Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Spalio 11 reiškia, kad galioja kovą patvirtintas Bendrasis planas.
    Gatvių kategorijų dalis nustato, kad atkarpa Žirmūnų tiltas-Minsko žiedas yra B kategorija didesnės svarbos. Vieno lygio nereguliuojama pėsčiųjų perėja yra negalima.

    https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf

    Galų gale yra "nulis žūčių keliuose strategija".
    Pėsčiųjų ir transporto sankirtos turi būti reguliuojamos arba skirtinguose lygiuose. Kitaip nebus pažangos.
    Nu ir kas? Žirmūnų g. irgi ta pati B1 kategorija ir ten yra perėja ir dvriačių pervaža. Tas pats galioja Antakalnio žiedui ir kitiems žiedams. Perėjos, kaip matom, yra galimos.

    Comment


      Esama - viena. Naujai statyt - kita.

      Esamą ateityje, eur kai gaus, pakeis. Bet blogio didinti nereikia.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

        Spalio 11 reiškia, kad galioja kovą patvirtintas Bendrasis planas.
        Gatvių kategorijų dalis nustato, kad atkarpa Žirmūnų tiltas-Minsko žiedas yra B kategorija didesnės svarbos. Vieno lygio nereguliuojama pėsčiųjų perėja yra negalima.

        https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf

        Galų gale yra "nulis žūčių keliuose strategija".
        Pėsčiųjų ir transporto sankirtos turi būti reguliuojamos arba skirtinguose lygiuose. Kitaip nebus pažangos.
        Perėjos su pervažomis ties įprastais žiedais niekad gatvių ir nekerta, nes pačios būna pagrindinio kelio, kuris eina ratu, sudedamosios dalys. Natūralu, jog šalutiniu keliu privažiavęs pagrindinį kelią privalai duoti kelią eismo dalyviams judantiems pagrindiniu keliu (žiedu).

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Esama - viena. Naujai statyt - kita.

          Esamą ateityje, eur kai gaus, pakeis. Bet blogio didinti nereikia.
          Čia tik formalistiniai atmazai, kurie, be abejo, absoliučiai nepagrįsti. Akivaizdu, kad perėja ten yra būtina, kaip ir kitos perėjos ties kitais įvažiavimais/išvažiavimais į žiedą.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Gatvių kategorijų dalis nustato, kad atkarpa Žirmūnų tiltas-Minsko žiedas yra B kategorija didesnės svarbos. Vieno lygio nereguliuojama pėsčiųjų perėja yra negalima.
            Kodėl negalima? Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklės pėsčiųjų perėjas įrengti B kategorijos gatvėse nedraudžia.

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Pilaitės - Pociūno g. požeminė perėja
              Giedrą vidurdienį šiek tiek jaukiau, bet auto triukšmas ir tos mini lemputės ne itin jaukiai nuteikia. Gal ir čia kada kokį meninį projektą įgyvendins.

              Click image for larger version Name:	20210930_104906.jpg Views:	0 Size:	267,0 kB ID:	1916032
              Radau dar kelias foto palyginimui su kitomis naujesnėmis perėjomis. Iš Kauno įvažiuojant į Vilnių (gal neapšviesta nes dar darbai nebuvo priduoti, o gal dieną ir nešviečia). Laiptų nėra:
              Click image for larger version

Name:	6AIsG_vYlyvgjvX3rhMuG8CqxPshyJbHzHTn0NG6idiQqFdj_ASZXMLMMiNROeXXQFd8lpIZ8ZeR4U68JXFVquhRCZdaCQxqmOe5yt0HfhK4sS3Dm5pwlASjibIPKCesv_0MLLF-3cEkRQ44hxTE5H2MzR_gPzTiVdcCkcwZ5Xne-l2TP_5GDkqk-y91_5Vq7Pw.png
Views:	1186
Size:	2,17 MB
ID:	1919695

              Click image for larger version

Name:	6AIsG_vbW5Gr20CSm5TWCzy4B6I4QrPhCdBTRaD88ea8tAM3gBkk7bw0DkPVkLczuYyFk9ePiREN9k4GoonkZIVOPRE5tuEi957UkuNq6PW8EkHHvrrLa49thzRIMgDDkT6iioB308Z947K91NffXVvj7pR69DLIZSPfhiPhPyXevOSaH5sGtA5ilaJeGsyCbIA.png
Views:	1187
Size:	4,94 MB
ID:	1919702

