Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O tai vis gi įdomu, LIDL sujungtas su perėja ar ne?
    Ne. Perėja yra tik nuo vienos gatvės pusės iki kitos.

    Labai laukiu, kol ten pagaliau nuims šviesoforą. Lėksiu su vėjeliu, kėgliai nebesimaišys po ratais
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Lrytas.lt 2018.03.26
      Vilniuje atidaroma brangiai kainavusi perėja
      Apmaudu, kad taip pompastiškai atidaromas objektas, kuris šiai dienai nebereikalingas ir yra morališkai pasenęs. Šios perėjos labai reikėjo 10-15 metų anksčiau, iki nutiesiant Vakarinį aplinkkelį. Dabar ji nebeteko jokios prasmės, tik sunkiau judantiems gyventojams sukels papildomų iššūkių kirsti gatvę. O ir tiems patiems paminėtiems dviratininkams tapo gerokai nepatogiau.

      Tik aišku šiame "saugesniame" pėstiesiems ir dviratininkams prospekte, dabar galėsime įsibėgėti ne iki 70 km/h, o lėkti bent 90.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Apmaudu, kad taip pompastiškai atidaromas objektas, kuris šiai dienai nebereikalingas ir yra morališkai pasenęs. Šios perėjos labai reikėjo 10-15 metų anksčiau, iki nutiesiant Vakarinį aplinkkelį. Dabar ji nebeteko jokios prasmės, tik sunkiau judantiems gyventojams sukels papildomų iššūkių kirsti gatvę. O ir tiems patiems paminėtiems dviratininkams tapo gerokai nepatogiau.

        Tik aišku šiame "saugesniame" pėstiesiems ir dviratininkams prospekte, dabar galėsime įsibėgėti ne iki 70 km/h, o lėkti bent 90.
        O kas nepatogaus, jei bus prižiūrimas ir veiks liftas?

        Comment


          Viskas, ko reikia - tai nuolat prižiūrėti liftus. Augant visuomenės sąmoningumui ir savivaldybės biudžete atsirandant vis daugiau lėšų, liftai turėtų iš nepraktiško tapti įprastu dalyku. Tada ir nebeliks jūsų minėtų problemų.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

            O kas nepatogaus, jei bus prižiūrimas ir veiks liftas?
            Ant lifto esantys lipdukai nurodo, kad juo leista naudotis tik neįgaliesiems ir su vaikų vežimėliais, bet ne dviratininkams.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Visada galima bambėti, kad padarė per vėlai ir ne taip. Taip. Bet ar turi prasmę? Ne. Vis tiek tai duoda naudą, net ir tuo požiūriu, kad šviesoforo eliminavimas sumažina oro užterštumą.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                O kas nepatogaus, jei bus prižiūrimas ir veiks liftas?
                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                Viskas, ko reikia - tai nuolat prižiūrėti liftus. Augant visuomenės sąmoningumui ir savivaldybės biudžete atsirandant vis daugiau lėšų, liftai turėtų iš nepraktiško tapti įprastu dalyku. Tada ir nebeliks jūsų minėtų problemų.
                Viskas tik prielaidose, jei veiks, jei bus prižiūrimas ir t.t. Nors visi puikiai žinome, kad po kelių metų jis nei veiks, nei bus tinkamai prižiūrimas.
                Elementarus pvz. yra požeminė perėja prie Europos aikštes, kuri yra pačios savivaldybės pašonėje, miesto centre ir kur pėsčiųjų srautas tikrai didelis, tačiau niekas normaliai neprižiūrima. Tiesa nežinau, gal šiai dienai liftai suremontuoti, bet nuo pastatymo jie normaliai teveikė max metus.

                Arba tarkime, naujoji (užbaigta senoji) požeminė perėja Pilaitėje. Ten tas keltuvas normaliai funkcionuoja šiai dienai? Ar neįgaliajam yra sąlygos juo pačiam vienam tinkamai pasinaudoti, išvis jam yra pakankamai informacijos kaip juom naudotis? T.y. jis ten buvo suprojektuotas ir sumontuotas, kad iš tiesų miestas būtų patogus miestiečiams, ar tik tam, kad be jo p. Nijolė neuždėtų parašo ant statybos užbaigimo akto?

