Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKaune, Vytauto pr. įrengė lovelius, tai užknisdavo tiek matyti juos, tiek su dviračiu per juos važiuoti. Dabar juos pašalino, patogumo daugiau. Apie pašalinimą - įsivaizduoju nebent po šaligatvio trinkelėmis įrengtų kokį nors vamzdį ir galėtų į tą pačią gatvę bėgt (o paskui jau į nuotekas), nu arba iš karto į nuotekas, tik jei įmanoma.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Po šaligatvio plytelėm įrengti neįmanoma, nes kad išlystų vamzdis gatvės lygyje jis turetų būti iškart po plytele - kas neįmanoma techniškai. O lietaus nuotekų kanalizacijos įrengimas nėra paprastas ar pigus, dažnu atveju kainuotų daugiau nei pats šaligatvio įrengimas. Tai realu padaryti tik gatvės rekonstrukcijos metu.Paskutinis taisė PoDV; 2019.03.20, 14:41.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Net su kokiu stačiakampiu (ar trapeciniu) vamzdžiu neįmanoma, t.y. iš karto po plytele? Būtų pvz. nedidelis vamzdis po trinkelėmis, o ant jo būtų uždėta kokia didesnė plytelė. Arba griovelis su uždengimu.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.20, 15:10.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai galima statyti latakus su grotelėmis. Tik dažnai pastato tuos pačius pigiausius, tai grotelės greitai sumaitojamos. Dar užsiterčia purvu ir aišku nieks neišplauna. O kadangi ir gatvių nelabai valo, tai žiemą priauga ledas ir viską suskaldo.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąŠviesoforinėse sankryžose perėjų ženklai neįrengiami nes jų elementariai nereikia - kai pėstiesiems dega žalia, jų "kelią" gali kirsti tik sukantys kairėn ar dešinėn automobiliai. O kaip žinia, sankryžoje sukantis transportas privalo duoti kelią pėstiesiems (KET 27, 28 punktai).
Comment
-
MindesAcc buvo įdėjęs foto (postas #1137), kur prie Kedrų g. "Rimi" gausybė (6) ženklų su pėsčųjų perėja. Toje pačioje vietoje, tik kitoje pusėje situacija komiškai ta pati (tik 4 ženklai), nors perėja visai mažytė. Paguodžia tik tai, kad nėra geltono apvado, bet nesistebėsiu, kad ir tokį ateityje pastatys.
- 2 patinka
Comment
-
Bet įdomu, kodėl tokios taisyklės? Kokios valstybės patirtimi remiantis jos rengtos?
Tokioje situacijoje pasisakyčiau už salelėje esančių pp ženklų šalinimą, ženklą, pažymėtą 1 numeriu, reiktų perkelti arčiau perėjos (ant kryptinio apšvietimo stulpo), o nukreipiamuosius keisti į mažesnio dydžio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąBet įdomu, kodėl tokios taisyklės? Kokios valstybės patirtimi remiantis jos rengtos?
Tokioje situacijoje pasisakyčiau už salelėje esančių pp ženklų šalinimą, ženklą, pažymėtą 1 numeriu, reiktų perkelti arčiau perėjos (ant kryptinio apšvietimo stulpo), o nukreipiamuosius keisti į mažesnio dydžio.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAr toks ženklų kiekis didina vairuotojų atidumą? Visų pirma vairuotojas turi pastebėti ne ženklų masę, o pėsčiąjį.
Dėl gabarito. Ten nėra pusės metro?
Comment
-
Parašė Miestai Rodyti pranešimą
O kai šviesoforas neveikia pvz: J. Baltrušaičio g. prie maximos. Ten sudėtinga pereiti gatvia, dauguma vairuotojų nežino kad jeigu mirksi geltonas signalas ir nėra perėjos ženklų reikia praleisti pėsčiuosius .
Comment
-
Nors šviesoforas neveikia ( visada mirksi geltonas) , horizontalus ženklinimas nedingsta (1.13.3 Dvi lygiagrečios linijos, sudarytos iš stačiakampių, žymi pėsčiųjų perėją, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforų). Kažkada buvau užklausias, gavau atsakymą jei šviesaforas mirksi vairuotojas privalo praleisti pėsčiuosius.Paskutinis taisė Miestai; 2019.04.01, 00:16.
Comment
-
Tada turi buti ženklai, nes:
1.13.3 Dvi lygiagrečios linijos, sudarytos iš stačiakampių, žymi pėsčiųjų perėją, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforų.
O geltonas mirksintis reiškia kad sankriža nereguliojama:
73.9. geltonas mirksintis signalas leidžia eismą ir įspėja, kad sankryža arba pėsčiųjų perėja nereguliuojama;
Pėsčiųjų perėja – važiuojamojoje dalyje esanti pėsčiųjų perėjimo per kelią vieta, pažymėta kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“ ir ženklinimo linijomis arba tik kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“. Pėsčiųjų perėjos ribas žymi ženklinimo linijos, o jeigu jų nėra, – įsivaizduojamos tiesės, einančios nuo kelioženklų statmenai per kelią.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
Na pasikartojančių ženklų masė dėmesį atkreipia. Dėl estetinės dalies aš nesiginčysiu. Pusės metro tarp ko? Tarp apšvietimo stulpo ir kelio borto? Jei taip, ten tikrai nėra. Seniai važiavau ten, bet daugmaž pamenu, kad toje pusėje eismo juostos plotis tikrai mažas, stulpas pastatytas arti, ir pirmą dieną perkabinus ženklą jis būtų nulenktas, tad kam tai daryti.
O šiaip dar reikia džiaugtis, kad salelėje pastatė ne ant atskirų stulpų, nes pagal plotį turbūt tilptų, tai nors stulpų kiekis dar ne maksimalus. Aš vien dėl šios priežasties darausi salelių priešininku. 2 eismo juostų gatvėje jos visiškai nereikalingos, o dėmesį atkreipti ir mažinti greitį galima ir kitomis priemonėmis: iškilia perėja ar gatvės susiaurinimu - bet kuo, kas leidžia atsisakyti tų 8 papildomų skydų salelėje.
Comment
-
Parašė haveimooed Rodyti pranešimąO tai pirmą pamatyt ženklus, o tada pažiūrėti ar nėra pėsčiojo jau „dėmesio“ resursų nebeužtenka mūsų vairuotuojiems? O jei vienas ženklas būtų vietoj keturių, tai jau užtektų? Rimtai?
Comment
-
Parašė haveimooed Rodyti pranešimąO tai pirmą pamatyt ženklus, o tada pažiūrėti ar nėra pėsčiojo jau „dėmesio“ resursų nebeužtenka mūsų vairuotuojiems? O jei vienas ženklas būtų vietoj keturių, tai jau užtektų? Rimtai?
Comment
Comment