Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    1000 pėsčiųjų svarbesni, nes tie 1000 ponaičių sėdi 1000 automobilių.
    Būtent, todėl tiems pėstiesiems ir buvo įrengta požeminė perėja net su liftu, kad nereiktų be reikalo gaišti laiko laukiant šviesoforo ir kvėpuoti išmetamųjų dujų šalia gatvės.
    Flickr

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Neseniai ten dažnai vaikščiodavau - kad laukia beveik visi. Retas neištveria iki žalios.
      Fazės antraeilis dalykas.
      Laukia, nes ten labai daug automobilių važiuoja ir iš 3 krypčių, bet pvz. Mindaugo g., šalia Maximos visi varo per raudoną 3 juostas net nesustodami, nes užtenka tik į vieną pusę pasukti galvą ir matosi iš tolo ar nėra automobilių.
      Flickr

      Comment


        Parašė RamasN Rodyti pranešimą

        Tai čia yra turtinė neapykanta ar kas ? Transportas yra efektyvesnė keliavimo priemonė, nei kojos, todėl ne vietoje aistros, neturinčios nieko bendra su pragmatika ir iškreipiančios požiūrį. Gal laikas į viduramžius ?
        Tai yra atsakymas į užduotą klausimą, remiantis mūsų lietuviška realybe. Miestas turi būti patogus pėsčiam žmogui, kad ir einančiam iš namų iki garažo, kur pasistatė savo mašiną.
        O į viduramžius ir akmens amžių prašyčiau mūsų nenukreipinėti, nes vakaruose, į kuriuos taip bandome lygiuotis, jus patį į ten nukreips.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

          Tai yra atsakymas į užduotą klausimą, remiantis mūsų lietuviška realybe. Miestas turi būti patogus pėsčiam žmogui, kad ir einančiam iš namų iki garažo, kur pasistatė savo mašiną.
          O į viduramžius ir akmens amžių prašyčiau mūsų nenukreipinėti, nes vakaruose, į kuriuos taip bandome lygiuotis, jus patį į ten nukreips.
          Tai stovėti prie šviesoforo ir kvėpuoti išmetamosiomis dujomis yra patogumo pavyzdys, o pereiti požeminę perėją - nepatogumo?

          Comment


            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

            Tai stovėti prie šviesoforo ir kvėpuoti išmetamosiomis dujomis yra patogumo pavyzdys, o pereiti požeminę perėją - nepatogumo?
            A, tai galima ir kitaip paklausti: o stovėti gryname ore ir nelaipioti laiptais yra blogiau nei lipti laiptais po žeme į myžalais dvokiantį praėjimą? Kaip paklausi tokį atsakymą ir gausi.

            ----

            Pastebėjau, kad nauja perėja po Laisvės pr. turės stoglangį skiriamojoje kelio juostoje, toks trikampis (atrodo baisiai kičiškai šiaip). Bet gal nors kiek jaukumo priduos tai perėjai.

            Comment


              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

              Tai stovėti prie šviesoforo ir kvėpuoti išmetamosiomis dujomis yra patogumo pavyzdys, o pereiti požeminę perėją - nepatogumo?
              Dabar išeina, kad taip...
              Ir, kiek supratau, perėjų turi būti kuo daugiau, nes niekšai automobiluose (ir troleibusuose) jau užkniso.

              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              A, tai galima ir kitaip paklausti: o stovėti gryname ore ir nelaipioti laiptais yra blogiau nei lipti laiptais po žeme į myžalais dvokiantį praėjimą? Kaip paklausi tokį atsakymą ir gausi.
              O kas ten primyžo?

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                A, tai galima ir kitaip paklausti: o stovėti gryname ore ir nelaipioti laiptais yra blogiau nei lipti laiptais po žeme į myžalais dvokiantį praėjimą? Kaip paklausi tokį atsakymą ir gausi.
                Žiūrėkim į faktus, prie gatvės stovėdamas ir laukdamas žalio daugiau prisikvėpuosi dujų nei būdamas požeminėje perėjoje, laiko vidutiniškai sugaiši stovėdamas taip pat daugiau.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Žiūrėkim į faktus, prie gatvės stovėdamas ir laukdamas žalio daugiau prisikvėpuosi dujų nei būdamas požeminėje perėjoje, laiko vidutiniškai sugaiši stovėdamas taip pat daugiau.
                  Nebūtinai. Viskas priklausys nuo to, kaip bus sureguliuotas šviesoforas.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Žiūrėkim į faktus, prie gatvės stovėdamas ir laukdamas žalio daugiau prisikvėpuosi dujų nei būdamas požeminėje perėjoje, laiko vidutiniškai sugaiši stovėdamas taip pat daugiau.
                    Gal galima matavimu saltini ir kaip padarete tokia isvada?
                    As sakyciau kad lygiai tiek pat kiek einant pozemine pereja, kadangi kietosios daleles yra sunkios ir kaupiasi zemumuose, duobese ir pan.

