Šitą galima naikinti (~110 m. iki požeminio praėjimo):...
Iš kitos pusės arčiau centro tokiu pat atstumu irgi galima naikinti.
Jeigu Ukmergės g. sankryžą su Pavilnonių gatvę būtų projektavę dviejų lygių (ten tubūt išvis tik viaduko būtų pakakę, o nuvažiavimams būtų galėję panaudoti šalia esančias gatves), tai būtų galima naikinti visus kairiuosius posūkius. Taip, daliai gyventojų tam tikromis kryptimis atsirastų nepatogumų, bet kaip ir minėta, Šeškinėje žmonės kažkaip gyvena.
Priėmus principą, kad "važiuoti iki artimiausio viaduko jungiamosiomis gatvėmis" - daug ką galima naikinti. Šeškinėje nėra nei vieno kairio posūkio. Ir nieko, žmonės gyvena.
Ar tikrai geras jungiamųjų gatvių tinklas Pašilaičiuose/Fabijoniškėse?
Suprantu nepasitenkinimą šviesoforais, bet tiesiog naikinti negalvojant apie alternatyvas. Bet kuriuo atveju, Ukmergės gatve ne tik važinėja automobiliai, bet ir vaikšto pėstieji iš vienos į kitą pusę (nes atkarpoje tarp Topo Centro ir Perkūnkiemio yra daug traukos vietų). Ir jei automobiliai dar gali pavažiuoti iki artimiausio viaduko, tai pėstieji jau nelabai. Todėl šviesoforinės sankryžos naikinimas pareikalauti investuoti į pėsčiųjų infrastruktūrą toje vietoje (viadukas, požeminė perėja).
Jūsų paminėto pėsčiųjų šviesoforo naikinti negalima, nes atstumas iki Ukmergės - Ateities viaduko abiem kryptim gautųsi ne toks ir mažas. Tačiau gal ir galima būtų naikinti prie J.Baltrušaičio stotelės esantį šviesoforą.
Šeškinės situacija yra visiškai kitokia - ten nėra kairiųjų posūkių, bet Šeškinė turi du viadukus (Ozo ir Šeškinės gatvių) ir tarp jų- požeminę pėsčiųjų perėją.
Jūsų paminėto pėsčiųjų šviesoforo naikinti negalima, nes atstumas iki Ukmergės - Ateities viaduko abiem kryptim gautųsi ne toks ir mažas. Tačiau gal ir galima būtų naikinti prie J.Baltrušaičio stotelės esantį šviesoforą.
Šeškinės situacija yra visiškai kitokia - ten nėra kairiųjų posūkių, bet Šeškinė turi du viadukus (Ozo ir Šeškinės gatvių) ir tarp jų- požeminę pėsčiųjų perėją.
Ozo viadukas-Šeškinės požeminė yra 650 metrų. Tikrai nemažai (arčiausiai 325 m. jei "gyveni per vidurį").
"Baltrušaičio stotelės perėja" - Ateities g. viadukas 130 m.
"Žadeikos g. perėja (arba st. Fabijoniškės)" - Ateities g. viadukas 110 m.
Ozo viadukas-Šeškinės požeminė yra 650 metrų. Tikrai nemažai (arčiausiai 325 m. jei "gyveni per vidurį").
"Baltrušaičio stotelės perėja" - Ateities g. viadukas 130 m.
"Žadeikos g. perėja (arba st. Fabijoniškės)" - Ateities g. viadukas 110 m.
Tarp Šeškinės požeminės ir Ozo g. viaduko nėra namų prie pat gatvės, jokių traukos centrų ten nėra, tad kaip ir nėra poreikio toje vietoje vaikščioti iš vienos gatvės pusės į kitą pusę.
Ten, kur yra Pašilaičių Maxima XXX, kitoje Ukmergės gatvės pusėje nėra jokių traukos centrų, tad perėjęs gatvę žmogus greičiausiai kad eis link Ateities gatvės. Jis gali praeiti ir po Ukmergės g. viaduku. Taip, ten yra viešojo transporto stotelė, tačiau, iki jos taip pat galima nesunkiai patekti praėjus po viaduku.
Šviesoforas prie Kotrynos, mano galva, reikalingesnis.
