Benkunskas, panašu, net apsiseilėjo kai sužinojo apie dar vieną galimybę sugrūsti žmones į tamsų, šlapią požemį ir patraukti juos iš kelio vairuotojams. Neabejoju, kad rezultatas bus toks pat puikus, kokį turime prie Panoramos. Šį kartą net projektuoti daug nereikės, tad nebus galimybės visko kolosaliai sušikti lygioje vietoje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Bendru atveju, taip, galima padaryti patogią požeminę perėją. Komentarą rašiau atsižvelgiant į esamą situaciją toje vietoje. vietos normaliam nusileidimui šiaurinėje pusėje nėra, nes už šaligatvio yra privatus sklypas.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.05.20, 21:00.
Comment
-
Dvi galimybės: 1) užsukti normaliu (kokio dar Vilniuje nėra) pandusu į vakarus link esamos sankryžos naikinant esamą šoninę skiriamąją apželdintą juostą; 2) tunelį dar pratęsti po esamu šaligatviu ir tiesiai iškelti išvažiavimą dviračiams / neįgaliesiems būsimu Kernavės g. tęsiniu.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąNesuprantu kodėl nenagrinėjamas svarbiausias klausimas - ar tunelį EKSVALDUOS?
- 3 patinka
Comment
-
Manau Benkunska pradziugino ir tai, kad tunelis ne visai prie gatves. Dar tilptu papildomos 2-3 butinos juostos i Konstitucijos prospekta. Tikiu visi sutiktu, kad Konst prospektas butu humanizuotas iki panasaus lygio
Jeigu dar pavyktu saligatvi po zeme pakist… Nors padarius normalia gatve ir taip liks maziau nesusiprateliu pesciom vaikstant.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Prailgėja pėsčiųjų tako ilgis skiriamojoje juostoje, Vietoje tiesaus tako, dabar reikės daryti lanką. Manau būtų buvę patogiau palikti esamą tako trajektoriją ir pastumti per kelis metrus stotelių įvažas, kad perėja neprasidėtų jose.
- 3 patinka
Comment
-
Pagaliau: atidaryta požeminė pėsčiųjų perėja, jungianti „Europą” su Baltuoju tiltu (nuotraukos)
Ilgai laukta naujovė pagaliau prieinama vilniečiams. Antroji Konstitucijos pr. požeminės perėjos dalis atidaryta vilniečiams. Ja patogiai jau galima pasiekti Upės gatvę arba Baltąjį tiltą.
Šios naujovės vilniečiai laukė ilgai. Sausį buvo atidaryta daugiau nei metus remontuojama požeminė pėsčiųjų perėja, jungianti Europos aikštę su kitapus gatvės pastatytu „Artery“ verslo centru. Visgi kitos perėjos atkarpos vilniečiams teko palaukti. Jos įrengimas užtruko ilgiau, tačiau šiandien graži ir naujutėlė perėja jau yra atverta vilniečiams.
Pagaliau vilniečiai gali patogiai naudotis visais perėjos privalumais. Nusileidę Europos aikštėje, gyventojai, tęsiantys savo kelionę link miesto centro, galės naudotis nauju išėjimu ties Upės gatve.
Nors pati savivaldybė kol kas oficialiai nepranešė apie antros perėjos atkarpos atidarymą, MadeinVilnius.lt fotografui jau pavyko ja eiti ir įamžinti. Taigi, kaip atrodo ši nauja atkarpa, kertanti ir naują Konstitucijos pr. verslo centrą, galima pamatyti nuotraukose. Taip pat šioje vietoje galite apsilankyti patys.
- 4 patinka
Comment
-
Kaip manote, kas su sita pereja gali buti blogai?
Ja apvedziau zaliai.
Galbut tai, kad vaziuojant A kryptimi TIESIAI reikia PERSIRIKIUOTI SANKRYZOJE?
Galbut tai, kad judant B kryptimi kad pamatyti is kaires atvaziuojancias masinas reikia davaziuoti iki vidurio sankryzos ir ten stoveti, nes kitaip nesimato?
Galbut tai, kad pereja reiketu TRUMPINTI, nes visur kur pazymejau geltona spalva nepaisant zenklu vakarais uzstatyta automobiliais? Ir tas isplatejimas posukiui i desine is Kavoliuko i Asanaviciutes yra visiska nesamone, nes vaziuojant Kavoliuko gatve nesimato zmoniu pradedanciu eiti per pereja?
Ziurekit, pradejo remontuoti, sudejo gaires, gal susiaurins kelia ir sutrumpins pereja?....
Ne!!!
