Prisiminiau, įstrigo galvoje Releven atstovo Guido Wolf komentaras per kažkurią NT konferenciją, kalbėjo apie Vilniaus NMC, kad maždaug turim fantastišką erdvę prie Balto tilto, CUP'ą, tiltą į centrą ir tada turim "that canyon that you cannot cross", kuris visą šitą erdvę visiškai sugadina. Nu čia toks lyrinis nukrypimas į požeminių perėjų temą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Nelabai tai panašu į požeminę perėją. Kad tokią padaryti Konstitucijos prospekte, tai patį Konstitucijos prospektą reikėtų pakelti, kas tikrai nebūtų labai protinga mintis, nekalbant apie kainą.
Dabar vienintelė viltis perėjos atkūrimas ties NDG ir užvažiavimo išpildymas kitapus prospekto:
Parašė SPX Rodyti pranešimąKadras iš filmo "Gamtos Šėlsmas: Žemės drebėjimas":
Perėjos pradžia ties Nacionaline dailės galerija.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Nelabai tai panašu į požeminę perėją. Kad tokią padaryti Konstitucijos prospekte, tai patį Konstitucijos prospektą reikėtų pakelti, kas tikrai nebūtų labai protinga mintis, nekalbant apie kainą.
Tai nėra kažkoks superinis ir inovatyvus pavyzdys (darant NMC reiktų pvz vietoje aklinų sienų įkišti iš vienos pusės kokį IKI Express, iš kitos kokį fast food'o restoranėlį ir t.t.), tiesiog pateikiu jį, nes pats esu belekiek kartų ten ėjęs ir važiavęs su dviračiu, todėl galiu užtikrintai teigti, kad perėja labai gerai pritaikyta žmonėms, iš esmės jos net ir perėja nepavadinsi, tiesiog naturali jungtis. Ir čia nėra jokio rocket science, ji buvo suprojektuota dar prieš kokius 70 metų, tiesiog tai buvo padaryta šalyje, kur projektuotojai galvoja apie žmones, o pas mus Lietuvoje iki šiol yra tas atsilikęs sovietinis mąstymas, kad tokios problemos yra puikiausiai sprendžiamos tuneliu su laiptais, ir visiškai px kaip ten kas tiems žmonėms yra patogiau - "mes perėją pastatėm, varnelė pažymėta, o toliau tai jau yra ta perėja besinaudojančių žmonių problemos...".
- 7 patinka
Comment
-
Aš visgi norėčiau kitokį variantą matyti, Konstitucijos prospektą ne pakelti į viršų, o nuleisti į apačią, t.y. pakišti po žeme. Tiesą sakant apie tai jau prieš N metų ir ne kartą buvau rašęs. Aišku tai kainuotų, bet ir jo pakalėlimas kainuotų, skirtumas tas, kad jį pakišant po žeme virš jo galima būtų statyti visą eilė pastatų, panašiai kaip yra virš Geležinio Vilko tunelio, o tokioje vietoje 'žemė' turėtų nemažai kainuoti, tai galbūt vien ją pardavus vystytojams to užtektų tunelio statyboms finansuoti. NMC ne tik kad nebeliktų plačios gatvės, bet dar ir patį NMC galima būtų humanizuoti ir sulieti jį į vieną visumą, nes jei Konstitucijos pr. būtų pakeltas - tai NMC gautųsi padalintas į dvi dalis, panašiai, kaip yra dabar ir tie pėsčiųjų praėjimai po pakeltu KP, nors ir būtų daug jaukesni nei požeminės perėjos, bet tai vistiek nėra tas pats, kas atviros pėsčiųjų gatvės ir jie daromi ne dėl to, kad tai yra gražu ar jauku, o dėl to, kad tai yra mažesnė blogybė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Aš visgi norėčiau kitokį variantą matyti, Konstitucijos prospektą ne pakelti į viršų, o nuleisti į apačią, t.y. pakišti po žeme. Tiesą sakant apie tai jau prieš N metų ir ne kartą buvau rašęs. Aišku tai kainuotų, bet ir jo pakalėlimas kainuotų, skirtumas tas, kad jį pakišant po žeme virš jo galima būtų statyti visą eilė pastatų, panašiai kaip yra virš Geležinio Vilko tunelio, o tokioje vietoje 'žemė' turėtų nemažai kainuoti, tai galbūt vien ją pardavus vystytojams to užtektų tunelio statyboms finansuoti. NMC ne tik kad nebeliktų plačios gatvės, bet dar ir patį NMC galima būtų humanizuoti ir sulieti jį į vieną visumą, nes jei Konstitucijos pr. būtų pakeltas - tai NMC gautųsi padalintas į dvi dalis, panašiai, kaip yra dabar ir tie pėsčiųjų praėjimai po pakeltu KP, nors ir būtų daug jaukesni nei požeminės perėjos, bet tai vistiek nėra tas pats, kas atviros pėsčiųjų gatvės ir jie daromi ne dėl to, kad tai yra gražu ar jauku, o dėl to, kad tai yra mažesnė blogybė.
