Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Atsibudo po 30metu.
    Šiais metais Vilniaus miesto savivaldybė buvo paskelbus konkursą tokioms perėjoms, tai jau buvo įtraukti ir latakų bei šulinių įrengimo darbai. Nors pagal formuluotes buvo galima suprasti, kad jų visvien nesiruošia įrenginėti, nes sunkiai sekėsi suformuluoti aiškią užduotį. Tai čia kaip ir dar pirmoji apsimiegojusi pabudimo stadija dar tik.

    Comment


      Kaip yra ir kaip siūloma daryti:



      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Konkretus atsilupeliai su tom pozeminem perejom... jeigu nenori stabdyti eismo, reikia daryti ANTzemines perejas, o ne pozemines... tuo labiau reljefas leidzia beveik graziai suprojektuot. Visos pozemines perejos laikui begant patampa atrodancios kaip po apokalypses, ypac jei ne prie pat prekybos centru: apmyzti kampai ir apterliotos graficiais sienos.

        Comment


          Norfos - Lidlo tunelis.













          Comment


          • Al1
            Al1 commented
            Editing a comment
            Iki Savanorių žiedo.

          • SPX
            SPX commented
            Editing a comment
            /\ Savanorių žiedas ir taip du lygiai, dėl to ir neminiu jau

          • Creatium
            Creatium commented
            Editing a comment
            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            /\ Nežinau, bet man atrodo, kad kol kas tai vienintelė požeminė, kurios pagal srautus reikia Vilniuje. Ir šiaip nemažas pliusas, kad Laisvės pr. nuo Spaudos rūmų iki Oslo g. neliks šviesoforų.
            O šitas šviesoforas labai stabdė eismą, kėlė kamščius ir buvo probleminis? Nes man atrodo, kad jį panaikinus kelionė automobiliu sutrumpės kokia 1 minute.

          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          O šitas šviesoforas labai stabdė eismą, kėlė kamščius ir buvo probleminis? Nes man atrodo, kad jį panaikinus kelionė automobiliu sutrumpės kokia 1 minute.
          Ir šalia gyvenantiems nebereikės klausytis pagazavimų nuo šviesoforo. Ir uostyti stabdžių dulkių bei išmetamųjų dujų nuo sąnaudų 20ltr/100 km pagreitėjant.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            O šitas šviesoforas labai stabdė eismą, kėlė kamščius ir buvo probleminis? Nes man atrodo, kad jį panaikinus kelionė automobiliu sutrumpės kokia 1 minute.
            Piko metu tai stabdis ne tik vairuotojams, bet ir pėstiesiems. Taip, savaitgaliais čia laisviau, bet savaitgaliais visose Vilniaus gatvėse laisviau O ir ne kažkoks labai jau brangus projektas infrastruktūros pagerinimui, kad būtų pagrindas verkšlenti
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              O šitas šviesoforas labai stabdė eismą, kėlė kamščius ir buvo probleminis? Nes man atrodo, kad jį panaikinus kelionė automobiliu sutrumpės kokia 1 minute.
              Kiek žinau, taip. Tikrai ne viena auka ten buvo. Nors po VA atidarymo eismo intensyvumas krito.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Kiek žinau, taip. Tikrai ne viena auka ten buvo. Nors po VA atidarymo eismo intensyvumas krito.
                Kiek as zinau, tai ne. Gyvenu salia ir visiskai jokiu problemu sita pereja nekele. Gal buvo kazkada viena tragiska avarija, bet kur ju nebuvo. Nei tai juodoji deme, nei ka. Buvo visa atskira diskusija kitoje temoje del sios pozemines perejos. Visiskas Š. Tai buvo vienintele pereja be laiptu nuo Pilaites prospekto iki Litexpo. Dabar visiems invalidams amen.

                Comment


                  Visiškas Š yra perėja Pilaitės pr. Šitoj, kiek matėsi iš brėžinių pandusai bus jau gana padorūs.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Kaip ir sakiau, jie is nekelusios gresmes ir patogios pestiesiems perejos daro pozemine, tikrai pavojinga pereja. Sitoje vietoje desimtys metu renkasi "praktiski zmones" uz Norfos. Bus nusikaltimu naktimis ir vakarais. Rasau specialiai tam, kad nurodyti i sita posta po keliu metu.

                    Comment


                      Parašė SPX Rodyti pranešimą

                      Bet gi buvo kalbos, kad projektas jau seniai yra, taip pat neva ir laimėtojas išrinktas? Turbūt skelbė naują konkursą?
                      Tai gal taip ir buvo: suprojektavo, po to apsižiūrėjo, kad be konkurso pirkti negalima, tai paskelbė konkursą, ir laimėjo "unikalus" pasiūlymas. Nu čia šiaip pafantazuoju apie bananų respublikos vsiozakonnizmą.

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                        Kiek as zinau, tai ne. Gyvenu salia

                        Tai buvo vienintele pereja be laiptu nuo Pilaites prospekto iki Litexpo. Dabar visiems invalidams amen.
                        Ar invalidai norėdami prie Litekspo pereiti gatvę atkakdavo iki šios perėjos?

                        PS
                        Kam sakyti, kad nėra "juodoji dėmė", jei yra? Nr 15.

                        Šaltinis Kelių ir transporto tyrimo institutas
                        http://www.ktti.lt/wp-content/upload...lotinis-pr.pdf

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Ar invalidai norėdami prie Litekspo pereiti gatvę atkakdavo iki šios perėjos?

