Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    O kiek reikia palikti iki perėjos, kad stovintys automobiliai neužstotų matomumo ir kiti važiuojantys vairuotojai laiku pamatytų pėsčiuosius ne jau įžengusius į gatvę, o dar ant šaligatvio. 5 m pagal KET tikrai nepakanka. Be to yra didelė problema, kai stovi ne lengvasis automobilis, o mikroautobusas ar sunkvežinis. Tuomet net 10 m iki perėjos nepakanka normaliam perėjos matomumui užtikrinti. Ir dar - pas mus įprasta net ir perėjoje pastatyti automobilius. Vasarą tai dar rečiau daroma, bet žiemą, kai daug sniego, daugybė perėjų ne pagrindinėse gatvėse būna užstatytos. Policijai tai nelabai rūpi.

    Comment


      #42
      Prieš;534949]O kiek reikia palikti iki perėjos, kad stovintys automobiliai neužstotų matomumo ir kiti važiuojantys vairuotojai laiku pamatytų pėsčiuosius ne jau įžengusius į gatvę, o dar ant šaligatvio. 5 m pagal KET tikrai nepakanka. Be to yra didelė problema, kai stovi ne lengvasis automobilis, o mikroautobusas ar sunkvežinis. Tuomet net 10 m iki perėjos nepakanka normaliam perėjos matomumui užtikrinti. Ir dar - pas mus įprasta net ir perėjoje pastatyti automobilius. Vasarą tai dar rečiau daroma, bet žiemą, kai daug sniego, daugybė perėjų ne pagrindinėse gatvėse būna užstatytos. Policijai tai nelabai rūpi.
      Policijai nerūpi, savivaldybei nerūpi, Susisiekimo ministerijai nerūpi. Niekam nerūpi. Svarbu skelbti, kad karas keliuose mažėja.

      Comment


        #43
        Che, įdomu, kiek pinigų reikės apšviesti visas mūsų užmiesčio perėjas

        Ir vargu, ar išties kas nors tuo rimtai užsiims
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          #44
          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Che, įdomu, kiek pinigų reikės apšviesti visas mūsų užmiesčio perėjas

          Ir vargu, ar išties kas nors tuo rimtai užsiims
          Vakaruose užmiestyje nereguliuojamų perėjų negali būti!

          Naujos Kelių ženklinimo taisyklės KŽT 10, užstrigusios biurokratų stalčiuose, irgi draudžia jas įrengti:

          Ne gyvenvietėje pėsčiųjų ir dviratininkų perėjos neženklinamos ir pirmumas kirsti kelią pėstiesiems/dviratininkams nesuteikiamas.
          Paskutinis taisė dsanto; 2011.04.05, 23:03.

          Comment


            #45
            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Vakaruose užmiestyje nereguliuojamų perėjų negali būti!

            Naujos Kelių ženklinimo taisyklės KŽT 10, užstrigusios biurokratų stalčiuose, irgi draudžia jas įrengti:

            Ne gyvenvietėje pėsčiųjų ir dviratininkų perėjos neženklinamos ir pirmumas kirsti kelią pėstiesiems/dviratininkams nesuteikiamas.
            Manau čia norėta pasakyti apie užmiestyje esančias gyvenvietes, kuriose dauguma perėjų skendi aklinoje tamsoje.
            Dear Sir,

            Comment


              #46
              Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
              Manau čia norėta pasakyti apie užmiestyje esančias gyvenvietes, kuriose dauguma perėjų skendi aklinoje tamsoje.
              Ir dideliuose miestuose tokių pilna. Greitis 70 km/h, perėjos neapšviestos... Kaunas - Marvelės g...

              Comment


                #47
                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Che, įdomu, kiek pinigų reikės apšviesti visas mūsų užmiesčio perėjas

                Ir vargu, ar išties kas nors tuo rimtai užsiims
                Pats žalingiausias požiūris.
                Seniai pastebėjau: jei kas nors siūlo kokią gerą idėją, iš karto atsiranda kas nors, kuris pradeda savo giesmę apie tariamus "baisius pinigus".

