Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Perėja senai suprojektuota ir statybos konkursas jau buvo skelbtas. Galit atsiversti projektą ir pamatyti, kaip bus iš tikrųjų: http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=290314
    labai aciu uz nuoroda!

    Del pozeminiu pereju bendrai:
    Londonas:
    https://consultations.tfl.gov.uk/str...s/consult_view
    vel Londonas:
    https://city4people.ru/uploadify/345...5428696834.jpg

    apskritai matosi tendencija, kad dauguma pozeminiu pereju yra tik rytu europoje. Vakaru europoje jos yra tik tose vietose, kur isejimai is metro. Ir niekas nauju nedaro! Nekyla klausimas kodel, juk jie turi pinigu?

    rusiskas puslapis, vaizdziai paaiskinantis kuom tokios perejos yra blogai:
    http://zebra.city4people.ru/
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2016.10.07, 15:19.

    Comment


      Dvi perėjos Londone ne rodiklis. Labiau domintų visos Europos statistika. Tarkim, kiek požeminių "undercrossing'ų" buvo uždaryta per paskutinius 10 metų.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        P.S. kaip atrodys pereja su tikru normaliu pandusu invalidams ir vezimeliams:

        kaip matote pandusas uzima gan nemazai vietos, nes juo nuolydis turi buti kuo maziausias ir visa konstrukcija tampa masyvi. Bet uztat prieziura minimali palyginus su liftu.

        Comment


          Yra ir protestuojančių:
          http://www.saveoursubways.org/therisk.html

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            labai aciu uz nuoroda!
            apskritai matosi tendencija, kad dauguma pozeminiu pereju yra tik rytu europoje. Vakaru europoje jos yra tik tose vietose, kur isejimai is metro. Ir niekas nauju nedaro! Nekyla klausimas kodel, juk jie turi pinigu?
            Pavyzdžiui Stokholme esu pastebėjęs jog reljefo nelygumai išnaudojami padarant automobilių kelio viadukus per pėsčiųjų takus (arba atvirkščiai), kaip suprantu tais laikais kai buvo planuojami ir statomi rajonai, prioritetas buvo skiriamas pėstiesiems ir buvo stengiamasi išvengti vieno lygio susikirtimų.

            Comment


              Man žymiai labiau patinka eiti Konstitucijos pr. požemine perėja, nei be reikalo kelias minutes stovėti prie intensyvios gatvės ir kvėpuoti išmetamosiomis dujomis.
              Flickr

              Comment


                Švedijoje, Norvegijoje pilna praėjimų po žeme. Aišku, galima sakyti, kad Norvegija ne ES...

                Nesusikertantys srautai yra siekiamybė, o ne sankryžos, kur vistiek sužalojami žmonės.

                Comment


                  Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                  Pavyzdžiui Stokholme esu pastebėjęs jog reljefo nelygumai išnaudojami padarant automobilių kelio viadukus per pėsčiųjų takus (arba atvirkščiai), kaip suprantu tais laikais kai buvo planuojami ir statomi rajonai, prioritetas buvo skiriamas pėstiesiems ir buvo stengiamasi išvengti vieno lygio susikirtimų.
                  Narbuto g. irgi galėtų lengvai išnaudoti reljefą ir padaryti viaduką pėstiesiems, nereikia net jokių kolonų betonuoti, tik 2 santvaras permeti ir viskas.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Narbuto g. irgi galėtų lengvai išnaudoti reljefą ir padaryti viaduką pėstiesiems, nereikia net jokių kolonų betonuoti, tik 2 santvaras permeti ir viskas.
                    Tiek "ant kalno", tiek nuo kalno šviesoforai. Tas tiltas ir reikalingas, ir logiškas, bet deja nieko nepakeis važiuojantiems. Narbuto g. ir Pilaitės pr. per daug sugadinti šviesoforais. Nebent viadukas būtų ir automobiliams pritaikytas.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Tiek "ant kalno", tiek nuo kalno šviesoforai. Tas tiltas ir reikalingas, ir logiškas, bet deja nieko nepakeis važiuojantiems. Narbuto g. ir Pilaitės pr. per daug sugadinti šviesoforais. Nebent viadukas būtų ir automobiliams pritaikytas.
                      Nu padės važiuojantiems. Jeigu tenka ten dažnai važiuot, turėjai pastebėti, kad kylant į Narbuto kalną būna kamščiai prieš pat pėsčiųjų perėją. O už jos - jokių kamščių. Būtent tas neplanuotas dažnas stabdymas sukelia tuos pačius kamščius žemyn.