                Šiaip iš tiesų esame "bananų respublika", nes ten kur tikrai reikia, nesugebame surasti pinigų investicijoms ir sutvarkymams, važinėjame išbyrėjusiu asfaltu, vaikštome suklypusiais šaligatviais, o kur nereikia investuojame didžiulius pinigus ir tuo pačiu "užsiprogramuojame" didesnį lėšų poreikį eksploatacijai. Tiesiog nesugebame tinkamai pasirinkti prioritetų ir nukreipti resursų tinkama linkme. Buvo normalus sprendimas su reguliuojama pėsčiųjų perėja, kuri buvo patogi tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Tačiau reikėjo investuoti krūvą pinigų, kad pėstiesiems ir dviratininkams taptų nepatogiau, o tada reikės kasmet paskirti dar kažkokią sumą pinigų, kad išlaikyti bent minimalų patogumą/prieinamumą visiems - liftus. Nors iki tol buvęs sprendimas investicijų beveik neprašė, tačiau ir ten nebuvo sugebama palaikyti dangų (šaligatvių) geros būklės ir laiku atinaujinti ženklinimą.
                Ir visa tai vien dėl to, kad automobiliai galėtų greičiau praskrieti šią vietą ir ilgiau stovėti prie sekančio šviesoforo. Kadangi automobiliai greičiau važiuos, tai tuoj bus investuojama papildomai į greičio kontrolės priemonės, nes čia juk ne greitkelis ir greitai skrieti nėra ko.

                Visi šie įgyvendinami projektai prieštarauja visoms kuriamoms judrumo, darnumo ir kt. koncepcijoms ir planams, bei jų tikslams. T.y. popieriuje viskas aprašoma ir nupiešiama vienaip, o daroma tarsi būtų visai kiti tikslai. Nėra konkrečios strategijos, o jeigu bent jau kryptis yra aiški, tai akivaizdu, kad VMS nėra aiškios priemonės, kaip keliauti link tos krypties.

                Apie durnus, netoliaregiškus ir švaistūniškus sprendimus statybų ar infrastruktūros srityse galėčiau čia baisiai išsiplėsti, bet paklodžių nerašysiu. Svarbu, kad PR pranešimuose galima įdėti naujų objektų nuotraukų ir parašyti kaip viskas gerėja
                Paskutinis taisė sleader; 2018.03.26, 22:48.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą



                  Viskas tik prielaidose, jei veiks, jei bus prižiūrimas ir t.t. Nors visi puikiai žinome, kad po kelių metų jis nei veiks, nei bus tinkamai prižiūrimas.
                  Elementarus pvz. yra požeminė perėja prie Europos aikštes, kuri yra pačios savivaldybės pašonėje, miesto centre ir kur pėsčiųjų srautas tikrai didelis, tačiau niekas normaliai neprižiūrima. Tiesa nežinau, gal šiai dienai liftai suremontuoti, bet nuo pastatymo jie normaliai teveikė max metus.

                  Arba tarkime, naujoji (užbaigta senoji) požeminė perėja Pilaitėje. Ten tas keltuvas normaliai funkcionuoja šiai dienai? Ar neįgaliajam yra sąlygos juo pačiam vienam tinkamai pasinaudoti, išvis jam yra pakankamai informacijos kaip juom naudotis?

                  Šiaip iš tiesų esame "bananų respublika", nes ten kur tikrai reikia, nesugebame surasti pinigų investicijoms ir sutvarkymams, važinėjame išbyrėjusiu asfaltu, vaikštome suklypusiais šaligatviais, o kur nereikia investuojame didžiulius pinigus ir tuo pačiu "užsiprogramuojame" didesnį lėšų poreikį eksploatacijai. Tiesiog nesugebame tinkamai pasirinkti prioritetų ir nukreipti resursų tinkama linkme. Buvo normalus sprendimas su reguliuojama pėsčiųjų perėja, kuri buvo patogi tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Tačiau reikėjo investuoti krūvą pinigų, kad pėstiesiems ir dviratininkams taptų nepatogiau, o tada reikės kasmet paskirti dar kažkokią sumą pinigų, kad išlaikyti bent minimalų patogumą/prieinamumą visiems - liftus. Nors iki tol buvęs sprendimas investicijų beveik neprašė, tačiau ir ten nebuvo sugebama palaikyti dangų (šaligatvių) geros būklės ir laiku atinaujinti ženklinimą.
                  Ir visa tai vien dėl to, kad automobiliai galėtų greičiau praskrieti šią vietą ir ilgiau stovėti prie sekančio šviesoforo. Kadangi automobiliai greičiau važiuos, tai tuoj bus investuojama papildomai į greičio kontrolės priemonės, nes čia juk ne greitkelis ir greitai skrieti nėra ko.

