Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jau po truputį artėjam prie priverstinio greičio mažinimo, tad dar paspausiu - o kaip su tais atvejais, kai pats pėstysis neiškenčia sulaukti žalios arba išvis sugenda įranga ir vairuotojas važiuoja ramus, nes juk raudona nedega?
    Ilgai laukti žalios nereikėtų, ji įsijungtų po kelių sekundžių nuspaudus mygtuką. Jeigu įranga sugenda, ją reikia operatyviai pataisyti.

    Comment


      Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

      Ilgai laukti žalios nereikėtų, ji įsijungtų po kelių sekundžių nuspaudus mygtuką. Jeigu įranga sugenda, ją reikia operatyviai pataisyti.
      Net kelių sekundžių? Ne vienos ir ne dviejų? O per kiek sekundžių sutaisys, kol nelaimės laikys nuspaudę pauzę?

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Net kelių sekundžių? Ne vienos ir ne dviejų? O per kiek sekundžių sutaisys, kol nelaimės laikys nuspaudę pauzę?
        Nesupratau klausimo. Per kiek sekundžių sutaisys bet kurį kitą šviesoforą, jei jis suges? Ar išvis atsisakome šviesoforų kaip eismo reguliavimo priemonės, nes jie gali sugesti?

        Comment


          Daugiau info - Vilniuje – mirtimi paženklintas eismo įvykis: Batoro gatvėje žuvo partrenktas vyras

          LRT.lt primena, kad tai jau ne pirmas eismo įvykis, kurių metu žūva pėstieji šioje gatvėje. Praėjusią savaitę taip pat S. Batoro gatvėje buvo partrenktas vyras, kuris taip pat žuvo nelaimės metu.

          Iškart po šios nelaimės kilo diskusijų, esą minėta gatvė nesaugi pėstiesiems, o atsakomybė dėl to gula ant savivaldybės pečių. Visgi policija LRT.lt teigė, kad ši gatvė nėra išskirtinė, o tragiški įvykiai neretai būna nulemti neatsakingo pačių pėsčiųjų elgesio.

          Gatvė avaringumu neišsiskiria

          S. Batoro gatvėje avarijų įvyksta kasmet. Tačiau Vilniaus kelių policijos 2-osios kuopos vadas Donatas Mankauskas portalui teigė, kad ši miesto arterija ypatingu avaringumu nepasižymi. Pasak pareigūno, remiantis fiksuota statistika, 2022 m. čia nežuvo nei vienas pėsčiasis, 2023-iaisiais užgeso vieno pėsčiojo gyvybė.

          „Šiemet, neskaičiuojant šio ryto atvejo, S. Batoro gatvėje buvo fiksuoti du įskaitiniai eismo įvykiai, susiję su pėsčiaisiais. Vienas asmuo pėsčiųjų perėjoje buvo sužeistas, kai transporto priemonė, sukdama į dešinę, nepraleido žmogaus. O kitas atvejis buvo mirtinas, kai pėsčiasis neleistinoje vietoje išbėgo į kelią ir jį parbloškė automobilis“, – komentavo D. Mankauskas ir pridūrė, kad visos nelaimės įvyko ne toje pačioje vietoje.

          Comment


            Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

            Nesupratau klausimo. Per kiek sekundžių sutaisys bet kurį kitą šviesoforą, jei jis suges? Ar išvis atsisakome šviesoforų kaip eismo reguliavimo priemonės, nes jie gali sugesti?
            Bet kurį kitą kokį? Stovintį intensyvioje sankryžoje, kur ir taip visi sustos ir atidžiai dairysis, ar kažkur viduryje miškų, kur net greičio nenumes nuo 100?

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Bet kurį kitą kokį? Stovintį intensyvioje sankryžoje, kur ir taip visi sustos ir atidžiai dairysis, ar kažkur viduryje miškų, kur net greičio nenumes nuo 100?
              Jeigu stovės radaras - greitį nusimes.

