Tie visi nuolydžiai tinka tik tose šalyse, kur nėra žiemos. Taip, kaip pas mus valoma ir arstoma, visi tie nuolydžiai žiemą tampa čiuožyklomis. Kaip čiuožyklomis yra ir pėsčiųjų perėjoms zebru ir ne tik žymėti naudojama danga (ne dažai, o plastiko masė), kuri slidi tiek pėstiesiems, tiek ir automobilio ratams. Net ne žiemą, o ir kai šlapia.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTie visi nuolydžiai tinka tik tose šalyse, kur nėra žiemos. Taip, kaip pas mus valoma ir arstoma, visi tie nuolydžiai žiemą tampa čiuožyklomis. Kaip čiuožyklomis yra ir pėsčiųjų perėjoms zebru ir ne tik žymėti naudojama danga (ne dažai, o plastiko masė), kuri slidi tiek pėstiesiems, tiek ir automobilio ratams. Net ne žiemą, o ir kai šlapia.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTie visi nuolydžiai tinka tik tose šalyse, kur nėra žiemos. Taip, kaip pas mus valoma ir arstoma, visi tie nuolydžiai žiemą tampa čiuožyklomis. Kaip čiuožyklomis yra ir pėsčiųjų perėjoms zebru ir ne tik žymėti naudojama danga (ne dažai, o plastiko masė), kuri slidi tiek pėstiesiems, tiek ir automobilio ratams. Net ne žiemą, o ir kai šlapia.
Nuolydžiai yra reikalingi, nes yra daug žmonių su negalia, kurie gali judėti tik vežimėlio pagalba, taip pat yra daugybė tėvų, kurie savo mažus vaikus vežioja vežimėliuose. Galų gale, net ir vyresnio amžiaus žmonėms, kurie sunkiai vaikšto, bordiūrai tampa papildoma kliūtimi, kuriai įveikti reikia nemažų pastangų.
Prie viso to aš dar pridėčiau, kad esant galimybei viešosiose erdvėse turėtų būti atsisakoma laiptų, o vietoj jų daromi pandusai.Paskutinis taisė Perfect; 2017.06.19, 14:12.
Comment
-
Arba turi būti prižiūrima, arba nedaroma papildomų problemų, dėl kurių žiemą, kai slidu, galima paslysti. Invalidai vežimėlininkai turi pakankamai stiprias rankas ir laisvai gali įveikti bordiūrą. Svarbiausia, kad jie ne būtų per aukšti. Dėl to tai aš sutinku. O mūsuose daug kur tie nuolydžiai per staigūs. Tėvams su vaikų vežimėliu bordiūras iš viso ne problema. Labai lengvai įveikiama kliūtis. O jei mamytės jėgų neturi, tai iš viso tokios niekur važinėti neturėtų. Seni žmonės? Taigi žiemą jie ir paslys pirmieji...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąArba turi būti prižiūrima, arba nedaroma papildomų problemų, dėl kurių žiemą, kai slidu, galima paslysti. Invalidai vežimėlininkai turi pakankamai stiprias rankas ir laisvai gali įveikti bordiūrą. Svarbiausia, kad jie ne būtų per aukšti. Dėl to tai aš sutinku. O mūsuose daug kur tie nuolydžiai per staigūs. Tėvams su vaikų vežimėliu bordiūras iš viso ne problema. Labai lengvai įveikiama kliūtis. O jei mamytės jėgų neturi, tai iš viso tokios niekur važinėti neturėtų. Seni žmonės? Taigi žiemą jie ir paslys pirmieji...
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Neturiu po ranka foto (galėsiu gauti), bet naujos "sąlygos", kaip įrenginėjamos naujos pėsčiųjų perėjos Vilniuje yra blogos ir netinkamos. Man tik įdomu, kas visa tai projektuoja ir patvirtina kaip tinkamą naudojimui? Negi jie negali tiesiog pasižiūrėti, kaip viskas atrodo Street View (jeigu tingi važiuoti) kokioje nors Olandijoje ar Švedijje ir viską daryti taip?
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Manau, John'as turėjo omenyje kažką panašaus į tai (žr. prisegtą foto). Gerai įsižiūrėjus matosi, kad netgi į tokio "nuolydžio" suformavimą buvo įdėta nemažai pastangų ir darbo, čia ne šiaip bet kaip padaryta, o tikslingai. Bet man, kaip šviežiam tėvui, kuris mėgsta su vaiku vežimėlyje ne tik ramiai pasivaikščioti, bet ir pabėgioti, tokie sprendimai tiesiog vėžį varo..
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą
Labiau panašu į įvažiavimą į kiemą, o ne į perėją. Ir gal dar iš tų laikų 2000-2007m.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Manau, John'as turėjo omenyje kažką panašaus į tai (žr. prisegtą foto). Gerai įsižiūrėjus matosi, kad netgi į tokio "nuolydžio" suformavimą buvo įdėta nemažai pastangų ir darbo, čia ne šiaip bet kaip padaryta, o tikslingai. Bet man, kaip šviežiam tėvui, kuris mėgsta su vaiku vežimėlyje ne tik ramiai pasivaikščioti, bet ir pabėgioti, tokie sprendimai tiesiog vėžį varo..
