Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Gal tada reikai keisti tuos sumautus STR? Visi labai gerai žino STRus, normatyvus ir standartus, bet gatvės atrodo kaip Somalyje tiek estetiškai, tiek pagal tinkamumą naudojimui. Panašiai, kaip ir vodytėliai idealiai žino KET, bet vistiek daužosi į stulpus ir stoteles.
    Somalio jūs turbūt nematėte.

    Žuvusių skaičiaus kaita 2016-17 liudija, kad miestų gatvės tvarkosi lyginant su valstybinės reikšmės keliais. Pastaruosiuose išaugo žuvusių skaičius. O, pavyzdžiui, Vilniuje atsirado per pastaruosius metus:
    -30 kmh gatvių
    -apšviesta kita spalva perėjų kokia 50 proc.
    -nutiesta šaligatvių sodų bendrijose
    -pirmosios nežymėtos perėjos

    Aš STR įrašyčiau, kad "2+2 gatvėse nereguliuojamos perėjos draudžiamos". Čia visi turim pasiūlymų. Kuo daugiau pasiūlymų, tuo labiau niekas nekeis, kad neišbalasuoti.

    Comment


      Norfos - LIDLo tunelis.





      Comment


        Nu koks dar TILTS, POŽEMIUKS visas

        Comment


          Tunelis prie LIDLo.

          Comment


            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
            Tunelis prie LIDLo.

            Šį mėnesį turi pabaigt, tai skuba. Mačiau ir po 20 val., kad darbuojasi.

            Comment


              Kažkoks iš pažiūros labai žemas įėjimas. Krepšininko ūgio pėsčiajam yra pavojus įsipaišyti kakta į siją.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Kažkoks iš pažiūros labai žemas įėjimas. Krepšininko ūgio pėsčiajam yra pavojus įsipaišyti kakta į siją.
                Man įdomiau, kiek laiko liftas veiks

                Comment


                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                  Man įdomiau, kiek laiko liftas veiks
                  iki pirmos žiemos, arba nuvandalins dar greičiau. ai ir jo, nepamirškit to, kad kaip ir visose perėjose, jei bus kameros, jas tiesiog užpurkš juodais dažais.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    iki pirmos žiemos, arba nuvandalins dar greičiau. ai ir jo, nepamirškit to, kad kaip ir visose perėjose, jei bus kameros, jas tiesiog užpurkš juodais dažais.
                    Nepaisant to - lifto įrengimas tikrai sveikintinas, lyginant su ta nesąmone kur pilaitėj invalidams padaryta (įdomu, kaip ten su tų keltuvų veikimu dabar?).
                    Svarbu, kad būtų pastoviai prižiūrima ir taisoma, kai kažkas bus sulaužoma. Iš tokių vandalizmų išaugama, reikia tik kantrybės.

                    Comment


                      As tik toki klausima turiu: jei as buciau invalidas ir atvaziuoju su vezimeliu iki sitos perejos ir liftas tarkim neveikia. Ka as tureciau daryt? Ok, as pasiskambinsiu, pranesiu, kad liftas neveikia. Ar savivaldybe man apmokes taksi pritaikyta neigaliesiems nuo Norfos iki Lidl? Nes lieka tik vienas kelias - keliaut po Laisves/Kavoliuko tiltu ir kelias pailgeja 860 metru (paskaiciavau pagal google maps).
                      Nes pavyzdziui atsimenu buvau isedes i CityBee masina ir joje nebuvo raktelio (kazkas paeme su savimi), man CityBee apmokejo taksi iki sekancio ju artimiausio automobilio. Ir ten ir ten kuriama paslauga uz mano pinigus - ar tiesiogiai privataus verslo atveju, ar uz mokescius miesto atveju. Jei naudojantis paslauga atsiranda kliutis, kuri neleidzia ja pasinaudoti (liftas kuris neveikia), ar neturetu miestas prisiimt atsakomybe?

