Parašė Globalus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą2. Ta pereja tokia populiari, nes, matyt, kilometro spinduliu nėra alternatyvos, kaip kirsti "stroad'ą".
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Agas Rodyti pranešimą
Vietoj spėliojimo būtų gerai jei atsidarytumėte žemėlapį ir patikrintumėt prieš rašydamas tokią nesąmonę. Tereikia paeiti 100m į šoną ir lengvai kirsti Ukmergės gatvę plačiu viaduko pėsčiųjų taku. Akivaizdu, jog dauguma yra patenkinti požemine perėja, jei nesirenka eiti tų papildomų 100 metrų į šoną.
Tai atsidarykite tą žemėlapį ir pasižiūrekite, kad ten yra trupantys laiptai ir taip, tikrai pėsčiojo mąstymas paremtas eiti ilgesniais ir nepatogesnais maršrutais. Renkasi geriausią blogybė iš visų blogybių.
Perėja, kuri patenkina pėsčiajį:
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
2. Ta pereja tokia populiari, nes, matyt, kilometro spinduliu nėra alternatyvos, kaip kirsti "stroad'ą".
https://www.google.com/maps/@54.7158...er=0&entry=ttu
Nenoriu leistis į beprasmes diskusijas, aš irgi visomis keturiomis už patogų judėjimą pėsčiomis, bet mane nervina sapalionės, apie tai, kaip jau funkcionuojančią 6 juostų eismo gatvę reikia pakišti po žeme, o pėsčiųjų taką padaryti nuliniame lygyje. Mano kartos žmonės to nesulauks.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąPerėja, kuri patenkina pėsčiajį:
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Netiesa, už ~100 m yra viadukas su geru pėsčiųjų priėjimu.
https://www.google.com/maps/@54.7158...er=0&entry=ttu
O šiaip tas geras pėsčiųjų priėjimas, tai yra šitie baigiantys sutrupėti laiptai?
Ukmergės g. - Google Maps
- 12 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O šiaip tas geras pėsčiųjų priėjimas, tai yra šitie baigiantys sutrupėti laiptai?
Ukmergės g. - Google Maps
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Prie poliklinikos yra kiti laiptai, kitoje viaduko pusėje - ilga rampa be laiptų... Ai, viskas blogai, ne už tokią Lietuvą mes kovojome!
Dėl "ne už tokią Lietuvą kovojome", tai galėčiau pasakyti, kad galbūt kaip tik dabar dar kovojame, kad ne sovietinio miestų planavimo "šedevras" kaip požeminė perėja su laiptais būtų etalonas ir toliau tiražiuojamas visur bei visada. O, kad būtų pasiremta įrodyta ir pagrįsta vakarų šalių praktika, bei požeminės perėjos (ypač tokio tipo) būtų traktuojamos kaip atgyvena, kurios reikia atsisakyti.
Gaila, kad tik sarkazmas naudojamas visiškai ne vietoje, nes tie, kurie kovojo, turbūt ir kovojo už progresyvumą, modernumą ir patogumą pirminiams naudotojams - pėstiesiems.
- 4 patinka
Comment
-
Diskusija prasidėjo nuo to, jog ta požeminė perėja bus modernizuojama ir pritaikoma neįgaliesiems. Bet žinoma, atsiranda žmonių, kurie ir tuo nepatenkinti, nes iš kart nori milijoninių investicijų į gatvės pakišimą po žeme. Gal jau grįžkime į realybę? Progresas daromas mažais žingsniukais, o ne papezėjimais apie idealų miestą ir kaip iš kart čia ir dabar reikia viską keisti 180 laipsnių kampu
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tai atsidarykite tą žemėlapį ir pasižiūrekite, kad ten yra trupantys laiptai ir taip, tikrai pėsčiojo mąstymas paremtas eiti ilgesniais ir nepatogesnais maršrutais. Renkasi geriausią blogybė iš visų blogybių.
Perėja, kuri patenkina pėsčiajį:
Paskutinis taisė Agas; 2024.02.07, 17:08.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tai atsidarykite tą žemėlapį ir pasižiūrekite, kad ten yra trupantys laiptai ir taip, tikrai pėsčiojo mąstymas paremtas eiti ilgesniais ir nepatogesnais maršrutais. Renkasi geriausią blogybė iš visų blogybių.
