Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jau išasfaltavo, man tikrai panašu į perėją.
    Paskutinis taisė Mettal; 2019.07.19, 15:08. Priežastis: Išimtas bereikalingas citavimas

    Comment


      Parašė vytautas4 Rodyti pranešimą
      Liepyno gatvėje įrengiama iškili perėja su vandens nuvedimu. Tokių Vilniuje dar neteko matyti
      tikrai jau gan seniai tokia yra Olimpieciu g. Galbut dar kazkur kitur. Olimpieciu intensyvus eismas ir nuo tu groteliu jau beveik nieko nelike.

      Comment


        Na, bent pritraukė arčiau prie to tako, nes ženklai tai išvis ne į tema buvo kažkur toliausiai. Aš būčiau siūlęs daryti ne perėją, o iškilią sankryžą ant įvažiavimo į garažus. Na tikiuosi bent geltoni skydai nesugrįš.

        Comment


          Bet ten perėjai visiškai nesąmonė. Gatvė - D kategorijos, neintensyvi, viena pusė užstatyta automobiliais, šiuo metu įrengti 2 greičio mažinimo kalneliai + ši iškili "perėja". Jeigu įrengs pėsčiųjų perėją, gausis, kad prisiparkavęs 30 metrų nuo jos automobilį negali pereiti į kt. gatvės pusę, nes turi eiti per perėją...

          Comment


            Pėsčiųjų perėjos panaikinimui pritarė ir Savivaldybės Eismo saugumo komisija, atsižvelgusi į teisės aktų reikalavimus. Nemenčinės plente bus paliktas pėsčiųjų praėjimas, įrengti įspėjamieji kelio ženklai Nr. 128 „Pėstieji“, kurie transporto priemonių vairuotojus informuos apie pėsčiųjų praėjimą minėtoje vietoje

            Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ncines-plente/ .
            Logika 1:1 kaip Rusijoje: naikins perėją, kad būtų saugiau...
            Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

            Comment


              Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

              Logika 1:1 kaip Rusijoje: naikins perėją, kad būtų saugiau...
              Čia būtent teisinga logika. Pėstieji nebesitikės, kad juos praleis ir elgsis saugiau. Nes realiai dauguma draugiškai ignoruoja tą perėją. Tiek vairuotojai (nepraleisdami), tiek pėstieji (nesitikėdami, kad juos praleis)

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Čia būtent teisinga logika. Pėstieji nebesitikės, kad juos praleis ir elgsis saugiau. Nes realiai dauguma draugiškai ignoruoja tą perėją. Tiek vairuotojai (nepraleisdami), tiek pėstieji (nesitikėdami, kad juos praleis)
                Su tokia logika tai visai be pėsčiųjų perėjų yra saugiau: nes pėstieji nebesitikės, kad juos praleis ir elgsis saugiau. "Pėstieji ignoruoja perėją, nesikėdami kad juos praleis" - tai matyt perlas
                Paskutinis taisė AudriusV; 2019.08.03, 11:33.
                Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                Comment


                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                  Su tokia logika tai visai be pėsčiųjų perėjų yra saugiau: nes pėstieji nebesitikės, kad juos praleis ir elgsis saugiau.
                  Viena yra pėsčiųjų perėja mieste, o kita yra pėsčiųjų perėja per faktiškai užmiesčio kelią. Ir dar 4 juostų pseudogreitkelį.

                  Gal ir autostradoj reiktų įrengti pėsčiųjų perėjų?

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Viena yra pėsčiųjų perėja mieste, o kita yra pėsčiųjų perėja per faktiškai užmiesčio kelią. Ir dar 4 juostų pseudogreitkelį.

                    Gal ir autostradoj reiktų įrengti pėsčiųjų perėjų?
                    Nereikia pritempinėti. Tai neautostrada, jose yra kitos priemonės. O 4 juostų keliai yra miestuose ir ten, kur jie yra, perėja turi būti pagal gerąją praktiką reguliuojama šviesoforų.
                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                    Comment


                      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                      Nereikia pritempinėti. Tai neautostrada, jose yra kitos priemonės. O 4 juostų keliai yra miestuose ir ten, kur jie yra, perėja turi būti pagal gerąją praktiką reguliuojama šviesoforų.
                      Autostradose irgi yra tarpai pereiti žmonėms viename lygyje. Ir niekas perėjų ten nedaro. Tiksliau į rytus nuo mūsų daro, bet civilizuotose šalyse nelabai.