Tarp Šeškinės požeminės ir Ozo g. viaduko nėra namų prie pat gatvės, jokių traukos centrų ten nėra, tad kaip ir nėra poreikio toje vietoje vaikščioti iš vienos gatvės pusės į kitą pusę.
Ten, kur yra Pašilaičių Maxima XXX, kitoje Ukmergės gatvės pusėje nėra jokių traukos centrų, tad perėjęs gatvę žmogus greičiausiai kad eis link Ateities gatvės. Jis gali praeiti ir po Ukmergės g. viaduku. Taip, ten yra viešojo transporto stotelė, tačiau, iki jos taip pat galima nesunkiai patekti praėjus po viaduku.
Šviesoforas prie Kotrynos, mano galva, reikalingesnis.
Spėju reikalingesnis tik dėl to, nes Tamsta tuo dažniau naudojasi. Per Baltrušaičio perėją pereina ~pusė išlipusių iš autobuso važiuojant nuo centro (kitoje pusėje maxima ir gyvenamieji namai, į kuriuos nėra kito patogaus VT maršruto), į kitą pusę vienintelis traukos objektas yra stotelė.
Kalbant apie "Fabijoniškių" šviesoforą - tas šviesoforas išvis nesusipratimas - didžioji dalis žmonių juda nuo Pašilaičių pusės. Tiems, kurie eina link Mandarino (dauguma), taip pat patogu būtų ir pereiti per viaduką, tiems, kurie juda link "Tako" stotelės (kur važiuoja greitasis, ir kur rytais eina nemažai Pašilaičių gyventojų), tas šviesoforas stipriai pailgina kelionę ir būtų daug naudingiau jį perkelt prie įsukimo į "Volvo", kur baigiasi šaligatvis.
Mano galva abu šviesoforai yra iš esmės nereikalingi, kai yra viadukas už ~100 metrų. Baltrušaičio naikint apskritai, "Fabijoniškių" - naikint arba perkelt į patogesnę poziciją.
Baltrušaičio stotelės šviesoforą naikinti yra nesamonė. Žmonių ten būna visada: greitasis autobusas kursuoja kas 5-8 min. ir visada dauguma keleivių išlipę eina per tą perėją. Pats ten dažnai einu ir tikrai nesutikčiau laipioti stačiais, ne visada žiemą valomais laiptais, vien tam, kad kažkas su savo gelda galėtų nestodamas lėkti pro miestą.
Perėja toliau naudojasi nepalyginamai mažiau žmonių ir tikrai nebūtų didelio nuostolio, jeigu jie būtų nukreipti per Gedvydžių stotelės perėją ar per Ateities viaduką.
Spėju reikalingesnis tik dėl to, nes Tamsta tuo dažniau naudojasi. Per Baltrušaičio perėją pereina ~pusė išlipusių iš autobuso važiuojant nuo centro (kitoje pusėje maxima ir gyvenamieji namai, į kuriuos nėra kito patogaus VT maršruto), į kitą pusę vienintelis traukos objektas yra stotelė.
Kalbant apie "Fabijoniškių" šviesoforą - tas šviesoforas išvis nesusipratimas - didžioji dalis žmonių juda nuo Pašilaičių pusės. Tiems, kurie eina link Mandarino (dauguma), taip pat patogu būtų ir pereiti per viaduką, tiems, kurie juda link "Tako" stotelės (kur važiuoja greitasis, ir kur rytais eina nemažai Pašilaičių gyventojų), tas šviesoforas stipriai pailgina kelionę ir būtų daug naudingiau jį perkelt prie įsukimo į "Volvo", kur baigiasi šaligatvis.
Mano galva abu šviesoforai yra iš esmės nereikalingi, kai yra viadukas už ~100 metrų. Baltrušaičio naikint apskritai, "Fabijoniškių" - naikint arba perkelt į patogesnę poziciją.
Kadangi ten negyvenu, taip ir parašiau - GAL būtų galima naikinti, bet ne TIKRAI galima. Jei ten iš tiesų daug keleivių vaikšto, tuomet šviesoforas, žinoma, reikalingas.
Nežinau, kaip padidėjęs srautas gali daryti kažkokią įtaką priežiūrai. Niekas iš atitinkamų tarnybų ten nestovi ir nematuoja: "aha, čia praeina 156 žmonėmis per valanda daugiau nei seniau - davai jau nebepilam sniego kalnų iš Ateities g. važiuojamosios dalies ant pėsčiųjų tako".
