Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Negalima sakyti, kad visos požeminės perėjos blogos, pvz. pats bėgiojant naudoju esančių ties K29, nereikia be reikalo laukti prie šviesoforo ir kvėpuoti išmetamųjų dujų, kurių prie Konstitucijos pr. labai daug.
    Bet ji ten yra tik tam kad nebūtų perėjų prie žiedo, kurios trukdytų pralaidumui. jeigu jos ten būtų tai nereiktų laukti prie šviesoforo arba vargti su laiptais/neveikiančiu liftu tiems kuriems tai yra vargas.

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      Bet ji ten yra tik tam kad nebūtų perėjų prie žiedo, kurios trukdytų pralaidumui. jeigu jos ten būtų tai nereiktų laukti prie šviesoforo arba vargti su laiptais/neveikiančiu liftu tiems kuriems tai yra vargas.
      Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė, nes saugu ir patogu. Miestas privalo prižiūrėti tinkamai.

      Comment


        Pozemines perejos aisku savaime nera blogis, bet tik tuo atveju kai jos atitinka kelis kriterijus:
        1. Ja galima pravaziuoti nenulipant nuo dviracio, t.y. butu adekvatus nuolydziai sonuose vietoj liftu.
        2. Ji turi buti plati, kad vizualiai butu panasesne i tilta o ne vamzdi. Dar artejant prie jos turi matytis sviesa kitame jos gale, t.y. nusileisti turi ne i kazkoki pozemi o labiau tiesiog eiti po tiltu.

        Tuomet jos bus mazdaug adekvacios ir ne atgrasios. Bet net ir siuo atveju bus maloniau buti virs jos o ne jos viduje, nes bus ispaisytos sienos ir primyzta kampuose, todel eidamas pesciomis vistiek jausies antrarusis eismo dalyvis, ko mieste neturi buti.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

          Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė, nes saugu ir patogu. Miestas privalo prižiūrėti tinkamai.
          Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė ten kur susikerta užmiesčio keliai. O miestuose perėjos atrodo taip:

          Comment


            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

            Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė ten kur susikerta užmiesčio keliai. O miestuose perėjos atrodo taip:

            GV/Ukmergės/Konstitucijos/Narbuto mazgas užmiesčio autostrados palyginus su eismu šitoje perėjoje. Pas mus atitikmuo kaip nuotraukoje būtų Gedimino/Jogailos/Vilniaus sankryža. Kuri ir dabar atrodo taip pat tik kitais masteliais.

            Comment


              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

              Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė ten kur susikerta užmiesčio keliai. O miestuose perėjos atrodo taip:

              Šioje nuotruakoje matosi net dvi požeminės perėjos (su metro) ^^

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Šioje nuotruakoje matosi net dvi požeminės perėjos (su metro) ^^
                Bet jų niekas nenaudoja pereit gatvę. Jei prieini kaip tik kai šviesoforas sustabdo pėsčiųjų perėją praleist mašinas - lengviau ir greičiau palaukt.

                Geresnių perliukų yra už kokių 500m. Kur gatvės lygio perėjų nėra ir vienintelis būdas pereit prospektą - pėsčiųjų tiltukai, ant kurių reikia užlipt stačiais laiptais. Be jokių liftų Nes padorūs žmonės pavažiuoja metro vieną-dvi stoteles, o ne eina pėsti kaip durni rytų europiečiai taupantys pinigus.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Bet jų niekas nenaudoja pereit gatvę. Jei prieini kaip tik kai šviesoforas sustabdo pėsčiųjų perėją praleist mašinas - lengviau ir greičiau palaukt.

                  Geresnių perliukų yra už kokių 500m. Kur gatvės lygio perėjų nėra ir vienintelis būdas pereit prospektą - pėsčiųjų tiltukai, ant kurių reikia užlipt stačiais laiptais. Be jokių liftų Nes padorūs žmonės pavažiuoja metro vieną-dvi stoteles, o ne eina pėsti kaip durni rytų europiečiai taupantys pinigus.
                  Naudojasi, tik nuotruakoje nesimato. Tokijaus centre žmonių yra daug.