              Grigiškėse neaišku ar išvis yra apšvietimas, gal ir yra, bet diena nešviečia, o centre tikrai per tamsu. Tamsą didina kampu pasisukianti trajektorija. Galima išvengti laiptų:
              Click image for larger version

Name:	6AIsG_vahCf7tyXzXa5pWf9zA-IW0qCWt_HHP9uU13NHlu0u6TzxWsvfy11ga8xTxzGYBLfggbnIEhoZUdn5-NbTYXxpfkE-Hycqao2LcVhbZHFS6TZvaRs9uC2P5nobdDD0vRAmPGv-JKTfu-hZyM3edbvcDeMHQ_QMFQl1MxAHKApzwRkdHMJdC89knQZAzKg.png
Views:	1179
Size:	2,18 MB
ID:	1919696

              Click image for larger version

Name:	6AIsG_vbhfub_JteuFqiQynhv0XMQ1bJkX14C4kvzl9Ou6D9dzAtKjwT2Fe9r_57gKhYXvR59PAUA8qy5uN9LjqVUfJ_YDE7_Fleswbiwk01y9Q--NHRCs8MVs1XPvJUF8sczU0x3XNdPa3YELycv-NsJmuuz5dRp-NRDwPbyKTbqoh5AO8xLEgfWeJkaVTFt5Q.png
Views:	1184
Size:	2,98 MB
ID:	1919699

              Click image for larger version

Name:	6AIsG_vYYuqXuZfaOROlcs1Uvt42YCVv3vYeAoTGWnloOI_B9d6fCmpjjWkbMnogJxOpEcA1K47GjKc26tAsylnczhr60-y6-JF88fynnVVoHVCOIyUA7jsvYK64_qQf8PKflOljjkkkxhT57GH7D3JfV3OH64h_2hqmfcmEeBIVadgHFjEBphaakZLqmFqWiaA.png
Views:	1191
Size:	4,68 MB
ID:	1919700

              Click image for larger version

Name:	6AIsG_vb9OTEDsHjeui52CHGtFPEQ3xrLud8b3WGk5NH8W2KicDQFa57rJh5zUWfI_7ehKjttEGhxdZoN4o4CNcHOdSQe77fPbS4pqa-gYoUqx0aswEwPXQcGbiLSZB2bzBFYtFsuzGsBnliScvfiJg8Jm1zwFIhNgPgw_mH8Y6i1XM0LZEosyqTmZChFZJxuZw.png
Views:	1197
Size:	4,47 MB
ID:	1919701

              Prie Gariūnų. Dega dienos metu iš abiejų pusių. Būtų padarę natūralų apšviedimą centre, tai gal būtų galima apsieiti be jokio apšvietimo, bent dieną. Be laiptų. Pirma nuotrauka dar nebaigus įrengimo:
              Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154550.jpg
Views:	1174
Size:	627,4 kB
ID:	1919704

              Click image for larger version

Name:	6AIsG_vZ83QhHgCR9fy68oal-rnXyoLrpf7d5ujSqyDE5w0GhvdapsFCKVIaImEMC6YJlYV9Yt5zelbDH21Swde6D9766cp0CGWZ1bfEwh3vWtaHLftBNbCzCDhCzlgY9RwsAAj0LZ4Mdlw8Do0cb9-PnR82ckWM_mCU65QCS89ka4Xu6DOHIgenho7284YFevw.png
Views:	1183
Size:	4,59 MB
ID:	1919703

              Ties Aprangos galerija, nuo Perkūnkiemio link Bendorių. Be apšvietimo. Taip pat nėra laiptų:
              Click image for larger version

Name:	6AIsG_vY6s9_NOtn1v9hma-RwJJwBH-A0OHN2AwIzZlNbIFFRePJTk6l0SzdEQaRwEd0HVx2MNIrWNoy1nvo4AhyLxd1bZf0YWzssvzG2Dlof0dumuNZ7xWGtGyHP74YxqsvsLxWckEcui0D8heE_ne5HXqzSuXuS3z-zuZvx_UiVOjhy2Z27mSxD_8KDJx-1Lg.png
Views:	1191
Size:	3,82 MB
ID:	1919697

