Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Perėja iš tokios:


    Tapo tokia:
    Ar ši perėja jau veikia iki išėjimo į Upės gatvę?

    Comment


      Klausimėlis: ar yra kažkokios taisyklės, gairės ir pan., kur būtų nurodyta, kiek ir kokioje vietoje normalu yra laukti nuspaudus pėsčiojo mygtuką reguliuojamoje šviesoforinėje perėjoje? Man toks įspūdis susidaro, kad kai atsirado tie mygtukai, tai juos visus smagiai pradėjo kišti visur, visiškai dėdami skersą, kad pėstiesiems reikia žymiai ilgiau laukti nei anksčiau. Taipogi žymiai uoliau pradėjo keisti nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas į reguliuojamas, nes mygtukspaudžiai – kantrūs gyvuliai – paspaus ir palauks. Daugybėje vietų anksčiau galėjai laukti max 15 sekundžių, kol kas nors praleis perėjoje – dabar stovėsi, klausysies mašinų birbimo ir uostysi dujas ir dulkes 60-120 sekundžių (o kartais ir ilgiau: žr. avatarą). Ir taip iki kitos reguliuojamos perėjos. Neblogas progresas per keletą metų darnaus judumo fronte, sakyčiau.
      Paskutinis taisė Babaras; 2024.03.14, 13:23.

      Comment


        Yra nemažai reguliuojamų be mygtukų, tai ten visi stovi laukia: tai nėra pesčiųjų, tai automobilių kita kryptimi ir vistiek reikia laukti.

        Comment


          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
          Yra nemažai reguliuojamų be mygtukų, tai ten visi stovi laukia: tai nėra pesčiųjų, tai automobilių kita kryptimi ir vistiek reikia laukti.
          Tai ir su mygtukais dažnas atvejis, kad nuspaudus nepravažiuoja nei viena mašina, o visvien lauki 2 minutes

          Comment


            Olandų gatvėje, netoli Polocko g. sankryžos, nereguliuojamą perėją keičia reguliuojama. Naujas takas, šviesoforai. Takas pasislenka toliau nuo viešojo transporto stotelių GMaps

            Comment


              Perėjos vietą paslinko, nes dabartinė labai keistai buvo įrengta įvažų pradžioje, kur jau platėja važiuojamoji dalis. Kiek matau, tai nauja įrengiama kaip ir priklauso, prieš pat įvažas.

              Comment


                Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
                Olandų gatvėje, netoli Polocko g. sankryžos, nereguliuojamą perėją keičia reguliuojama. Naujas takas, šviesoforai. Takas pasislenka toliau nuo viešojo transporto stotelių GMaps
                Prailgėja pėsčiųjų tako ilgis skiriamojoje juostoje, Vietoje tiesaus tako, dabar reikės daryti lanką. Manau būtų buvę patogiau palikti esamą tako trajektoriją ir pastumti per kelis metrus stotelių įvažas, kad perėja neprasidėtų jose.

                Comment


                  Galutinai užbaigė Europos/Artery požeminės perėjos apdailą

                  Click image for larger version

Name:	20240421_175652.jpg
Views:	471
Size:	1,65 MB
ID:	2125583

                  Click image for larger version

Name:	20240421_175615.jpg
Views:	484
Size:	1,79 MB
ID:	2125582

                  Click image for larger version

Name:	20240421_175632.jpg
Views:	470
Size:	1,36 MB
ID:	2125584

                  Comment


                    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
                    Olandų gatvėje, netoli Polocko g. sankryžos, nereguliuojamą perėją keičia reguliuojama. Naujas takas, šviesoforai. Takas pasislenka toliau nuo viešojo transporto stotelių GMaps

                    Vienas pirmuju WTF postu buvo apie sita pereja. Smaugu, kad po 5 metu pagaliau ja keicia.



                    https://www.facebook.com/vilnius.wtf...034504/?type=3

                    Comment


                      https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...li-nuotraukos/

                      Vilniaus meras tikina, jog šulinį dar analizuoja mokslininkai.

                      Tikimės, kad ateityje jis galėtų tapti vilniečiams patogia požemine perėja, kuri dar palengvintų pėsčiųjų, dviratininkų judėjimą Konstitucijos pr. Tokios jungties mieste reikia, o jos įrengimas ne nuo nulio leistų tą padaryti reikšmingai greičiau ir pigiau“

                      Comment


                        Turbūt iš 13 amžiaus. Reiks archeologų.

                        Comment


                          Kaip jis gali būti atrastas, jei matosi XXI amžiaus blokeliai ir betonas... ne veltui cirkininkas

                          Comment


                            Šitoje pačioje forumo temoje yra 2001 m nuotrauka su matomu įėjimu į perėją
                            https://www.miestai.net/forumas/file...9&d=1561562741

                            Comment


                              Turint omeny, koks bukas ir kvailas yra Benkunskas, nenustebčiau, jei jis čia kalba visiškai rimtai.