Comment
-
Pavyzdys su nereguliuojamomis perėjomis. Nužemėjimas į gatvę, tada užapvalintas bortelis (foto sunku surpasti, bet ten būna keli cm), tada gana staigus aukštėjimas į gatvės paaukštinimą). Visiškai šleiva projektuotojų logika ir tiesiog nesąmonė iš praktinės pusės. Ir čia net ne investicijų ar pinigų problema, o elementaraus glušumo problema. Zakazas, aišku, įvykdytas ir 100% atitinka visas specelystų parengtas naujausias ynstrūkcyjes
Dvi skirtingos naujai įrengtos nereguliuojamos perėjos Vilniuje
IMG_20170620_144947 by Jo., on Flickr
IMG_20170620_144738 by Jo., on Flickr
Kaip tai turėtų būti daroma (UK). Tarp šaligatvio ir perėjos nėra jokių barjerų ar staigių nužemėjimų/paaukštėjimų, o gatvės iškilimas pastebimas tik automobiliams, bet ne šaligatvio naudotojams
Capture by Jo., on FlickrPaskutinis taisė John; 2017.06.21, 16:36.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJo, tas tai tiesiog stebina. Negana to, pas mus tie kalniukai daromi tokie, kad važiuojant net leistinu greičiu (o kai kur jis yra 30-40), automobilis kratosi belenkaip. Ten per tas perėjas reikia važiuoti kokį 15-20, tada nebebus baisu.
UK apskritai naudojama labai daug visokių "nereikalingų" dirbtinių lėtinimo priemonių: kalniukų, salelių, susiaurinimų, žiedų ir t.t. Viskas tam, kad sulėtinti realų mašinų greitį ir atitinkamai keliamą pavojų, net jeigu greičio ribojimas ir kur kas didesnis. Būtent tokia linkme ir reikia eiti Lietuvoje - kuo daugiau visokių dirbtinių greičio ribojimo priemonių gatvėse, kur yra tikimybė sutikti pėsčiuosius. Tai nepatiks bolidų vairuotojams ir pacukams su BMW, bet saugos gyvybes ir sveikatą.Paskutinis taisė John; 2017.06.20, 18:41.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Maksimalus leistinas greitis nereiškia, kad tai visada saugus ir tinkamas greitis. Tokiose situacijose turi veikti tiesiog paprastas sveikas protas. Aišku reiktų perėjas geriau pažymėti ir visur įrengti LED blykstes (kai kur tokios yra ir tai tikrai labai gerai), kurios įsijungia artėjant mašinai ir taip įspėja vairuotoją apie perėją.
UK apskritai naudojama labai daug visokių "nereikalingų" dirbtinių lėtinimo priemonių: kalniukų, salelių, susiaurinimų, žiedų ir t.t. Viskas tam, kad sulėtinti realų mašinų greitį ir atitinkamai keliamą pavojų, net jeigu greičio ribojimas ir kur kas didesnis. Būtent tokia linkme ir reikia eiti Lietuvoje - kuo daugiau visokių dirbtinių greičio ribojimo priemonių gatvėse, kur yra tikimybė sutikti pėsčiuosius. Tai nepatiks bolidų vairuotojams ir pacukams su BMW, bet saugos gyvybes ir sveikatą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąReikia nepamiršti, kad vanduo kažkur turi nutekėti. Jei gatvė nuolydyje, tai griovys tarp šaligatvio ir perėjos turi būti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąReikia nepamiršti, kad vanduo kažkur turi nutekėti. Jei gatvė nuolydyje, tai griovys tarp šaligatvio ir perėjos turi būti.
Keisčiausia, kad pas mus tokį tarpą palieka ir naujai rekonstruojamose ar tiesiamose gatvėse, nors ten galima viską išspręsti per lietaus nuotekas. Kai plato įrengiamas gatvėje, kuri tuo metu nerekonstruojama, tai be to tarpo išsiversti sudėtinga.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąReikia nepamiršti, kad vanduo kažkur turi nutekėti. Jei gatvė nuolydyje, tai griovys tarp šaligatvio ir perėjos turi būti.
Comment
-
Šeškinėje siūloma įrengti dar vieną požeminę perėją ir papildomas gatvių jungtis
Vis dėlto šis projektas turėjo spręsti esmines pėsčiųjų saugumą užtikrinančias priemones, kuomet pasiūlytas pėsčiųjų perėjos variantas būtų sukūręs papildomų problemų, kurios neprisidėtų prie saugaus eismo užtikrinimo. Verta paminėti, jog šalia esančiose magistralinėse gatvėse eismo įvykių tankis yra jau žymiai didesnis, fiksuotos net 8 „juodosios dėmės“, iš kurių net 3 yra skirtingo lygio Ozo – Ukmergės g. sankryžoje. Eismo saugumo atžvilgiu nei planuojamos teritorijos aplinka, nei greta magistralinis gatvių tinklas eismo saugumu nepasižymi.
Comment
Comment