pabandykite savaitę eiti tik pro požeminę perėję, o kitą per šviesoforą, antru atveju dažniausiai teks nuobodžiai šalti kvėpuojant smirdančias dujas ir gaištant laiką, pirmu greitai ir komfortiškai (ypač žiemą) kirsti gatvę.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Viskas tas ok, jei perėja yra patogiai įrengta, o ne su stačiais laiptais.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dėl to pritariu, nesuprantu, kodėl karoliniškėse ar pilaitėse įrengiamos tokios stačios lyg nebūtų daug vietos...
Comment
-
Amsterdamas 1970s ir dabar:
jie gi nesupranta nieko, eikit paaiskinkit kad reik srautus atskirt, kad anksciau buvo geriau, nes jie tuoj visi uzsimus! va paziurekit kur matyta viena gatve ir dviraciai ir masinos! Nesaugu! Reikia, kad masinos vaziuotu 100 o zmones butu uz tvoru - va tada bus saugu!
- 4 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAmsterdamas 1970s ir dabar:
jie gi nesupranta nieko, eikit paaiskinkit kad reik srautus atskirt, kad anksciau buvo geriau, nes jie tuoj visi uzsimus! va paziurekit kur matyta viena gatve ir dviraciai ir masinos! Nesaugu! Reikia, kad masinos vaziuotu 100 o zmones butu uz tvoru - va tada bus saugu!
- 4 patinka
Comment
-
Vilniaus miesto savivaldybės Facebook live transliacija. Šimašius atidaro Karoliniškių požeminę perėją. Su muzikėle, kaip priklauso.
Mieli vilniečiai, nuoširdžiai sveikinu jus, dabar mes saugesni. Kviečiu visus praeiti įsitikinti, kad perėja TIKRAI LABAI LABAI GRAŽI
Kad isitikinti kokia ji TIKRAI GRAZI reikia paziureti video.
Comment
-
Labai įdomiai čia atrodo. Pakyli perėja ir turi iškarto kirsti platų įvažiavimą į prekybcentrį. Atrodo ypatingai saugu, ypač įvertinant situacijas, kai reikia skubėti link stotelės į nuvažiuojantį transportą.
Nuotrauka paimta iš: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...eja-787-948866Paskutinis taisė watzas; 2018.03.30, 13:25.
- 1 patinka
Comment
Comment