O kiek reikia palikti iki perėjos, kad stovintys automobiliai neužstotų matomumo ir kiti važiuojantys vairuotojai laiku pamatytų pėsčiuosius ne jau įžengusius į gatvę, o dar ant šaligatvio. 5 m pagal KET tikrai nepakanka. Be to yra didelė problema, kai stovi ne lengvasis automobilis, o mikroautobusas ar sunkvežinis. Tuomet net 10 m iki perėjos nepakanka normaliam perėjos matomumui užtikrinti. Ir dar - pas mus įprasta net ir perėjoje pastatyti automobilius. Vasarą tai dar rečiau daroma, bet žiemą, kai daug sniego, daugybė perėjų ne pagrindinėse gatvėse būna užstatytos. Policijai tai nelabai rūpi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Prieš;534949]O kiek reikia palikti iki perėjos, kad stovintys automobiliai neužstotų matomumo ir kiti važiuojantys vairuotojai laiku pamatytų pėsčiuosius ne jau įžengusius į gatvę, o dar ant šaligatvio. 5 m pagal KET tikrai nepakanka. Be to yra didelė problema, kai stovi ne lengvasis automobilis, o mikroautobusas ar sunkvežinis. Tuomet net 10 m iki perėjos nepakanka normaliam perėjos matomumui užtikrinti. Ir dar - pas mus įprasta net ir perėjoje pastatyti automobilius. Vasarą tai dar rečiau daroma, bet žiemą, kai daug sniego, daugybė perėjų ne pagrindinėse gatvėse būna užstatytos. Policijai tai nelabai rūpi.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąChe, įdomu, kiek pinigų reikės apšviesti visas mūsų užmiesčio perėjas
Ir vargu, ar išties kas nors tuo rimtai užsiims
Naujos Kelių ženklinimo taisyklės KŽT 10, užstrigusios biurokratų stalčiuose, irgi draudžia jas įrengti:
Ne gyvenvietėje pėsčiųjų ir dviratininkų perėjos neženklinamos ir pirmumas kirsti kelią pėstiesiems/dviratininkams nesuteikiamas.Paskutinis taisė dsanto; 2011.04.05, 23:03.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVakaruose užmiestyje nereguliuojamų perėjų negali būti!
Naujos Kelių ženklinimo taisyklės KŽT 10, užstrigusios biurokratų stalčiuose, irgi draudžia jas įrengti:
Ne gyvenvietėje pėsčiųjų ir dviratininkų perėjos neženklinamos ir pirmumas kirsti kelią pėstiesiems/dviratininkams nesuteikiamas.Dear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąManau čia norėta pasakyti apie užmiestyje esančias gyvenvietes, kuriose dauguma perėjų skendi aklinoje tamsoje.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąChe, įdomu, kiek pinigų reikės apšviesti visas mūsų užmiesčio perėjas
Ir vargu, ar išties kas nors tuo rimtai užsiims
Seniai pastebėjau: jei kas nors siūlo kokią gerą idėją, iš karto atsiranda kas nors, kuris pradeda savo giesmę apie tariamus "baisius pinigus".
Comment
-
Gyvenvietes kertantys keliai iš viso turėtų būti apšviečiami visame jų ilgyje gyventvietės ribose, ne tik ties perėjomis. Užtat tarp Vilniaus ir Kauno kai kur apšvietimą buvo galima įrengti dvigubai rečiau pastatant stulpus. Dabar, kai šviečia kas antras stulpas, visai to pakanka. Bet svarbu buvo tik pinigus įsisavinti.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąPats žalingiausias požiūris.
Seniai pastebėjau: jei kas nors siūlo kokią gerą idėją, iš karto atsiranda kas nors, kuris pradeda savo giesmę apie tariamus "baisius pinigus".
Comment
-
Parašė Prieš Rodyti pranešimąTai gal nereikia nereikia šokinėti aukščiau bambos, bet įvertinti realias galimybes. Arba tie, kurie siūlo, tegul patys savo lėšomis įgyvendina.