Bandymas nevietiniams įrodyti, kad "Baltrušaičio" perėja yra nereikalinga, yra tas pats, kas įrodinėti lentvariečiui, kad 4 km. lankas iki "Tvirtovės" prie Grigiškių yra gerai ir kad į Tarandę važiuojantys turėtų apsisukinėti Avižieniuose.
P.S. naujos perėjų taisyklės čia ne visiškai prie ko.
Nežinau, kaip padidėjęs srautas gali daryti kažkokią įtaką priežiūrai. Niekas iš atitinkamų tarnybų ten nestovi ir nematuoja: "aha, čia praeina 156 žmonėmis per valanda daugiau nei seniau - davai jau nebepilam sniego kalnų iš Ateities g. važiuojamosios dalies ant pėsčiųjų tako".
Bandymas nevietiniams įrodyti, kad "Baltrušaičio" perėja yra nereikalinga, yra tas pats, kas įrodinėti lentvariečiui, kad 4 km. lankas iki "Tvirtovės" prie Grigiškių yra gerai ir kad į Tarandę važiuojantys turėtų apsisukinėti Avižieniuose.
P.S. naujos perėjų taisyklės čia ne visiškai prie ko.
Paklausiu paprastai - kodėl turi užmušti žmones (tam tikrą jų kiekį), kad suvestų pėsčiuosius į skirtingus lygius? Tokia galimybė yra Baltrušaičio g. ir nereikia laukti.
PS
Apsispręskite ar Ukmergės g. gyvenate, ar Lentvaryje.
Paskutinis taisė Romas; 2017.01.04, 08:38.
Priežastis: Įdėti maps.lt žemėlapiai
Paklausiu paprastai - kodėl turi užmušti žmones (tam tikrą jų kiekį), kad suvestų pėsčiuosius į skirtingus lygius? Tokia galimybė yra Baltrušaičio g. ir nereikia laukti.
PS
Apsispręskite ar Ukmergės g. gyvenate, ar Lentvaryje.
Lyginami du visiškai skirtingi atvejai.
Baltrušaičio perėja reguliuojama šviesoforais, o Jūsų paminėtos perėjos buvo nereguliuojamos, todėl ir pavojingos. Kažkaip neteko girdėti, kad ta šviesoforinė perėja būtų išskirtinai pavojinga, avaringa. Avarija ten gali įvykti tik tuomet, jei koks nors žioplys įsivaizduos, kad važiuoja ne mieste, o kokiam Vokietijos autobahne ir taip lėks, kad nepastebės nei pėsčiojo, nei raudono šviesoforo signalo. Tokiems apskritai prie vairo ne vieta.
Lyginami du visiškai skirtingi atvejai.
Baltrušaičio perėja reguliuojama šviesoforais, o Jūsų paminėtos perėjos buvo nereguliuojamos, todėl ir pavojingos.
Taigi galėjo sudėti šviesoforus. Bet nesudėjo, o panaikino - nes 100 m. į šoną yra skirtingų lygių praėjimas (viadukas, požeminė).
Nelabai aš suprantu jūsų argumentų - kodėl vienur naikina, kitur reikia dar ir dar šviesoforų. Ar svarbu mamų vežimėlių užvažiavimai? Svarbu. Bet Ateities/Ukmergės viadukas pastatytas šiais laikais, tai ką ten nėra galimybės užvažiuoti?
Ir šviesoforo bėda ne ta, kad važiuoja per raudona. Čia ne Azija, nevažiuoja. Bėda, kad bėga per raudoną - "man į autobusą", "paspaudžiau laukiau ir neužsidega". Tokius tik tvora sulaiko.
Po Šiaurinės g. atsiradimo "be šviesaforis" ruožas Ukmergės g. gali prasitęsti nuo McDonalds iki BIG.
Paklausiu paprastai - kodėl turi užmušti žmones (tam tikrą jų kiekį), kad suvestų pėsčiuosius į skirtingus lygius? Tokia galimybė yra Baltrušaičio g. ir nereikia laukti.
Negedžiu nė vienos tų perėjų, nes jos buvo nereguliuojamos ir dėl to labai nesaugios. Iki Šeškinės viaduko ar tuo labiau požeminės perėjos eiti ne 100 metrų, bet ten laiptai nėra tokia statūs, kaip prie Baltrušaičio st.