                      Šitos Nemenčinės plento vietos yra nepavadinčiau "mieste". A1 atkarpa iki Grigiškių toks pat "4 juostų kelias mieste". Bet ten kažkaip nekyla minčių padaryti perėją.

                      Taip, kita alternatyva yra statyti šviesoforą. Bet matyt pėsčiųjų srautas ne toks didelis, kad apsimokėtų statyti šviesoforą. Perėja į kurią niekas nekreipia dėmesio yra blogiausias variantas.

                      Comment


                        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                        Logika 1:1 kaip Rusijoje: naikins perėją, kad būtų saugiau...
                        Logika kaip tik priešinga nei Rusijoje. Rusijoje tokioje vietoje būtų paryškintas "zebras" ir pakabinti ryškiaspalviai skydai, bei valdininkai savo blonknotuose užsidėtų +, kad "pagerino pėsčiųjų saugumą ir jiems suteikė galimybę saugiai pereiti gatvę" (visa tai tik kabutėse).

                        Pasižvalgykite po Olandiją, Vokietiją, Skandinavijos šalis ir niekur ten nepamatysite tokio profilio kelyje, tokios perėjos. Jeigu pėsčiųjų srautas yra pakankamai didelis, tai bus šviesoforas, arba jeigu srautas nedidelis, tiesiog bus įrengta perėjimo vieta be jokio pėsčiųjų pirmumo, nes tas pirmumas ten gali egzistuoti tik formaliai. Taigi būtent toks sprendimas, koks bus pritaikomas pas mus. Pėsčiasis vis vien pereis tą gatvę, tik pereis kai bus iš tiesų saugu, o ne "žaisdamas rusišką ruletę" šoks po ratais su viltimi, kad visi jį pamatys ir sustos.

                        Galiu dar ir vaizdžiai pailiustruoti.
                        Olandija, Mastrichtas. Pėsčiųjų perėjimo vieta (perėja be pirmumo) pačiame mieste, gyvenamajame rajone.
                        https://www.google.lt/maps/@50.85317...7i13312!8i6656

                        Rusija, Kelias tarp Puškino ir S.Peterburgo. Ne gyvenvietė, o vidurys laukų. Dirbtinis greičio mažinimas iki 40 km/h.
                        https://www.google.lt/maps/@59.76854...7i13312!8i6656

                        Tikras kelių eismo saugumo etalonas Rusija. Tik tutbūt nebus sunku susirasti kokioje vietoje eismo saugumo reitinge yra Olandija ir kokioje - Rusija.
                        Paskutinis taisė sleader; 2019.08.03, 12:53.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Autostradose irgi yra tarpai pereiti žmonėms viename lygyje. Ir niekas perėjų ten nedaro. Tiksliau į rytus nuo mūsų daro, bet civilizuotose šalyse nelabai.

                          Šitos Nemenčinės plento vietos yra nepavadinčiau "mieste". A1 atkarpa iki Grigiškių toks pat "4 juostų kelias mieste". Bet ten kažkaip nekyla minčių padaryti perėją.

                          Taip, kita alternatyva yra statyti šviesoforą. Bet matyt pėsčiųjų srautas ne toks didelis, kad apsimokėtų statyti šviesoforą. Perėja į kurią niekas nekreipia dėmesio yra blogiausias variantas.
                          Nereguliuojamų pėsčiųjų praėjimų ne tik autostradose bet ir bet kokiuose keturių juostų (greitis 70 km/h+) užmiesčio keliuose neturėtų būti. Apie nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas su zebrais/skydais tai net nešneku, nes ne(bė)ra Lietuvos praktikoje, išskyrus porą gatvių Kaune, kur yra nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos/skydai ir 70 km/h greitis, tik tiek, kad ten urbanistinė aplinka.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.03, 12:36.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Nereguliuojamų pėsčiųjų praėjimų ne tik autostradose bet ir bet kokiuose keturių juostų (greitis 70 km/h+) užmiesčio keliuose neturėtų būti. Apie nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas su zebrais/skydais tai net nešneku, nes ne(bė)ra Lietuvos praktikoje, išskyrus porą gatvių Kaune, kur yra nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos/skydai ir 70 km/h greitis, tik tiek, kad ten urbanistinė aplinka.
                            Neturim tiek pinigų, kad pristatyt viadukų/tunelių kiekvienam užmiesčio kelyje kas kilometrą ar net kas 5km. Šviesoforai kurie būtų panaudojami gan retai irgi pinigų išmetimas į balą. Maža to, kad visas srautas prieš šviesoforus turėtų prilėtinti kiaurą parą ir tas padidintų avarinių situacijų tikimybę. Dažnai pravažiuojantys įprastų prie praktiškai nedirbančio šviesoforo ir anksčiau ar vėliau pražiopsotų ir veikiantį. T.y. būtų panašus efektas kaip su perėjos ženklu laukuose.