                  Comment


                    Reik atsižvelgti į:
                    1. Gyventojų tankį. Tų žmonių Tokijuje ar Niujorke visada daug.
                    2. Nuosavo ir nuomojamo būsto santykį. T.y. Tokijo gyventojas pakeitė darbą - jis persinuomoja būstą prie naujo darbo. Tai leidžia pėškom vaikščioti visą gyvenimą.

                    Bendras planas nustato 3 skirtingo lygio perėjas Konstitucijos pr. Tai taip ir turi būti.

                    https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Naudojasi, tik nuotruakoje nesimato. Tokijaus centre žmonių yra daug.
                      Nesinaudoja gatvės perėjimui. Kam lįst į metro labirintus jei pėstiesiems raudona trumpiau nei žalia? Nespėsi laiptais nusileist kol šviesoforas pasikeis. Labai pažįstama vieta, kurį laiką netoli gyvenau.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Naudojasi, tik nuotruakoje nesimato. Tokijaus centre žmonių yra daug.
                        Būtent šitoje vietoje tikrai nesinaudoja. Kaip ir kitur nepamanu, kad būčiau matęs. Yra tokių vietų, kur perėjomis galima laikyti visokius tiltelius ir walkways su eskalatoriais, bet niekur nėra taip, kad reiktų žmogui lipti laiptais į kažkokį rūsį ir juo eiti į kitą gatvės pusę, kaip mūsų Panoramos ar Konstitucijos prospekto požeminės "perėjos".

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Būtent šitoje vietoje tikrai nesinaudoja. Kaip ir kitur nepamanu, kad būčiau matęs. Yra tokių vietų, kur perėjomis galima laikyti visokius tiltelius ir walkways su eskalatoriais, bet niekur nėra taip, kad reiktų žmogui lipti laiptais į kažkokį rūsį ir juo eiti į kitą gatvės pusę, kaip mūsų Panoramos ar Konstitucijos prospekto požeminės "perėjos".
                          Perėjimas Stokholme iš tramvajaus galinės stotelės į didelę traukinių stotį. Laiptukai ir liftukas. Jei sugadina chuliganai liftuką, lieka tik laiptukai.

                          https://goo.gl/maps/fNJs7SHds3hzAvAS7

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                            Perėjimas Stokholme iš tramvajaus galinės stotelės į didelę traukinių stotį. Laiptukai ir liftukas. Jei sugadina chuliganai liftuką, lieka tik laiptukai.

                            https://goo.gl/maps/fNJs7SHds3hzAvAS7
                            Šiaip tai ten toliau yra ir šaligatvio lygyje išėjimas. Bet jei kiekviena požeminė perėja turėtų normalius liftus, kaip Stokholme, sakyčiau tiek jau to.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Šiaip tai ten toliau yra ir šaligatvio lygyje išėjimas. Bet jei kiekviena požeminė perėja turėtų normalius liftus, kaip Stokholme, sakyčiau tiek jau to.
                              Labai gera pastaba.

                              Pridėčiau, kad keleiviai nukreipiami į tunelį po gatve/žiedu. Nėra "atviro oro" praėjimo į stotį (kitą gatvės pusę).

                              https://goo.gl/maps/xZCFY5TppEAdwtVB9

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Nesinaudoja gatvės perėjimui. Kam lįst į metro labirintus jei pėstiesiems raudona trumpiau nei žalia? Nespėsi laiptais nusileist kol šviesoforas pasikeis. Labai pažįstama vieta, kurį laiką netoli gyvenau.
                                Gerai jeigu ten taip sutvarkyta, bet čia labiau išimtis nei dažnas pavyzdys net Tokijuje.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Gerai jeigu ten taip sutvarkyta, bet čia labiau išimtis nei dažnas pavyzdys net Tokijuje.
                                  Tokijuje kaip taisyklė yra labai pėstiesiems draugiški kvartalai aplink pagrindines traukinių/metro stotis ir visiškai atvirkštinė situacija tarp jų. Tiesiog net ir su tokiu gyventojų tankiu ir mažu automobilizmu daug pėsčiųjų eismo yra toli gražu ne visame mieste.

