Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Bet ji ten yra tik tam kad nebūtų perėjų prie žiedo, kurios trukdytų pralaidumui. jeigu jos ten būtų tai nereiktų laukti prie šviesoforo arba vargti su laiptais/neveikiančiu liftu tiems kuriems tai yra vargas.
- 2 patinka
Comment
-
Pozemines perejos aisku savaime nera blogis, bet tik tuo atveju kai jos atitinka kelis kriterijus:
1. Ja galima pravaziuoti nenulipant nuo dviracio, t.y. butu adekvatus nuolydziai sonuose vietoj liftu.
2. Ji turi buti plati, kad vizualiai butu panasesne i tilta o ne vamzdi. Dar artejant prie jos turi matytis sviesa kitame jos gale, t.y. nusileisti turi ne i kazkoki pozemi o labiau tiesiog eiti po tiltu.
Tuomet jos bus mazdaug adekvacios ir ne atgrasios. Bet net ir siuo atveju bus maloniau buti virs jos o ne jos viduje, nes bus ispaisytos sienos ir primyzta kampuose, todel eidamas pesciomis vistiek jausies antrarusis eismo dalyvis, ko mieste neturi buti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė, nes saugu ir patogu. Miestas privalo prižiūrėti tinkamai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė ten kur susikerta užmiesčio keliai. O miestuose perėjos atrodo taip:
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Skirtingų lygių susikirtimai yra siekiamybė ten kur susikerta užmiesčio keliai. O miestuose perėjos atrodo taip:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Šioje nuotruakoje matosi net dvi požeminės perėjos (su metro) ^^
Geresnių perliukų yra už kokių 500m. Kur gatvės lygio perėjų nėra ir vienintelis būdas pereit prospektą - pėsčiųjų tiltukai, ant kurių reikia užlipt stačiais laiptais. Be jokių liftų Nes padorūs žmonės pavažiuoja metro vieną-dvi stoteles, o ne eina pėsti kaip durni rytų europiečiai taupantys pinigus.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet jų niekas nenaudoja pereit gatvę. Jei prieini kaip tik kai šviesoforas sustabdo pėsčiųjų perėją praleist mašinas - lengviau ir greičiau palaukt.
Geresnių perliukų yra už kokių 500m. Kur gatvės lygio perėjų nėra ir vienintelis būdas pereit prospektą - pėsčiųjų tiltukai, ant kurių reikia užlipt stačiais laiptais. Be jokių liftų Nes padorūs žmonės pavažiuoja metro vieną-dvi stoteles, o ne eina pėsti kaip durni rytų europiečiai taupantys pinigus.
Comment
-
Reik atsižvelgti į:- Gyventojų tankį. Tų žmonių Tokijuje ar Niujorke visada daug.
- Nuosavo ir nuomojamo būsto santykį. T.y. Tokijo gyventojas pakeitė darbą - jis persinuomoja būstą prie naujo darbo. Tai leidžia pėškom vaikščioti visą gyvenimą.
Bendras planas nustato 3 skirtingo lygio perėjas Konstitucijos pr. Tai taip ir turi būti.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNaudojasi, tik nuotruakoje nesimato. Tokijaus centre žmonių yra daug.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNaudojasi, tik nuotruakoje nesimato. Tokijaus centre žmonių yra daug.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Būtent šitoje vietoje tikrai nesinaudoja. Kaip ir kitur nepamanu, kad būčiau matęs. Yra tokių vietų, kur perėjomis galima laikyti visokius tiltelius ir walkways su eskalatoriais, bet niekur nėra taip, kad reiktų žmogui lipti laiptais į kažkokį rūsį ir juo eiti į kitą gatvės pusę, kaip mūsų Panoramos ar Konstitucijos prospekto požeminės "perėjos".
https://goo.gl/maps/fNJs7SHds3hzAvAS7
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Perėjimas Stokholme iš tramvajaus galinės stotelės į didelę traukinių stotį. Laiptukai ir liftukas. Jei sugadina chuliganai liftuką, lieka tik laiptukai.
https://goo.gl/maps/fNJs7SHds3hzAvAS7
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip tai ten toliau yra ir šaligatvio lygyje išėjimas. Bet jei kiekviena požeminė perėja turėtų normalius liftus, kaip Stokholme, sakyčiau tiek jau to.
Pridėčiau, kad keleiviai nukreipiami į tunelį po gatve/žiedu. Nėra "atviro oro" praėjimo į stotį (kitą gatvės pusę).
https://goo.gl/maps/xZCFY5TppEAdwtVB9
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nesinaudoja gatvės perėjimui. Kam lįst į metro labirintus jei pėstiesiems raudona trumpiau nei žalia? Nespėsi laiptais nusileist kol šviesoforas pasikeis. Labai pažįstama vieta, kurį laiką netoli gyvenau.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gerai jeigu ten taip sutvarkyta, bet čia labiau išimtis nei dažnas pavyzdys net Tokijuje.
Su dviračiais išvis keista situacija. Viena vertus priemiesčiuose labai daug dviračių eismo iki traukinių stočių. Kita vertus dviračių takų infrastruktūra praktiškai nulinė ir centrinėje dalyje dviračių sąlyginai labai nedaug. Rekreaciniai dviračių takai irgi apgailėtini.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tokijuje kaip taisyklė yra labai pėstiesiems draugiški kvartalai aplink pagrindines traukinių/metro stotis ir visiškai atvirkštinė situacija tarp jų. Tiesiog net ir su tokiu gyventojų tankiu ir mažu automobilizmu daug pėsčiųjų eismo yra toli gražu ne visame mieste.
Su dviračiais išvis keista situacija. Viena vertus priemiesčiuose labai daug dviračių eismo iki traukinių stočių. Kita vertus dviračių takų infrastruktūra praktiškai nulinė ir centrinėje dalyje dviračių sąlyginai labai nedaug. Rekreaciniai dviračių takai irgi apgailėtini.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTokijuje turbūt padeda ir tai kad negali auto registruoti neturint parkavimo vietos ir tai naturaliai sumažina automobilizmą?
Priemiesčiuose irgi eina kotedžingas ir šeimos su vaikais nespjauna į automobilio turėjimą. Jei dirba ne centriniuose rajonuose tai ir į darbą su mašina nuvažiuoja sprendžiant pagal parkingus.
- 1 patinka
Comment
-
Comment