Negaliu žiūrėti į šitą statomą nesąmonę. Antiurbanistika klesti. Ekonominės logikos tokiame statinyje nėra, urbanistikos prasme visiškai pravalas, be to, joks pėstysis, tiek dviratininkas nesiveržia naudotis padzemkėm.
Nyderlanduose populiaru dviratininkus kišti vamzdin po plentais - nes pigiau, užima mažiau vietos ir dviratininkams lengviau (trumpesnis kelias) išvažiuoti iš vamzdžio, nei pakilti ant estakados.
Aišku miesto gatvėms tai mažiau taikytina.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Nyderlanduose populiaru dviratininkus kišti vamzdin po plentais - nes pigiau, užima mažiau vietos ir dviratininkams lengviau (trumpesnis kelias) išvažiuoti iš vamzdžio, nei pakilti ant estakados.
Aišku miesto gatvėms tai mažiau taikytina.
Nelabai tas Pilaites prospektas panasus i miesto gatve, greciau miesto greitkelis, tai nieko cia tame blogo ir nera.
Nyderlanduose populiaru dviratininkus kišti vamzdin po plentais - nes pigiau, užima mažiau vietos ir dviratininkams lengviau (trumpesnis kelias) išvažiuoti iš vamzdžio, nei pakilti ant estakados.
Aišku miesto gatvėms tai mažiau taikytina.
o jie dviracius laiptais tempia ar visgi ivaziuoja nuovazomis? Ir ar tos nuovazos idiotiski pandusai su 90 kampais? Ne ten normalus nuvaziavimai ir "vamzdziai" yra labiau tiltai, nes platesni. Tai cia nelabai sulyginami dalykai.
Jusu atsakymas- tikras argumentu lietus, nuo kurio nera kur pasislepti.
O tai kokių argumentų reikia? Kad vamzdis be rampų, tik su laiptais ir be liftų nėra geras ir tinkamas tokiai paskirčiai? Nu čia kaip ieškoti argumentų, kad mašinos ratai geriau apvalūs, nei keturkampiai
O tai kokių argumentų reikia? Kad vamzdis be rampų, tik su laiptais ir be liftų nėra geras ir tinkamas tokiai paskirčiai? Nu čia kaip ieškoti argumentų, kad mašinos ratai geriau apvalūs, nei keturkampiai
Paprastai diskusijoje pateikiami faktiniai argumentai, o ne "ojojoj nu kaip cia taip viskas blogai yra, ojojoj".
Paprastai diskusijoje pateikiami faktiniai argumentai, o ne "ojojoj nu kaip cia taip viskas blogai yra, ojojoj".
Tai kad šioje temoje jie buvo išdėstyti jau turbūt kokius 800 kartų. Yra kažkoks minimalus sveiko proto ir žinių standartas, kurio gal nebereikėtų kaskart "argumentuoti"?
Tai kad šioje temoje jie buvo išdėstyti jau turbūt kokius 800 kartų. Yra kažkoks minimalus sveiko proto ir žinių standartas, kurio gal nebereikėtų kaskart "argumentuoti"?
Mano pastebejimas buvo, kad viskas tvarkoj su vieta kurioj irenginejama pozemine pereja, nes gatve yra miesto greitkelis. Tuo tarpu jus kisat dizaino sprendimus, apie kuriuos as net neuzsiminiau.
Mano pastebejimas buvo, kad viskas tvarkoj su vieta kurioj irenginejama pozemine pereja, nes gatve yra miesto greitkelis. Tuo tarpu jus kisat dizaino sprendimus, apie kuriuos as net neuzsiminiau.
Tai nėra nei miesto greitkelis, nei, juo labiau, tinkamas sprendimas. Sprendimą būtų įmanoma pagerinti su tinkamu dizainu, bet kadangi to nebuvo padaryta, tai sprendimas ir lieka netinkamas. Kas čia dar gali būti neaišku?
Tai nėra nei miesto greitkelis, nei, juo labiau, tinkamas sprendimas. Sprendimą būtų įmanoma pagerinti su tinkamu dizainu, bet kadangi to nebuvo padaryta, tai sprendimas ir lieka netinkamas. Kas čia dar gali būti neaišku?
