Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Galimai lemia tai, kad reikėtų daugiau žemės. Ten kur palanku būna ir viadukas (esantis Laisvės pr. tarp koralų lazdynų, planuojamas Narbuto).
    Ar gali būti, kad taip yra tik todėl, kad taip buvo Tarybmečiu ir tie, kurie užsiima tokių objektų projektavimu ir statymu, niekada nepagalvojo, kad gali būti ir kitaip?

    Comment


      /\ Ir kur čia tų požeminių tiek naujų pridygo? Vieną tik ir stato dabar, ir tai bus kažkoks variantas į gerąją pusę, sprendžiant iš brėžinių. Daugiau tokių kaip ir nenumatyta netolimoje ateityje. Ir išvis Vilniuje tu požeminių daugiausia Laisvės pr. dabar yra 3, pastačius tarp Lidl ir Norfos bus 4. O išvis kiek čia tų perėjų pas mus požeminių yra - 10? Kaip Vilniuj pats tas. Man baisiausia yra kaip tik ne sovietinė, o ta prie PC "Panorama".

      P.S. Požeminės perėjos pačios neapsišalpina
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        /\ Ir kur čia tų požeminių tiek naujų pridygo? Vieną tik ir stato dabar, ir tai bus kažkoks variantas į gerąją pusę, sprendžiant iš brėžinių. Daugiau tokių kaip ir nenumatyta netolimoje ateityje. Ir išvis Vilniuje tu požeminių daugiausia Laisvės pr. dabar yra 3, pastačius tarp Lidl ir Norfos bus 4. O išvis kiek čia tų perėjų pas mus požeminių yra - 10? Kaip Vilniuj pats tas. Man baisiausia yra kaip tik ne sovietinė, o ta prie PC "Panorama".

        P.S. Požeminės perėjos pačios neapsišalpina
        Tai va būtent, kodėl jie iki šiol stato tas perėjas? Juk nebe Sovietmetis.

        Comment


          /\ Gal planuoja jas panaudot metro stočių statybai ateityje?

          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Laiptelių mažiau, žiemą nereikia valyti sniego, plytos/betonas nekrenta ant mašinų. Vienintelis požeminų perėjų minusas yra apšvietimo būtinumas.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Laiptelių mažiau, žiemą nereikia valyti sniego, plytos/betonas nekrenta ant mašinų. Vienintelis požeminų perėjų minusas yra apšvietimo būtinumas.
              Myžalų kvapas jums, kaip suprantu, yra pliusas?

              Comment


                Greitai praeini tą perėją ir to minuso (kvapo) nelieka.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Greitai praeini tą perėją ir to minuso (kvapo) nelieka.
                  Ok, pasiduodu

                  Comment


                    Nors tema apie Vilniu, bet tokios pat apie Kauna neradau, tad papostinsiu cia, kaip bloga pavyzdi:
                    https://www.facebook.com/romualdas.k...09927478929656

                    Po mygtuko paspaudimo sviesoforas priverte laukti net 2:20 kol uzsidegs zalia. Nei vienas sveiko proto zmogus tiek nelauks.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      Nors tema apie Vilniu, bet tokios pat apie Kauna neradau, tad papostinsiu cia, kaip bloga pavyzdi:
                      https://www.facebook.com/romualdas.k...09927478929656

                      Po mygtuko paspaudimo sviesoforas priverte laukti net 2:20 kol uzsidegs zalia. Nei vienas sveiko proto zmogus tiek nelauks.
                      Ką reiškia "privertė"? Juk niekas nieko nevertė - netgi galvos pasukti. Laisva valia galima tiesiog bėgti per gatvę nesidairant. Žinoma realu tikėtis, kad giminės kreipsis kompensacijos į savivaldybę dėl nesaugios aplinkos. Bet už durnių (kad ir "sveiko proto") kompensacijos mažos mokamos...

                      Comment


                        Dar vienas pastebejimas del Norfos-Lidl pozemines perejos Karoliniskese... Laisves pr. yra C1 kategorijos gatve. Po aplinkkelio pastatymo tai yra vidine rajono arterija, o ne greitkelis. Praeita pastatyta pereja buvo per B1 kat. Pilaites pr.
                        Laukiu kada prades kasti po F kategorija.

                        Comment


                          Gatvės kategorija nėra rodiklis, kad ten eismas yra menkas.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                            Ką reiškia "privertė"? Juk niekas nieko nevertė - netgi galvos pasukti. Laisva valia galima tiesiog bėgti per gatvę nesidairant. Žinoma realu tikėtis, kad giminės kreipsis kompensacijos į savivaldybę dėl nesaugios aplinkos. Bet už durnių (kad ir "sveiko proto") kompensacijos mažos mokamos...
                            2.20 reiškia, kad šviesoforas tikrai neveikia. Aš su mašina važiuoju per raudoną, jei neužsidega žalia per tiek laiko, nes yra debiliškų sankryžų ir Vilniuje, kai iš šalutinės gatvės ar įvažiavimo neužsidega žalia, nors normaliai ciklas sukasi maždaug kas 1-1,5 min. Vieną kartą teko prie Karaliaus Mindaugo sankryžoje laukti, nes šviesoforas durniavo. Apie 4-5 minutes degė žalia važiuojant tik nuo tilto ir Vrublevskio g. Tai po to pradėjo važiuoti, nepaisant šviesoforo parodymų... Tie, kas laukė ir nesulaukė. Kiti, ką tik atvažiavę, stojo ir laukė...