Comment
-
Ačiū už užvestą įdomią temą, bet negalėjau nepastebėti vieno dalykėlio:
Parašė dsanto Rodyti pranešimąIr tada pačių vairuotojų reikalas katras katrą praleis, arba abu iš lėto ties perėja prasilenks. Užsienyje nesvarbu kartas bus kaltas tokioj avarijoj, nes kasko draudimas visiems privalomas ir draudimai nesiaiškina katras buvo kaltas.
Vakaruose užmiestyje nereguliuojamų perėjų negali būti!
Naujos Kelių ženklinimo taisyklės KŽT 10, užstrigusios biurokratų stalčiuose, irgi draudžia jas įrengti:
Ne gyvenvietėje pėsčiųjų ir dviratininkų perėjos neženklinamos ir pirmumas kirsti kelią pėstiesiems/dviratininkams nesuteikiamas.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKitaip tariant, užmiestyje pėsčiųjų perėjų nėra, o pėstieji pereidinėja kaip išmano (t.y. pagal bendrąsias taisykles, praleisdami kitas transporto priemones)? Gal ir logiška - žinojimas, kad neturi pirmumo, priverčia elgtis atsargiau (bent jau sveiko proto žmones)
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąAčiū už užvestą įdomią temą, bet negalėjau nepastebėti vieno dalykėlio:
Netiesa, kasko tikrai neprivalomas. Ir tokios valstybės "Užsienis" žemėlapyje neradau.
Kitaip tariant, užmiestyje pėsčiųjų perėjų nėra, o pėstieji pereidinėja kaip išmano (t.y. pagal bendrąsias taisykles, praleisdami kitas transporto priemones)? Gal ir logiška - žinojimas, kad neturi pirmumo, priverčia elgtis atsargiau (bent jau sveiko proto žmones)
O užmiestyje nereguliuojamų perėjų aišku, kad nėra. Tai statomi arba tuneliai, arba pėsčiųjų tiltai. Kur yra rizika išeiti pėsčiajam, dedamos tvoros ir pan.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKitaip tariant, užmiestyje pėsčiųjų perėjų nėra, o pėstieji pereidinėja kaip išmano (t.y. pagal bendrąsias taisykles, praleisdami kitas transporto priemones)? Gal ir logiška - žinojimas, kad neturi pirmumo, priverčia elgtis atsargiau (bent jau sveiko proto žmones)
Nes perėja kelyje, kuriame leistinas greitis 90 km/h, sukurią neteisingą saugumo iliuziją pėsčiajam. Tokiu atveju jis gali ten manydamas, kad tai pakankamai saugu, nors tikimybė, kad vairuotojai sustos praleisti yra labai labai menka, nes sustoti važiuojant dideliu greičiu nėra labai paprasta.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąUžmiestyje, t.y. ne gyvenvietėse pėsčiųjų perėjos yra absurdiškas dalykas. Paprastą krašto ar rajoninį kelią pereiti nėra jokių didelių problemų. Juo labiau, net ir taisyklėse nurodytas toks legalus perėjimo būdas. Gal tik magistraliniuose keliuose ir tik intensyvaus eismo ruožuose reikia statyti kažkokią infrastruktūrą pėsčiųjų perėjimui.
Nes perėja kelyje, kuriame leistinas greitis 90 km/h, sukurią neteisingą saugumo iliuziją pėsčiajam. Tokiu atveju jis gali ten manydamas, kad tai pakankamai saugu, nors tikimybė, kad vairuotojai sustos praleisti yra labai labai menka, nes sustoti važiuojant dideliu greičiu nėra labai paprasta.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąBent jau man patinka perėjų žymėjimas Latvijoje. Mažesniuose miesteliuose virš perėjų mirksi geltonas šviesoforas. Panašus yra Kaune, laisvės alėjoje. Tai vakare labai geri matosi.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąManau tiesiog pereina tuneliais ar viadukais
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąBent jau man patinka perėjų žymėjimas Latvijoje. Mažesniuose miesteliuose virš perėjų mirksi geltonas šviesoforas. Panašus yra Kaune, laisvės alėjoje. Tai vakare labai geri matosi.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąBent jau man patinka perėjų žymėjimas Latvijoje. Mažesniuose miesteliuose virš perėjų mirksi geltonas šviesoforas. Panašus yra Kaune, laisvės alėjoje. Tai vakare labai geri matosi.
Comment
Comment