                          PS
                          Kam sakyti, kad nėra "juodoji dėmė", jei yra? Nr 15.

                          Šaltinis Kelių ir transporto tyrimo institutas
                          http://www.ktti.lt/wp-content/upload...lotinis-pr.pdf
                          Geras pavyzdys, rodantis jog šio forumo dalyviams reiktų kritiškai vertinti savo asmenines patirtis - "aš nemačiau" dažnu atveju nėra argumentas ginčyti (tam tiesiog reikia daugiau informacijos) savivaldybės ar kitų specialistų priimtus sprendimus.

                          Comment


                            1. 2014 metais dar nebuvo Aplinkkelio.
                            2. Is ju informacijos taip ir nesupratau pagal ka jie skaiciuoja avaringuma. Neparasyta ar tai ivykiu kiekis, kokiu ivykiu ir pan. Toks pat taskas yra uz 100m per lygiagreciai einancia Asanaviciutes g, bet ten juk niekas perejos nekeis.
                            3. Tai tegu padaro tas pozemines perejas po Ukmerges g. jei tokia mada, ko ten nedaro? (angry)
                            4. Vel gi duodama pirmenybe masinoms, o zmones kaip gyvulius varineja tai i virsu tai i apacia. Na bet cia kita tema.

                            Comment


                              Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                              Geras pavyzdys, rodantis jog šio forumo dalyviams reiktų kritiškai vertinti savo asmenines patirtis - "aš nemačiau" dažnu atveju nėra argumentas ginčyti (tam tiesiog reikia daugiau informacijos) savivaldybės ar kitų specialistų priimtus sprendimus.
                              Pvz Narbuto pereja nepazymeta kaip deme. O viaduka statys, reiskia poreikis yra. Nebus taip kad butent 2014 metais kazkas kazka partrenke ir sita pereja patapo vieneriu metu statistikoj avarine?

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                /\ Nežinau, bet man atrodo, kad kol kas tai vienintelė požeminė, kurios pagal srautus reikia Vilniuje.
                                O kaip dėl požeminių perėjų ties PC Panorama, PC Europa? Negi jos nėra intensyvesnės? O šiaip pritariu, tai bus viena labiausiai naudojamų požeminių perėjų Vilniuje...

                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                2. Is ju informacijos taip ir nesupratau pagal ka jie skaiciuoja avaringuma. Neparasyta ar tai ivykiu kiekis, kokiu ivykiu ir pan. Toks pat taskas yra uz 100m per lygiagreciai einancia Asanaviciutes g, bet ten juk niekas perejos nekeis.
                                Juodoji dėmė – tokia vieta, kurioje 500 metrų kelio ruože per ketverius metus įvyko ne mažiau kaip 4 įskaitiniai eismo įvykiai (įskaitinis eismo įvykis yra toks, per kurį žūsta ar sužalojami žmonės).

                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                3. Tai tegu padaro tas pozemines perejas po Ukmerges g. jei tokia mada, ko ten nedaro? (angry)
                                Kurios pėsčiųjų perėjos Ukmergės g. yra taip intensyviai naudojamos pėsčiųjų?

                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                4. Vel gi duodama pirmenybe masinoms, o zmones kaip gyvulius varineja tai i virsu tai i apacia. Na bet cia kita tema.
                                Gyvuliai žmonės, Narbuto g., teks eiti per viršų, per viaduką..

                                Comment


                                  /\ Turiu omenyje, kad iš naujai planuojamų, o ne esamų
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Pasidarė smalsu, kodėl Vilniuje taip mėgstamos požeminės perėjos ir taip nemėgstami virš gatvių esantys pėsčiųjų tiltai/viadukai/perėjos? Visos Vilniuje esančios požeminės perėjos yra tiesiog baisios: tamsios, šlykščios, dvokia myžalais ir šiaip nemalonios vietos. Ar yra kokia objektyvi priežastis, kodėl statomos ne viršžeminės, o požeminės perėjos?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Pasidarė smalsu, kodėl Vilniuje taip mėgstamos požeminės perėjos ir taip nemėgstami virš gatvių esantys pėsčiųjų tiltai/viadukai/perėjos? Visos Vilniuje esančios požeminės perėjos yra tiesiog baisios: tamsios, šlykščios, dvokia myžalais ir šiaip nemalonios vietos. Ar yra kokia objektyvi priežastis, kodėl statomos ne viršžeminės, o požeminės perėjos?
                                      Požeminėse nemaišytų kameros. Atsipirktų momentaliai (žinoma ne lietuvišku būdu perkant).

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Pasidarė smalsu, kodėl Vilniuje taip mėgstamos požeminės perėjos ir taip nemėgstami virš gatvių esantys pėsčiųjų tiltai/viadukai/perėjos? Visos Vilniuje esančios požeminės perėjos yra tiesiog baisios: tamsios, šlykščios, dvokia myžalais ir šiaip nemalonios vietos. Ar yra kokia objektyvi priežastis, kodėl statomos ne viršžeminės, o požeminės perėjos?
                                        Galimai lemia tai, kad reikėtų daugiau žemės. Ten kur palanku būna ir viadukas (esantis Laisvės pr. tarp koralų lazdynų, planuojamas Narbuto).
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment

                                        Working...
                                        X