Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal statybų brokas? Tada ramu, nes statybos inspekcija visada ir viską sužiūri, kitaip gi nepriimtų blogų darbų.
    Anksčiau čia buvo grotelės, tad viskas buvo viename lygyje: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...87,-0.5780&k=E
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Naugarduko g. nuo šiandien nedideli pokyčiai ties Uptown Loft:

      Čia taip šviežiai parinko vietą pėsčiųjų perėjos ženklui ?(kairysis) Ar jis negali stovėti už pervažos??
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Gal taip siekiama labiau įtvirtinti gatvės susiaurinimą?

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą

          Čia taip šviežiai parinko vietą pėsčiųjų perėjos ženklui ?(kairysis) Ar jis negali stovėti už pervažos??
          Jeigu gerai žinau istoriją ir nieko nepainioju tai čia dėl nesąmoningo argumento, jog dviračių pervaža tampa paprasta perėja, jeigu ženklas stovi prieš ją. Kažkurioje byloje lygtais taip išaiškino, o savivaldybė nesiemė iniciatyvos ginčyti, nors čia visiška lempa, nes niekas nestato perėjos galiojimo ribos pabaigos ženklo, o tiesiog žymi horizontaliu ženklinimu kaip ir numato įstatymas: "Pėsčiųjų perėjos ribas žymi ženklinimo linijos, o jeigu jų nėra – įsivaizduojamos tiesės, einančios nuo kelio ženklų statmenai per kelią." Taigi jeigu yra pažymėta perėja horizontaliu ženklinimu, tuomet ir pervaža gali būti kur nori žymima, nes bus aišku kad tai nėra perėjos dalis.

          Pataisykit jeigu klystu. Jeigu neklystu ir kažkas turit dar sveikatos knisti savivaldybei protą, tuomet paraginkit, kad gautų normalų išaiškinimą, nes tuoj pridygs stulpų per centimetrą nuo pervažų (nes aišku jų neatitrauks pakankamai nuo perėjų).

          Comment


            KET aiškiai sako, kelio ženklai yra viršesni už horizontalų ženklinimą. Perėja „pabaigos” ženklą turi, jis yra antrasis perėjos ženklas kairėje. Sakot, kaip blogai, jog perėjos stulpas stovi per centrimetrą nuo pervažos, bet beveik visame mieste statant stulpą už pervažos – jis vistiek per arti (vos per 1 cm) tik jau iš pervažos kitos pusės.

            Esamą situaciją galima būtų taisyti darant pusmetrio / metro tarpą tarp pervažos ir perėjos. Brangiau kainuotų perėjos iškilumas tik, nes pailgėtų „iškili perėja (įskaitant pervažą)”. Dar esamoje būtent Naugarduko g. situacijoje, reiktų ištisinių (ar punktyrinių) linijų dviratininkų trajektorijai, kad neįsirėžtų į stulpą. Žinoma, saugu būtų tik padarant minėtą tarpą tarp pervažos ir perėjos, dabar jau ankštoka.

            Edit: ir išvis, trinkelės nutrūko dar prieš perėją, na tiesiog super. Darant posūkį į pervažą pasitinka ne apvaliai sudėti bortai ir trinkelės, bet 90° kampai. Išlieti atskirai raudoną asfaltą, žinoma, niekam nekilo mintis vardan didesnio saugumo atskiriant vizualiai skirtingus eismo dalyvius.
            Paskutinis taisė dondc; 2020.09.25, 18:00.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Vilnius ruošiasi rekonstruoti gatves prie „Akropolio“ – keis visą transporto mazgą
              https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...azga-16482482/
              Požeminės perėjos.. Kiek pamenu, planuotos Ozo - Gelvonų sankryžoje. Koks šansas kad vėl bus su laiptais ir protarpiais veikiančiu liftu, o ne normalus variantas su nuolydžiais? Vietos ten dafigą į visas puses.

              Comment


                Per šventinį atidarymą į tv kameras vėl pis protą kokios požeminės perėjos yra saugios ir patogios visiems gyventojų sluoksniams. Tos požeminės perėjos yra kažkoks fetišas..

                Comment


                  Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                  Per šventinį atidarymą į tv kameras vėl pis protą kokios požeminės perėjos yra saugios ir patogios visiems gyventojų sluoksniams. Tos požeminės perėjos yra kažkoks fetišas..
                  Nes svarbiausia juk šventas Pralaidumas.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    Požeminės perėjos.. Kiek pamenu, planuotos Ozo - Gelvonų sankryžoje. Koks šansas kad vėl bus su laiptais ir protarpiais veikiančiu liftu, o ne normalus variantas su nuolydžiais? Vietos ten dafigą į visas puses.
                    Ne, čia kita požeminė perėja per Ukmergės g., kur dabar išvis nėra galimybės kirsti gatvę