Perėja, kuri patenkina pėsčiajį:
O šiaip pagal tokią logiką galima sakyti, kad ir šaligatvių mums nereikia, nes
Šaligatvis, kuri patenkina pėsčiajį:
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Agas Rodyti pranešimąDiskusija prasidėjo nuo to, jog ta požeminė perėja bus modernizuojama ir pritaikoma neįgaliesiems. Bet žinoma, atsiranda žmonių, kurie ir tuo nepatenkinti, nes iš kart nori milijoninių investicijų į gatvės pakišimą po žeme. Gal jau grįžkime į realybę? Progresas daromas mažais žingsniukais, o ne papezėjimais apie idealų miestą ir kaip iš kart čia ir dabar reikia viską keisti 180 laipsnių kampuPaskutinis taisė Nikas; 2024.02.08, 10:10.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Visada vengiu asmeniškumų, bet kolega ir jūsų bendraminčiai - jus durni ar kaip? Nieko po žemė kišti nereikia, nei pesčiųjų, nei automobilių - tai progresyvių pasaulio šalių kaip Nyderlandai ar Skandinavijos šalys prerogatyva ir prioritetai. Vilniui gi, kad bent per žingsnelį būti toliau sovietinio brūdo ar ruskyno, užtektų padaryti tiesiog... drum roll...paprastą reguliuojamą perėją su mygtukais ir salele pėstiesiems. Bet toliau darom požimines perjėas kaip Minske, tik dar ir šūdina darbų kokybe.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Visada vengiu asmeniškumų, bet kolega ir jūsų bendraminčiai - jus durni ar kaip? Nieko po žemė kišti nereikia, nei pesčiųjų, nei automobilių - tai progresyvių pasaulio šalių kaip Nyderlandai ar Skandinavijos šalys prerogatyva ir prioritetai. Vilniui gi, kad bent per žingsnelį būti toliau sovietinio brūdo ar ruskyno, užtektų padaryti tiesiog... drum roll...paprastą reguliuojamą perėją su mygtukais ir salele pėstiesiems. Bet toliau darom požemines perėjas kaip Minske, tik dar ir su šūdina darbų kokybe.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nu matyt tikrai durnas esu jeigu man patinka eiti nesustojant ir nekertant važiuojamosios dalies, be jokių šviesaforų ir pan. Nu bet matyt aš čia vienas toks durnas ir reikai kad būtų pėstiesiens nepatogesnės ir nesaugesnės vieno lygio sankryžos.
Tiesa, aš Niko siūlymui dėl „reguliuojamos sankryžos su mygtukais“ taip pat nenorėčiau pritarti, nes pėstieji turi būti laikomi lygiaverčiais eismo dalyviais. Automobiliams kažkodėl niekas „mygtukų“ neįrenginėja (išskyrus sensorius, reaguojančius į svorį, bet jie nereikalauja vairuotojo valios išraiškos). Bet kad tai mažesnės blogybė, lyginant su požeminėmis perėjomis, sutinku.Paskutinis taisė Kecal; 2024.02.08, 15:06.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Pasensi, sunkiau vaikščioti pasidarys, ar šiaip kokia nelaimė gyvenime ištiks, ar vaikų susilauksi, tada gal aiškiau susidarys. Požeminės perėjos šiaip beveik visada blogis, bet Vilniuje jos dar labiau blogis, nes tiesiog piktybiškai nėra pritaikomos visiems žmonėms, arba pritaikomos chaltūriškai (pvz., įrengiant liftus, kurie niekada neveikė ir neveiks).
.
Kai tai suvoksite, tai suprasite, kad ir mieste be vargo gali būti patogios skirtingo lygio perėjos, kurių eidamas, o tuo labiau važiuodamas dviračiu, net nepastebėsite.
Jei nesate matęs ar pamiršote, pažiūrėkite bent šį video
.
- 8 patinka
Comment
-
Problema su tokiomis skirtingo lygio perėjomis/pervažomis/sankryžomis, kad norint jas įrengti, reikia galvoti ir planuoti. O Vilniuje tai yra problema. Aš tik priminsiu, kad Vilniuje dar nėra išmokta sujungti fakin ŠALIGATVIŲ į vieną lygį, kai viskas daroma pagal egzistuojantį PROJEKTĄ ir NUO NULIO. Net ir tokiais idealiais atvejais, kai viskas iš esmės padėta ant lėkštutės ir kažko sugadinti tiesiog fiziškai nėra įmanoma, kažkokiais protu nesuvokiamais ir fenomenalių anti-sugebėjimų reikalaujančiais antgamtiniais būdais, yra sugebama viską kolosaliai supisti ir padaryti taip, kad ta miesto vieta būtų nepritaikyta žmonėms. Tai dar ilgas ilgas kelias iki bent kažkokių užuomazgų ir supratimo, kaip reikia tuos dalykus daryti teisingai.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Visada vengiu asmeniškumų, bet kolega ir jūsų bendraminčiai - jus durni ar kaip? Nieko po žemė kišti nereikia, nei pesčiųjų, nei automobilių - tai progresyvių pasaulio šalių kaip Nyderlandai ar Skandinavijos šalys prerogatyva ir prioritetai. Vilniui gi, kad bent per žingsnelį būti toliau sovietinio brūdo ar ruskyno, užtektų padaryti tiesiog... drum roll...paprastą reguliuojamą perėją su mygtukais ir salele pėstiesiems. Bet toliau darom požemines perėjas kaip Minske, tik dar ir su šūdina darbų kokybe.