                  Visi šie įgyvendinami projektai prieštarauja visoms kuriamoms judrumo, darnumo ir kt. koncepcijoms ir planams, bei jų tikslams. T.y. popieriuje viskas aprašoma ir nupiešiama vienaip, o daroma tarsi būtų visai kiti tikslai. Nėra konkrečios strategijos, o jeigu bent jau kryptis yra aiški, tai akivaizdu, kad VMS nėra aiškios priemonės, kaip keliauti link tos krypties.

                  Apie durnus, netoliaregiškus ir švaistūniškus sprendimus statybų ar infrastruktūros srityse galėčiau čia baisiai išsiplėsti, bet paklodžių nerašysiu. Svarbu, kad PR pranešimuose galima įdėti naujų objektų nuotraukų ir parašyti kaip viskas gerėja
                  Nesuprantu, kam rašyti šias paklodes dėl projekto, kuris jau įgyvendintas. Toliau reikia kalbėti apie jo palaikymą, o ne ką reikėjo daryti anksčiau. Didžiajai daliai žmonių bus nei šilta, nei šalta ar čia požeminė, ar antžeminė perėja. Kitas dalykas, kiek pamenu, pats labai mėgstate akcentuoti saugumą. Dabar jau buvusi perėja buvo itin nesaugi. Kiekvieną dieną ten važiuoju ir vien aš mačiau bent tris potencialiai blogai galėjusias baigtis situacijas. Stebuklas, kad ten nebuvo žūčių (ar nebuvo?).

                  Comment


                    Atskirti eismą nuo pėsčiųjų reikėjo vien dėl saugumo. Net ir su šviesoforiniu reguliavimu ten įvyko ne vienas skaudus įvykis. Tiesiog požeminės perėjas reikia įrenginėti su nuolydžiais, o ne laiptais. Visai kaip čia: https://www.google.lt/maps/@50.06456...2!8i6656?hl=lt

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Visada galima bambėti, kad padarė per vėlai ir ne taip. Taip. Bet ar turi prasmę? Ne. Vis tiek tai duoda naudą, net ir tuo požiūriu, kad šviesoforo eliminavimas sumažina oro užterštumą.
                      Bet koks sprendimas kažkam duodą naudą, o kažkam sukelia nepatogumų. Ar tikrai jis davė tokią naudą, kad atpirktų investicijas ir kai kuriems sukeltus nepatogumus?
                      Neradau aktualių taršos žemėlapių, kurie suformuoti jau po aplinkkelio atidarymo, tačiau kažkaip labai abejoju ar čia šiuo metu buvo probleminė vieta dėl oro taršos ir ar bus kažkoks ženklesnis pagerėjims. Už mažesnę investicijų sumą, veikiausiai buvo galima įrengti daugiau želdynų, kurie būtų priimtinesni ir aplinkiniams ir veiktų taršos klausimu.

                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                      Negalvojau, kad dviratininkams didelė problema įveikti požeminę perėją...
                      Nėra didelė problema, bet jeigu važiuojant mieste reikia pastoviai nulipti nuo dviračio, tai jį vestis per normalią perėją, tai vestis per požeminę, ar tai iš tiesų yra miestas, kuris patogus susisiekimui dviračiu? Ar tik apsimetantis tokiu. Norėčiau atkreipti dėmesį, kad pagal paskutines tendencijas pėstieji ir dviratininkai yra svarbiausi, aktualus jų judėjimo patogumas, o automobiliai nustumti į paskutinį planą. (Bet čia tik kalbose ir gražiai įliustruotuose planuos, realybėje - priešingai )