                            O užtverti aklinai kelių nuo pėsčiųjų taip pat nėra sprendimas.

                            Tad geriausia yra numatyti tinkamą vietą su geru matomumu, palengvinti pėstiesiems gyvenimą padarant civilizuotą praėjimą, pastatyti įspėjamąjį ženklą, kad vairuotojai būtų atidesni ir stebėti srautus ar nereikia keisti infrastruktūros į vieną ar į kitą pusę.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Neturim tiek pinigų, kad pristatyt viadukų/tunelių kiekvienam užmiesčio kelyje kas kilometrą ar net kas 5km. Šviesoforai kurie būtų panaudojami gan retai irgi pinigų išmetimas į balą. Maža to, kad visas srautas prieš šviesoforus turėtų prilėtinti kiaurą parą ir tas padidintų avarinių situacijų tikimybę. Dažnai pravažiuojantys įprastų prie praktiškai nedirbančio šviesoforo ir anksčiau ar vėliau pražiopsotų ir veikiantį. T.y. būtų panašus efektas kaip su perėjos ženklu laukuose.

                              O užtverti aklinai kelių nuo pėsčiųjų taip pat nėra sprendimas.

                              Tad geriausia yra numatyti tinkamą vietą su geru matomumu, palengvinti pėstiesiems gyvenimą padarant civilizuotą praėjimą, pastatyti įspėjamąjį ženklą, kad vairuotojai būtų atidesni ir stebėti srautus ar nereikia keisti infrastruktūros į vieną ar į kitą pusę.
                              Dauguma 2+2 kelių ruožų Lietuvoje yra autostrados su 110-130 km/h. Tokių pėsčiųjų praėjimų nėra tiek daug, o stoteles galima iškeldint, nes dauguma jų yra šalia viadukų. Panašiai kaip dabar padaryta Vilnius-Kaunas. Tikiuosi, kad tas pats bus ir su likusiais ruožais. Tokių ruožų, kurie visiškai neapsaugoti nuo pėsčiųjų kaip 2+2 keliai nėra daug. Žymiausi iš jų yra A6 ir A13. A6 tarp Kauno ir Karmėlavos sutvarkyti pėsčiųjų praėjimai yra netgi būtini.

                              Tiesą pasakius, man irgi kyla minčių, kad retai raudoną uždegantis šviesoforas gali būti pražiopsojamas nuolat pro ten važiuojančių žmonių.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Dauguma 2+2 kelių ruožų Lietuvoje yra autostrados su 110-130 km/h. Tokių pėsčiųjų praėjimų nėra tiek daug, o stoteles galima iškeldint, nes dauguma jų yra šalia viadukų. Panašiai kaip dabar padaryta Vilnius-Kaunas. Tikiuosi, kad tas pats bus ir su likusiais ruožais. Tokių ruožų, kurie visiškai neapsaugoti nuo pėsčiųjų kaip 2+2 keliai nėra daug. Žymiausi iš jų yra A6 ir A13. A6 tarp Kauno ir Karmėlavos sutvarkyti pėsčiųjų praėjimai yra netgi būtini.

                                Tiesą pasakius, man irgi kyla minčių, kad retai raudoną uždegantis šviesoforas gali būti pražiopsojamas nuolat pro ten važiuojančių žmonių.
                                Dar yra Nemenčinės plento du gabalai. Minsko ir Molėtų plentų pradžios. Prie Šiaulių į pietus panašus gabalas, Klaipėda - Palanga. Paieškojus turbūt galima ir daugiau rasti. Autostradose irgi yra pavienės vietos paliktos praėjimams. Jei nėra į šonus viaduko po 5km - natūralu, kad žmonės vienu ar kitu būdu eis. Jei iškelsi stotelę už 5km - nuo to situacija nepagerės. Vilnius - Kaunas dar yra likusių stotelių su pėsčiųjų pralaidom. Reikia tikėtis jas panaikins. Bet taip pat tikėjomės ir prieš 10 metų, o stotelės vis dar savo vietose ir be viadukų Tiesa, jų jau mažiau. Kaunas-Klaipėda ar Vilnius-Panevėžys tokių stotelių dar daugiau likę. Tai kol ateis eilė lėtesniems keliams dar ilgai ir nuobodžiai lauksim. Ir klausimas ar verta investuoti labai solidžias sumas dėl nedidelio pėsčiųjų srauto. Gal geriau už tuos pinigus sutvarkyti pvz avaringas sankryžas (pvz Molėtų kurioje neseniai mirtina avarija buvo) ir sumoje bus daugiau gyvybių išsaugota.