                                  Su dviračiais išvis keista situacija. Viena vertus priemiesčiuose labai daug dviračių eismo iki traukinių stočių. Kita vertus dviračių takų infrastruktūra praktiškai nulinė ir centrinėje dalyje dviračių sąlyginai labai nedaug. Rekreaciniai dviračių takai irgi apgailėtini.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Tokijuje kaip taisyklė yra labai pėstiesiems draugiški kvartalai aplink pagrindines traukinių/metro stotis ir visiškai atvirkštinė situacija tarp jų. Tiesiog net ir su tokiu gyventojų tankiu ir mažu automobilizmu daug pėsčiųjų eismo yra toli gražu ne visame mieste.

                                    Su dviračiais išvis keista situacija. Viena vertus priemiesčiuose labai daug dviračių eismo iki traukinių stočių. Kita vertus dviračių takų infrastruktūra praktiškai nulinė ir centrinėje dalyje dviračių sąlyginai labai nedaug. Rekreaciniai dviračių takai irgi apgailėtini.
                                    Tokijuje turbūt padeda ir tai kad negali auto registruoti neturint parkavimo vietos ir tai naturaliai sumažina automobilizmą?

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Tokijuje turbūt padeda ir tai kad negali auto registruoti neturint parkavimo vietos ir tai naturaliai sumažina automobilizmą?
                                      Turėti parkavimo vietą nesudėtinga ir kaina nėra labai labai baisi palyginus su algom. Tiesiog yra labai pigus ir kokybiškas susisiekimais metro/traukiniais. Taksi irgi gan pigūs ir kokybiški. Darbo ritmas ir laisvalaikio užsiėmimai taip pat nedidina automobilio poreikio. Jau ntoji nuo žagrės urbanizuota karta, tad nelabai yra įpročio savaitgaliui važiuot į kaimą ir parsivežt bulvių Tiesa, kas dažnai važiuoja į užmiestį pramogauti - be automobilio sunku, nes traukiniuose labai nepatogu vežtis slides, dviračius ir t.t. Tada arba perkama mašina savaitgaliams, arba ieškoma draugų su mašina, arba nuoma. Bet sako geru oru savaitgalį išsinuomot mašiną su dviračių laikikliais yra ką veikt...

                                      Priemiesčiuose irgi eina kotedžingas ir šeimos su vaikais nespjauna į automobilio turėjimą. Jei dirba ne centriniuose rajonuose tai ir į darbą su mašina nuvažiuoja sprendžiant pagal parkingus.

                                      Comment


                                        Pilaitės - Pociūno g. požeminė perėja
                                        Giedrą vidurdienį šiek tiek jaukiau, bet auto triukšmas ir tos mini lemputės ne itin jaukiai nuteikia. Gal ir čia kada kokį meninį projektą įgyvendins.

                                        Click image for larger version  Name:	20210930_104906.jpg Views:	0 Size:	267,0 kB ID:	1916032

                                        Click image for larger version  Name:	20210930_104926.jpg Views:	0 Size:	147,3 kB ID:	1916031

                                        Click image for larger version  Name:	20210930_104945.jpg Views:	0 Size:	169,3 kB ID:	1916033

                                        Click image for larger version  Name:	20210930_105002.jpg Views:	0 Size:	132,0 kB ID:	1916034
                                        Paskutinis taisė Riedis; 2021.09.30, 11:51.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Kaip su liftais? Vis dar veikia?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X