                Comment


                  #48
                  Gyvenvietes kertantys keliai iš viso turėtų būti apšviečiami visame jų ilgyje gyventvietės ribose, ne tik ties perėjomis. Užtat tarp Vilniaus ir Kauno kai kur apšvietimą buvo galima įrengti dvigubai rečiau pastatant stulpus. Dabar, kai šviečia kas antras stulpas, visai to pakanka. Bet svarbu buvo tik pinigus įsisavinti.

                  Comment


                    #49
                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                    Pats žalingiausias požiūris.
                    Seniai pastebėjau: jei kas nors siūlo kokią gerą idėją, iš karto atsiranda kas nors, kuris pradeda savo giesmę apie tariamus "baisius pinigus".
                    Vilniaus stadiono idėja gera, bet pinigų NĖRA. Metro ar tramvajaus idėja gera, bet pinigų tokiems projektams NĖRA. Tai gal nereikia nereikia šokinėti aukščiau bambos, bet įvertinti realias galimybes. Arba tie, kurie siūlo, tegul patys savo lėšomis įgyvendina.

                    Comment


                      #50
                      Parašė Prieš Rodyti pranešimą
                      Tai gal nereikia nereikia šokinėti aukščiau bambos, bet įvertinti realias galimybes. Arba tie, kurie siūlo, tegul patys savo lėšomis įgyvendina.
                      Kas? Vaikai, einantys iš mokyklos vakarais per neapšviestas perėjas, turi surinkti savo pinigus jų apšvietimui? Gal nenusišnekėkime, gerai?

                      Comment


                        #51
                        Ačiū už užvestą įdomią temą, bet negalėjau nepastebėti vieno dalykėlio:

                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Ir tada pačių vairuotojų reikalas katras katrą praleis, arba abu iš lėto ties perėja prasilenks. Užsienyje nesvarbu kartas bus kaltas tokioj avarijoj, nes kasko draudimas visiems privalomas ir draudimai nesiaiškina katras buvo kaltas.
                        Netiesa, kasko tikrai neprivalomas. Ir tokios valstybės "Užsienis" žemėlapyje neradau.

                        Vakaruose užmiestyje nereguliuojamų perėjų negali būti!

                        Naujos Kelių ženklinimo taisyklės KŽT 10, užstrigusios biurokratų stalčiuose, irgi draudžia jas įrengti:

                        Ne gyvenvietėje pėsčiųjų ir dviratininkų perėjos neženklinamos ir pirmumas kirsti kelią pėstiesiems/dviratininkams nesuteikiamas.
                        Kitaip tariant, užmiestyje pėsčiųjų perėjų nėra, o pėstieji pereidinėja kaip išmano (t.y. pagal bendrąsias taisykles, praleisdami kitas transporto priemones)? Gal ir logiška - žinojimas, kad neturi pirmumo, priverčia elgtis atsargiau (bent jau sveiko proto žmones)

                        Comment


                          #52
                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          Kitaip tariant, užmiestyje pėsčiųjų perėjų nėra, o pėstieji pereidinėja kaip išmano (t.y. pagal bendrąsias taisykles, praleisdami kitas transporto priemones)? Gal ir logiška - žinojimas, kad neturi pirmumo, priverčia elgtis atsargiau (bent jau sveiko proto žmones)
                          Manau tiesiog pereina tuneliais ar viadukais

                          Comment


                            #53
                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Ačiū už užvestą įdomią temą, bet negalėjau nepastebėti vieno dalykėlio:



                            Netiesa, kasko tikrai neprivalomas. Ir tokios valstybės "Užsienis" žemėlapyje neradau.


                            Kitaip tariant, užmiestyje pėsčiųjų perėjų nėra, o pėstieji pereidinėja kaip išmano (t.y. pagal bendrąsias taisykles, praleisdami kitas transporto priemones)? Gal ir logiška - žinojimas, kad neturi pirmumo, priverčia elgtis atsargiau (bent jau sveiko proto žmones)
                            Be abejo, užsienį paminėjau bendrai, aišku, kad ne visur kasko privalomas

                            O užmiestyje nereguliuojamų perėjų aišku, kad nėra. Tai statomi arba tuneliai, arba pėsčiųjų tiltai. Kur yra rizika išeiti pėsčiajam, dedamos tvoros ir pan.