                    Comment


                      Kažkaip dalis forumiečių labai linkę į kraštutinumus. Suprantama, kad požeminė perėja ne tobula, bet esamoje situacijoje ji jau padaryta ir koks tikslas kvestionuoti jos reikalingumą? Manau, dabar reikia dėti pastangas, kad ši perėja būtų švari ir visada veiktų liftas. O kalbos apie Laisvės prospekto siaurinimą, šviesoforų, ženklų pristatymą kol kas neturi jokio realaus pagrindo. Manau sutiksite, kad iki tokių sprendimų reikia padaryti labai daug kitokių, pradedant nuo bendros miesto susisiekimo koncepcijos sutarimo ir pasitvirtinimo.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Nebūtinai. Viskas priklausys nuo to, kaip bus sureguliuotas šviesoforas.
                        Bebeajo, jei automobiliams žalias degs 5 sekundes, o pėstiesiems minutę, tada taip, bet šioje vietoje taip niekada nebus, žiūrėkim realiai.
                        Paskutinis taisė Lettered; 2018.03.29, 15:04.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                          Gal galima matavimu saltini ir kaip padarete tokia isvada?
                          As sakyciau kad lygiai tiek pat kiek einant pozemine pereja, kadangi kietosios daleles yra sunkios ir kaupiasi zemumuose, duobese ir pan.
                          Labai paprastai, Konstitucijos pr. pabandykite savaitę eiti tik pro požeminę perėję, o kitą per šviesoforą, antru atveju dažniausiai teks nuobodžiai šalti kvėpuojant smirdančias dujas ir gaištant laiką, pirmu greitai ir komfortiškai (ypač žiemą) kirsti gatvę.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                            Tai stovėti prie šviesoforo ir kvėpuoti išmetamosiomis dujomis yra patogumo pavyzdys, o pereiti požeminę perėją - nepatogumo?
                            Kodėl cituojat mano pranešimą ir klausiat tokio klausimo? Aš čia kažkur sakiau, kad požeminė perėja yra blogai? Nesuprantu, iš kur tokios išvados padarytos.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Labai paprastai, Konstitucijos pr. pabandykite savaitę eiti tik pro požeminę perėję, o kitą per šviesoforą, antru atveju dažniausiai teks nuobodžiai šalti kvėpuojant smirdančias dujas ir gaištant laiką, pirmu greitai ir komfortiškai (ypač žiemą) kirsti gatvę.
                              Viskas tas ok, jei perėja yra patogiai įrengta, o ne su stačiais laiptais.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Viskas tas ok, jei perėja yra patogiai įrengta, o ne su stačiais laiptais.
                                Dėl to pritariu, nesuprantu, kodėl karoliniškėse ar pilaitėse įrengiamos tokios stačios lyg nebūtų daug vietos...
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Dėl to pritariu, nesuprantu, kodėl karoliniškėse ar pilaitėse įrengiamos tokios stačios lyg nebūtų daug vietos...
                                  Nėra čia ko nesuprasti. Taupus meras. Paėmė nuo sovietmečio laikų projektą, galvojo, pabetonuosim, padažysim ir bus papigiai... o po to dar pasirodė, kad reikia liftų, stoginės... Žodžiu norėjo kaip geriau, gavosi, kaip visada.

                                  Comment


                                    Amsterdamas 1970s ir dabar:

                                    Click image for larger version

Name:	toderian-tweet.jpg
Views:	78
Size:	144,1 kB
ID:	1630621
                                    jie gi nesupranta nieko, eikit paaiskinkit kad reik srautus atskirt, kad anksciau buvo geriau, nes jie tuoj visi uzsimus! va paziurekit kur matyta viena gatve ir dviraciai ir masinos! Nesaugu! Reikia, kad masinos vaziuotu 100 o zmones butu uz tvoru - va tada bus saugu!

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      Amsterdamas 1970s ir dabar:

                                      Click image for larger version

Name:	toderian-tweet.jpg
Views:	78
Size:	144,1 kB
ID:	1630621
                                      jie gi nesupranta nieko, eikit paaiskinkit kad reik srautus atskirt, kad anksciau buvo geriau, nes jie tuoj visi uzsimus! va paziurekit kur matyta viena gatve ir dviraciai ir masinos! Nesaugu! Reikia, kad masinos vaziuotu 100 o zmones butu uz tvoru - va tada bus saugu!
                                      Kažin, ar įmanoma buvo labiau nesusijusį su aptariama situacija pavyzdį parinkti...

                                      Comment


                                        Vilniaus miesto savivaldybės Facebook live transliacija. Šimašius atidaro Karoliniškių požeminę perėją. Su muzikėle, kaip priklauso.

                                        Mieli vilniečiai, nuoširdžiai sveikinu jus, dabar mes saugesni. Kviečiu visus praeiti įsitikinti, kad perėja TIKRAI LABAI LABAI GRAŽI
                                        https://www.facebook.com/vilnius.lt/...NAIuyfAUBHJw4Q

                                        Kad isitikinti kokia ji TIKRAI GRAZI reikia paziureti video.

                                        Comment


                                          Labai įdomiai čia atrodo. Pakyli perėja ir turi iškarto kirsti platų įvažiavimą į prekybcentrį. Atrodo ypatingai saugu, ypač įvertinant situacijas, kai reikia skubėti link stotelės į nuvažiuojantį transportą.



                                          Nuotrauka paimta iš: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...eja-787-948866
                                          Paskutinis taisė watzas; 2018.03.30, 13:25.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X