Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Saugiausia būtų uždaryti Laisvės pr. visai. Nes dabar gi gali kas nors įbėgti į gatvę arba mašina įvažiuot į minią žmonių. Nėra saugu.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPasmerkėt prieš kelias savaites Žirmūnus, dabar Karoliniškes. Kokia priežastis? Žmonės neturtingi ten ar namai negražūs?
Aptverti tuos rajonus ir nieko neišleisti?
Na, bet perėja jau beveik pastatyta. Nebėra ką čia labai diskutuoti.
Comment
-
Aš iki šiol neperskaičiau nei vieno įtikinamo argumento kodėl požeminė perėja toje vietoje yra geriau už šviesoforą. Mano įsitikinimu ji ten pasitarnaus tik automobilizmo skatinimui ir bus peilis invalidams. Mieste prioritetas turi būti žmonės, o ne automobiliai. O dabar yra padaryta atvirkščiai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąAš iki šiol neperskaičiau nei vieno įtikinamo argumento kodėl požeminė perėja toje vietoje yra geriau už šviesoforą. Mano įsitikinimu ji ten pasitarnaus tik automobilizmo skatinimui ir bus peilis invalidams. Mieste prioritetas turi būti žmonės, o ne automobiliai. O dabar yra padaryta atvirkščiai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digitalKoks tas mero požiūris?Paskutinis taisė John; 2018.01.19, 13:01.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąAš iki šiol neperskaičiau nei vieno įtikinamo argumento kodėl požeminė perėja toje vietoje yra geriau už šviesoforą. Mano įsitikinimu ji ten pasitarnaus tik automobilizmo skatinimui ir bus peilis invalidams. Mieste prioritetas turi būti žmonės, o ne automobiliai. O dabar yra padaryta atvirkščiai.
Na gerai. Dar kartą.
Susikertantys srautai yra rizika incidentams. Dėl to atsisako "dobilo" tipo sankryžų. Čia toks pavyzdys pagrindimui. Viena mašina išsuka iš greitkelio už viaduko, kita įsuka prieš viaduką.
Jų trajektorijos kertasi ir yra tikimybė incidentui.
Toliau. Valstybė siekia kuo mažiau žuvusių kelyje. Žuvusių kelyje skaičius apibrėžia tam tikrą gerovę valstybėje.
Pavyzdžiui, Švedija siekia 0 žuvusių kelyje per metus. Niekas nesiginčys, kad ten ir dabar gerovės valstybė.
Susikertantys skirtingi eismo dalyvių srautai yra rizika incidentams su mirtimi. Nes skiriasi fizikiniai dydžiai - masė, dytis, greitis, pagreitis (stabdymas kaip neigiamas pagreitis), paviršiaus plotas.
Pavyzdžiui, partrenkti pėstieji. Mašina turi didelę masę, didelį greitį (santykinai, lyginant su pėsčiojo), pėstytis turi mažą paviršiaus plotą (t.y. pastebimas tik iš arti).
PAstebėjus pėstyjį yra mažas laiko tarpas priimti sprendimus iki kontakto su juo. Dažnai per mažas.
Dėl visų šių dalykų incidentai būna sunkūs - t.y. pastebi vėlai, trenkiasi ne mažu greičiu ir pasekmės liūdnos.
Tuos susikertančius eismo srautus reguliuoja administracinės priemonės. Tarkime pėsčiųjų pirmenybė pėsčiųjų perėjoje. Taip pat šviesaforinės.
Šitos veikia pagal logiką leidžiant arba vieną srautą, arba kitą. Vairuotojai paprastose perėjose nemato pėsčiųjų jei greitis yra didelis (pavyzdžiui 100 kmh).
Todėl Vakarų Europoje, o taip pat ir Vilniuje visa eilė gatvių perdaroma į 30 kmh ties perėjomis. T.y. pėstysis turi nedidelį paviršiaus plotą, bet dėl mažo greičio vairuotojas jį pamato ir turi laiko tarpą sustabdyti. Kuo lėčiau važiuoja tuo ilgiau iki kontakto. Ir kuo lėčiau važiuoja, tuo lengviau greitį padaryti 0.
Paprastųjų perėjų neleidžia įrengti jei yra daugiau nei 2+2 juostų Lietuvoje. Pavyzdžiui, prie Ozo g. viaduko būdavo perėja per 3+3 ar 3+4 Ukmergės g. juostas ir ten užmušdavo daug pėsčiųjų.
Su šviesaforinėmis yra du sunkumai. Pirmas, kad vairuotojai turi žinoti KET, o pėstieji ne. Jie lyg ir privalo, bet nėra mechanizmo, kuris juos mokintų privalomai.
Antras sunkumas, kai yra pėsčiųjų srautas, bet nėra mašinų srauto, o pėstiesiems dega raudona.
Prasidėda bėgiojimai, ypač jei kitoje pusėje reikiamas autobusas, o kito laukti 30 min.