              Comment


                Policijos komentaras straipsnyje tai

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Net kelių sekundžių? Ne vienos ir ne dviejų? O per kiek sekundžių sutaisys, kol nelaimės laikys nuspaudę pauzę?
                  Molėtų pl. 58 nuolat naudodavausi šviesoforu. Nuspaudus mygtuką žalia pradeda mirksėti tą pačią sekundę. Iki Riešės sankryžos neapsimoka važiuot, ten laukti tenka labai ilgai, nors šviesoforai labai arti vienas kito.

                  Sugedus (nors nuo 2015 m. nei kart neužtaikiau ant sugedusio) yra krūva perėjų ženklų:
                  Click image for larger version

Name:	Screenshot (6).png
Views:	543
Size:	1,46 MB
ID:	2166101
                  Paskutinis taisė dondc; 2024.11.19, 09:35.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė rmss Rodyti pranešimą

                    Policijos komentaras straipsnyje tai
                    Komentaras teisingas, tiksliau faktai tokie, kad nutrenktas pėstysis ne einantis kur nors per perėję ar bent realiame mieste, o naktį miške, girtas ir dar spėju be jokių atšvaitų, tai negu vairuotojas čia kaltas? Pats esu kirtęs Batoro g. su dviračiu n kartų, bet nematau poreikio ten perėjų kas keliasdešimt metrų, tiesiog reikia sveiko proto pačiam apsidairyti.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.19, 11:20.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė rmss Rodyti pranešimą

                      Policijos komentaras straipsnyje tai
                      Šiaip tai jis teisus dėl to kad labia mėgsta vaikščioti bet kur ir bet kakda pėstieji. Šyrit kaip tik vienas toks nusprendė neiti 20 metrų iki šviesaforo, vietoj to nesidairęs šoko per gatvę eiti taip priverdamas staigiai stabdyti troleibusą kuriame važiavau. Jo nenoras pajudinti šikną privertė kelis keleivius pasivolioti troliebuso grindimus. Bet nieko, jis pamojavo ranką troleibusui ir nuėjo neskubėdamas.

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                        Molėtų pl. 58[/URL] nuolat naudodavausi šviesoforu. Nuspaudus mygtuką žalia pradeda mirksėti tą pačią sekundę. Iki Riešės sankryžos neapsimoka važiuot, ten laukti tenka labai ilgai, nors šviesoforai labai arti vienas kito.

                        Sugedus (nors nuo 2015 m. nei kart neužtaikiau ant sugedusio) yra krūva perėjų ženklų:
                        Click image for larger version  Name:	Screenshot (6).png Views:	0 Size:	1,46 MB ID:	2166101
                        Taigi reziumuojant reiktų minimum mygtukinių šviesoforų ir greičio kamerų kokiose penkiose (?) vietose. Galima pagrįsti jei pikinis eismo intensyvumas siekia 3500/h. Jei leistinas greitis 70, tai geltona mirksės minimum 5s, tuomet 5s pereiti 2 juostas iki skiriamosios tuomet, vėl mygtukas ir 5s mirksintis geltonas. Su sąlyga, kad kątik neperėjo kitas žmogus, tuomet prisideda minimalus 15s žalias automobiliams. O tuomet jau gaunasi pusė minutės pagundos perbėgti nelaukus. O tada privažiuoja automobilis mirksint geltonam, o pėsčiųjų nesimato - ai spaudžiam ir prašokam. Kitą kartą jau drąsiau šokam ir per raudoną. Trečią kartą jau net nekreipiam dėmesio, koks ten signalas dega. Nu gerai, šitą galim eliminuoti radarais. Bet jau
                        ​įsivaizduoju kokį skandalą pakeltų dėl penkių radarų vienoje gatvėje, netgi ir šiame forume. Radarų dir... savivalda aplinksniuotų