Tavo variantą ir kitus panašius jau aptarinėjom NMC temoje. Jis yra geras, bet visiškai neįmanomas. Bent jau ne per tavo lifetime'ą, nebent ruošies gyventi iki kokių 2090-2100 metų.
- 2 patinka
Comment
-
Atidaryta pėsčiųjų perėją po Kosntitucinos prospektu, tarp Europos ir Artery
Diskusija apie perėją kilo Artery temoje
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąTą požeminė perėja yra šio projekto dalis.
Parašė urbanis Rodyti pranešimąKaip ir atidarė...
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
pvz.
Parašė Edd Rodyti pranešimąKitam gale yra taip, plius liftas (kažin ar veikia?):
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąParašė Kaid Rodyti pranešimąNors požeminė perėja atidaryta, tačiau...
Kol laukiau autobuso, per 5 minutes 4 žmonės kirto gatvę
Paskutinis taisė Romas; 2024.01.21, 18:58.
Comment
-
Parašė tukastu Rodyti pranešimąPo atnaujinimo man dar neteko lankytis šioje perėjoje. Ar kam iš jūsų teko ? Ar tikrai ten taip baisu ?
https://www.youtube.com/watch?v=yzCRhJCFndI
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Perėja kaip buvusi, savo funkciją atlieka. Žinoma, terminų nesilaikymas čia pagrindinis akcentas - bet pan. Oleksandr kažkaip tai suveda į nac. stadioną, gaila kliko.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė tukastu Rodyti pranešimą
Esmė darbų kokybė,tos plokštės atrodo išsišokusios, viduje vanduo, nėra šlaito dviračiams/vežimėliams.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė tukastu Rodyti pranešimąPo atnaujinimo man dar neteko lankytis šioje perėjoje. Ar kam iš jūsų teko ? Ar tikrai ten taip baisu ?
https://www.youtube.com/watch?v=yzCRhJCFndI
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Agas Rodyti pranešimąReikia pabrėžti ir kelis teigiamus šio projekto aspektus, liečiančius šalia esančios infrastruktūros pagerinimą:
1) tvarkoma esama požeminė perėja, pritaikant ją neįgaliesiams;
jeigu tokiu, kaip ką tik atidaryta Konstitucijos pr. požeminė, tai čia nėra pritaikymas.
Comment
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimąKad požeminė perėja būtų pritaikyta neįgaliesiams, ją reikia susprogdinti ir užkasti.