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        As tik toki klausima turiu: jei as buciau invalidas ir atvaziuoju su vezimeliu iki sitos perejos ir liftas tarkim neveikia. Ka as tureciau daryt? Ok, as pasiskambinsiu, pranesiu, kad liftas neveikia. Ar savivaldybe man apmokes taksi pritaikyta neigaliesiems nuo Norfos iki Lidl? Nes lieka tik vienas kelias - keliaut po Laisves/Kavoliuko tiltu ir kelias pailgeja 860 metru (paskaiciavau pagal google maps).
                        Nes pavyzdziui atsimenu buvau isedes i CityBee masina ir joje nebuvo raktelio (kazkas paeme su savimi), man CityBee apmokejo taksi iki sekancio ju artimiausio automobilio. Ir ten ir ten kuriama paslauga uz mano pinigus - ar tiesiogiai privataus verslo atveju, ar uz mokescius miesto atveju. Jei naudojantis paslauga atsiranda kliutis, kuri neleidzia ja pasinaudoti (liftas kuris neveikia), ar neturetu miestas prisiimt atsakomybe?
                        O ką daryti, jeigu esi INVALIDAS, grįžti namo ir liftas neveikia? Arba jo išvis nėra? Džiugu, kad yra tiek daug kovotojų už lygias teises, bet jeigu teko bent šiek tiek pabendrauti su žmonėmis turinčiais negalią, žinotumėte kad jie susiduria su daug didesnėmis infrastruktūros problemomis ir daugumos košmarai su neveikiančiais liftais nekamuoja.

                        Comment


                          Pėsčiųjų ir dviračių viadukas per T. Narbuto g.

                          Nuotrauka daryta 2018 03 21
                          Prasidėjo žemės darbai Karoliniškių pusėje.

                          Click image for larger version  Name:	IMAG1800 (2).jpg Views:	1 Size:	370,4 kB ID:	1628188
                          Paskutinis taisė M1gdas; 2018.03.21, 14:16.

                          Comment


                            Viena kruviniausių Vilniaus pėsčiųjų perėjų netrukus išnyks – ruošiamasi viaduko statyboms
                            https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...oms-787-943922
                            Kaip vasario vidury rašė BNS, viaduką žadama pastatyti iki rugsėjo. Anksčiau kalbėta, jog vaikščioti juo pėstieji galės balandį, tačiau darbai pusmečiui nusikėlė dėl projekto derinimo.
                            ...
                            Artimiausiu metu išnyks ir dar viena pėsčiųjų perėja Karoliniškėse – Laisvės prospekte ties prekybos centrais „Norfa“ ir „Lidl“. Ten baigiama įrengti požeminė pėsčiųjų perėja.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Viena kruviniausių Vilniaus pėsčiųjų perėjų netrukus išnyks – ruošiamasi viaduko statyboms
                              https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...oms-787-943922
                              O šiaip tai turiu kvailą klausimą: o kodėl ten išvis yra stotelės su perėja? Jokių traukos taškų, kuriuos būtinai reiktų aptarnauti kaip ir nėra... Dauguma išlipa tik persėsti į kitą maršrutą, nes ten patogiau, nei eiti per didžiulę sankryžą. Bet tai tą patį efektą galima būtų išgauti, jei stotelės būtų prie sankirtos su Laisvės pr., kur ir taip yra reguliuojamos perėjos.
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2018.03.22, 09:29.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                O šiaip tai turiu kvailą klausimą: o kodėl ten išvis yra stotelės su perėja? Jokių traukos taškų, kuriuos būtinai reiktų aptarnauti kaip ir nėra... Dauguma išlipa tik persėsti į kitą maršrutą, nes ten patogiau, nei eiti per didžiulę sankryžą. Bet tai tą patį efektą galima būtų išgauti, jei stotelės būtų prie sankirtos su Laisvės pr., kur ir taip yra reguliuojamos perėjos.
                                Tai būtent persėdimui pagrinde ir naudojamos. Žmonių ten pastoviai daug, ypač Karoliniškių pusėje, kurie ateina nuo Karoliniškių (dalis jų - mokiniai). Stotelės arčiau Laisvės pr. nebūtų logiška, nes būtų per arti viena kitos, pvz., stotelė "Laisvės prospektas" būtų vos už kelių šimtų metrų. O čia persėdimui reikalinga, nes tai vienintelė vieta, kur susikerta daug maršrutų. Prieš kalną jie susijungia, nusileidus nuo kalno išsiskiria.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  O šiaip tai turiu kvailą klausimą: o kodėl ten išvis yra stotelės su perėja? Jokių traukos taškų, kuriuos būtinai reiktų aptarnauti kaip ir nėra... Dauguma išlipa tik persėsti į kitą maršrutą, nes ten patogiau, nei eiti per didžiulę sankryžą. Bet tai tą patį efektą galima būtų išgauti, jei stotelės būtų prie sankirtos su Laisvės pr., kur ir taip yra reguliuojamos perėjos.
                                  Prie Laisvės pr būtų nepatogu, nes reiktų didesnius atstumus įveikti, čia patogi vieta persėsti viešojo transporto klientams, stotelė yra reikalinga. Tik tikėtina, kad nedaug kas naudojasi perėja, nes nelabai yra logiškų maršrutų, kur reiktų pereiti į kitą pusę, na gal keli, kai vėlgi norima išvengti ilgesnio pasivaikščiojimo išlipant anksčiau prie Spaudos rūmų, ir važiuojama toliau, kad mažiau eiti (aktualu vyresniems asmenims). Šiaip spėju, kad yra nemažai gyventojų nuo Karoliniškių pusės besinaudojančių perėja/stotele kitoje pusėje gatvės. Ypač piko metu matosi, kad perėja ten reikalinga, tai kvestionuoti šitos vietos nelabai gaunasi.

