Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąVėl pseudo saugumo tema
Neatsimenu ka as klausiau ir ziurejau, bet gerai pamenu kazkas minejo jog pesciuju saugumui didiniti greitu metu Vilniuje atsiras zymiai daugiau geltonu mirksinciu lempuciu prie pesciuju pereju. Rusiskai jis vadinasi Пешеходный светофор Т7.
Lygiai taip, kaip visiškai "iš lempos" ir netgi žalingai sukabinti geltoni mirksiukai REGULIUOJAMOJE sankryžoje Žalgirio-Linkmenų g. Ten tamsoje važiuoji, viskas mirga marga, net nesupranti į ką žiūrėti ir ką reikia pastebėti. Ar žiūrėti į kelią, ar į tas aukštai kabančias ir jokios funkcijos (išskyrus klaidinimą) neatliekančias geltonas lempeles.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Dėl apvadų aš nenorėčiau sutinkti. Apvadai pagerina perėjos ženklo matomumą. Ypač tamsoje mėlyna spalva daug prasčiau matosi nei geltona. Tiesiog sumažina tikimybę nepamatyti ar per vėlai pamatyti perėjos ženklą.
Parašė PoDV Rodyti pranešimąMan tai tik ta saulės baterija negražioj gatvėj negražiai atrodys.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ne postsovietinis, o tiesiog nukopijuotas iš Rusijos Federacijos KET ar tų, kurie daro perėjas. Tikriausiai todėl, kad vienintelė jų mokama užsienio kalba yra rusų ir tik su šios kalbos pagalba jie sugeba ieškoti kokios nors informacijos. O mokėdamas tik rusiškai pabandyk tu susirasti kokius Vokietijos, Nyderlandų ar UK aprašymus ir instrukcijas ta tema.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąPasidare idomu, siandien, bandant pereit per kelia...kodel nebeliko perejos?
ia panaikinta pereja?
Comment
-
Užtat kažkokiems mega idiotams kilo mintis užtverti pusę stotelės. Dabar čia net prailgintas Soliaris nebetelpa, ką jau kalbėti apie dvigubus arba situacijas kai atvažiuoja keli iškart. Tokia pati situacija Karoliniškėse prie Lidlo. Aš suprantu, kad taip bando išvengti perbėgančių čia gatvę, tačiau tik pusprotis bandytų perbėgti per šitokį eismą, o ir VT veikla sutrikdoma.
- 2 patinka
Comment
-
Čia grynai daroma priešingai nei patys deklaruoja. Vietoje to, kad įrengti normalią šviesoforinę sankryžą su atskira faze vien pėstiesiems eiti kuria tik nori kryptimi nors ir įstrižai, daro Čeliabinsko variantą su tvorelėmis. Iki pilno Čeliabinsko trūksta tik maršrutkių, išleidžiančių keleivius priešais tas tvoreles. Miesto širdyje prioritetai automobiliams.
Juo labiau šalia statomas kompleksas su galerija pėstiesiems. Tai kur ta galerija veda - į tvorą? Vos susilaikiau be keiksmažodžių.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.12.16, 14:25.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąČia grynai daroma priešingai nei patys deklaruoja. Vietoje to, kad įrengti normalią šviesoforinę sankryžą su atskira faze vien pėstiesiems eiti kuria tik nori kryptimi nors ir įstrižai, daro Čeliabinsko variantą su tvorelėmis. Iki pilno Čeliabinsko trūksta tik maršrutkių, išleidžiančių keleivius priešais tas tvoreles. Netgi miesto širdyje prioritetai automobiliams.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šviesoforinė sankryža yra už 50m. Beje, kitos krypties stotelė yra kitoje pusėje už esamos šviesoforinės sankryžos. Irgi kokie 50m nuo sankryžos Ar ties ja taip pat reiktų daryti dar vieną perėją?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Siūlau įsijungti youtubą ir peržiūrėti bent kokį 100 Varlamovo ar Čeliabinsko urbanisto videosiužetų, kol pačiam kils noras nueiti į bažnyčią ir uždegti žvakutę už visas tas gyvybes, kurias čenovninkai niekaip neišgelbėjo tokiais vat sprendimais.
Koks turėtų būti optimalus atstumas iki pėsčiųjų perėjų? 10m? 20m? Jei 50m jau per daug...