Minima požeminė perėja Šeškinėje, mano manymu, yra intensyviausiai naudojama požeminė perėja Vilniuje, kuri jungia polikliniką (!) ir vietinės reikšmės prekybos centrą su visais "satelitais". Liejamas pyktis ant VISŲ požeminių perėjų man nesuprantams, nes miestas negali egzituoti be greito eismo gatvių, tokių kaip Ukmergės gatvė, o požeminė perėja leidžia apsaugoti žmones (daugiausiai vyresnio amžiaus) nuo nelaimių. Šitoje perėjoje yra platūs įėjimai, nuvažiavimai vežimėliams, žmonės labai intensyviai ją naudoja, vadinasi, tai naudingas objektas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Liejamas pyktis ant VISŲ požeminių perėjų man nesuprantams, nes miestas negali egzituoti be greito eismo gatvių, tokių kaip Ukmergės gatvė, o požeminė perėja leidžia apsaugoti žmones (daugiausiai vyresnio amžiaus) nuo nelaimių.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Nustebsite, bet ir greito eismo gatvių normaliame, žmonėms pritaikytame mieste neturi būti. Tam yra aplinkeliai arba tuneliai. Nyderlanduose Ukmergės gatvė povaliai būtų užkasta ir ant jos būtų kuriamos viešosios ir kitokios erdvės, ramios gatvės privažiavimui ir tik antžeminė infra pėstiesiems, dviratininkams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Šitą forumą senai atradau ir vertinu už argumentuotus paaiškinimus įvairiais urbanistiniais ir architektūriniais klausimais. Aišku, dalis komentarų būna kaip šitas... Gal čia sarkazmas?
Minima požeminė perėja Šeškinėje, mano manymu, yra intensyviausiai naudojama požeminė perėja Vilniuje, kuri jungia polikliniką (!) ir vietinės reikšmės prekybos centrą su visais "satelitais". Liejamas pyktis ant VISŲ požeminių perėjų man nesuprantams, nes miestas negali egzituoti be greito eismo gatvių, tokių kaip Ukmergės gatvė, o požeminė perėja leidžia apsaugoti žmones (daugiausiai vyresnio amžiaus) nuo nelaimių. Šitoje perėjoje yra platūs įėjimai, nuvažiavimai vežimėliams, žmonės labai intensyviai ją naudoja, vadinasi, tai naudingas objektas.
Užkasti būtinai reikia. Nieko tokio, palauks automobilistai, kol pestieji pereina gatvę, nenumirs
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Šitą forumą senai atradau ir vertinu už argumentuotus paaiškinimus įvairiais urbanistiniais ir architektūriniais klausimais. Aišku, dalis komentarų būna kaip šitas... Gal čia sarkazmas?
Minima požeminė perėja Šeškinėje, mano manymu, yra intensyviausiai naudojama požeminė perėja Vilniuje, kuri jungia polikliniką (!) ir vietinės reikšmės prekybos centrą su visais "satelitais". Liejamas pyktis ant VISŲ požeminių perėjų man nesuprantams, nes miestas negali egzituoti be greito eismo gatvių, tokių kaip Ukmergės gatvė, o požeminė perėja leidžia apsaugoti žmones (daugiausiai vyresnio amžiaus) nuo nelaimių. Šitoje perėjoje yra platūs įėjimai, nuvažiavimai vežimėliams, žmonės labai intensyviai ją naudoja, vadinasi, tai naudingas objektas.
2. Ta pereja tokia populiari, nes, matyt, kilometro spinduliu nėra alternatyvos, kaip kirsti "stroad'ą".
3. Taip sakyti galite, jei esate jaunas žmogus, neturite dviračio ir vaikų (spėju). Infrastruktūra turi būti visiems vienodai patogi ir lengva naudotis, šiuo atveju laimi tik auto vairuotojai.Paskutinis taisė Kaid; 2024.02.06, 13:46.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimąJokio sarkazmo. Intensyviai naudojasi nes neturi kitos išeities, o ne dėl to, kad naudingas objektas.
Užkasti būtinai reikia. Nieko tokio, palauks automobilistai, kol pestieji pereina gatvę, nenumirs
Aišku visada galima tikėtis, kad tuoj sumažės eismas perpus ir konvertuosim Ukmergės gatvę į siaurą jaukią gatvelę.Paskutinis taisė mantasm; 2024.02.07, 09:50.
Comment
Comment