Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tikiuosi daugiau panašių požeminių perėjų neplanuoja?

    Norėčiau tikėtis, kad tokių perėjų jau užtenka tiek Vilniui, tiek Lietuvai. Vis tiek nežinantys galvos, kad šita perėja yra tiesiog paturbinta perėja iš 80-ųjų

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      Tikiuosi daugiau panašių požeminių perėjų neplanuoja?

      Norėčiau tikėtis, kad tokių perėjų jau užtenka tiek Vilniui, tiek Lietuvai. Vis tiek nežinantys galvos, kad šita perėja yra tiesiog paturbinta perėja iš 80-ųjų
      Aš labai tikiuosi, kad visos požemines "perėjos" Vilniuje bus užverstos ir panaikintos kaip sovietinio mąstymo ir elementaraus durnumo klaidos. Tai yra absoliučiai nereikalingas ir Vilniaus kontekste tiesiog idiotiškas inžinerinis sprendimas. Ant kiek reikia būti nedakruštam, kad kažką tokio projektuotum?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        SpecelYstai pateikė įrodymus, kad viskas idealiai ir nepriekaištingai atitinka SRT. Nes tai yra vienintelis kokybės kriterijus LTSR ir tik juo yra vadovaujamasi.
        LTSR šiaip šeimininkavo lietuviai Tik su Centrinės Azijos know-how.

        Požeminė perėja toks tyčia pigus objektas ir tiek: aplink biedni miegamieji rajonai ir kiti dalykai.

        Standartai turės pasikeisti, nes tvarkomų gatvių daugėja, tikiuosi su laiku ir neįgalieji išsireikalaus tai kas įprasta UK, Vokietijoj, Lenkijoj ir su tuo situacija pasitaisys Tik nesakau, kad čia per ateinančius 10 metų.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Aš labai tikiuosi, kad visos požemines "perėjos" Vilniuje bus užverstos ir panaikintos kaip sovietinio mąstymo ir elementaraus durnumo klaidos. Tai yra absoliučiai nereikalingas ir Vilniaus kontekste tiesiog idiotiškas inžinerinis sprendimas. Ant kiek reikia būti nedakruštam, kad kažką tokio projektuotum?
          Viliuosi ir aš., kad susiprotės. Tiesą pasakius, jei šie dalykai būtų mano galioje, jau dabar galvočiau, kaip max. 5 metų perspektyvoj, su esamu biudžetu, uždaryti tokias perėjas ir pritaikyti esamą infrastruktūrą. Ir labai stipriai kreipčiau dėmesį į infrastruktūros pritaikymą kiek ne dviračiams o neįgaliesiems. Aišku infrastruktūra galėtų naudotis ir dviračiai

          Požeminę perėją užpilti, manau, nėra labai brangus dalykas.
          Paskutinis taisė PoDV; 2018.03.31, 00:34.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

            LTSR šiaip šeimininkavo lietuviai Tik su Centrinės Azijos know-how.

            Požeminė perėja toks tyčia pigus objektas ir tiek: aplink biedni miegamieji rajonai ir kiti dalykai.

            Standartai turės pasikeisti, nes tvarkomų gatvių daugėja, tikiuosi su laiku ir neįgalieji išsireikalaus tai kas įprasta UK, Vokietijoj, Lenkijoj ir su tuo situacija pasitaisys Tik nesakau, kad čia per ateinančius 10 metų.
            Tas ir yra baisiausia, kad po 27 metų nepriklausomybės ir 14 metų ES vis dar tebesame LTSR, kur neįgalieji turi "reikalauti" tokios elementarios žmogaus teisės kaip galimybė judėti šaligatviu ar kirsti gatvę TAM NUMATYTOJE vietoje su specialiai jiems numatytu liftu, kuris faking NEVEIKIA nuo day 1. Toks mūsų miesto valdžios požiūris yra visiška cinizmo viršūnė. Tai yra nesuvokiamas attitude ir man tiesiog norisi apsivemti matant tokius dalykus. How the f*ck kažkas tokio gali būti daroma mūsų šalyje 2018 metais? Kaip jiems b**t negėda? Čia gi baisiai didelis elephant in the room.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Tas ir yra baisiausia, kad po 27 metų nepriklausomybės ir 14 metų ES vis dar tebesame LTSR, kur neįgalieji turi "reikalauti" tokios elementarios žmogaus teisės kaip galimybė judėti šaligatviu ar kirsti gatvę TAM NUMATYTOJE vietoje su specialiai jiems numatytu liftu, kuris faking NEVEIKIA nuo day 1. Toks mūsų miesto valdžios požiūris yra visiška cinizmo viršūnė. Tai yra nesuvokiamas attitude ir man tiesiog norisi apsivemti matant tokius dalykus. How the f*ck kažkas tokio gali būti daroma mūsų šalyje 2018 metais? Kaip jiems b**t negėda? Čia gi baisiai didelis elephant in the room.
              Nu nes visi galvojo, kad kas negalima Vakarų Europai, galima Rytų Europai Atėjo vad. FB revoliucija, vis daugiau žmonių "pamatė Vakarų", tai 2012 m. priėmėm aiškias šviesoforų įrengimų, horizontaliojo, vertikaliojo ženklinimo taisykles, kurias sekant, galima aiškiai nusakyt, kiek pvz. nukrypta nuo taisyklių ir kiek už tokius nukrypimus yra atleistina. Galima pateikti pataisas, ką būtų galima pakeisti. Per 5 m. apsitvarkė Kaunas, lyg ir pradeda Vilnius, bet paėmus bendrą mastą apsitvarkymas dar mikroskopinis. Neįgalieji gali laisviau judėti tik ribotose plotuose, daugiabučių rajonai tai visas pasaulis pripažįsta, kad užstrigę 80-uosiuose Gerėjant gyvenimo kokybei, kis ir gyventojų poreikiai.