              Click image for larger version

Name:	6AIsG_vZjNBVjqB9kGhTBMv98Fgy2ujptq9ltufr2oDq-fBlBUdIgW1sii6uV0jkChmvFaVrn8zqUIGwSRe0wma7ZR8vwT8vbYGWXSofvMHHq0UNnDKjniZAe4PT8SGuukm7SUik_AnNXN7gc9F-Wbj5tD07rmqKfnJnxzWi2XY-ONThpLwfVOOODrbXkkO8mJA.png
Views:	1178
Size:	6,20 MB
ID:	1919698
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                Kodėl negalima? Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklės pėsčiųjų perėjas įrengti B kategorijos gatvėse nedraudžia.
                21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:

                21.1. pėsčiųjų perėja yra už gyvenvietės, kurios pradžia pažymėta nurodomuoju kelio ženklu „Gyvenvietės pradžia“, o pabaiga – „Gyvenvietės pabaiga“ (toliau – gyvenvietė), ribų;

                21.2. gatvės ruože, kuriame įrengta pėsčiųjų perėja, leistinas važiavimo greitis yra didesnis kaip 50 km/h; dirbtinai mažinti leistiną važiavimo greitį kelio ženklais prieš pėsčiųjų perėją tik tam, kad būtų išvengta šio punkto sąlygos, draudžiama;

                21.3. pėsčiųjų perėja yra A kategorijos gatvėje arba B kategorijos gatvėje, kurioje organizuojamas nepertraukiamas eismas (sankryžos skirtingų lygių);
                Naikinti pagrindas yra. O koks palikti?

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Naikinti pagrindas yra. O koks palikti?
                  Kaip galima panaikinti tai, ko nėra? Kalba ėjo apie naujai įrengiamą perėją.

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Kaip galima panaikinti tai, ko nėra? Kalba ėjo apie naujai įrengiamą perėją.
                    Negali būti įrengta naujai. (Kitiems - kalba eina apie "Minsko" žiedą Žirmūnuose, atkarpą arčiausiai upės.

                    23. Atnaujinamos esamos arba įrengiamos naujos pėsčiųjų perėjos įrengimo vieta kartu su eismo intensyvumo kriterijais (žr. Taisyklių III skyrių) turi atitikti šiuos eismo saugos kriterijus:
                    23.1. vieta yra gyvenvietėje;
                    23.2. vietos matomumas yra pakankamas pagal Taisyklių IX skyriaus pirmojo skirsnio nuostatas;
                    23.3. leistinas arba faktinis važiavimo greitis yra nuo 30 iki 50 km/h įskaitytinai (rekomenduojama remtis nustatytu faktiniu važiavimo greičiu pagal 85-ojo procentilio reikšmę – tai greičio riba, kurios neviršija 85 proc. transporto priemonių);
                    23.4. vieta yra B (išskyrus gatves, kuriose yra organizuojamas nepertraukiamas eismas (skirtingų lygių sankryžos), C arba D kategorijos gatvėje;

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Negali būti įrengta naujai. (Kitiems - kalba eina apie "Minsko" žiedą Žirmūnuose, atkarpą arčiausiai upės.
                      Paryškintas tekstas tik patvirtina, kad perėja gali būti įrengiama Gatvė B kategorijos, joje nepertraukiamas eismas neorganizuojamas (sankryžos žiedinės, t.y. vieno lygio).

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Paryškintas tekstas tik patvirtina, kad perėja gali būti įrengiama Gatvė B kategorijos, joje nepertraukiamas eismas neorganizuojamas (sankryžos žiedinės, t.y. vieno lygio).
                        Na gerai, sutinku, taisyklės kaip ir nepažeistos. Dvigubi skliaustai suklaidino...

                        Visgi yra po tiltu pėsčiųjų takas, ten ir turėtų būti pėstieji nukreipiami. Mes siekiame 0 žūčių ir tokioje sudėtingoje vietoje svajojame apie perėją.
                        https://maps.lt/map/?lang=lt#obj=583...5d,stops,zebra
                        Labai rizikinga vieta. Reikia nuo patiltės pakilus staigiai iššokti į pagrindinį iš šalutinio ir tuo pačiu dar sužiūrėti paspirtukus, dviračius, pėsčiuosius.

                        https://maps.lt/map/?lang=lt#obj=583...5d,stops,zebra

                        Turėtų būti panaikintos visos perėjos, kurios yra plačiau nei 1+1 (t.y. 2+2, 2+1 ir pan.).

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Na gerai, sutinku, taisyklės kaip ir nepažeistos. Dvigubi skliaustai suklaidino...

