Rinktinės g., prie LID,L vis dar krapštosi, sudėti ženklai naujos pėsčiųjų perėjos. Atkreipiau dėmesį, kad be žalių skydų. Ar čia jau baigėsi mada skydų, ar dar juos uždės vėliau?
Rinktinės g., prie LIDL vis dar krapštosi, sudėti ženklai naujos pėsčiųjų perėjos. Atkreipiau dėmesį, kad be žalių skydų. Ar čia jau baigėsi mada skydų, ar dar juos uždės vėliau?
Turbūt Povilas Poderskis pasakė Stop. Nes kitaip savivaldybėje saiko neturi visokiems neva "saugiems" sprendimams.
Senai laikas. Nors rašo apie tunelį, bet realiai bus geležinkelio viadukas. Keistas sprendimas, turint omenyje, kad metalinė pralaida būtų ir pigiau ir nereiktų eismo uždaryti visiems metams ir tokiam siauram keliui nesusidarytų antihumaniško vamzdžio įspūdžio.
Senai laikas. Nors rašo apie tunelį, bet realiai bus geležinkelio viadukas. Keistas sprendimas, turint omenyje, kad metalinė pralaida būtų ir pigiau ir nereiktų eismo uždaryti visiems metams ir tokiam siauram keliui nesusidarytų antihumaniško vamzdžio įspūdžio.
Nesupratau klausimo. Norit kažką pasakyti, kad po pagrindiniais krovininių traukinių maršrutais niekas netrukdė statyti, o čia gali motrisės neatlaikyti?
Savaime suprantama bus su gumine saugumo salele - o kaip gi be jos...
Viskas tvarkoj su gumine salele kol ateis metas rimtesniam tos atkarpos remontui. Bus ežeras prie šaligatvio - reiks ir guminės valties perplaukt gatvę...
Kur kas didesnė problema - tai balos ties šaligatviais. Reikia spausti, kad perdarytų normaliai be aukščių skirtumų.
Kaip visuomet keblumai su vandens nuvedimu. Jei daryt lygiai, tuomet reikalingi arba latakai, kurių nevalys ir užsikiš arba lietaus šuliniai, o tai jau projektai, gatvės perkasimas ir t.t.
O jei rimtai, kuo guminė salelė bloga? Ar čia turit minty, kad geriau reikia daryti "kapitalinę" su betoniniais bortais ir trinkelėmis?
Guminė salelė yra laikinas sprendimas ir žiauriai neestetiškas. Beleika tikėtis, kad tas "laikinai" neužsitęs dešimtmečiams ir prisiruoš padaryti "kaspitališkai".
Visiskai nesuprantama kodel reikejo kelti cia ta pereja. Pestiesiems padare blogiau nei buvo. Turbut niekas nenugincys sita fakta, kad tapo blogiau. Nedare vienu lygiu su saligatviu ir NEDARYS, nes nera vandens nuvedimo prie perejos. Tai kokio velnio tuomet reikejo cia sito ogorodo?
Senai laikas. Nors rašo apie tunelį, bet realiai bus geležinkelio viadukas. Keistas sprendimas, turint omenyje, kad metalinė pralaida būtų ir pigiau ir nereiktų eismo uždaryti visiems metams ir tokiam siauram keliui nesusidarytų antihumaniško vamzdžio įspūdžio.
Spėju, kad atstumas tarp pabėgių ir pralaidos per mažas, kad slėgis pasiskirstytų tolygiai ir visą svorį turėtų laikyti tunelio viršutinis skliautas. Arba būtų per mažas balasto sluoksnis.
Nepaisant to, tikrai labai seniai laikas. Tikiuosi vėliau nepamirš aptverti bėgių.
Kaip visuomet keblumai su vandens nuvedimu. Jei daryt lygiai, tuomet reikalingi arba latakai, kurių nevalys ir užsikiš arba lietaus šuliniai, o tai jau projektai, gatvės perkasimas ir t.t.
iškilioji perėja Lukšio gatvėje po pusantros savaitės sulaukė pirmojo remonto.
Jau išgremžti grioveliai šonuose - turbūt vandens nuvedimui.
Dar po kiek laiko darbininkai vėl turės sugrįžti - važiuojant link Kalvarijų gatvės yra įdubimas, kur kai kurios mašinos kabina priekiais asfaltą.
Comment