                      Įsivazduokime kaip patogu būtų mieste važiuoti automobiliu, jeigu kas 500 metrų stovėtų užtvarai (šlagbaumai), kuriuos norint atidaryti ir važiuoti toliau, reikėtų išlipti iš automobilio, jį apeitį ir paspausti mygtuka

                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                      Nesuprantu, kam rašyti šias paklodes dėl projekto, kuris jau įgyvendintas. Toliau reikia kalbėti apie jo palaikymą, o ne ką reikėjo daryti anksčiau. Didžiajai daliai žmonių bus nei šilta, nei šalta ar čia požeminė, ar antžeminė perėja. Kitas dalykas, kiek pamenu, pats labai mėgstate akcentuoti saugumą. Dabar jau buvusi perėja buvo itin nesaugi. Kiekvieną dieną ten važiuoju ir vien aš mačiau bent tris potencialiai blogai galėjusias baigtis situacijas. Stebuklas, kad ten nebuvo žūčių (ar nebuvo?).
                      Tiesiog, kad sukelti diskusiją ir galbūt bent ateityje nekartoti tokių klaidų. Kažkaip vien tylėti ir susitaikyti nesinori, kai matai, kad miestas "planuojamas" įgyvendinant prieš trisdešimtmetį suplanuotus sprendimus ir visiškai nežiūrint ar šiai dienai jie dar aktualūs, ar jau nebe.

                      Nesaugi ji buvo veikiausiai dėl pėsčiųjų elgesio, kai jie eidavo nepaisydami draudžiamo signalo. Ar ne taip? Kaip inžinerinė priemonė, tai reguliuojama perėja yra visiškai saugi. Taigi čia yra kita, kontrolės problema. Kai tai nekontroliuojama ir žmonės gali laisvai nepaisyti signalų. Kitas dalykas, kad pati gatvė netinkamo profilio ir labiau panaši į greitkelį, bet su įvažiavimais į kiemus ir šaligatviais palei gatvę.


                      Paskutinis taisė sleader; 2018.03.26, 23:17.

                      Comment


                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                        Vis tiek nesuprantu, kaip ši perėja susijusi su dviratininkais, jei per ją neina joks dviračių takas...
                        Tai čia kita esminė prioritetų problema: nutiesiamas dviračių takas neorganizuojant jokių patogių patekimų iki jo, o kiek esančius patogesnius (perėją) naikinant.

                        Požeminė perėja nėra blogai. Pėstiesiems nereiks laukti, automobiliams nereiks laukti. Čia blogai yra tai, kaip ji padaryta. Nors projektas ruoštas naujas, tačiau nuo sovietmečio niekur nepasistūmėjom: statūs laiptai ir tiek žinių.

                        Comment


                          Pestiesiems nereikes laukti? Didzioji dauguma zmoniu, einanciu per ta pereja yra vyresnio amziaus. Gal paskaiciuojam laika per kuri ta mociute palauktu zalios ir pereitu ir palyginkim su laiku kai ji nieko nelaukdama nuduks laiptais i apacia ir po to i virsu. Itariu gausis tas pats.
                          Vargsa Lidla savivaldybe isterorizavo apmoketi beveik 300k euru tam kad apriboti lankytoju srauta i ji pati! Esu tikras dabar bent 5-10% zmoniu, ejusiu anksciau per pereja pora kart ten praeje nusispjaus ir apsipirks Norfoje.
                          Apskritai iprastos perejos panaikinimas yra nusikaltimas pries zmones ir visuomene. Nes nuo siol nuo pat Oslo g. iki Narbuto sankryzos neliko nei vienos antzemines perejos per sita autostrada. Ir tai de facto yra autostrada su viesuoju transportu.
                          Taciau sprendziant pagal like/dislike skaiciu prie komentaru po lryto straipsniu musu visuomene yra buki ir ji nusipelno gyventi taip kaip gyvena.
                          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.03.27, 13:51.