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Nes svarbiausia juk šventas Pralaidumas.
                      Pralaidumas į kur? Ozo gatvėje kamštis visą dieną ties Kalvarijų g., po to Ukmergės g. rytais/vakarais užsikišusi taip pat, Viršuliškių ir Buivydiškių g. ties Laisvės pr. taip pat užsikišusi vakarais.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Pralaidumas į kur? Ozo gatvėje kamštis visą dieną ties Kalvarijų g., po to Ukmergės g. rytais/vakarais užsikišusi taip pat, Viršuliškių ir Buivydiškių g. ties Laisvės pr. taip pat užsikišusi vakarais.
                        Čia aš rašiau apie požemines perėjas, kurios pėstiesiems, dviratininkams nepatogios, bet jas vis tiek daro, nes juk vairuotojai tiek laiko sutaupys jei nereiks pėsčiųjų praleisti.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Pralaidumas į kur?
                          Tai čia reiktų klausti ne Index ir apskritai ne šitame forume, o vadzycelio Staskos su Priusu arba Šeškinės gyventojo Vofkos su beveik nauju, nedaužtu BMW E60 su neatsukta 195K rida.

                          Comment


                            Jei būtų Šiaurinė gatvė, tai ir Ozo nusikrautų smarkiai. Dabar gi didžiulis plotas neturi normalių jungčių su VA. Jei būtų ta jungtis, tai ir Ukmergės, GV gal nesigrūstų, nes būtų patogiau apvažiuoti gal kiek aplinkui.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Net Čeliabinske požeminės perėjos jau tampa atgyvena, Vilniuje dar tik aušra. Sekantis etapas gatvių platinimas. Neužlipsit ant grėblio?
                              Paskutinis taisė VNS; 2020.09.28, 08:23.
                              Show must go von!

                              Comment


                                Dar reikia pridėti, kad mūsų požeminės perėjos suprojektuotos pagal blogiausius principus. Nei viena jų neturi nuožulnaus užvažiavimo tinkamo neįgaliesiems, vaikiškams vežimėliams, dviračiams. Krokuvos pavyzdys: https://www.google.com/maps/@50.0645...7i13312!8i6656

                                Comment


                                  Egzotiškesnėse vietose yra ir Vilniuje:
                                  „Litexpo” (prisitraukt vaizdą reikia) https://www.google.com/maps/@54.676637,25.2213405,152m/data=!3m1!1e3
                                  Tarandėje https://www.google.com/maps/@54.7577417,25.2055055,128m/data=!3m1!1e3
                                  už „Gariūnų” dabar statoma https://www.google.com/maps/@54.6566...7i13312!8i6656.
                                  Paskutinis taisė dondc; 2020.09.28, 16:30.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Ne nu tai ir naujos planuojamos yra kelios tokios:

                                    Zuikių g. tunelis: https://citify.eu/pesciuju-tunelis-zuikiu-g/
                                    Iešmininkų g. praėjimas: https://citify.eu/pesciuju-tunelis-p...-iesmininku-g/

                                    Šios apkalbamos perėjos projektiniuose pasiūlymuose išties buvo laiptai numatyti be jokių pandusų. Klausimas buvo iškeltas projektuotojams, gautas atsakymas, kad vietos trūksta kitaip daryt. Nors vietos akivaizdžiai yra. Po to kelis kartus klausimas keltas ir savivaldybės vadovams ir taryboms nariams, tad dėmesys atkreiptas. Asmeninį dėmesį žada skirt ir tarybos narė Ošmianskienė, kuri yra pati neįgalioji. Tad yra visi šansai, kad tech. projekte bus pergalvota ta perėja ir jeigu laiptai išliks, tai bent jau bus įrengti pandusai.

                                    Comment


                                      Dar kažkokia apleista perėja yra prie Rokantiškių piliavietės.
                                      https://goo.gl/maps/UxPcFeYToe87dMrZ8

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Dar kažkokia apleista perėja yra prie Rokantiškių piliavietės.
                                        https://goo.gl/maps/UxPcFeYToe87dMrZ8
                                        Būtų gerai ją sutvarkyt, būtų pravažiavimas dviračiu link Šiaurės g. tako.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Ne nu tai ir naujos planuojamos yra kelios tokios:

                                          Zuikių g. tunelis: https://citify.eu/pesciuju-tunelis-zuikiu-g/
                                          Iešmininkų g. praėjimas: https://citify.eu/pesciuju-tunelis-p...-iesmininku-g/

                                          Šios apkalbamos perėjos projektiniuose pasiūlymuose išties buvo laiptai numatyti be jokių pandusų. Klausimas buvo iškeltas projektuotojams, gautas atsakymas, kad vietos trūksta kitaip daryt. Nors vietos akivaizdžiai yra. Po to kelis kartus klausimas keltas ir savivaldybės vadovams ir taryboms nariams, tad dėmesys atkreiptas. Asmeninį dėmesį žada skirt ir tarybos narė Ošmianskienė, kuri yra pati neįgalioji. Tad yra visi šansai, kad tech. projekte bus pergalvota ta perėja ir jeigu laiptai išliks, tai bent jau bus įrengti pandusai.

                                          Kažin ar dar galima išgelbėti Outelto perėją nuo liftų, kurie niekada neveiks?

                                          https://citify.eu/pozemine-pereja-ties-v-pociuno-g/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X