Parašė ttttt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Nesuprantu, kodėl visi ženklai sukabinti ant papaildomų gembių. Toks sprendimas būtų logiškas, jei nuo važiuojamosios dalies iki ženklo krašto nebūtų išlaikytas reikalaujamas 2 m atstumas. Iš nuotraukos matosi, kad nėra tokie platūs šaligatviai,jog reikėtų, juos papildomai pritraukti prie gatvės.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąĮkėlė M.Lietuvio ir Mokslininkų g. priešprojektinių siūlymų brėžinį https://3d.vilnius.lt/scenos/projekt...niai-projektai
Atkreipiu dėmesį į G.Vilko ir Mokslininkų sankryžos sprendinius - dvi kairiosios juostos ir nereguliuojamas į dešinę su greitėjimo juosta
Paskutinis taisė Romas; 2022.01.15, 13:29.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė molis666 Rodyti pranešimąPėsčiajam pereiti šią sankryžą tai bus žiauru. Šešios juostos
Comment
-
Jau gal ketvirtą kartą nulaužtas ženklas pėsčiųjų perėjoje I. Šimulionio gatvėje.
Kaip tik prieš tai dėl šitos problemos buvau gavęs atsakymą:
"Laba diena,
Informuojame, kad I. Šimulionio g. važiuojamosios dalies ribas bei eismo tvarką nurodo horizontalusis ženklinimas, kelio ženklai ir kt. Papildomų priemonių taikyti nenumatoma. Primename, kad eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių (KET 4, 9 p.)."
Matyt, pigiau yra nuolat tvarkyti šitą ženklą nei normaliai sutvarkyti tą vietą.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNetiesa, pėstiesiems ir VT vartotojams pagerėjo.
Comment
-
Nu kad taip, jau ne kartą aiškinau. Kirtus gatvę vis tiek reikės lipti laiptais - tai koks skirtumas, ar kirsti gatvę ir lipti laiptais, ar lipti laiptais ir eiti viaduku? O dabar kirsti gatvės pastoviai dairantis, kad neužmuštų (ten ne vienas žuvęs) nebereikia - vieni pliusai visiems.
Edit: plius neįgalieji dabar gali naudotis, anksčiau negalėjo.Paskutinis taisė digital; 2022.01.17, 14:10.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNu kad taip, jau ne kartą aiškinau. Kirtus gatvę vis tiek reikės lipti laiptais. O dabar kirsti gatvės pastoviai dairantis, kad neužmuštų (ten ne vienas žuvęs) nebereikia - vieni pliusai visiems.
Taip, dabar automobiliams nebereikės dairytis pėsčiųjų - pliusas. Dabar pėstiesiems reikės likti laiptais, žiema čiuožinėti vieaduku ir ratuotas tai gali net nebandyti kristi gatvės ir geriau važiuoti toliau iki perėjos arba sietyno šveisaforo.
Comment
-
Dar kartą - laiptais lipti reikia bet kokiu atveju, ar čia turite omenyje tuos 2 žmones per dieną, kurie atvažiuoja VT iš Žvėryno, pereina į kitą pusę ir vėl važiuoja VT į Žvėryną? Taip, pablogėjo tik šitiems, daugiau visiems pagerėjo (t.y. 99.999% žmonių). Dviratininkams irgi žymiai pagerėjo, nes anksčiau reikėjo leistis laiptais, vestis dviratį per perėją, ir vėl kilti laiptais, dabar užtenka pravažiuoti viaduku (nu galima persivesti, jei jau ten taip baisiai slidu).
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDar kartą - laiptais lipti reikia bet kokiu atveju, ar čia turite omenyje tuos 2 žmones per dieną, kurie atvažiuoja VT iš Žvėryno, pereina į kitą pusę ir vėl važiuoja VT į Žvėryną? Taip, pablogėjo tik šitiems, daugiau visiems pagerėjo (t.y. 99.999% žmonių). Dviratininkams irgi žymiai pagerėjo, nes anksčiau reikėjo leistis laiptais, vestis dviratį per perėją, ir vėl kilti laiptais, dabar užtenka pravažiuoti viaduku (nu galima persivesti, jei jau ten taip baisiai slidu).