                                Kokia reakcija į labai labai retai veikiančius šviesoforus galima matyti prie gaisrinių. Pvz Vilniuje Ateities gatvėje rodos net nebejungia šviesoforų, o palaukia kol eismas sustos pamatę sirenas. Turbūt efektyviau.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Vilnius - Kaunas dar yra likusių stotelių su pėsčiųjų pralaidom. Reikia tikėtis jas panaikins. Bet taip pat tikėjomės ir prieš 10 metų, o stotelės vis dar savo vietose ir be viadukų
                                  Yra aiškus juoda ant balto projektas su net kokiais kelio ženklais bus valdomas eismas Šių metų rudenį arba kitais metais pradės, nes įmanomas A14 statybų pradžios vilkinimo scenarijus.
                                  Tiesa, jų jau mažiau. Kaunas-Klaipėda ar Vilnius-Panevėžys tokių stotelių dar daugiau likę. Tai kol ateis eilė lėtesniems keliams dar ilgai ir nuobodžiai lauksim. Ir klausimas ar verta investuoti labai solidžias sumas dėl nedidelio pėsčiųjų srauto. Gal geriau už tuos pinigus sutvarkyti pvz avaringas sankryžas (pvz Molėtų kurioje neseniai mirtina avarija buvo) ir sumoje bus daugiau gyvybių išsaugota.
                                  Noriu tikėtis, kad panaikinus stoteles Vilnius-Kaunas, sutvarkys ir likusius ruožus (Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Panevėžys). Berods vizijoje iki 2035 m. yra paminėta berods virš 100 stotelių rekonstrukcija (turbūt įtrauks ir stoteles autostradose). Aišku, tikriausiai ir jie supranta, kad dėl mažo pėsčiųjų srauto statyt perėjų neapsimoka, tai gali būt, kad ne autostradiniuose keliuose perėjimai liks. O autostradiniuose keliuose gal vietomis iš vis reiktų atsisakyt autostrados ženklo, jei jau taip neapsimoka panaikint pėsčiųjų praėjimų. Užtektų įkalt 110 km/h ar didesnio greičio ženklą ir viskas. Kalbu apie stoteles, nes apie šiaip praėjimus nežinau tokių, nes šiaip autostradose vaikščioti draudžioma, o juolabiau lipti per aptvarus.

                                  Kokia reakcija į labai labai retai veikiančius šviesoforus galima matyti prie gaisrinių. Pvz Vilniuje Ateities gatvėje rodos net nebejungia šviesoforų, o palaukia kol eismas sustos pamatę sirenas. Turbūt efektyviau.
                                  Pas mus Kaune yra toks įvažiavimas prie Dainavos poliklinikos/Greitosios pagalbos stoties labai intensyvioje gatvėje, kurioj greitosios pagalbos šviesoforas turbūt praverstų, nes dažnai važiuoja greitoji ir ten kol kas tvarka ir aplinka pa kavenski.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.03, 16:19.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Yra aiškus juoda ant balto projektas su net kokiais kelio ženklais bus valdomas eismas Šių metų rudenį arba kitais metais pradės, nes įmanomas A14 statybų pradžios vilkinimo scenarijus.
                                    Na Molėtų plento / A14 rekonstrukcija jau vyksta pilnu tempu. Kai pamatysiu darbus prie A1 likusių rodos 3 stotelių - tada patikėsiu, kad tai nutiks anksčiau nei per 10 metų

                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Noriu tikėtis, kad panaikinus stoteles Vilnius-Kaunas, sutvarkys ir likusius ruožus (Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Panevėžys). Berods vizijoje iki 2035 m. yra paminėta berods virš 100 stotelių rekonstrukcija (turbūt įtrauks ir stoteles autostradose)
                                    Tikiu, kad iki 2035 tas 3 stoteles panaikins. Kitos, kaip įprasta, turbūt bus nukeltos į sekantį laikotarpį

                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Užtektų įkalt 110 km/h ar didesnio greičio ženklą ir viskas. Kalbu apie stoteles, nes apie šiaip praėjimus nežinau tokių, nes šiaip autostradose vaikščioti draudžioma, o juolabiau lipti per aptvarus.
                                    Tie perėjimai prie stotelių ir yra "šiaip praėjimai". Šiuo metų prie jų ir yra greičio apribojimai iki 100km/h. Panašių šiaip praėjimų rodos yra ir daugiau. Dalis jų turbūt yra apiforminti kaip techniniai perėjimai kelininkams, bet vietiniai sėkmingai vaikšto. O tiesiog uždrausti vaikščioti neužteks. Teoriškai ir važiuoti dviračiu autostradoje draudžiama. Bet nemažai veikėjų vis dar mėgsta nukirsti kampą autostrada. Įstatymai ir realus gyvenimas kelyje neretai prasilenkia. Ir infrastruktūra turėtų atsižvelgti į realų gyvenimą, o ne aklai sekti įstatymo raide.