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                            Pestiesiems nereikes laukti? Didzioji dauguma zmoniu, einanciu per ta pereja yra vyresnio amziaus. Gal paskaiciuojam laika per kuri ta mociute palauktu zalios ir pereitu ir palyginkim su laiku kai ji nieko nelaukdama nuduks laiptais i apacia ir po to i virsu. Itariu gausis tas pats.
                            Vargsa Lidla savivaldybe isterorizavo apmoketi beveik 300k euru tam kad apriboti lankytoju srauta i ji pati! Esu tikras dabar bent 5-10% zmoniu, ejusiu anksciau per pereja pora kart ten praeje nusispjaus ir apsipirks Norfoje.
                            Apskritai iprastos perejos panaikinimas yra nusikaltimas pries zmones ir visuomene. Nes nuo siol nuo pat Oslo g. iki Narbuto sankryzos neliko nei vienos antzemines perejos per sita autostrada. Ir tai de facto yra autostrada su viesuoju transportu.
                            Taciau sprendziant pagal like/dislike skaiciu prie komentaru po lryto straipsniu musu visuomene yra buki ir ji nusipelno gyventi taip kaip gyvena.
                            Nepritariu nei vienam tamstos teiginiui. Faktas, kad skirtingų eismo dalyvių srautus reikia išskirti inžinerinėmis priemonėmis, akivaizdus kaip blynas. Žmogiško faktoriaus pasekmės dažnai būna itin skaudžios. Man, kaip vilniečiui, visiškai dzin Lidlo mistinio pelno dalytės netekimas, nei dar vieno piliečio žūtis.
                            Aš neliūdnas - aš blaivus

                            Comment


                              Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                              Nepritariu nei vienam tamstos teiginiui. Faktas, kad skirtingų eismo dalyvių srautus reikia išskirti inžinerinėmis priemonėmis, akivaizdus kaip blynas. Žmogiško faktoriaus pasekmės dažnai būna itin skaudžios. Man, kaip vilniečiui, visiškai dzin Lidlo mistinio pelno dalytės netekimas, nei dar vieno piliečio žūtis.
                              Nepritariu ir as jusu teiginiui kad srautus reikia isskirti. Juos reikia isskirti uz miesto, o ne vidury rajono. Neuzsiimkit propaganda, iskreipdami faktus pagal save.
                              Kuriam is siu teiginiu nepritariate:
                              1) Vidury gyvenamuju rajonu negali buti greito eismo gatviu (nereik cia kist kad tokiam ar tokiam mieste uzsieny yra - va paziurek. Ir ten buvo 60-uju palikimas ir jie po truputi ji modernizuoja, o ne daro naujas) ir Laisves pr tokia nera. Jis nejungia tarpusavy jokiu ivaziavimu i miesta. Po Vakarinio aplinkkelio atidarymo tai tuo labiau tiesiog jungiamoji vidine miesto gatve. Siauresne, nei Savanoriu pr., kuriame apstu sankryzu ir pereju.
                              2) Pesciuju tiltus ir pozemines perejas galima (ir reikia) statyti tik per aplinkelius, automagistrales ir kitas greito eismo gatves. Pvz Tukstantmecio g.
                              3) Zmones zusta ne del to kad ten yra sviesoforine pereja, o del to kad neteisingai organizuotas eismas ir automobiliai sioje vietoje vaziuoja per greitai.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                Nepritariu ir as jusu teiginiui kad srautus reikia isskirti. Juos reikia isskirti uz miesto, o ne vidury rajono. Neuzsiimkit propaganda, iskreipdami faktus pagal save.
                                Kuriam is siu teiginiu nepritariate:
                                1) Vidury gyvenamuju rajonu negali buti greito eismo gatviu (nereik cia kist kad tokiam ar tokiam mieste uzsieny yra - va paziurek. Ir ten buvo 60-uju palikimas ir jie po truputi ji modernizuoja, o ne daro naujas) ir Laisves pr tokia nera. Jis nejungia tarpusavy jokiu ivaziavimu i miesta. Po Vakarinio aplinkkelio atidarymo tai tuo labiau tiesiog jungiamoji vidine miesto gatve. Siauresne, nei Savanoriu pr., kuriame apstu sankryzu ir pereju.
                                2) Pesciuju tiltus ir pozemines perejas galima (ir reikia) statyti tik per aplinkelius, automagistrales ir kitas greito eismo gatves. Pvz Tukstantmecio g.
                                3) Zmones zusta ne del to kad ten yra sviesoforine pereja, o del to kad neteisingai organizuotas eismas ir automobiliai sioje vietoje vaziuoja per greitai.
                                Tai ką dabar daryt? Uždaryti požeminę perėją, sustatyti visame Laisvės prospekte 40 ženklus, įrengti kas 400 metrų antžemines perėjas su kalniukais ir mėgautis gyvenimu?

