Gal ir nieko turėti vidinį miesto greitkelį, Vakarinio aplinkkelio dublerį:
1) gatvei reiktų atsisakyti troleibusų stulpų.
2) iškeldinti autobusų stoteles. Įrengti spec. aikštelėse, kur telpa.
3) uždaryti įvažiavimus iš Laisvės pr., o paliktoms įvažoms sudaryti greitėjimo/letėjimo juostas.
4) šiek tiek praplatint gatvę, panaudojant vidurio žalią veją.
5) atkirsti šaligatvių prieigas prie važiuojamosios gatvės dalies.
Viskas būtų gerai, išskyrus, pėsčiuosius ir dviratininkus.
Užmiesčio autostrados principai tiktų Lazdynams, pėstieji gal ir susitaikytų:
1) Litexpo požeminė perėja. Geriausia situacija, kas liečia laiptus. Galima palikti.
2) Erfurto g. požeminė perėja. Perėją užkasti. Stoteles iškeldinti, sutvarkyti Erfurto g. sankryžą, įrengti ten iškeldintas stoteles ir nuvedant šaligatvius. Tektų truputį toliau eiti. Kelią izoliuoti.
3) Architektų g. požeminė perėja. Perėją užkasti. Suformuoti stoteles pačioje sankryžoje, įrengiant patogią infrastruktūrą autobusams.
4) Vairovykštės stotelės tiltas. Suformuoti normalius nusileidimus. Stoteles įrengti toliau nuo tilto spec. aikštelėse, su greitėjimo/letėjimo juostomis (150 m ilgio)
Sorry, toliau jei Karoliniškėms daryt miesto automagistralę, tai jau įsijungia mano galvoje Soviet Union:
5) Karoliniškės. Stoteles panaikinti, iškeldinti autobusų maršrutus į lygiagrečias gatves. Seną perėją rekonstruot, panaikint laiptus ir padaryt ilgus nusileidimus (jeigu taip galima padaryti). Tą naują požeminę perėją palikti, tačiau nesirūpinti liftais ir neįgaliaisiais, nes lengva rinktis alternatyvius maršrutus, tačiau šaligatvių infrastruktūra turi būti sutvarkyta kaip UK'uose.
6) Požeminė perėja arčiau Narbuto gatvės. Naikinti laiptus ir įrengti ilgus nusileidimus. Nežinau ar taip galima...
7) Avtomagistralės pabaiga.
1) gatvei reiktų atsisakyti troleibusų stulpų.
2) iškeldinti autobusų stoteles. Įrengti spec. aikštelėse, kur telpa.
3) uždaryti įvažiavimus iš Laisvės pr., o paliktoms įvažoms sudaryti greitėjimo/letėjimo juostas.
4) šiek tiek praplatint gatvę, panaudojant vidurio žalią veją.
5) atkirsti šaligatvių prieigas prie važiuojamosios gatvės dalies.
Viskas būtų gerai, išskyrus, pėsčiuosius ir dviratininkus.
Užmiesčio autostrados principai tiktų Lazdynams, pėstieji gal ir susitaikytų:
1) Litexpo požeminė perėja. Geriausia situacija, kas liečia laiptus. Galima palikti.
2) Erfurto g. požeminė perėja. Perėją užkasti. Stoteles iškeldinti, sutvarkyti Erfurto g. sankryžą, įrengti ten iškeldintas stoteles ir nuvedant šaligatvius. Tektų truputį toliau eiti. Kelią izoliuoti.
3) Architektų g. požeminė perėja. Perėją užkasti. Suformuoti stoteles pačioje sankryžoje, įrengiant patogią infrastruktūrą autobusams.
4) Vairovykštės stotelės tiltas. Suformuoti normalius nusileidimus. Stoteles įrengti toliau nuo tilto spec. aikštelėse, su greitėjimo/letėjimo juostomis (150 m ilgio)
Sorry, toliau jei Karoliniškėms daryt miesto automagistralę, tai jau įsijungia mano galvoje Soviet Union:
5) Karoliniškės. Stoteles panaikinti, iškeldinti autobusų maršrutus į lygiagrečias gatves. Seną perėją rekonstruot, panaikint laiptus ir padaryt ilgus nusileidimus (jeigu taip galima padaryti). Tą naują požeminę perėją palikti, tačiau nesirūpinti liftais ir neįgaliaisiais, nes lengva rinktis alternatyvius maršrutus, tačiau šaligatvių infrastruktūra turi būti sutvarkyta kaip UK'uose.
6) Požeminė perėja arčiau Narbuto gatvės. Naikinti laiptus ir įrengti ilgus nusileidimus. Nežinau ar taip galima...
7) Avtomagistralės pabaiga.
Comment