Apsispręskite ar Ukmergės g. gyvenate, ar Lentvaryje.
Aš nesakiau, kad gyvenu Ukmergės g. ir tuo labiau Lentvaryje. Labai keistai interpretuojate mano žodžius.
Taigi galėjo sudėti šviesoforus. Bet nesudėjo, o panaikino - nes 100 m. į šoną yra skirtingų lygių praėjimas (viadukas, požeminė).
Nesudėjo, nes prie jų nėra "investuotojų į prekybcentrius", galinčių apsiimti daryti tokios "didelės" apimties darbus.
Nelabai aš suprantu jūsų argumentų - kodėl vienur naikina, kitur reikia dar ir dar šviesoforų.
Šviesoforų nereikia dar ir dar - taip niekas nesakė. Mūsų idėja tokia, kad iš jau esamų liktų tik tie, kurie yra įrengti proto ribose.
Prie Senukų užtektų 1 šviesoforo vietoje 2.
Prie Šeiniaus st. yra tiek laisvos vietos, kad būtų galima įrengti belaiptę požeminę perėją (kaip kad yra padaryta Bukiškėse).
Naikinti šviesoforą ir perėją ties Fabijoniškių stotele.
Naikinti šviesoforą su perėjomis/skersiniu važiavimu prie Lidl/Norfos (vietoje jo naudotis S. Nėries, Pašilaičių, Pavilnionių bei L. Zamenhofo gatvėmis)
Bėda, kad bėga per raudoną - "man į autobusą", "paspaudžiau laukiau ir neužsidega". Tokius tik tvora sulaiko.
Na tai čia net ne perėjos bėda. Ir tvora nesulaiko - kiek yra saugos tvorų išlaužyta prie tokių magistralinių "perėjų".
Naikinam visus, išskyrus Baltrušaičio, nes "Pats ten dažnai einu ir tikrai nesutikčiau laipioti stačiais, ne visada žiemą valomais laiptais". Matai kitoj pusėj jau žmonės gali eit "stačiais, nevalomais laiptais", o Baltrušaičio šiukštu nenaikinkit. Vienintelis argumentas, kuris lieka šioj diskusijoj ir yra "dažnai pats naudojuosi, todėl ir nereik naikint". Nelabai yra, ką dar pridėt. Aš pvz. pasinaudoju "Fabijoniškių" šviesoforu kartais eidamas link "Tako", nenaikinkit, nes aš naudojuosi. Ir dar krūva Pašilaičių gyventojų naudojasi.
Taigi galėjo sudėti šviesoforus. Bet nesudėjo, o panaikino - nes 100 m. į šoną yra skirtingų lygių praėjimas (viadukas, požeminė).
Nelabai aš suprantu jūsų argumentų - kodėl vienur naikina, kitur reikia dar ir dar šviesoforų. Ar svarbu mamų vežimėlių užvažiavimai? Svarbu. Bet Ateities/Ukmergės viadukas pastatytas šiais laikais, tai ką ten nėra galimybės užvažiuoti?
Ir šviesoforo bėda ne ta, kad važiuoja per raudona. Čia ne Azija, nevažiuoja. Bėda, kad bėga per raudoną - "man į autobusą", "paspaudžiau laukiau ir neužsidega". Tokius tik tvora sulaiko.
Po Šiaurinės g. atsiradimo "be šviesaforis" ruožas Ukmergės g. gali prasitęsti nuo McDonalds iki BIG.
Nebuvo ten didelių pėsčiųjų srautų toje perėjoje ties "Ukmergės" stotele, tad ir nebuvo prasmės įrenginėti šviesoforą.
Kas mėgsta bėgioti per gatvę neleistinai, tai bėgios ir nesant šviesoforo, jei jaunas, ir per tvorą laipios. Bet kuriuo atveju, kovoti su žioplais pėsčiaisiais turi policija, normalūs žmonės dėl jų neturi kentėti.
O prie ko Šiaurinė gatvė? Ji tikrai nepakeis visų šviesoforų nuo Topo Centro iki BIG. Ji galės pakeisti nebent Topo centro/Senukų sankryžą.
