Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Šiaip su liftais / keltuvais yra pakankamai neapibrežtumų viešuose pirkimuose. Pirmiausia, nelabai įsivaizduoju aš pats, koks liftas tokiomis sąlygomis turetų būti? ir pirkimų techninėse sąlygose būna labai mažai aprašyta. Dar kai pigiausia kaina nugali, tai gero daikto labai sunku tikėtis. Turi labai tiksliai aprašyti technines sąlygas, o būna taip, kad perkantieji nežino/nemoka/negali. Tarkim kokio db reiktu lifto prie geležinkelio stoties viaduko?
Comment
-
Lukšio g. perėja 2019.11.18-2020.06.19
Praėjus tik 7 mėnesiams nuo remonto pradžios po dar vieno perdarymo Lukšio gatvės pėsčiųjų perėja vėl atidaroma.
Trumpa šios didvyriškos infrastruktūrinės epopėjos santrauka
I etapas 2019.11.18 - 11.19
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTvarkoma turbūt paskutinė mieste likusi nereguliuojama ir be saugumo salelės 4 juostas kertanti perėja.
Iškart pasimatė, kad:
- Verkių gatvės kryptimi pirmoe juostoje buvo į uba, kuri neužlyginta - buvo kabinami mašinų priekiai;
- Palijus atsivėrė balos;
- Gerai buvo tik tai, kad perėja buvo iškili ne tik mašinoms, bet ir dviračiamas.
II etapas 2019.11.28 - 12.23
Po 10 dienų rangovas grįžo:
- Padarytas vandens nuvedimas;
- Perėja pėstiesiems padaryta be kalniukų,
- Duobė pirmoje juostoje liko nejudinta.
Tie darbai truko beveik mėnesį, iki pat Kalėdų.
Panaikinus aukščių skirtumą pėstiesiems per Lukšio gatvę nestabdydami dideliais greičiais pradėjo važinėti paspirtukininkai.
Visą pusmetį toliau pirmoje juostoje buvo laužomos mašinų pakabos ir praižomi priekiai.
III etapas 2020.06.19
Vakar įvyko stebuklas - buvo užlyginama duobė
Verkių gatvės kryptimi abipus perėjos išfrezuota ir išasfaltuota pirma juosta. Turbūt sumažintas aukščių skirtumas
Lukšio g. perėja po kalnelių išlyginimo pasidarė labai nesaugi. Sudarytos visos sąlygos, kad ten būtų pervažiuotas koks nors gatvę skrodžiantis paspirtukininkas.
Tuomet sulauksime tolesnių perėjos rekonstrukcijų:
- galbūt bus pastatyti dviratininkų ir paspirtukininkų patekimą nestabdant ribojantys barjerai;
- galbūt bus pastatytas ženklas"30" paspirtukams;
- galbūt bus įrengtas pėsčiųjų šviesoforas.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą- galbūt bus pastatyti dviratininkų ir paspirtukininkų patekimą nestabdant ribojantys barjerai;
- galbūt bus pastatytas ženklas"30" paspirtukams;
- galbūt bus įrengtas pėsčiųjų šviesoforas.
— galbūt bus pastatytas ženklas „30” automobiliams;
— galbūt bus susiaurinta, iškreivinta gatvė ir įrengtas vienkryptis eismas.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Visos idėjos geros, kurios paskatins šio Lukšio gatvės megaprojekto IV, V ir tolesnius etapus.
Svarbiausia, pirmiau padaryti, paskui perdaryti ir tik po to pagalvoti.
Tik nesupratau iš kur tas potraukis daužyti paspirtukininkus?
- 4 patinka
Comment
-
Perskaičiau metų įrašus ir nepastebėjau klausimo „kodėl perėja sutapdinama su greičio mažinimo kalneliu“?
Mano manymu, greitis turi būti sumažintas IKI perėjos, kad kuo mažiau apkrauti vairuotojo smegenis pašaliniais dirgikliais ir ties perėja jis koncentruotųsi tik į pėsčiųjų praleidimą, o ne vien į savo automobilio pakabos ar bamperių saugojimą.
Panašiai juk rašo ir R ISEP 10, ką jau kalbėti apie Duurzaam Veilig.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą- Kodėl paliktas potencialus avarijų židinys dėl neribojamo perėją kertančių paspirtukų greičio.
Comment
-
Parašė gediminasz Rodyti pranešimą
O ką reiktų šioje perėjoje pakeisti šiuo klausimu?
Dar šiaip variantas būtų kiekvieną pėstįjį įvilkti į oro burbulą. Tai irgi būtų mažai žalos automobiliams nuo jų vaikščiojimo.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Taigi rašė. Sustatyti atitvarus. Na žinai, kaip prie greitkelių ar geležinkelio bėgių sustato, kur ėjimo trajektorija paverčiama į S formą. Na ir aišku tramdyt reikia pėsčiuosius, nes jie nekontroliuojamai vaikščiodami kelia didžiausią pavojų automobilių vairuotojams ir jų privačiam turtui.
Dar šiaip variantas būtų kiekvieną pėstįjį įvilkti į oro burbulą. Tai irgi būtų mažai žalos automobiliams nuo jų vaikščiojimo.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą[B]
Visą pusmetį toliau pirmoje juostoje buvo laužomos mašinų pakabos ir praižomi priekiai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė gediminasz Rodyti pranešimą
O ką reiktų šioje perėjoje pakeisti šiuo klausimu?
Comment
-
Svarbesnis akcentas, kad gatvėje su 50km/h taip stipriai knežinami automobiliai ir stulpai.
Toje pačioje S.Neries g. šį mėnesį dviratininką partrenkė sukdamas kairėn ir jei gerai pamenu joje praeitamet išlėkė auto į mamą su vežimėlu šaligatvyje ar stotelėje.
Aiškiai reikia mažinti norą lėkti šia gatve. Psichiškai nestabilių vairuotojų per dažnai pasitaiko. Pasitaikė ir rėkiantis, kad trukdau eismui mindamas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąOlimpiečių gatvės dviračių takas (Neries dešiniojo kranto projektas).
5.
- 1 patinka
Comment
Comment