              Matant pavyzdžius kaip sutvarkoma smulki infrastruktūra Vilniuje ar šiaip kur nors Lietuvoje, tikiuosi atsiras vis daugiau besidominčių kaip šiuos pavyzdinius sutvarkymus pritaikyti kuo plačiau Anksčiau šie šiaip fun dalykai tiesiog nesulaukdavo susidomėjimo.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Tas ir yra baisiausia, kad po 27 metų nepriklausomybės ir 14 metų ES vis dar tebesame LTSR, kur neįgalieji turi "reikalauti" tokios elementarios žmogaus teisės kaip galimybė judėti šaligatviu ar kirsti gatvę TAM NUMATYTOJE vietoje su specialiai jiems numatytu liftu, kuris faking NEVEIKIA nuo day 1. Toks mūsų miesto valdžios požiūris yra visiška cinizmo viršūnė. Tai yra nesuvokiamas attitude ir man tiesiog norisi apsivemti matant tokius dalykus. How the f*ck kažkas tokio gali būti daroma mūsų šalyje 2018 metais? Kaip jiems b**t negėda? Čia gi baisiai didelis elephant in the room.
                Nenustebčiau jei miesto biudžetas dabar skurdesnis nei LTSR laikų, vertinant to meto kainomis, kitaip turbūt išeitų įpirkti naują asfaltą ir takus tiesti nereiktų iš senų krantinės blokų? Liftai turbūt irgi veiktų bent pirmą dieną.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Nenustebčiau jei miesto biudžetas dabar skurdesnis nei LTSR laikų, vertinant to meto kainomis, kitaip turbūt išeitų įpirkti naują asfaltą ir takus tiesti nereiktų iš senų krantinės blokų? Liftai turbūt irgi veiktų bent pirmą dieną.
                  Ne, čia požiūrio reikalas. Kadangi, kaip suprantu, John kaip ir aš, mėgsta pakovoti su Vilniaus savivaldybe, tai priėjau išvados po paskutinio savo kreipimosi, kad apskirtai nieko nesikeis bent 10 metų, kol šitie bebrai nueis į kažkur į užmarštį. Paskui atsiras nauji vadovai, kurie, pavyzdžiui, susės į autobusą ir nuvažiuos, tarkime, į Varšuvą, kur galės pažiūrėti, kaip kuriama miesto infrastruktūra, nekuriant stebuklo (atmetant metro, tramvajaus ar nerealiai išvystytos miesto viešojo transporto sistemos, kas sunkiai įkandama Vilniui), o tesiog įrengiant patogią, aiškią, malonią pėsčiojo ir dviratininko infrastruktūrą.
                  Štai, pvz., kažkada (gal prieš metus) registravau "tvarkau vilnių" tokia problemą. Rašiau, kad čia (Vingrių / Naugarduko susikirtime) https://www.google.com/maps/@54.6776...7i13312!8i6656 egzistuoja didelė problema, kad einantys (ypač moksleiviai (Daukanto progimnazijos), studentai (Vilniaus kolegijos) Naugarduko g. nuo kalvos į senamiesčio pusę (kirsdami Vingrių g.) dažnai atsiduria labai nepatogioje sitacijoje, nes tie, kurie suka iš Naugarduko, tai daro greit, o einantys paprastai nežiūri, nes reikia labai pasisukti dešinėn. Prašiau nupiešti zebrą ir pastatyti pesčiųjų perėjos ženklą, nes piestieji galvoja, kad juos visad praleis, o automobilistai kažkodėl čia lekia. Esu bent 4x matęs, kaip vos nenumuša žmogaus. Einant matosi, kad vieni burnoja, kad eina pestieji nežiūrėdami (nes ženklo nėra) ir kiti (nesuprasdami, kodėl mašinos nepraleidžia) Veliau mačiau, kad kažkas registravo, kad padėtų "gulinti mentą", nes automobiliai labai lekia Vingrių g. ir tampa nesaugu. Gavau atsakymą tipo kažkas tokio (parafraze): "čia ir taip turi praleisti mašinos, todėl perėja yra nereikalinga". Manau, kad kai kažkas bus numuštas, tuomet čia padarys pakeltą zebrą. Taip, deja, pas mus yra.
                  Kodėl taip sakau? O todėl, kad tai galioja absoliučiai viskam, kas susiję su Vilniaus bandymu užsidėti civilizacijos rūbą. Galbūt šitie privažiavę kaimiečiai užaugins naują kartą, kurie bus miestiečiai ir jų požiūris bus kitoks, miestietiškas ir jie mylės savo miestą ir norės gyventi saugioje, patogioje, malonioje aplinkoje. Pabendrautumėte su viešosios tvarkos skyriaus specialstais, suprastumėte, kad tie žmonės yra tik tam, kad kovotų su miesto apsileidimo pasekmėm, bet niekas neturi valios ir noro padaryti, kad neliktų priežasčių. Taip ir gyvenam.
                  Paskutinis taisė R.D.; 2018.03.31, 02:49.

