Parašė Edd
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Klausimėlis: ar yra kažkokios taisyklės, gairės ir pan., kur būtų nurodyta, kiek ir kokioje vietoje normalu yra laukti nuspaudus pėsčiojo mygtuką reguliuojamoje šviesoforinėje perėjoje? Man toks įspūdis susidaro, kad kai atsirado tie mygtukai, tai juos visus smagiai pradėjo kišti visur, visiškai dėdami skersą, kad pėstiesiems reikia žymiai ilgiau laukti nei anksčiau. Taipogi žymiai uoliau pradėjo keisti nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas į reguliuojamas, nes mygtukspaudžiai – kantrūs gyvuliai – paspaus ir palauks. Daugybėje vietų anksčiau galėjai laukti max 15 sekundžių, kol kas nors praleis perėjoje – dabar stovėsi, klausysies mašinų birbimo ir uostysi dujas ir dulkes 60-120 sekundžių (o kartais ir ilgiau: žr. avatarą). Ir taip iki kitos reguliuojamos perėjos. Neblogas progresas per keletą metų darnaus judumo fronte, sakyčiau.Paskutinis taisė Babaras; 2024.03.14, 13:23.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąYra nemažai reguliuojamų be mygtukų, tai ten visi stovi laukia: tai nėra pesčiųjų, tai automobilių kita kryptimi ir vistiek reikia laukti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąOlandų gatvėje, netoli Polocko g. sankryžos, nereguliuojamą perėją keičia reguliuojama. Naujas takas, šviesoforai. Takas pasislenka toliau nuo viešojo transporto stotelių GMaps
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąOlandų gatvėje, netoli Polocko g. sankryžos, nereguliuojamą perėją keičia reguliuojama. Naujas takas, šviesoforai. Takas pasislenka toliau nuo viešojo transporto stotelių GMaps
Vienas pirmuju WTF postu buvo apie sita pereja. Smaugu, kad po 5 metu pagaliau ja keicia.
https://www.facebook.com/vilnius.wtf...034504/?type=3
- 11 patinka
Comment
-
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...li-nuotraukos/
Vilniaus meras tikina, jog šulinį dar analizuoja mokslininkai.
Tikimės, kad ateityje jis galėtų tapti vilniečiams patogia požemine perėja, kuri dar palengvintų pėsčiųjų, dviratininkų judėjimą Konstitucijos pr. Tokios jungties mieste reikia, o jos įrengimas ne nuo nulio leistų tą padaryti reikšmingai greičiau ir pigiau“
- 2 patinka
Comment
-
Šitoje pačioje forumo temoje yra 2001 m nuotrauka su matomu įėjimu į perėją
https://www.miestai.net/forumas/file...9&d=1561562741
- 8 patinka
Comment
-
Keliantis juoką tas atradimas. Čia turbūt dauguma vilniečių, kurie gyvena mieste daugiau nei 25 m. atsimena tą tunelį.
Tik sakyčiau pavojingi yra tokie pasvaičiojimai:
Tikimės, kad ateityje jis galėtų tapti vilniečiams patogia požemine perėja, kuri dar palengvintų pėsčiųjų, dviratininkų judėjimą Konstitucijos pr. Tokios jungties mieste reikia.
- 6 patinka
Comment
-
Matomai, V. Benkunskas - ne vilnietis.
Požeminė perėja matoma Irmanto Gelūno Konstitucijos pr. 2001 metų nuotraukoje:
Tunelio prieigos matomos šioje dar Revoliucijos muziejaus (tada taip vadintas) statybų metu apie 1980 metus:
Taip pat, šiame tunelyje buvo filmuojamas filmas "Nature Unleashed: Earthquake" (2004). Filmavimo data - 2002 metai (dar prieš Konstitucijos pr. rekonstrukciją iš 2x2 į 3x3 juostas). Pridedu kelias iškarpas iš filmo:
P.S. Metro jokio nebuvo. Filmo fikcija
P.P.S. Nuoroda į filmą Roku platformoje (reikia US VPN): https://therokuchannel.roku.com/deta...ture-unleashedPaskutinis taisė liudasbar; 2024.05.20, 23:29.
- 19 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKeliantis juoką tas atradimas. Čia turbūt dauguma vilniečių, kurie gyvena mieste daugiau nei 25 m. atsimena tą tunelį.
Tik sakyčiau pavojingi yra tokie pasvaičiojimai:
Nes jis ir buvo užaklintas, kadangi tokios jungties toje vietoje niekam nereikia ir ji niekam nebūtų patogi.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Patogi galėtų būti, jei būtų padaryta tinkamai, tik tada visvien viskas turėtų kainuoti ne vieną dešimtį milijonų Eur ir tokių pinigų kišimas į požeminę perėją būtų labai kvestionuotinas.
- 2 patinka
Comment
Comment