O neįgaliesiems bei tėvams su vežimėliais REALIAI pritaikyta požeminė perėja (kol kas retas atvejis Vilniuje) visada nugali vieno lygio šviesoforinę perėją per B (nors realiai A) kategorijos gatvę.Paskutinis taisė Agas; 2024.02.09, 09:56.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Pasensi, sunkiau vaikščioti pasidarys, ar šiaip kokia nelaimė gyvenime ištiks, ar vaikų susilauksi, tada gal aiškiau susidarys. Požeminės perėjos šiaip beveik visada blogis, bet Vilniuje jos dar labiau blogis, nes tiesiog piktybiškai nėra pritaikomos visiems žmonėms, arba pritaikomos chaltūriškai (pvz., įrengiant liftus, kurie niekada neveikė ir neveiks).
Tiesa, aš Niko siūlymui dėl „reguliuojamos sankryžos su mygtukais“ taip pat nenorėčiau pritarti, nes pėstieji turi būti laikomi lygiaverčiais eismo dalyviais. Automobiliams kažkodėl niekas „mygtukų“ neįrenginėja (išskyrus sensorius, reaguojančius į svorį, bet jie nereikalauja vairuotojo valios išraiškos). Bet kad tai mažesnės blogybė, lyginant su požeminėmis perėjomis, sutinku.
Pėrėjos su mygtukais yra gerai, jeigu mygtukas funkcionaliai veikia ir suteikia kažkokią pirmenybę laiko atžvilgiu. Tikrai yra sankryžų, kur nuspaudus mygtuką, bent jau ne piko metu, žalia įsijungia pakankamai greitai. Tai tikrai patogiau ir funkcionaliau (visų eismo dalyvių atžvilgiu), nei fiksuoto ilgio ir trukmės ciklai.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Remiatės pakalniška prielaida, kad automobilių ir pėsčiųjų bei dviračių trasos turi sutapti. Neturi. Ne be reikalo yra E ir F gatvių kategorijos, kurios turėtų būti numatytos rengiant BP.
Kai tai suvoksite, tai suprasite, kad ir mieste be vargo gali būti patogios skirtingo lygio perėjos, kurių eidamas, o tuo labiau važiuodamas dviračiu, net nepastebėsite.
Jei nesate matęs ar pamiršote, pažiūrėkite bent šį video
.
Kai sugebėsime nors vieną tinkamą pasistatyti, tuomet bus galima kalbėti, kad galima vienur ar kitur jas įrengti. Bet kol nesugebame ir tikriausiai greit nesugebėsime, turėtū būti banas joms.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Pasensi, sunkiau vaikščioti pasidarys, ar šiaip kokia nelaimė gyvenime ištiks, ar vaikų susilauksi, tada gal aiškiau susidarys. Požeminės perėjos šiaip beveik visada blogis, bet Vilniuje jos dar labiau blogis, nes tiesiog piktybiškai nėra pritaikomos visiems žmonėms, arba pritaikomos chaltūriškai (pvz., įrengiant liftus, kurie niekada neveikė ir neveiks).
Tiesa, aš Niko siūlymui dėl „reguliuojamos sankryžos su mygtukais“ taip pat nenorėčiau pritarti, nes pėstieji turi būti laikomi lygiaverčiais eismo dalyviais. Automobiliams kažkodėl niekas „mygtukų“ neįrenginėja (išskyrus sensorius, reaguojančius į svorį, bet jie nereikalauja vairuotojo valios išraiškos). Bet kad tai mažesnės blogybė, lyginant su požeminėmis perėjomis, sutinku.
Automobiliam "mygtukai" yra kai būna išmanus šviesoforas, kameromis stebi kiek auto laukia ir pagal tai reguliuoja ciklo greitį.
Comment
Comment