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Taigi reziumuojant reiktų minimum mygtukinių šviesoforų ir greičio kamerų kokiose penkiose (?) vietose. Galima pagrįsti jei pikinis eismo intensyvumas siekia 3500/h. Jei leistinas greitis 70, tai geltona mirksės minimum 5s, tuomet 5s pereiti 2 juostas iki skiriamosios tuomet, vėl mygtukas ir 5s mirksintis geltonas. Su sąlyga, kad kątik neperėjo kitas žmogus, tuomet prisideda minimalus 15s žalias automobiliams. O tuomet jau gaunasi pusė minutės pagundos perbėgti nelaukus. O tada privažiuoja automobilis mirksint geltonam, o pėsčiųjų nesimato - ai spaudžiam ir prašokam. Kitą kartą jau drąsiau šokam ir per raudoną. Trečią kartą jau net nekreipiam dėmesio, koks ten signalas dega. Nu gerai, šitą galim eliminuoti radarais. Bet jau
                          ​įsivaizduoju kokį skandalą pakeltų dėl penkių radarų vienoje gatvėje, netgi ir šiame forume. Radarų dir... savivalda aplinksniuotų
                          Vargu ar tokiose vietose didelė tikimybė ištisiniam pėsčiųjų srautui kur suveiktų tos 15s praleist automobilius. Tad ir be reikalo degančio geltono/raudono nelabai būna. Su tais Molėtų plento šviesoforais per n metų gyvent/minant/bėgiojant tose apylinkėse neteko matyt nei šviesoforo be reikalo, nei automobilių ignoruojančių juos.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Taigi reziumuojant reiktų minimum mygtukinių šviesoforų ir greičio kamerų kokiose penkiose (?) vietose. Galima pagrįsti jei pikinis eismo intensyvumas siekia 3500/h. Jei leistinas greitis 70, tai geltona mirksės minimum 5s, tuomet 5s pereiti 2 juostas iki skiriamosios tuomet, vėl mygtukas ir 5s mirksintis geltonas. Su sąlyga, kad kątik neperėjo kitas žmogus, tuomet prisideda minimalus 15s žalias automobiliams. O tuomet jau gaunasi pusė minutės pagundos perbėgti nelaukus. O tada privažiuoja automobilis mirksint geltonam, o pėsčiųjų nesimato - ai spaudžiam ir prašokam. Kitą kartą jau drąsiau šokam ir per raudoną. Trečią kartą jau net nekreipiam dėmesio, koks ten signalas dega. Nu gerai, šitą galim eliminuoti radarais. Bet jau
                            ​įsivaizduoju kokį skandalą pakeltų dėl penkių radarų vienoje gatvėje, netgi ir šiame forume. Radarų dir... savivalda aplinksniuotų
                            Molėtų pl. vargu ar eismo intensyvumas mažesnis. Greitis ilgoje atkarpoje 60. Radarą tik naujai pastatė, ir toliau, ties Skersine g. Anksčiau nebuvo. Šviesoforas įjungia pėstiesiems žalią iškart abejose saugumo salelės pusėse.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą

                              Molėtų pl. vargu ar eismo intensyvumas mažesnis. Greitis ilgoje atkarpoje 60. Radarą tik naujai pastatė, ir toliau, ties Skersine g. Anksčiau nebuvo. Šviesoforas įjungia pėstiesiems žalią iškart abejose saugumo salelės pusėse.
                              Anksčiau nuolat trikojis stovėdavo šalia fotkėje matomo šviesoforo miesto kryptimi. Bet nemaža tolerancija. N kartų pravažiavau su srautu ant spidometro +20, baudų negavau. Dabar rečiau, bet irgi būna.

                              Comment


                                Seinių ir Geležinkelio g. sankryžos perasValdavimas ir pėsčiųjų perėjos perkėlimas.
                                Seniau buvo ilga, išilgai Geležinkelio g. Kai pradėjo darbus, gal vasaros metu, tai padarė salelę ir paskui ją išardė. Berods vėliau buvo kažkokie vamzdynų darbai. Ir po to šiek tiek pakeitus salelės formą padaryta štai taip.

                                Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.12.02, 09:15.

                                Comment


                                  Kai sovietinės gatvių trajektorijos laikomos paveldu, tai taip ir išeina. O buvo galima ten įrengti normalią T formos sankryžą ir būtų visiems kur kas patogiau.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Bent būtų sumažinę dešinio posūkio spindulį, taip kaip nutiko čia: https://www.google.com/maps/@54.6667...oASAFQAw%3D%3D

                                    Comment

                                    Working...
                                    X