                                    Comment


                                      Perėja prie Quadrumo iš Lvovo g. į Konstitucijos g. pusę. Tokia intesyvi, kad be skydų neišėjo:

                                      Click image for larger version

Name:	20190803_133701.jpg
Views:	86
Size:	404,2 kB
ID:	1740144

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Logika kaip tik priešinga nei Rusijoje. Rusijoje tokioje vietoje būtų paryškintas "zebras" ir pakabinti ryškiaspalviai skydai, bei valdininkai savo blonknotuose užsidėtų +, kad "pagerino pėsčiųjų saugumą ir jiems suteikė galimybę saugiai pereiti gatvę" (visa tai tik kabutėse).
                                        Na pirmiausia, atsiprašau, kad ne į tinkamą temą buvo įdėta žinutė, atsakymą perkėliau :
                                        https://www.miestai.net/forumas/foru...74#post1740174
                                        Paskutinis taisė AudriusV; 2019.08.03, 23:29.
                                        Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Logika kaip tik priešinga nei Rusijoje. Rusijoje tokioje vietoje būtų paryškintas "zebras" ir pakabinti ryškiaspalviai skydai, bei valdininkai savo blonknotuose užsidėtų +, kad "pagerino pėsčiųjų saugumą ir jiems suteikė galimybę saugiai pereiti gatvę" (visa tai tik kabutėse).
                                          Na pirmiausia, atsiprašau, kad ne į tinkamą temą buvo įdėta žinutė. Kitas dalykas ir apie tai kalba- nieks iš oponuojančių taip ir nepaaiškino, kaip perėjos naikinimas ir vietoje jo pastatytas ženklas "Dėmesio pėstieji" padidins pėsčiųjų saugumą. Rašydamas, kad čia logika tokia pat kaip Rusijoje , turėjau galvoje neseną video https://www.youtube.com/watch?v=Nv-R4e7uBRQ , kuriame pasakojama kaip viename Rusijos mieste atsisakė įrengti pėsčiųjų perėją , remiantis tuo, kad anot jų , dauguma pėsčiųjų nepagrįstai jaučiasi saugūs , eidami per pėsčiųjų perėjas, dar ir pabrėžiant ,jog trečdalis autoįvykių su pėsčiaisiais įvyksta perėjose. Nieko neprimena ? Ir čia tikrai su tokia argumentacija dauguma sutinka ? Kitas pavyzdys šiame video: kaip kažkoks srities valdininkas, pasiūlė panaikinti visas perėjas ir vietoje jų padaryti požeminius ir viadukus. Galima būtų surasti dar daugiau video ar straipsnių su tokiais pavyzdžiais, bet nematau prasmės.


                                          Olandija, Mastrichtas. Pėsčiųjų perėjimo vieta (perėja be pirmumo) pačiame mieste, gyvenamajame rajone.
                                          https://www.google.lt/maps/@50.85317...7i13312!8i6656
                                          Pagal mane čia yra pėsčiųjų perėja, pažymėta kelio ženklinimu ir , kurioje galioja tos pačios taisyklės , kaip įprastoje .
                                          Pėsčiųjų perėja be pėsčiųjų pirmumo - čia jau kažkoks išradimas . Gal turite kokį šaltinį, kuriame būtų apie tai informacija ? Kažkaip man nesitiki.

                                          P.S. Radau šiek tiek informacijos ( https://bicycledutch.wordpress.com/2...e-netherlands/ ). Na tai ką parodėte, netraktuotina kaip pėsčiųjų perėja, tai tiesiog vieta, kur sudaromas didesnis saugumas pereiti gatvę: įrengiama saugumo salelė, kartu susiaurėja ar išlinksta kelias , kartais prieš šią vietą pakeliamas kelio lygis . Taip toje vietoje jam nėra pirmumo, bet saugumas padidintas.
                                          Paskutinis taisė AudriusV; 2019.08.03, 23:53.
                                          Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X