                      Comment


                        /\ Kamštis būna ir link Laisvės pr. nuo tos perėjos, bet tai nekeičia nesaugumo esmės pėstiesiems. Vien tas takas skiriamojoje juostoje jau yra didelis nesusipratimas.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                          /\ Kamštis būna ir link Laisvės pr. nuo tos perėjos, bet tai nekeičia nesaugumo esmės pėstiesiems.
                          O jei bus tiltas ir tinginiai nenorės eiti per jį į kitą pusę? Vistiek bėgios. Šviesoforas tą spręstu..

                          Comment


                            Karoliniškėse niekas nelaksto, nors iš pradžių daug kas sakė, kad ir ten visi begios, o ne per tiltą eis.

                            Comment


                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              /\ Kamštis būna ir link Laisvės pr. nuo tos perėjos, bet tai nekeičia nesaugumo esmės pėstiesiems. Vien tas takas skiriamojoje juostoje jau yra didelis nesusipratimas.
                              Būna, tačiau tik siaurame laiko ruože. Tuo tarpu kamštis į Narbuto kalną prasideda vos tik padaugėja pėsčiųjų tose stotelėse.

                              Nesakau, kad pėsčiųjų viadukas panaikins kamščius prie Spaudos rūmų. Bet jis tikrai panaikins bereikalingus sustojimus prie pėsčiųjų perėjos ties Narbuto stotelėmis.

                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              O jei bus tiltas ir tinginiai nenorės eiti per jį į kitą pusę? Vistiek bėgios. Šviesoforas tą spręstu..
                              Nebėgios, nes aptvers tvora.

                              Comment


                                Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                Karoliniškėse niekas nelaksto, nors iš pradžių daug kas sakė, kad ir ten visi begios, o ne per tiltą eis.
                                Būtent. Ir tas viadukas panaikino didžiausią stabdį tuo metu - šviesoforą.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  O jei bus tiltas ir tinginiai nenorės eiti per jį į kitą pusę? Vistiek bėgios. Šviesoforas tą spręstu..
                                  Nespręstų - bėgios per raudoną kaip ir dabar.

                                  Comment


                                    Tokios temos neradau, tačiau, manau, Lietuvoje vis labiau stiprėjant automobilizacijai tema bus aktuali. Man pačiam įdomu sužinoti, kada Lietuvoje atsirado pirmosios požeminės pėsčiųjų perėjos, leidžiančios "prasilenkti" automobiliams ir neratuotiems eismo dalyviams; kiek jų suskaičiuojame šiuo metu; galima būtų rašyti ir apie planuojamus tokių perėjų projektus;
                                    taip pat būtų smagu, jei temą karts nuo karto papildytų ir forumiečių nuotraukos.

                                    Ateityje, galbūt, galėtų atsirasti ir tema apie virš kelių ir gatvių einančius pėsčiųjų viadukus, kurių, kaip ir požeminių perėjų Lietuvoje tik daugės.

                                    Comment


                                      Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                      Karoliniškėse niekas nelaksto, nors iš pradžių daug kas sakė, kad ir ten visi begios, o ne per tiltą eis.
                                      Klausimas kiek reikia persėsti iš vienos pusės į kitą.
                                      Ties "Vaivorykšte" tokio poreikio nebuvo. Į kalną vistiek lipi. Todėl viadukas pasiteisino.

                                      Reikia aišku Narbuto g. viaduko, bet jis daug nesprendžia. Kam čia šviesoforas?
                                      O čia?

                                      Comment


                                        Narbuto stotelėse beveik nereikia persėsti iš vienos pusės į kitą. Bus analogiškai kaip prie Vaivorykštės - į kalną vis tiek lipi.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Narbuto stotelėse beveik nereikia persėsti iš vienos pusės į kitą. Bus analogiškai kaip prie Vaivorykštės - į kalną vis tiek lipi.
                                          Plius dar einantiems iš karoliniškių į justiniškes nebereiks laipioti ir kirti pavojingą perėją.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X