                  Comment


                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                    https://www.google.com/maps/@54.6776...7i13312!8i6656 egzistuoja didelė problema, kad einantys (ypač moksleiviai (Daukanto progimnazijos), studentai (Vilniaus kolegijos) Naugarduko g. nuo kalvos į senamiesčio pusę dažnai atsiduria labai nepatogioje sitacijoje, nes tie, kurie suka iš Naugarduko, tai daro greit, o einantys paprastai nežiūri, nes reikia labai pasisukti dešinėn. Prašiau nupiešti zebrą ir pastatyti pesčiųjų perėjos ženklą, nes piestieji galvoja, kad juos visad praleis, o automobilistai kažkodėl čia lekia. Esu bent 4x matęs, kaip vos nenumuša žmogaus. Einant matosi, kad vieni burnoja, kad eina pestieji nežiūrėdami (nes ženklo nėra) ir kiti (nesuprasdami, kodėl mašinos nepraleidžia) Veliau mačiau, kad kažkas registravo, kad padėtų "gulinti mentą", nes automobiliai labai lekia Vingrių g. ir tampa nesaugu. Gavau atsakymą tipo kažkas tokio (parafraze): "čia ir taip turi praleisti mašinos, todėl perėja yra nereikalinga". Manau, kad kai kažkas bus numuštas, tuomet čia padarys pakeltą zebrą. Taip, deja, pas mus yra.
                    Aha, matau, kad pati Naugarduko gatvė yra plati. Kiek žinau planuoja šią gatvę pritaikyti dviratininkams, t.y. gatvė susiaurės. Gal tai pridės kažkokį saugumo efektą. Atsiras kažkokios žymės, rodančios, kad yra sankryža ir per ją vaikšto pėstieji. Gal net tie trikampiai atsiras, kuriuos turi pvz. Gedimino pr.

                    Tokias 3 juostas galinčias sutalpinti gatves peržiūrėčiau, ar galima būtų papaišyti parkavimosi ar dviračių juostų ar padaryti 2+1. Plačios 1+1 gatvės yra nepageidaujamos kaip ir sovietskij požeminės perėjos.

                    Sutinku, kad visų visa reikalo esmė, tai sovietinė darbo praktika/etika. Reikia galvoti, kaip tapti elementaria Vakarų Europa, kokia yra Prancūzija, Suomija ar Airija. Nesugalvoti kažko nuosavo, o tiesiog tapti dalimi to į kur ir emigruojame. Ir jokių bet.

                    Kad išnyktų ar gerokai apnyktų kalbos, kad "ai čia Lietuva... ir t.t."
                    Paskutinis taisė PoDV; 2018.03.31, 02:23.

                    Comment


                      /\ Ar čia tikrai pataikyta į temą?
                      Panašu, kad prasideda diskusijų apie Vilniaus m. savivaldybę, viešąjį transportą ir dviratininkus hibridas.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        /\ Ar čia tikrai pataikyta į temą?
                        Panašu, kad prasideda diskusijų apie Vilniaus m. savivaldybę, viešąjį transportą ir dviratininkus hibridas.
                        Viskas sukasi apie pėsčiųjų galimybes/saugumą pėsčiųjų perėjimo vietose. Nuo darbo etikos, aplinkybių iki rezultatų.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Nenustebčiau jei miesto biudžetas dabar skurdesnis nei LTSR laikų, vertinant to meto kainomis, kitaip turbūt išeitų įpirkti naują asfaltą ir takus tiesti nereiktų iš senų krantinės blokų? Liftai turbūt irgi veiktų bent pirmą dieną.
                          Kur kas pigiau butų buvę palikti paprastą reguliuojamą pėsčiųjų pereją. Dabar už belenkiek pinigų pastatė visiškai nereikalingą šūdą ir dėl facto UŽDRAUDĖ gatvę kirsti neįgaliesiems.
                          Paskutinis taisė John; 2018.03.31, 13:14.