Lyg ir dega raudona pėstiesiems, bet mašinų nėra (na nesimato) ir bėgama, einama, ropojama.
Vienintelė galimybė to išvengti yra fizinis srautų ribojimas barjeru. Tarkime tvora.
Pėstiesiems pereiti gatvę reikia, todėl srautas keliamas į kitą lygmenį - po žeme arba virš žemės.
Narbuto g., Žirnių g. ir šita Laisvės pr. perėja yra pirmenybinės Vilniuje. Visos yra/bus pakeistos.
Taip pėstieji saugesni, mažėja mirčių keliuose ir valstybė artėja prie gerovės valstybės. Aiškiau?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSaugumas yra prioritetas. Prasilenkiantys srautai nesusikerta. Todėl saugu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Srautai neturi kirstis tik uzmiestyje. Mieste srautai negali nesikirst. Visas centras kiekvienam mieste yra nesibaigianciu sankryzu tinklas ir viskas gerai. Londone pozeminiai iejimai i metro vistiek dubliuojami perejomis per gatve. O zmones nuskina kaip tik ten kur gali skrist 100 ir cia bac tau "maiso" pereja. Kaip Laisves ar Narbuto. Nepades jokios baudos ir zenklai kai gatve neteisingai suprojektuota. Tai yra du keliai - arba naikint perejas kaip daro dabar. Arba kaip tik jas daryt ir pasidarys kaip Zirmunu g. Bet su ta gatve viskas gerai is pereju puses. jos nemegsta tik vairuotojai. Ir cia jau turetu gelbet antzeminis ar kitas traukinys einantis i Zirmunus, ofisinis planktonas turetu persest is savo auto i ji. Zinojot kad ivaziavimas su auto i Oslo yra mokamas? Nes mieste reikia keliaut VT ir pesciomis. Tokia yra visu miestu ateitis, nuo sito niekur nepabegsi, anksciau ar veliau tai bus nes negali kiekvienas vaziuot i darba nuosava masina. Ta suprato ir amerikieciai ir europoeciai ir labai stipriai vysto VT., kuri marino praeitame amziuje. Berlinas paleidzia 2 troleibusu marsrutus. Taip, troleibusu, o ne elektriniu autobusu, bet cia jau kita tema. O pas mus dar 70uju mastymas. Nezinau tik kodel reikia patiems pereit per viska kai ant delno yra kitu saliu patirtis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Neperskaitėte?
Na gerai. Dar kartą.
Susikertantys srautai yra rizika incidentams. Dėl to atsisako "dobilo" tipo sankryžų. Čia toks pavyzdys pagrindimui. Viena mašina išsuka iš greitkelio už viaduko, kita įsuka prieš viaduką.
Jų trajektorijos kertasi ir yra tikimybė incidentui.
Toliau. Valstybė siekia kuo mažiau žuvusių kelyje. Žuvusių kelyje skaičius apibrėžia tam tikrą gerovę valstybėje.
Pavyzdžiui, Švedija siekia 0 žuvusių kelyje per metus. Niekas nesiginčys, kad ten ir dabar gerovės valstybė.
Susikertantys skirtingi eismo dalyvių srautai yra rizika incidentams su mirtimi. Nes skiriasi fizikiniai dydžiai - masė, dytis, greitis, pagreitis (stabdymas kaip neigiamas pagreitis), paviršiaus plotas.
Pavyzdžiui, partrenkti pėstieji. Mašina turi didelę masę, didelį greitį (santykinai, lyginant su pėsčiojo), pėstytis turi mažą paviršiaus plotą (t.y. pastebimas tik iš arti).
PAstebėjus pėstyjį yra mažas laiko tarpas priimti sprendimus iki kontakto su juo. Dažnai per mažas.
Dėl visų šių dalykų incidentai būna sunkūs - t.y. pastebi vėlai, trenkiasi ne mažu greičiu ir pasekmės liūdnos.
Tuos susikertančius eismo srautus reguliuoja administracinės priemonės. Tarkime pėsčiųjų pirmenybė pėsčiųjų perėjoje. Taip pat šviesaforinės.
Šitos veikia pagal logiką leidžiant arba vieną srautą, arba kitą. Vairuotojai paprastose perėjose nemato pėsčiųjų jei greitis yra didelis (pavyzdžiui 100 kmh).
Todėl Vakarų Europoje, o taip pat ir Vilniuje visa eilė gatvių perdaroma į 30 kmh ties perėjomis. T.y. pėstysis turi nedidelį paviršiaus plotą, bet dėl mažo greičio vairuotojas jį pamato ir turi laiko tarpą sustabdyti. Kuo lėčiau važiuoja tuo ilgiau iki kontakto. Ir kuo lėčiau važiuoja, tuo lengviau greitį padaryti 0.