                            Comment


                              Rodos radau idealia pereja pozeminiu pereju megejams:

                              Vietoje kelio – vamzdžiu į mokyklą, ir taip jau keli dešimtmečiai
                              http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...eciai-2406943/

                              Comment


                                Ar yra forume moderatorius?

                                Kiek galima grįžti prie Karoliniškių pož. perėjos vis be argumentų.

                                Comment


                                  Dėl požeminės pėsčiųjų perėjos darbų – sostinės Laisvės prospekte laikini eismo pokyčiai
                                  Sostinės savivaldybė įrengs Laisvės pr. požeminę pėsčiųjų perėją – jau po mėnesio Karoliniškių rajono gyventojai galės saugiai ir patogiai pereiti beveik 43 metrų ilgio, 4 metrų pločio nauja požemine pėsčiųjų perėja.
                                  ...
                                  Vilniaus savivaldybė praneša, kad dėl požeminės pėsčiųjų perėjos įrengimo darbų, nuo rugsėjo 11 d. iki spalio 11 d. laikinai bus ribojamas transporto eismas Laisvės pr., ties išvažiavimais iš Sausio 13-osios ir L.Asanavičiūtės gatvių. Požeminės pėsčiųjų perėjos statybos metu Laisvės pr. bus užtikrintas transporto eismas po dvi eismo juostas kiekviena kryptimi.
                                  https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75716415
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    O jus matet kad jie ruosiasi Ukmerges g. daryti pozemine pesciuju pereja ties Senukais? 2018 metai, ir vel zmones laiko kurmiais ir kisa juos po zeme i kazkokius apmyztus tunelius!
                                    Nereikia tik lygint su Metro, niekada pozemine pereja nebus tvarkinga kaip metro stotis.
                                    Tam prasme tie zmones kurie projektuoja visa tai, jie gyvena kazkur Novosibirske ir kartais atvyksta i Vilniu praktika atlikti ar kaip? Visas normalus pasaulis atsisako pozeminiu pereju, kur galima jas naikina, nes tai yra nedraugiskiausia aplinka kokia tik imanoma, o sitie pristato kasmet nauju. Pries metus Pilaiteje, siemet atidarys po Laisves pr, kitais metais turbut jau po Ukmerges.

                                    1. Ir vel prioritetas - automobilis. Primenu kad saligatviu pestiesiems daug kur Ukmerges g iki siol nera. Ir nebus, nes tik lopai vaiksto peskom (ironija).
                                    2. Neigalieji ir mamos - dabar kad atsidurt kitoj gatves pusej ses i masina, vietoj to kad praeit gatves lygyje 100 metru. Nes ir vel bus 45 laipsniu laiptai ir mums aiskins kad niekaip kitaip padaryt negalima buvo.
                                    3. Ukmerges g. pilnai prikista sviesoforu, juos vistiek paliks. Automobiliai sustos ne prie sitos sankryzos tai prie kitos. Ir esu tikras kad kur nors uz 150 metru bus ir paprasta persciuju pereja.
                                    4. Dvi pozemines perejos, kurios yra "puse velnio", prie Panoramos ir Europos, leidzia zmonems patekti tiesiai i prekybos centra. Kitur reikia praeiti 25 metrus pro lauka ir tik tuomet atsidursi komercineje erdveje - pereja fiziskai ir psichologiskai atskirta nuo komercines veiklos ir ilgainiui taps sudinu purvinu vamzdziu pilnu grafiti.

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      O jus matet kad jie ruosiasi Ukmerges g. daryti pozemine pesciuju pereja ties Senukais? 2018 metai, ir vel zmones laiko kurmiais ir kisa juos po zeme i kazkokius apmyztus tunelius!
                                      Padarytų antžeminę - irgi skųstųsi, kad laiptais reikia lipti. Būtų su šviesoforu - vėl skundai dėl oro teršimo ir triukšmo dėl auto (pri)stabdymo. Visi sprendimai turi savo trūkumų. Galėtų išvis nedaryti jokios perėjos ir pasiųst iki viaduko po juo praeiti...

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        O jus matet kad jie ruosiasi Ukmerges g. daryti pozemine pesciuju pereja ties Senukais? 2018 metai, ir vel zmones laiko kurmiais ir kisa juos po zeme i kazkokius apmyztus tunelius!
                                        ...
                                        3. Ukmerges g. pilnai prikista sviesoforu, juos vistiek paliks. Automobiliai sustos ne prie sitos sankryzos tai prie kitos. Ir esu tikras kad kur nors uz 150 metru bus ir paprasta persciuju pereja.
                                        Yra tiesos, bet žiūrint į ateitį yra potencialo atsikratyti nemažai šviesaforų.
                                        Apskritai tokio intesnyvumo/kategorijos gatvėje neturėtų būti vieno lygio perėjų ir važiuojant nuo Geležinio vilko gatvės link Ukmergės čia pirma perėja po perėjos prie Gerosios vilties gatvės. Puiki vieta pradėti šalinti perėjas toliau į Šiaurę bent jau iki PC BIG.

                                        Dėl požeminių tai sutinku kad nepatrauklu, norėtųsi Vilniuje matyti panašių sprendimų į šiuos:



                                        Comment


                                          /\ Kažko panašaus reikia tikėtis NMC nuo Konstitucijos pr. link Narbuto g. Meras minėjo, kad rengiamas planas pėsčiųjų viadukui ten.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X