Čia bus Norfos - Lidl'o tunelis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąGal kas galetu numesti nuotrauku kaip dabar po metu atrodo Pilaites pozemine pereja?
Laisvės pr. turime šviesoforu reguliuojamą pėsčiųjų perėją per 3+3 kelią. Srautai kertasi, visada atsiras tokių - "man reikėjo į tą nuvažiuojantį troleibusą ir aš bėgau per raudoną". Tokių galimybių turi nebūti ir šitų perėjų nebeturi likti jei mūsų tikslas "nulis žuvusių per metus".
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJei požeminė blogai atrodo, reikia registruoti problemą www.vilnius.lt , o ne čia skųstis.
Laisvės pr. turime šviesoforu reguliuojamą pėsčiųjų perėją per 3+3 kelią. Srautai kertasi, visada atsiras tokių - "man reikėjo į tą nuvažiuojantį troleibusą ir aš bėgau per raudoną". Tokių galimybių turi nebūti ir šitų perėjų nebeturi likti jei mūsų tikslas "nulis žuvusių per metus".
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPritrariu, požeminė perėja reikalinga ne tik dėl automobilių, bet ir pačių pėsčiųjų, tikrai geriau ja eiti, nei gaišti laiką stovint prie judrios gatvės ir dar prisikvėpuoti išmetamųjų dujų per tas kelias min.
Comment
-
Vilniuje – svarbūs eismo organizavimo pakeitimai pėstiesiems
Gegužės pradžioje keliose Vilniaus miesto sankryžose atlikti svarbūs eismo organizavimo pakeitimai, praneša Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“. Įgyvendinus šiuos pokyčius užtikrinamas didesnis pėsčiųjų saugumas Ozo – Ukmergės g. sankryžoje ir Laisvės pr. – Justiniškių g. sankryžoje prie Palaimintojo Jurgio Matulaičio bažnyčios.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJei požeminė blogai atrodo, reikia registruoti problemą www.vilnius.lt , o ne čia skųstis.
Laisvės pr. turime šviesoforu reguliuojamą pėsčiųjų perėją per 3+3 kelią. Srautai kertasi, visada atsiras tokių - "man reikėjo į tą nuvažiuojantį troleibusą ir aš bėgau per raudoną". Tokių galimybių turi nebūti ir šitų perėjų nebeturi likti jei mūsų tikslas "nulis žuvusių per metus".
Comment
-
Nuo vakar jau galioja apylanka per priešpriešinę juostą. Deja, pasitaikė toks kuriozas: pirmoje juostoje prieš raudoną šviesoforą sustojo autobusas, o antra juosta mašinos vis dar važiavo lyg niekur nieko, nes autobusas užstojo šviesoforą. Iš kitos pusės šviesoforo nėra.
Straipsnyje užsiminta, kad bus pakeistas Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryžos reguliavimas. Nors tai greičiausiai yra klaida (vėliau minima tik Viršuliškių g.), bet vis tiek esu pastebėjęs, kad posūkiui iš Laisvės pr. nuo centro pusės į Justiniškių g. yra pailgėjęs laukimo laikas. Nors kiek pamenu jau seniau buvo šviesoforai sureguliuoti taip, kad pereiti būtų galima iškart visą gatvę tiek Laisvės pr. pusėje, tiek Justiniškių g.Paskutinis taisė Mettal; 2017.05.21, 10:01.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTaip facebuke nei savivaldybe nei grinda nepaaiskino kodel iki sios vietos bortelis reikalingas, o toliau ne. Ir visas Laisves pr. toks: tai bortai yra, tai nera, tai zeme iskilus jau 5 cm virs ju. Nuo sovietmecio nesugebejo net kelkrasciu normaliai sutvarkyt.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Ar yra esminis skirtumas kam nors? Yra svarbesnių dalykų nei bortelis ten.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTaip facebuke nei savivaldybe nei grinda nepaaiskino kodel iki sios vietos bortelis reikalingas, o toliau ne. Ir visas Laisves pr. toks: tai bortai yra, tai nera, tai zeme iskilus jau 5 cm virs ju. Nuo sovietmecio nesugebejo net kelkrasciu normaliai sutvarkyt.
Bet yra vienas labai svarbus dalykas, kuris ypač krenta į akis Vilniuje ir į kurį ypač noriu atkreipti dėmesį - miesto pritaikymas neįgaliesiems (tuo pačiu kūdikių vežimėliams, dviračiams ir šiaip viskam, kas rieda šaligatviu). Iki šiol pilna pėsčiųjų PERĖJŲ, kur nėra jokio nuolydžio arba "nuolydžiai" visiškai netinkami savo funkcijai atlikti t.y. jais neįmanoma saugiai naudotis neįgaliųjų ar riboto judėjimo žmonių vežimėliams. Net daugelis naujų nuolydžių naujai įrengtose perėjose yra netinkami arba įrangti nekokybiškai. Tai labai daug pasako apie mūsų požiūrį į šitą reikalą. Per šitiek metų neišmokom ir nesupratom tokio paprasto dalyko.
Imho miesto erdvių, šaligatvių ir visos infrastruktūros pritaikymas neįgaliesiems labai daug sako apie bendrą tokios šalies ir visuomenės civilizuotumo ir pilietiškumo lygį. Lietuvoje po 27 metų nepriklausomybės ir demokratijos labiausiai pažeidžiamos visuomenės grupės - neįgalieji ir senyvo amžiaus žmonės - elementariai NEGALI išeiti pasivaikščioti ar pasivažinėti vežimėliu. Faktiškai jiems tai yra uždrausta daryti. Nes per tuos 27 metus mes nesugebėjom sutvarkyti sumautų šaligatvių, perėjų ir sankryžų. Tai yra labai labai gėdingas ir tiesiog apgailėtinas mūsų visos šalies (ir ypač Vilniaus) atributas. Protu nesuvokiama, kad taip gali būti 21 amžiaus ES sostinėje. Tiesiog baisi baisi gėda.Paskutinis taisė John; 2017.06.18, 18:30.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNet daugelis naujų nuolydžių naujai įrengtose perėjose yra netinkami arba įrangti nekokybiškai.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNauji lyg ir geri, nes sąlygos seniai pakeistos ir projektuojama gerai. Ar yra kokių pavyzdžių, nuotraukų dėl blogų naujų perėjų nuolydžių? Būtinai reikėtų reportinti, ypač kol nesibaigusi garantija.
Comment
-
Aš kaip tik įsivaizdavau, kad dabar jau visur gerai projektuojama. Pvz., čia nors ir kalba apie dviračių taką, o ne perėją, bet kaip supratau iš žemiau esančio komentaro, padaryta idealiai: https://www.miestai.net/forumas/foru...21#post1349521
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAš kaip tik įsivaizdavau, kad dabar jau visur gerai projektuojama. Pvz., čia nors ir kalba apie dviračių taką, o ne perėją, bet kaip supratau iš žemiau esančio komentaro, padaryta idealiai: https://www.miestai.net/forumas/foru...21#post1349521
Comment
Comment