                              Comment


                                Keliantis juoką tas atradimas. Čia turbūt dauguma vilniečių, kurie gyvena mieste daugiau nei 25 m. atsimena tą tunelį.
                                Tik sakyčiau pavojingi yra tokie pasvaičiojimai:
                                Tikimės, kad ateityje jis galėtų tapti vilniečiams patogia požemine perėja, kuri dar palengvintų pėsčiųjų, dviratininkų judėjimą Konstitucijos pr. Tokios jungties mieste reikia.
                                Nes jis ir buvo užaklintas, kadangi tokios jungties toje vietoje niekam nereikia ir ji niekam nebūtų patogi.

                                Comment


                                  Matomai, V. Benkunskas - ne vilnietis.

                                  Požeminė perėja matoma Irmanto Gelūno Konstitucijos pr. 2001 metų nuotraukoje:

                                  Click image for larger version  Name:	11951436_905437266203917_9113170216617529297_o copy.jpg Views:	0 Size:	472,9 kB ID:	2131519

                                  Tunelio prieigos matomos šioje dar Revoliucijos muziejaus (tada taip vadintas) statybų metu apie 1980 metus:


                                  Click image for larger version  Name:	27021429_394160857690696_6737842937688488779_o copy.jpg Views:	0 Size:	553,5 kB ID:	2131520

                                  Taip pat, šiame tunelyje buvo filmuojamas filmas "Nature Unleashed: Earthquake" (2004). Filmavimo data - 2002 metai (dar prieš Konstitucijos pr. rekonstrukciją iš 2x2 į 3x3 juostas). Pridedu kelias iškarpas iš filmo:

                                  Click image for larger version  Name:	therokuchannel.roku.com-WatchEarthquakeNatureUnleashed(2004)OnlineforFreeTheRokuChannelRoku (1).png Views:	213 Size:	3,30 MB ID:	2131543
                                  Click image for larger version  Name:	therokuchannel.roku.com-WatchEarthquakeNatureUnleashed(2004)OnlineforFreeTheRokuChannelRoku (6).png Views:	214 Size:	4,38 MB ID:	2131547
                                  Click image for larger version  Name:	therokuchannel.roku.com-WatchEarthquakeNatureUnleashed(2004)OnlineforFreeTheRokuChannelRoku (7).png Views:	213 Size:	2,66 MB ID:	2131546
                                  Click image for larger version  Name:	therokuchannel.roku.com-WatchEarthquakeNatureUnleashed(2004)OnlineforFreeTheRokuChannelRoku (3).png Views:	214 Size:	1,82 MB ID:	2131545
                                  Click image for larger version  Name:	therokuchannel.roku.com-WatchEarthquakeNatureUnleashed(2004)OnlineforFreeTheRokuChannelRoku (4).png Views:	215 Size:	1,72 MB ID:	2131544

                                  P.S. Metro jokio nebuvo. Filmo fikcija

                                  P.P.S. Nuoroda į filmą Roku platformoje (reikia US VPN): https://therokuchannel.roku.com/deta...ture-unleashed
                                  Paskutinis taisė liudasbar; 2024.05.20, 23:29.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Keliantis juoką tas atradimas. Čia turbūt dauguma vilniečių, kurie gyvena mieste daugiau nei 25 m. atsimena tą tunelį.
                                    Tik sakyčiau pavojingi yra tokie pasvaičiojimai:

                                    Nes jis ir buvo užaklintas, kadangi tokios jungties toje vietoje niekam nereikia ir ji niekam nebūtų patogi.
                                    Patogi galėtų būti, jei būtų padaryta tinkamai, tik tada visvien viskas turėtų kainuoti ne vieną dešimtį milijonų Eur ir tokių pinigų kišimas į požeminę perėją būtų labai kvestionuotinas.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Patogi galėtų būti, jei būtų padaryta tinkamai, tik tada visvien viskas turėtų kainuoti ne vieną dešimtį milijonų Eur ir tokių pinigų kišimas į požeminę perėją būtų labai kvestionuotinas.
                                      Bendru atveju, taip, galima padaryti patogią požeminę perėją. Komentarą rašiau atsižvelgiant į esamą situaciją toje vietoje. vietos normaliam nusileidimui šiaurinėje pusėje nėra, nes už šaligatvio yra privatus sklypas. Juo labiau visiškai šalia šios perėjos turės atsirasti Konstitucijos pr. sankryža su Kernavės g. Taigi nėra nei prasmės nei logikos tą požeminę perėją ten realizuoti, nes sankryžoje kirsti gatvę vis vien visiems bus paprasčiau ir patogiau.

                                      Comment


                                        Kiek suprantu, Eksvaldas Becirkis, pats to nesuprasdamas, ėmėsi tikrojo savo pašaukimo – atkasti ir įtvirtinti sovietmečio projektavimo klaidas.
                                        liudasbar atrado puikią nuotrauką iš 1980-ųjų Revoliucijos muziejaus statybų.
                                        Paskutinis taisė KEdas; 2024.05.20, 23:46.

                                        Comment


                                          Nesuprantu kodėl nenagrinėjamas svarbiausias klausimas - ar tunelį EKSVALDUOS?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X