Paprastųjų perėjų neleidžia įrengti jei yra daugiau nei 2+2 juostų Lietuvoje. Pavyzdžiui, prie Ozo g. viaduko būdavo perėja per 3+3 ar 3+4 Ukmergės g. juostas ir ten užmušdavo daug pėsčiųjų.
Su šviesaforinėmis yra du sunkumai. Pirmas, kad vairuotojai turi žinoti KET, o pėstieji ne. Jie lyg ir privalo, bet nėra mechanizmo, kuris juos mokintų privalomai.
Antras sunkumas, kai yra pėsčiųjų srautas, bet nėra mašinų srauto, o pėstiesiems dega raudona.
Prasidėda bėgiojimai, ypač jei kitoje pusėje reikiamas autobusas, o kito laukti 30 min.
Lyg ir dega raudona pėstiesiems, bet mašinų nėra (na nesimato) ir bėgama, einama, ropojama.
Vienintelė galimybė to išvengti yra fizinis srautų ribojimas barjeru. Tarkime tvora.
Pėstiesiems pereiti gatvę reikia, todėl srautas keliamas į kitą lygmenį - po žeme arba virš žemės.
Narbuto g., Žirnių g. ir šita Laisvės pr. perėja yra pirmenybinės Vilniuje. Visos yra/bus pakeistos.
Taip pėstieji saugesni, mažėja mirčių keliuose ir valstybė artėja prie gerovės valstybės. Aiškiau?
Pavyzdis su autobusu irgi nėra labai tinkamas nes jei kas jau labai skubės tai bėgs per gatvę, o ne per požeminę perėją. Prie Europos perėjos dažnai tenka matyt tokius kėglius.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimą
Tai kad srautai susikerta man tai nėra argumentas šioje vietoje naikinti naikinti šviesoforą ir taip apsunkinti sunkiai judančių pėsčiūjų gyvenimą Laisvės pr. nėra kažkokia automagistralė kur reiktų statyt antžemines ir požemines perėjas. Galima prigalvot įvairių būdų kaip priverst automobilius sulėtint. Būtų galima įrent greitį slopinančius kalniukus kad vairuotojai toje vietoje būtų atsargesni. Neblogas pavyzdys yra Tuskulėnų gatvė su savo kalniukais. Automobilių eismas ten gal nedaug mažesnis, bet žmonės ten prilėtina.
Pavyzdis su autobusu irgi nėra labai tinkamas nes jei kas jau labai skubės tai bėgs per gatvę, o ne per požeminę perėją. Prie Europos perėjos dažnai tenka matyt tokius kėglius.
2. Kalniukai gatvėse yra pagal STR. Reikia žiūrėti, nepamenu Laisvės pr. kategorijos ir nežinau kur rasti. Kai kuriose neleidžiami tie kalniukai (A1, A2, B1).
3. Laisvės pr. ties Circle K požeminė ir viadukas, ties Sodra požeminė, ties bokštu su viaduku, ties Vaivorykšte antžeminė, ties Lazdynais du viadukai, ties Litekspo požeminė. Gal dar praleidau. Jos atsitiktinai ten atsirado? Manau ne.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąSrautai neturi kirstis tik uzmiestyje. Mieste srautai negali nesikirst. Visas centras kiekvienam mieste yra nesibaigianciu sankryzu tinklas ir viskas gerai. Londone pozeminiai iejimai i metro vistiek dubliuojami perejomis per gatve. O zmones nuskina kaip tik ten kur gali skrist 100 ir cia bac tau "maiso" pereja. Kaip Laisves ar Narbuto. Nepades jokios baudos ir zenklai kai gatve neteisingai suprojektuota. Tai yra du keliai - arba naikint perejas kaip daro dabar. Arba kaip tik jas daryt ir pasidarys kaip Zirmunu g. Bet su ta gatve viskas gerai is pereju puses. jos nemegsta tik vairuotojai.Paskutinis taisė digital; 2018.01.19, 14:21.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
1. Europa neturi tvoros. Čia esminė vieta.
2. Kalniukai gatvėse yra pagal STR. Reikia žiūrėti, nepamenu Laisvės pr. kategorijos ir nežinau kur rasti. Kai kuriose neleidžiami tie kalniukai (A1, A2, B1).
3. Laisvės pr. ties Circle K požeminė ir viadukas, ties Sodra požeminė, ties bokštu su viaduku, ties Vaivorykšte antžeminė, ties Lazdynais du viadukai, ties Litekspo požeminė. Gal dar praleidau. Jos atsitiktinai ten atsirado? Manau ne.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNos bendrai sutinku dėl požeminių perėjų, bet šiuo konkrečiu atveju atvirkščiai - kaip vairuotojui nėra jokių problemų ten palaukti, bet pėsčiajam ten labai ilgai reikia laukti žalio.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąVisada galima šviesoforą sureguliuoti pėsčiųjų naudai. Jei niekas nesikreipė dėl per ilgos fazės, tai niekas ir nereguliavo.
Comment
Comment