                                  Comment


                                    Tai gerai, pasikartosiu, kas pasikeistų, perkėlus jas kelis šimtus metrų arčiau Laisvės prospekto? Per trumpi atstumai tarp stotelių nelabai didelis rodiklis. Per perėjas eiti nesigautų toliau, nei kopti viaduku. Gal nuo vienintelio vaikų darželio atstumas padidėtų, bet ar darželinukai važinėjasi troleibusais? Čia gal labiau problema siaurame mastyme ir neturėjime į ką lygiuotis. Kaip pavyzdį gal visai tiktų paimti kokią Varšuvos Jono Pauliaus ir Jeruzalės alėjų sankryžą.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.03.22, 11:46.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Tai gerai, pasikartosiu, kas pasikeistų, perkėlus jas kelis šimtus metrų arčiau Laisvės prospekto? Per trumpi atstumai tarp stotelių nelabai didelis rodiklis. Per perėjas eiti nesigautų toliau, nei kopti viaduku. Gal nuo vienintelio vaikų darželio atstumas padidėtų, bet ar darželinukai važinėjasi troleibusais? Čia gal labiau problema siaurame mastyme ir neturėjime į ką lygiuotis. Kaip pavyzdį gal visai tiktų paimti kokią Varšuvos Jono Pauliaus ir Jeruzalės alėjų sankryžą.
                                      O tai pėsčiųjų ir dviračių jungtis irgi čia nereikalinga? Kaltint kitus siauru mąstymu, kai paties nelabai tolimas...

                                      Comment


                                        Čia reikia žvelgti plačiau, atsiras patogi jungtis rekreaciniam judėjimui, galbūt atsiras ir postūmis tvarkyti miškelius iš abejų pusių - juos paversti pilnavertiškais parkais.

                                        Comment


                                          Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                                          Čia reikia žvelgti plačiau, atsiras patogi jungtis rekreaciniam judėjimui, galbūt atsiras ir postūmis tvarkyti miškelius iš abejų pusių - juos paversti pilnavertiškais parkais.
                                          Su tais parkais tai atsargiai, nes dar sugalvos kokį apšvietimą įrengt, o jau dabar nebeįmanoma pamiegot kai tokia šviesos tarša.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X