Čia greičiau tie kurie eina tik iš vieno rajono i kitą nenaudodami narbuto gatvės yra tiek 2 žmonės kuriems pagerėjo.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa matyt tie kurie atvažiuoja iš kokios panoramos ir persėda važiuoti į centrą taip pat telpa į 2 žmones.
Taip pat visi tie pėstieji einantys abiejose gatvės pusėse irgi yra tik miražas ir iš tikro ten tik 2 per dieną būna.
Dviratininkų ar paspirktukų išvis narbuto gatvėje niekas nenaudoja.
Čia greičiau tie kurie eina tik iš vieno rajono i kitą nenaudodami narbuto gatvės yra tiek 2 žmonės kuriems pagerėjo.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąPamenu, kai kažkas forume juokėsi dėl nuotraukos iš rusyno, kur vienas po kito perėjos ženklai su ryškiais skydais. Tai Vilniuje turim gan panašų variantą. Iki pilno efekto trūksta, kad skydai būtų didesni ir salotiniai...
Comment
-
Vingio parke daug kartų, tai atsirasdavo dviračių (ir pėsčiųjų) takai, tai dingdavo, tai vėl atsirasdavo, tai kaip bebūtų, būtų labai šaunu tarp parko ir S. Konarskio g. rekonstruoti požeminę perėją pritaikytą dviračiams. Iš ortofoto matosi, jog vietos būtų iš abiejų pusių pilnaverčiams ir platiems dviračių nusileidimams:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVingio parke daug kartų, tai atsirasdavo dviračių (ir pėsčiųjų) takai, tai dingdavo, tai vėl atsirasdavo, tai kaip bebūtų, būtų labai šaunu tarp parko ir S. Konarskio g. rekonstruoti požeminę perėją pritaikytą dviračiams. Iš ortofoto matosi, jog vietos būtų iš abiejų pusių pilnaverčiams ir platiems dviračių nusileidimams:
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPatvarkytas takas link požeminės perėjos po S. Batoro g. Taip pat betoninis užvažiavimas. Dėl visiškos tamsos viduje ne tik nebūtų įmanoma fotografuoti, bet vos pavyksta pravažiuoti tiesiai bijant neužkliūti už galimų kliūčių ar duobių. Pvz. tamsoje, bet dar ne visiškai aklinoje vakar apvažiavau vienkartinį maisto padėklą požeminėje perėjoje prie „Litexpo”. Atrodo, dar buvo nemažai makaronų. S. Batoro g., panašu, perėjos viduje yra ertmė į konstukciją, tarsi rūsio sandėliuko anga be durų. Galimai gyvena ten žmonės.
Iš priešingos pusės laiptų / užvažiavimų nėra (tikra Olandija). Čia, su dviračiu galima užvažiuot, močiutės pavara. Gana nesunkiai.
Prie to pačio tik priminsiu, kad prie „Litexpo” jau viskas irgi gerai. Lyginant, tai plieskia, kaip reikalas:
Parašė dondc Rodyti pranešimąEsu dirbęs gretimame „L3“ biure 10 mėn. Nors perėja nesinaudojau, bet nei per pietų pertraukas kasdien praeinant žiemos tamsiomis dienomis, nei pravažiuojant tamsoje po darbo sklindančios šviesos tikrai nesu matęs. Kas esat matę paskutinį kartą šviesą iš ten? Ar nebus taip, kad kol nepapasakojau, kaip dėl tamsos su dviračiu vos neįvažiavau į padėklą pilną makaronų, kol nepapasakojau apie činogonus stumdančius narkotikus ir, kol nebuvo pasipiktinta FB bei forume dėl to, kad „Business Garden“ PP svarstymo metu atsisakė įrengti stoglangį perėjoje bei šalimais prikūrė krūva dviračių infrastruktūros broko – susigėdus savivaldybė dabar tiesiog įjungė elektrą, kurią tiesiog taupė (nuo kokių 1991 m.)?
Šviestuvai net antivandaliniai, kaip ir priklauso kietesniam rajonui:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
Comment