                            Comment


                              #54
                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              Kitaip tariant, užmiestyje pėsčiųjų perėjų nėra, o pėstieji pereidinėja kaip išmano (t.y. pagal bendrąsias taisykles, praleisdami kitas transporto priemones)? Gal ir logiška - žinojimas, kad neturi pirmumo, priverčia elgtis atsargiau (bent jau sveiko proto žmones)
                              Užmiestyje, t.y. ne gyvenvietėse pėsčiųjų perėjos yra absurdiškas dalykas. Paprastą krašto ar rajoninį kelią pereiti nėra jokių didelių problemų. Juo labiau, net ir taisyklėse nurodytas toks legalus perėjimo būdas. Gal tik magistraliniuose keliuose ir tik intensyvaus eismo ruožuose reikia statyti kažkokią infrastruktūrą pėsčiųjų perėjimui.
                              Nes perėja kelyje, kuriame leistinas greitis 90 km/h, sukurią neteisingą saugumo iliuziją pėsčiajam. Tokiu atveju jis gali ten manydamas, kad tai pakankamai saugu, nors tikimybė, kad vairuotojai sustos praleisti yra labai labai menka, nes sustoti važiuojant dideliu greičiu nėra labai paprasta.

                              Comment


                                #55
                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Užmiestyje, t.y. ne gyvenvietėse pėsčiųjų perėjos yra absurdiškas dalykas. Paprastą krašto ar rajoninį kelią pereiti nėra jokių didelių problemų. Juo labiau, net ir taisyklėse nurodytas toks legalus perėjimo būdas. Gal tik magistraliniuose keliuose ir tik intensyvaus eismo ruožuose reikia statyti kažkokią infrastruktūrą pėsčiųjų perėjimui.
                                Nes perėja kelyje, kuriame leistinas greitis 90 km/h, sukurią neteisingą saugumo iliuziją pėsčiajam. Tokiu atveju jis gali ten manydamas, kad tai pakankamai saugu, nors tikimybė, kad vairuotojai sustos praleisti yra labai labai menka, nes sustoti važiuojant dideliu greičiu nėra labai paprasta.
                                Pritariu.

                                Comment


                                  #56
                                  Bent jau man patinka perėjų žymėjimas Latvijoje. Mažesniuose miesteliuose virš perėjų mirksi geltonas šviesoforas. Panašus yra Kaune, laisvės alėjoje. Tai vakare labai geri matosi.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                    Bent jau man patinka perėjų žymėjimas Latvijoje. Mažesniuose miesteliuose virš perėjų mirksi geltonas šviesoforas. Panašus yra Kaune, laisvės alėjoje. Tai vakare labai geri matosi.
                                    Taip daroma ir Vakaruose. Geltonas mirksintis signalas įspėja apie pavojų.

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                      Manau tiesiog pereina tuneliais ar viadukais
                                      Manau, kad "paprastuose keliuose" (tuose, kur po vieną eilę kiekviena kryptim) tunelių ir viadukų nėra daug net ir toje svajonių šalyje, vardu "Užsienis".

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                        Bent jau man patinka perėjų žymėjimas Latvijoje. Mažesniuose miesteliuose virš perėjų mirksi geltonas šviesoforas. Panašus yra Kaune, laisvės alėjoje. Tai vakare labai geri matosi.
                                        Kaune keletoj vietų yra tie mirksiukai. Galėtų ant visų perėjų sudėti, tikrai labiau dėmesį atkreiptum. Ypač jei ne vietinis esi ir nežinai mintinai perėjų.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                          Bent jau man patinka perėjų žymėjimas Latvijoje. Mažesniuose miesteliuose virš perėjų mirksi geltonas šviesoforas. Panašus yra Kaune, laisvės alėjoje. Tai vakare labai geri matosi.
                                          Lenkijoje irgi kiekvienam kaime beveik tokie šviesoforiukai yra. O pas mus tam "nėra pinigų". Iš tikrųjų šie dalykai - pačių gyventojų savivaldybėse reikalas. Kol jiems patiems "dzin" dėl savo vaikų gyvybių, tol ir "nebus pinigų". Bet jeigu kokį vietos seniūną už kiaušų pakabintų virš perėjos, greitai pinigų atsirastų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X