                          Visgi yra po tiltu pėsčiųjų takas, ten ir turėtų būti pėstieji nukreipiami. Mes siekiame 0 žūčių ir tokioje sudėtingoje vietoje svajojame apie perėją.
                          https://maps.lt/map/?lang=lt#obj=583...5d,stops,zebra
                          Labai rizikinga vieta. Reikia nuo patiltės pakilus staigiai iššokti į pagrindinį iš šalutinio ir tuo pačiu dar sužiūrėti paspirtukus, dviračius, pėsčiuosius.

                          https://maps.lt/map/?lang=lt#obj=583...5d,stops,zebra

                          Turėtų būti panaikintos visos perėjos, kurios yra plačiau nei 1+1 (t.y. 2+2, 2+1 ir pan.).
                          Vieta visiškai nesudėtinga, įvažiavimai į žiedus ir išvažiavimai yra saugiausia vieta kur galima padaryti nereguliuojamą perėją, nes pats žiedas veikia kaip greičio mažinimo priemonė. Čia tik Klaipėdoje sugeba miesto gatvių žiedus paversti į kažkokius nesusipratimus. Gal iš ten būsit kilęs?

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą

                            Vieta visiškai nesudėtinga, įvažiavimai į žiedus ir išvažiavimai yra saugiausia vieta kur galima padaryti nereguliuojamą perėją, nes pats žiedas veikia kaip greičio mažinimo priemonė. Čia tik Klaipėdoje sugeba miesto gatvių žiedus paversti į kažkokius nesusipratimus. Gal iš ten būsit kilęs?
                            Na ir kas jei iš Klaipėdos? O pats iš kur būsi? Iš Tauragės? Vardas ir RRR raidės?
                            O gal kartais "vyr. miesto inžinierius" su teisės bakalauru?


                            Stokholmas. Kviečiu rast vieno lygio perėjas per visas keturias žiedo gatves. https://goo.gl/maps/YFkNgGobgHbJRKxr9

                            Žiedas šalia geležinkelio soties, didelio prekybos centro, tramvajaus, srautų ir pan.

                            Mūsų "zero casualties" yra nepasiekiama, nes mums smagu, kai vairuotojas nuo Irkluotojų bazės pralindęs po Žirmūnų tiltu, prieš Minsko žiedą, ne tik turi susigaudyti ar kas pagrindiniu nuo Olandų žiedo, bet ir pagauti akimis paspirtukus tarp VRM kultūros rūmų ir Šarūno. Nu ir kam ta rizika? Tegu būna MAX nežymėta perėja. O geriau tvorelė ir nukreipimas po Žirmūnų tiltu.

                            Comment


                              V.M. Putino ir M. Valančiaus sankirtoje naujoji perėja bus kažkur nuotraukos dešinėje, už pastato. Kokia prasmė atitraukti perėjas nuo sankirtos ir versti žmones vaikščioti zigzagais tokiose mažytėse sankryžose?
                              Click image for larger version

Name:	IMG_20211102_163510.jpg
Views:	543
Size:	1,61 MB
ID:	1925675
                              Click image for larger version

Name:	IMG_20211102_163547.jpg
Views:	513
Size:	1,77 MB
ID:	1925676

                              Comment


                                Esu dirbęs gretimame „L3“ biure 10 mėn. Nors perėja nesinaudojau, bet nei per pietų pertraukas kasdien praeinant žiemos tamsiomis dienomis, nei pravažiuojant tamsoje po darbo sklindančios šviesos tikrai nesu matęs. Kas esat matę paskutinį kartą šviesą iš ten? Ar nebus taip, kad kol nepapasakojau, kaip dėl tamsos su dviračiu vos neįvažiavau į padėklą pilną makaronų, kol nepapasakojau apie činogonus stumdančius narkotikus ir, kol nebuvo pasipiktinta FB bei forume dėl to, kad „Business Garden“ PP svarstymo metu atsisakė įrengti stoglangį perėjoje bei šalimais prikūrė krūva dviračių infrastruktūros broko – susigėdus savivaldybė dabar tiesiog įjungė elektrą, kurią tiesiog taupė (nuo kokių 1991 m.)?

                                Šviestuvai net antivandaliniai, kaip ir priklauso kietesniam rajonui:
                                Click image for larger version

Name:	IMG_20211108_164256.jpg
Views:	673
Size:	998,5 kB
ID:	1926992

                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Vystyti teritoriją tas namukas lyg ir netrukdo.

                                  O mintis dėl bendros viešos erdvės labai įdomi, tik įdomu ar turi potencialo įgyvendinti. Gal? Išvažiavimas iš Quadrum parkingo yra arčiau Lvovo g., tad bent dalis gali būti pėstiesiems skirta.