Zinot kas su ja blogai? Pagal VMS reikia pakeisti bortus ir plyteles ir viska palikti toje pacioje vietoje kur jie ir siuo metu yra! Va taip, kaip mitnis? Nieko daryt su pereja nereikia, reikia tuctuojau pakeisti trinkeles ir bortus. Kurie kaip matosi pirmoje Google nuotraukoje buvo visai ok stovyje, o toje puseje kur laiptai plyteles absoliuciai naujos, gall kokie 2 metai.
Nuotraukoje matote jau naujus sudetus bortus vietoje senu. Seni nors ejo normaliu puslankiu, kai naujas bortas padarytas kazkokia lauzta tiesiaja, wtf cia isvis?
Nieksai is VMS toliau tasko mano pinigus vietoj saugumo gerinimo ar realiu problemu sprendimo, kai uz 10 metru nuo sitos vietos desimtmeciais neremontuotas saknu isdraskytas saligatvis kurio N kartu nepavyko prisisaukt suremontuoti nei seniunija nei VMS.
Kaip yra naudojama sita sankryza puikiai iliustruoja paciu statybininku priparkuotas busiukas pries pat pereja uz kurio visiskai nesimato ateinanciu zmoniu. Tas pats vyksta kiekviena vakara paciu gyventoju, nepadeda jokios baudos ir nutempinai, nes truksta parkingo. Pigiau pazeidineti ir tureti sansa kad nenubaus, nei moketi uz Norfos aikstele 10 euru per nakti.
P.S. ir labai grazios kt. atramos, stulpams nudazyti pinigu nera.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2024.06.05, 04:28.
- 21 patinka
Comment
-
Nes užsakė tragediją kažkokią. Ten išvis reikėtų palikti vieną juostą, nes už perėjos vis vien visada ten stovi automobiliai. Dar durniau yra prieš sankryžą stovėti draudžiantys ženklai (kylant iš po viaduko), nors pačioje sankryžoje stovėti nėra draudžiama. Ten eismo tiek nėra, kad reikėtų atskirų juostų posūkiui ir važiuoti tiesiai.
- 2 patinka
Comment
-
Sankryžoje gi by default negalima stovėt. Būtų galima, jei būtų įrengtos parkavimo vietos arba parkingo ženklas. Pvz. Viršilų g. buvo projektavę kišenes T formos sankryžoj (antrame PP gal ir neliko).
Šioje sankryžoje man ir su mašina baisu važiuot sukant iš Asanavičiūtės. Matomumo nėra, mašinos greitai tiesiąja važiuoja. Po naujo dvirtakio bent iškili perėja atsirado iš pietų.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNei čia tragedija, nei čia sliekų ieškokit. Daro tiksliai tą, ką užsakė - atnaujinti perėjos bordiūrus
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNei čia tragedija, nei čia sliekų ieškokit. Daro tiksliai tą, ką užsakė - atnaujinti perėjos bordiūrus
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Agas Rodyti pranešimą
Būtent su tikiu požiūriu ir dirba dabartinė VMS. Užsidedam paukščiuką kad kažką padarėm, o kas ir kaip nesvarbu. Darymas vardan darymo.
O kas ir kaip yra jokių būdu nesiaurinti gatvės ir šiaip padaryti taip, kad tie mėgstantys prasilėkti (dauguma) ir toliau balsuotų už Benkunską ir jo eksfalto laukus.
Tai čia viskas ir buvo padaryta ne iš nežinojimo ar klaidos, o būtent todėl, kad ir buvo norėta taip padaryti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNes užsakė tragediją kažkokią. Ten išvis reikėtų palikti vieną juostą, nes už perėjos vis vien visada ten stovi automobiliai. Dar durniau yra prieš sankryžą stovėti draudžiantys ženklai (kylant iš po viaduko), nors pačioje sankryžoje stovėti nėra draudžiama. Ten eismo tiek nėra, kad reikėtų atskirų juostų posūkiui ir važiuoti tiesiai.
- 6 patinka
Comment
-
Užtat ta pati brigada sakyčiau visai gerai sutvarkė perėja Dzūkų gatvėje, įrengiant salelę ir apšvietimą. Gaila, kad kitoje pusėje nesutvarkė taip pat, o paliko plastiko šiukšles
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąUžtat ta pati brigada sakyčiau visai gerai sutvarkė perėja Dzūkų gatvėje, įrengiant salelę ir apšvietimą. Gaila, kad kitoje pusėje nesutvarkė taip pat, o paliko plastiko šiukšles
- 5 patinka
Comment
Comment