                                Comment


                                  Bingo Mikai. 40 zenklu nereikia, nes pagal defaulta 50 ir to pakanka. Uzkast pozemines perejas ir padaryt antzemines, tik ne su kalniukais, o iskilias. O kad autobusai nesokinetu per kalniukus paleist juos fiziskai (o ne balta linija) atskirta juosta. Irengti sviesoforus prie stoteliu "Laisves pr", "Karoliniskes" ir "Televizijos bokstas". Nutiesti pagaliau normalu pesciuju ir dviraciu taka nuo pastarosios link paties TV boksto. Ir antru etapu - nugriauti Laisves/Narbuto viaduka ir paleist tramvaiju per visa Laisves pr. ir Ateities g.
                                  Tuomet viena simtaja sita miesto dalis priartes prie taip trimituojamo tikslo "gerint susisiekima viesuoju transportu" ir "automobiliu mazinimo strategijos".
                                  Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.03.27, 15:56.

                                  Comment


                                    O Delfi sugebejo isvis i straipsni idet Konstitucijos prospekto pozemines perejos nuotrauka. Aisku neparase, kad nuotrauka asociatyvi. Juk taip patraukliau atrodo, nei tiesiog kvadratinis vamzdis, kuris bus Karoliniskese:
                                    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77534583

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      Pestiesiems nereikes laukti? Didzioji dauguma zmoniu, einanciu per ta pereja yra vyresnio amziaus. Gal paskaiciuojam laika per kuri ta mociute palauktu zalios ir pereitu ir palyginkim su laiku kai ji nieko nelaukdama nuduks laiptais i apacia ir po to i virsu. Itariu gausis tas pats.
                                      Vargsa Lidla savivaldybe isterorizavo apmoketi beveik 300k euru tam kad apriboti lankytoju srauta i ji pati! Esu tikras dabar bent 5-10% zmoniu, ejusiu anksciau per pereja pora kart ten praeje nusispjaus ir apsipirks Norfoje.
                                      Apskritai iprastos perejos panaikinimas yra nusikaltimas pries zmones ir visuomene. Nes nuo siol nuo pat Oslo g. iki Narbuto sankryzos neliko nei vienos antzemines perejos per sita autostrada. Ir tai de facto yra autostrada su viesuoju transportu.
                                      Taciau sprendziant pagal like/dislike skaiciu prie komentaru po lryto straipsniu musu visuomene yra buki ir ji nusipelno gyventi taip kaip gyvena.
                                      Pavyzdys, kaip pasiimant komentaro dalį galima išvystyti absoliučiai beprasmį naują komentarą.

                                      Juk rašiau, kad bendrai perėja nėra blogis, kai yra TINKAMAI ĮRENGTA. Tai tavo pagrindinis argumentas apie visokius "nulips laiptais, užlips laiptais" tampa nevalidus, nes NORMALIAI ĮRENGTOJE perėjoje laiptų išvis galima neįrengti.

                                      Comment


                                        Šiaip Lietuvoje labai mažai požeminių perėjų be laiptų. Įdomu, kiek (jei) brangiau įrengti tokią perėją?



                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Taciau sprendziant pagal like/dislike skaiciu prie komentaru po lryto straipsniu musu visuomene yra buki ir ji nusipelno gyventi taip kaip gyvena.
                                          Nieko čia labai stebėtino. Jau ne vieną dešimtmeti vykdoma politika ir apskritai susisiekimo infrastruktūros situacija miestuose tarsi byloja, kad žmonės einantys pėsčiomis ar važiuojantys VT yra kažkokie antrarūšiai. Tai skatina žmones kuo daugiau kelionių atlikti nuosavu transportu, o tai automatiškai sukuria poreikį didesnio prioriteto asmeniniams automobiliams, kas šiuo atveju ir yra pasiekiama. Juk pas mus didžioji dalis objektų nuo VT stotelės ar pėsčiųjų tako pasiekiami tik perėjus skersai stovėjimo aikštelę, kurioje net būna ir neišskirtų patogių takų. Taigi žmonių pasirinkimas ir prioritetas kaip ir aiškus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X