                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-12-07 101013.jpg
Views:	1300
Size:	160,1 kB
ID:	1934821
                                  Attached Files

                                  Comment


                                  • Kristisz
                                    Kristisz commented
                                    Editing a comment
                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Man labiausiai gaila toje vietoje uždarytos požeminės perėjos. Būtų galima nuo Lvovo g. padaryti į ją nusileidimą ir būtų puikus susisiekimo būtas pėsteisiems ir dviratininkams pasiekti Upės g. ir visą kitą Neries krantą. Turbūt ir kainuotų visai nedaug - reikia tik atkasti vienoje pusėje įėjimą.
                                    O kuo blogai antžeminė perėja ten? Bet kuriuo atveju kemšasi Konstitucijos pr. į abi puses tiek ties Edukologijos žiedu, tiek ties Kalvarijų sankryža, sankryža, tad perėja čia eismui įtakos neturi.

                                  • Lettered
                                    Lettered commented
                                    Editing a comment
                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    O galėtum gal greitai papaišyt kaip toks dalykas atrodytų Konstitucijos pr.?

                                    Kokio pločio ir aukščio ten ta perėja yra?
                                    Manau būtų patogiausias būdas dviračiu nuo pakrantės patekti į šnipiškes, nereiktų be reikalo laukti prie šviesoforo Konstitucijos pr., plius nuolydis būtų gerokai mažesnis ir lengviau įveikiamas vyresniems dviratininkams nei dabar yra pvz. stačioje Nasvyčio gatvėje šalia SEB.

                                    Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	1746
Size:	1,97 MB
ID:	1934930
                                    Attached Files

                                  • Kristisz
                                    Kristisz commented
                                    Editing a comment
                                    Diskusija buvo apie senos požeminės perėjos atkasimą, ne apie naujos statybą. Naujos statybos net neverta svarstyti.

                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Man labiausiai gaila toje vietoje uždarytos požeminės perėjos. Būtų galima nuo Lvovo g. padaryti į ją nusileidimą ir būtų puikus susisiekimo būtas pėsteisiems ir dviratininkams pasiekti Upės g. ir visą kitą Neries krantą. Turbūt ir kainuotų visai nedaug - reikia tik atkasti vienoje pusėje įėjimą.
                                  O kuo blogai antžeminė perėja ten? Bet kuriuo atveju kemšasi Konstitucijos pr. į abi puses tiek ties Edukologijos žiedu, tiek ties Kalvarijų sankryža, sankryža, tad perėja čia eismui įtakos neturi.

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                    O kuo blogai antžeminė perėja ten? Bet kuriuo atveju kemšasi Konstitucijos pr. į abi puses tiek ties Edukologijos žiedu, tiek ties Kalvarijų sankryža, sankryža, tad perėja čia eismui įtakos neturi.
                                    O kam turėti vien antžeminę, kai jau yra pastatyta požeminė, tik nenaudojama? Aš už tai, kad būtų abi. Jei tai tamsus metas, žmogus jaučiasi nesaugiai - eina pro antžeminę. O jei jaučiasi saugiai ir nori greitai iš Lvovo g. patekti į Upės g., gali nesustodamas dviračiu su vėjeliu pravažiuoti pro požeminę. Win-win.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                      O kuo blogai antžeminė perėja ten? Bet kuriuo atveju kemšasi Konstitucijos pr. į abi puses tiek ties Edukologijos žiedu, tiek ties Kalvarijų sankryža, sankryža, tad perėja čia eismui įtakos neturi.
                                      Turi įtakos pėsčiųjų ir dviračių eismui. Jei dar padarytų Lvovo gatvės pusėj normalų nusileidimą be laiptų...

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                        O kam turėti vien antžeminę, kai jau yra pastatyta požeminė, tik nenaudojama? Aš už tai, kad būtų abi. Jei tai tamsus metas, žmogus jaučiasi nesaugiai - eina pro antžeminę. O jei jaučiasi saugiai ir nori greitai iš Lvovo g. patekti į Upės g., gali nesustodamas dviračiu su vėjeliu pravažiuoti pro požeminę. Win-win.
                                        Nesustodamas dviračiu su vėjeliu pravažiuoti laiptais? Nebus ten tokio nuolydžio kad būtų sprendimas be laiptų patogus dviračiams.

                                        Atrodo tiek jau forume kalbėta apie požemines perėjas ir vėl grįžtam prie to pačio.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X