Dar pasakykit, kad Pilaites pr. yra ramaus eismo gatve, o Centras is Pilaites tiesiog ranka pasiekiamas. Pilaite yra miestas mieste, kaip ir Naujoji Vilnia, todel pagrindines gatves vedancios iki ju yra miesto greitkeliai. O del dizaino, tai is tikruju galetu buti geriau.
Dar pasakykit, kad Pilaites pr. yra ramaus eismo gatve, o Centras is Pilaites tiesiog ranka pasiekiamas. Pilaite yra miestas mieste, kaip ir Naujoji Vilnia, todel pagrindines gatves vedancios iki ju yra miesto greitkeliai. O del dizaino, tai is tikruju galetu buti geriau.
koks greitkelis, jei toje vietoje yra sviesoforas ir visas srautas sustoja? Jei nesustoja, tai ten greicio ribojimas yra 50. Greito eismo gatve (70kmh) galima vadinti atkarpa nuo sitos sankryzos iki pacios Pilaites, bet tik ne sita vieta kuria aptarinejame.
koks greitkelis, jei toje vietoje yra sviesoforas ir visas srautas sustoja? Jei nesustoja, tai ten greicio ribojimas yra 50. Greito eismo gatve (70kmh) galima vadinti atkarpa nuo sitos sankryzos iki pacios Pilaites, bet tik ne sita vieta kuria aptarinejame.
Miesto greitkelis yra nebutinai del greicio, bet ir del eismo srautu, kurie ten yra tikrai dideli.
Nesvarbu kokie ten eina srautai. Jei yra sviesoforas, nera jokio reikalo daryti pozemines perejos.
Deja, bet svarbu. Kuo maziau susikertanciu keliu (tiek automobiliu tiek pesciuju) didelio intensyvumo sankryzoj, tuo skalndziau vyksta eismas. Deja, bet jus net nesugebate realiu argumentu pateikti, tik savo saliska ir absoliucia nuomone pries pozemines perejas miesto magistralese.
Deja, bet svarbu. Kuo maziau susikertanciu keliu (tiek automobiliu tiek pesciuju) didelio intensyvumo sankryzoj, tuo skalndziau vyksta eismas. Deja, bet jus net nesugebate realiu argumentu pateikti, tik savo saliska ir absoliucia nuomone pries pozemines perejas miesto magistralese.
Vien jau tas faktas, kad požeminė pėsčiųjų perėja nebus tinkama deklaruojamai paskirčiai, reiškia, kad eismas ten sklandžiai iš principo vykti negalės. Lygiai taip pat, kaip sklandžiai nevyksta kitose požeminėse perėjose Vilniuje.
Pagrindinis argumentas prieš požemines perėjas yra kaina ir abejotinas jų reikalingumas. Ar tikrai ne ne tokiam turtingam Vilnui galima leisti tokius pinigus tik tam, kad sutaupyti pora sekundžių automobilių esime, pabloginant eismą pestiesiems. Perėjos tokios dar pateisinamos, jei jos tikrai yra padaromos išvengiant reguliuojamos sankryžos visiškai, kai perėja yra be laiptų ir ji yra įrenginėjami po magistarliniais keliais, geležinkeliais.
Pilaitės prospektas atrodo, kaip greitkelis, bet realiai yra miesto gatvė. To tos gatvės problema ir yra, kad yra viena o atrodo, kaip kita. Čia aišku diskusijos klausimas. O Laisvės pr. tai visiškas failas.
Deja, bet svarbu. Kuo maziau susikertanciu keliu (tiek automobiliu tiek pesciuju) didelio intensyvumo sankryzoj, tuo skalndziau vyksta eismas. Deja, bet jus net nesugebate realiu argumentu pateikti, tik savo saliska ir absoliucia nuomone pries pozemines perejas miesto magistralese.
Nu tai vel jus magistrales automobilini eisma statote auksciau visko. Taip visas miestas ir pavirsta perkirstas magistralinemis skersai ir isilgai, o galiausiai nebetinkamas jokiam kitam judejimui nei tik automobiliu.
As jau savo argumentus pateikiau cia milijona kartu sitoje temoje, milijonas pirma neieskosiu per metu ar dvieju senumo postus.
Grupes adminams buvo kazkada siulymas padaryta sticky posta, kuris butu pirmas temoje ir aiskintu FAQ kas ir kodel, bet tokio posto neatsirado.
Comment