                          Comment


                            Tai ant liftų yra nurodytas avarinės tarnybos numeris. Kas ten šalia gyvenat ir sakot liftas neveikia, pamėginkit paskambint ir pranešt. Įdomu ką pasakys.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Tai ant liftų yra nurodytas avarinės tarnybos numeris. Kas ten šalia gyvenat ir sakot liftas neveikia, pamėginkit paskambint ir pranešt. Įdomu ką pasakys.
                              Iškvietus turėtų sutvarkyti, bet kiek ilgai tęsis tokie tvarkymai? Man tai iš savivaldybės pusės, statant "sau" tokį statinį ir jį priimant eksploatuoti, užkliuvo du dalykai susiję su keltuvu:
                              1) Pats keltuvas. Sumontuotas modelis (http://www.vimec.biz/en/catalog/home...vimec-homelift), kuris pristatomas kaip namų liftas. T.y. iš esmės keltuvas, kuris pagal gamintojo aprašymus nėra pritaikytas pastoviam ir intensyviam naudojimui. Juo labiau, neaišku ar jis pasižymi "antivandalinėmis" savybėmis ir yra atsparus visokiems smulkiems palaužymams. Pernelyg daug su keltuvais neteko susidurti, tai gal klystu, bet kiek teko, tai tokį siūlė kaip ne intensyviam naudojimui skirtą.
                              2) Kažkurio straipsnio nuotraukoje mačiau kaip ant sienos pritvirtintame inspekciniame pultelyje, kuriuo technikas esant reikalui valdo keltuvą, buvo palikti raktai. Kaip objektą perėmė eksploatacijai, jei atidarymo metu, viešam prieinamumui palikti raktai aptarnavimui, skydai neuždaryti ir t.t. Man tai nieko keisto, kad keltuvas greit nebeveikė, nes kasnors eidamas pro šalį galėjo pasukti šį raktelį, keltuvą užblokuoti ir raktus nusinešti...

                              Comment


                                Click image for larger version

Name:	C3CCE929-6940-4FF3-A658-32EFC98125AE.jpeg
Views:	262
Size:	251,3 kB
ID:	1631278
                                Flickr

                                Comment


                                  Net tik myžnius, bet ir melagis mūsų "meras".

                                  Comment


                                    Kiek nedaug reikia pagyvenusiems žmonėms, kad juos padaryti laimingais. Užtenka tik pailginti nueinamą atstumą (prisidėjo ~50 m) ir kelyje "įmontuoti" dvejus stačius laiptus Tris kart valio VMS, kuri žmones daro laimingus.

                                    P.S. Visada galvojau, kad be mūsų tik Rusijoje šiais laikais įrenginėja tokias požemines perėjas, bet pasirodo, kad bent jau Maskvoje kai kur prie tokių požeminių perėjų pradėjo įrenginėti reguliuojamas perėjas žmonių patogumui. Nes liftų į tas perėjas montuoti net neverta, vis vien jie ten neveiks.
                                    Paskutinis taisė sleader; 2018.04.01, 16:36.

                                    Comment


                                      Jeigu meras būtų dar nusifotkines prie vaikų, tai būtų pilnas komplektas (jauni ir seni) ir visi laimingi. Pažėsiu po 1 mėn., kaip dirbs tas liftas. Kas iš Koralų, tai raportuokite apie būklę.O šiaip šitas šūdas dar kartą įrodo, kad pas mus "no country for old man".

                                      Comment


                                        Šiaip geriausia būtų pastatyti tokios perėjos viduje matuoklį "kaip vertinate šią perėją", tokį, kur gali pasirinkti nuo 1 iki 5 (nuo labai blogai iki labai gerai). Tada būtų aišku, ar perėja patinka ar ne.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Click image for larger version

Name:	C3CCE929-6940-4FF3-A658-32EFC98125AE.jpeg
Views:	262
Size:	251,3 kB
ID:	1631278
                                          Nesuprantu, kuo požeminė perėja patogiau pėstiesiems. Vairuotojams tai suprantu, kad nebeliko šviesoforo, bet pėstiesiems, ir ypač senyvo amžiaus žmonėms, juk nepatogiau, nes reikia laipioti žemyn aukštyn.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X