Naikinam visus, išskyrus Baltrušaičio, nes "Pats ten dažnai einu ir tikrai nesutikčiau laipioti stačiais, ne visada žiemą valomais laiptais". Matai kitoj pusėj jau žmonės gali eit "stačiais, nevalomais laiptais", o Baltrušaičio šiukštu nenaikinkit. Vienintelis argumentas, kuris lieka šioj diskusijoj ir yra "dažnai pats naudojuosi, todėl ir nereik naikint". Nelabai yra, ką dar pridėt. Aš pvz. pasinaudoju "Fabijoniškių" šviesoforu kartais eidamas link "Tako", nenaikinkit, nes aš naudojuosi. Ir dar krūva Pašilaičių gyventojų naudojasi.
Turbūt ne visai įsiskaitėte į Mettal žinutę - Baltrušaičio st. perėja eina beveik visi, kas autobusu atvyksta iš centro pusės, tai yra, ten dideli pėsčiųjų srautai. Iš tiesų, jei žmogus gyvena, pavyzdžiui, Baltrušaičio gatvėje, nemažas ratas jam gautųsi vaikštant per Ateities g.
Gyvenu salia Ukmerges/Ateities g viaduko, sviesoforas pries Statoil tikrai nereikalingas.
Manau jis ten pasilikes gal nuo tu laiku kai nebuvo Ateities/Ukmerges g. viaduko.
Turbūt ne visai įsiskaitėte į Mettal žinutę - Baltrušaičio st. perėja eina beveik visi, kas autobusu atvyksta iš centro pusės, tai yra, ten dideli pėsčiųjų srautai. Iš tiesų, jei žmogus gyvena, pavyzdžiui, Baltrušaičio gatvėje, nemažas ratas jam gautųsi vaikštant per Ateities g.
Na, kitoje pusėje ratai gaunasi dar didesni. Ypač tiems, kurie išlenda iš čia Google Street View- iš čia ateina (nemaža) dalis Pašilaičių g. gyventojų, kurie rytais bando pasiekt "Tako" stotelę per šviesoforą vienoj ar kitoj pusėj (Fabijoniškių arba Gedvydžių).
Taip pat ratas gaunasi ir tiems, kurie ateina iš čia ir eina link "Tako" stotelės. Jiems reiktų vilktis per pėsčiųjų perėją, įvažiavimą, nueit viaduku į apačią ir grįžt atgal 100 metrų, kai kuriems gautųsi vos ne kilometrą eit iki stotelės!
Siūlyčiau dar pažvelgt į pačią "Baltrušaičio" stotelę. Ji jau yra sujungta su viaduku! Nuo stotelės iki viaduko laiptų pradžios pagal gūglą yra 60 metrų (kitoje kelio pusėje tik 30 metrų)! Ar čia yra kažkoks baisus lankas, dėl kurio dabar reikia palikt perėją? Ar perėjos turi būt kas 50 metrų, kad visi būtų patenkinti?
Nemaža dalis žmonių, beje, jau vaikšto tuo viaduku išlipę iš autobuso (grubiai gal koks trečdalis, kiek teko pačiam matyt, kiti eina link šviesoforo), "Fabijoniškių" stotelėje išlipę iki viaduko eina vienetai (tiesą pasakius išvis nemačiau, kad kas eitų link viaduko), nes jis nuo stotelės yra nutolęs per 170 metrų! O Mettal siūlo naikint šviesoforinę perėją ten, kur nuo stotelės iki viaduko yra būtent 170 metrų + turi praeit nereguliuojamą perėją, tuo tarpu palikt ten, kur stotelė iš esmės yra sujungta su viaduku. Na o laiptus valo taip pat tiek vienoj, tiek kitoj pusėj, tai argumentas, kad galima kojas susilaužyt žiemą irgi nelabai tinka.
Aš nesiginčiju, kad tie laiptai iš abiejų pusių pvz. turėtų būt labiau pritaikyti vežimėliams, tuo labiau, kad vietos yra iš abiejų pusių tą padaryt tinkamai, bet jeigu kalba eina tik "naikint ar nenaikint", Baltrušaičio šviesoforinė perėja yra gerokai mažiau reikalingesnė negu "Fabijoniškių" (nors toji irgi nelabai patogioj pozicijoj) ir čia net nelabai įsivaizduoju, ką galima diskutuot.
Paskutinis taisė Romas; 2017.01.03, 20:53.
Priežastis: Įdėtos GSW nuotraukos
Comment