Čia kaip su Narbuto viaduku skundėsi, kad kažkuriuo maršrutu pėstiesiems tenka nueit 50 ar 100 metrų papildomai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąČia grynai daroma priešingai nei patys deklaruoja. Vietoje to, kad įrengti normalią šviesoforinę sankryžą su atskira faze vien pėstiesiems eiti kuria tik nori kryptimi nors ir įstrižai, daro Čeliabinsko variantą su tvorelėmis. Iki pilno Čeliabinsko trūksta tik maršrutkių, išleidžiančių keleivius priešais tas tvoreles. Miesto širdyje prioritetai automobiliams.
Juo labiau šalia statomas kompleksas su galerija pėstiesiems. Tai kur ta galerija veda - į tvorą? Vos susilaikiau be keiksmažodžių.
Reguliuojamos sankryžos įrengimas sukeltų problema greta esančioje V. Kudirkos - Pamėnkalnio g. sankryžoje, nes čia sustabdžius eismą, jis užkištų minėtą sankryžą.
Be to Pakalnės g. iš esmės niekur nenueisi ir ta kryptimi pėsčiųjų srautas labai mažas. Vien dėl poros pėsčiųjų čia įrenginėti sankryžą nėra logikos. Ir įrengiant sankryžą iš ten reikėtų panaikinti VT stotelę, nes ten stotelei liktų tik kokie 8-9 metrai, kas yra gerokai permažai.Paskutinis taisė sleader; 2018.12.16, 15:00.
- 4 patinka
Comment
-
Kas kiek metrų tie filmukai siūlo perėjas?
Tas "pasažas" eiliniai 2 skersgatviai, kuriuose nei vienoje pusėje nėra didelių traukos taškų. Daugiau logikos būtų padaryti perėją ties Rotundo gatve. Ten ir pėsčiųjų daugiau, ir atstumas tarp perėjų didesnis.
Iš įdomumo pamatavau atstumus tarp perėjų Gedimino prospekte. Grubiai kas 100m. Hmm.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąUžtat kažkokiems mega idiotams kilo mintis užtverti pusę stotelės. Dabar čia net prailgintas Soliaris nebetelpa, ką jau kalbėti apie dvigubus arba situacijas kai atvažiuoja keli iškart. Tokia pati situacija Karoliniškėse prie Lidlo. Aš suprantu, kad taip bando išvengti perbėgančių čia gatvę, tačiau tik pusprotis bandytų perbėgti per šitokį eismą, o ir VT veikla sutrikdoma.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąĮdomus man šis forumas ir pašnekovai įdomūs. Tai kažkas bando įrodyti, kad Ukmergės g. prie Pašilaičių per mažai perėjų, tai kad praktiškai senamiestyje pasažo natūraliame tesinyje pėsčiųjų perėjai nevieta. Gal jūs rimtai pažiūrėkit minėtus filmukus - prasiplės akiratis.
Perėjai ne vieta, nes įrengus perėją (sankryžą ar tiesiog reguliuojamą perėją) ten nelieka vietos viešojo transporto stotelei ir ji dingsta. Ten stotelei, kaip ir minėjau, liktų 8-9 metrai, o tai ne tik permažai pagal reglamentus (min 20 m), bet neužtektų net ir trumpiausiam ten važiujančiam troleibusui. Jis sustojęs stotelėje tiesiog blokuotų perėją. Nežinau ar įrengti natūralų tęsinį iš pasažo į ten, kur praktiškai niekas neina yra prasmingiau, nei ten turėti VT stotelę į kurią iš to pasažo tikrai 85 proc. ir eitų. Geriau kas nors pasakykite bent kokį traukos objektą Pakalnės g., kur ten visi eitų, nes vis vien pagrindinis srautas net ir perėjęs gatvę toje vietoje trauktų link gretimos sankryžos.
O palyginimai su Čeliabinskais irgi visai ne vietoje, nes net šalyse, kurios gali būti pavyzdžiais infrastruktūros įrengime, kai tiesiog neįmanoma technologiškai to padaryti, tas nedaroma bet kokia kaina.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO palyginimai su Čeliabinskais irgi visai ne vietoje, nes net šalyse, kurios gali būti pavyzdžiais infrastruktūros įrengime, kai tiesiog neįmanoma technologiškai to padaryti, tas nedaroma bet kokia kaina.
Mažiausiai 20m iki ko? Iki asfalto A juostoje? Ta prasme sustoti keliais metrais toliau jau nebegalima? Nors aš siūlyčiau netgi atvirkštinį variantą - visą atkarpą tarp sankryžų paversti stotele-perėja. Automobiliams jokio skirtumo, kurioje vietoje laukti šviesoforo, o pėstiesiems atsivertų draugiško miesto pavyzdys.
Comment
Comment