Parašė Blaze
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Naujovėmis, žinoma.
Naujovė Kaune – ant laiptų įrengti dviračiams skirti bėgeliai
Vakarų Europos šalyse dviratininkų puikiai įvertinta naujovė šį rudenį pasiekė ir Kauną. Ant dvejų miesto laiptų įrengti specialūs bėgeliai, leidžiantys dviratininkams patogiai užsistumti savo transporto priemones į kalną ar nusivesti nuo jo.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-456297?copied♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNaujovėmis, žinoma.
Naujovė Kaune – ant laiptų įrengti dviračiams skirti bėgeliai
Comment
-
Viskas, kas nauja, yra gerai pamiršta sena. Posakis kaip tik apie tuos bėgelius
Parašė dondc Rodyti pranešimąNaujovėmis, žinoma.
Naujovė Kaune – ant laiptų įrengti dviračiams skirti bėgeliai
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
O Vilniuje yra kurnors tie begeliai?
Naujose požeminėse taip:
• Pilaitės pr. (PC „Pupa”)
• Laisvės pr. (krautuvė „Lidl”)
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
O Vilniuje yra kurnors tie begeliai?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nevisai Vilnius, bet Lentvaryje tunelyje kokiais 2003iais įrengėPaskutinis taisė Resutas; 2020.09.30, 07:19.
Comment
-
Puikiai tiktų įvairūs lygūs paviršiai, bet jei atkreipsite dėmesį į pavyzdžius, tai dėl ranktūrio didesnį dviratį vestis iin nepatogu. Visų pirma reikia vesti pasvirą dviratį, kad nekabintų rankenos. Visų antra pačiam eiti lygiu paviršium, kuris šlapias gan slidus. Tai principe net tuose pavyzdžiuose bėgeliai gal praverstų.
Bet žinoma pasinešti per tiek laiptų galima, tik manau ne visiems tas lengvai įveikiama ar dera su patogumu. Ten kur ranktūriai neblokuoja ar jų nėra (kaip po GelVilku ties savanoriais), kai kam realus variantas net numinti ir užminti takeliais. Metalinis skirtas grynai vestis. Paspirtukai visai kita tema, nes dažnu atveju dugnas braukia paviršių ties nuolydžiu.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
O kaip manote, jų šiaip reikėtų kur nors? ar betoniniai begėliai atstoja metalinius?
Visada geriau normalus mažo nuolydžio laiptų apėjimas. Bet kur dėl kažkokių priežasčių nesigauna - vienokie ar kitokie bėgeliai ryškiai pagerina gyvenimą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Comment
-
Nelabai suprantu. Iš kur į kur turi bėgti žmogus ir kam trukdys? Iš to stovinčio autobuso kitoje gatvės pusėje išlipus eis per perėją pro galą autobuso ir bus blogai? Įtariu, kad bus perėja ties posūkiu, nes matosi nužemintas šaligatvis.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNelabai suprantu. Iš kur į kur turi bėgti žmogus ir kam trukdys? Iš to stovinčio autobuso kitoje gatvės pusėje išlipus eis per perėją pro galą autobuso ir bus blogai? Įtariu, kad bus perėja ties posūkiu, nes matosi nužemintas šaligatvis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBatoro gatvė lyg ir nėra greitojo eismo?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Bet vat tokios VT stotelės tai yra nusikaltimas prieš visuomenę. Jau įsivaizduoju kokią senyvą moteriškę išbėgančią iš už to autobuso...Lietuva visiems.
Comment
-
Įdomiauia, jog iki tol ten buvo tik 2 juostos („A” kišenė nesiskaito juk, kaip juosta): https://www.google.com/maps/@54.6911...7i13312!8i6656
Ta sukimo / greitėjimo juosta irgi kažkaip patenka po spec. juostos apibrėžimu, bet vistiek jau kitas reikalas nei „A” kišenė. Tad įdomu ar nėra pažeidžiami įstatymai platinti perėją. Limitas, juk tik 2 juostos nereguliuojamai?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
Comment